Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AOAOAOAOAO
profiilit
AOAOAOAOAO
AOAOAOAOAO
Vapaa kuvaus
Suomen kansalainen. Mies. Kristitty.
[email protected]
Aloituksia
10
Kommenttia
116
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nostatan+ketjun+sen+sisällön+tärkeyden+vuoksi.+Kiitos+kirjoittajille.
05.05.2017 22:07
Ehtoollinen+on+muistoateria,+jossa+Jeesukseen+uskova+ihminen+antaa+myös+ulospäin+näkyvän+todistuksen+uskostaan+Jeesukseen,+osallistumalla+ehtooliselle.
Ainoa+edellytys+ehtoollisen+nauttimiselle+on+se,+että+henkilö+on+kastettu.
25.12.2016 19:21
1.Joh.5:20
+"+Mutta+me+tiedämme,+että+Jumalan+Poika+on+tullut+ja+antanut+meille+ymmärryksen,+tunteaksemme+sen+Totisen;+ja+me+olemme+siinä+Totisessa,+hänen+Pojassansa,+Jeesuksessa+Kristuksessa.+HÄN+ON+TOTINEN+JUMALA++ja+iankaikkinen+elämä."
Joh.17:3++(Novumin+mukaan)
"+Mutta+tämä+on+iäinen+elämä,+että+tuntevat+Sinut,+ainoan+todellisen+Jumalan+ja+jonka+LÄHETIT+Jeesuksen+Kristuksen".+
Joh.16:7+
"+Kuitenkin+minä+sanon+teille+totuuden:+teille+on+hyväksi,+että+minä+menen+pois.+Sillä+ellen+minä+mene+pois,+ei+Puolustaja+tule+teidän+tykönne;+mutta+jos+minä+menen,+niin+MINÄ+hänet+teille+LÄHETÄN."
Joh.1:1
"+Alussa+oli+Sana,+ja+Sana+oli+luona+Jumalan,+ja+Jumala+oli+Sana."
Joh.1:14
"+Ja+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme...."
Jesaja+9:5
"+Sillä+LAPSI+on+meille+syntynyt,+POIKA+on+meille+annettu,+jonka+hartioilla+on+HERRAUS+,+ja+hänen+nimensä+on:+Ihmeellinen+neuvonantaja,+Väkevä+JUMALA,+Iankaikkinen+ISÄ,+Rauhanruhtinas."
Jeesus+on+inkarnoitunut+Jumala,+eli+fyysisen+olomuodon+itselleen+ottanut+Jumala.
Jumalan+nimi+on+Jeesus.
Isän+nimi+on+Jeesus.++Joh.17:12,+26
+
Pojan+nimi+on+Jeesus.
Pyhän+Hengen+nimi+on+Jeesus.+Joh.16:7,++17:21,+Matt.28:20
Jeesus+Kirkkaudessaan,+Jeesus+ilman+Kirkkauttaan.
Jeesus+fyysisessä,+vastaanotettavassa+olomuodossa+(+ettei+syntisit+tuhoutuisi),+ja
Jeesus+näkymättömänä,+aineettomana,+Pyhänä+Henkenä.
Joh.8:58
"Sanoi+heille+Jeesus:+Todella+todella+sanon+teille,+ennen+Aabrahamin+syntymistä+MINÄ+OLEN".
07.11.2016 13:25
...."+Siksi+kaste+on+erittäin+hyödyllinen+jo+pienelle+lapselle,".....
VÄLTTÄMÄTÖN+pelastukseen.
SE+ON+PELASTUS.
23.09.2016 17:35
En+tarkoita.++Näillä+palstoilla+yleensä+puhutaan+tiiviisti.
Katolilaiset+ja+ortodoksit+osaavat+itse+parhaiten+tiivistää+oppiensa+PÄÄeroavaisuudet.
21.09.2016 16:04
Jaksoit+sentään+kirjoittaa.+Tämä+on+KESKUSTELUPALSTA.
20.09.2016 19:55
Suurkiitokset+sinulle+tästä+linkistä+!
Olen+jo+kauan+yrittänyt+vastaavaa+löytää.+++:+))
13.09.2016 20:30
Nostan+tämän+kerran+ylös,+ja+toivon+jonkun+asiasta+tietävän+kertovan.
Kiitos.
07.09.2016 20:36
"+Jeesus+sanoi+heille:+"Ettekö+te+siitä+syystä+eksy,+kun+ette+tunne+kirjoituksia+ettekä+Jumalan+voimaa?"++Mark.12:24
"++Sillä+armosta+te+olette+pelastetut+uskon+kautta,+ette+itsenne+kautta-se+on+Jumalan+lahja,+ette+tekojen+kautta,+ettei+kukaan+kerskaisi.
+Sillä+me+olemme+hänen+tekonsa,+luodut+Kristuksessa+Jeesuksessa+hyviä+töitä+varten,+jotka+Jumala+on+edeltäpäin+valmistanut,+että+me+niissä+vaeltaisimme"++Ef.2:+8-10
Uskovan+elämä+on+sellaista+"tasapainoilua",+aktiivin+ja+passiivin+tilan+välillä,+mitä+tulee+hengelliseen+elämäämme.
Mutta,+ei+Jeesus+turhaan+sanonut+;++"Älä+pelkää,+sinä+PISKUINEN+lauma;+sillä+teidän+Isänne+on+nähnyt+hyväksi+antaa+teille+valtakunnan."+Luuk.12:32
Harvat+"aktiivit"+rukoilevat+monien+"+vähemmän+aktiivien,+ja+myös+passiivien"+puolesta.
Näin+myös+Vanhassa+Liitossa.+Siellä+oli++12+heimoa,+joista+vain+yksi+heimo+"+hoiti"+suhteet+Jumalaan,+uhrit+,+suitsutukset,+opetuksen,+jne.
Mutta,+kukaan+ympärileikkaamaton+ei+pelastunut,+sen+jälkeen+kun+Jumala+oli+tuon+käskyn+Aabrahamille+antanut.++1.Moos.+17:+10-14.
Papin+,sen+jonka+Jumala+on+tuohon+tehtävään+kutsunut+ja+asettanut,+tehtäväkenttä+on+tänä+päivänä+laaja.+Sen+hoitamisen+tekee+vaikeaksi+maallisen+sekoittaminen+hengelliseen,+etenkin+silloin+kun+yritetään+syrjäyttää+Jumalan+Sana+ihmiskäsityksillä.
05.08.2016 09:06
Ainakin+FTDNA+kertoo+mahdollisuudesta+omille+jäsenilleen+ladata+tietonsa+myös+tuonne+Geniin.
Itselläni+ei+olesukupuuta+tuolla+FTDNA-sivuilla,+vaikka+kaikki+omat+tietoni+ovat+muiden+nähtävissä.+En+ole+halunnut+laittaa+ns.+puolivalmista+nettiin,+ja+hiukan+mietityttää+mitä+ilmoittaa+vielä+elävistä+lähisukulaisista,+joten+toistaiseksi+odottelen....
Laitan+tähän+tuon+FTDNA:n+tekstin+;
"+You+can+connect+myFTDNA+with+our+partner+applications
On+Geni+10+million+users+collaborate+to+build+the+World+Family+Tree.+You+can+join+Geni+for+free+and+make+your+family+tree+part+of+the+World+Family+Tree.+Geni+is+a+great+home+for+your+tree+as+you+can+see+how+you+are+related+to+everyone+else,+and+get+meaningful+family+tree+connections+for+your+DNA+matches.
Note:+Any+transfer+of+genetic+information+or+personal+data,+including+STRs+for+Y-DNA+and+mutations+for+Mitochondrial+DNA,+from+Family+Tree+DNA+to+any+other+entity,+including+Geni+and+MyHeritage,+is+completely+voluntary+and+at+the+sole+discretion+of+the+user+transferring+the+data.+Family+Tree+DNA+takes+no+responsibility+for+any+consequences+from+the+decision+of+users+to+transfer+data+to+any+other+entity.+"
29.07.2016 08:14
Hei+!
Suosittelen+sinulle,+että+kä+aluksi+tuolla+suomalaisella+kotisivulla,+jossa+eräs+asiaan+hyvin+perehtynyt+henkilö+kertoo+hyvin+selkeästi+ja+ymmärrettävästi+tuosta+DNA-tutkimuksesta.
Kannattaa+lukea+rauhallisesri,+ilman+hoppua.++:+))
Itse+olen+tehnytensimmäisen+testin+vuonna+2005,+ja+sen+jälkeen+muutamia+lisätestejä.
Voin+suositella+FTDNA-sivustoa+omasta+puolestani.
http://www.kurrinsuku.net/
https://www.familytreedna.com/
29.07.2016 08:03
Mitä+Trumpin+lausumat,+tai+Yhdysvaltain+vaalit+kuuluvat+luterilaisuus-palstalle+?
Suomi24:llä+on+politiikka+palsta+olemassa.+Menkää+sinne+pätemään.
26.07.2016 09:34
Jos+aloittajalla+intoa+ja+taitoa+riittää,+niin+harkitse+Raama-+ja+rukouspiirin+perustamista.
Muuten+tuo+seurakuntakysymys+riippuu+mahdollisuudesta+ja+halukkuudesta+liikkua,+ja+missä+päin+Suomea+asuu.
Oletko+käynyt+esim.Luther-säätiön+tai+SLEY:n+tilaisuuksissa+?
13.07.2016 18:47
Jeesuksen+Jumaluuden+kaunein+todistus+mielestäni+VT:ssä+on+Jesaja+9:5
Sillä+lapsi+on+meille+syntynyt,+poika+on+meille+annettu,+jonka+hartioilla+on+herraus,+ja+hänen+nimensä+on:+Ihmeellinen+neuvonantaja,+Väkevä+Jumala,+Iankaikkinen+isä,+Rauhanruhtinas.
08.07.2016 23:52
"+Pelastus"+on+Herra+Jeesus+Kristus.
Jeesus+nasaretilainen++syntyi+Juudan+heimon+KAUTTA.
Juutalaiset,+eivätkä+ketkään+muutkaan+ihmisryhmät,+pelasta+syntistä+ihmistä.
01.07.2016 07:27
http://yle.fi/uutiset/britanniaan_uutta_eu-kansanaanestysta_vaativa_vetoomus_paisuu__allekirjoitus_helppo_vaarentaa/8984425
Kyllä+tuosta+EU-"humalasta"+jo+oli+aika+herätäkin.
Eikä+tämä+jää+ainoaksi+EU:sta+lähtijäksi.
26.06.2016 10:07
KiitosSinetti+pitkästä+aikaa+viestistä,+huomasin+sen+vasta+nyt+aamulla,en+niin+ahkeraa+käy+täällä,+syyn+kyllä+tiedät.
Puron+ylitys+kertoo+mielestäni+siirtymisestä+uudelle+alueelle.+Ja,+uusi+versova+taimi+kertoo+myös+uudesta+alusta.
Avoin+ovi+on+tuolla+puron+toisella+puolen,+ja+siellä+uuden+alun+kautta+alkaa+ylösnousu+positiivisessa+mielessä.+Selvästi+henkilökohtainen+viesti+jonkun+ihmisen+omaan,+ajalliseen,++elämään.
Kiitos.
16.06.2016 10:59
Synnin+palkka+on+kuolema.+Kukaan+synnitön+ei+kuole.
Mutta,+koska+on+synti+niin+on+myös+kuolema,+kaikilla+IHMISILLÄ.
10.06.2016 10:00
Oli+pakko+ihan+tarkistaa,+kun+alkuperäinen+kysymys+sitä+pohti.
Novumista,+eli+kreikankielisen+Uuden+Testamentin+teoksesta+lainattu+,+jossa+Jeesus+antoi+opetuslapsilleen+kastekäskyn+;
Matteus+28:19
+"+πορευθεντες+μαθητευσατε+παντα+τα+εθνη+βαπτιζοντες+αυτους+εις+το+ονομα+του+πατρος+και+του+υιου+και+του+αγιου+πνευματος+"
Yllä+oleva+jae+on+ns.+Bysanttilainen+alkuteksti.
Suomeksi+käännettynä+;+
"+Kulkevina++opetuslapseuttakaa+kaikki+kansat+kastavina+heidät+nimeen+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+"
Mm.+KR+33/38+:ssa+suomenkielinen+käännös+hieman+erilainen,+ylläoleva+tekstin+mukainen.
03.06.2016 07:10
https://www.familytreedna.com/public/I1suomi?iframe=yresults
Tuossa vain yksi monista tiettyä haplo-ryhmää tutkivista sivuista.
Enemmän tietoa löydät FTDNA:n sivilta.
Googleta myös haplo-ryhmät, niin saat nopeasti lisätietoa.
28.05.2016 20:06
2 / 6