Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
AOAOAOAOAO
AOAOAOAOAO
AOAOAOAOAO
Vapaa kuvaus
Suomen kansalainen. Mies. Kristitty.
[email protected]
Liittynyt 11v sitten
10
aloitusta ·
116
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nostatan+ketjun+sen+sisällön+tärkeyden+vuoksi.+Kiitos+kirjoittajille.
05.05.2017 22:07
Ehtoollinen+on+muistoateria,+jossa+Jeesukseen+uskova+ihminen+antaa+myös+ulospäin+näkyvän+todistuksen+uskostaan+Jeesukseen,+osallistumalla+ehtooliselle.
Ainoa+edellytys+ehtoollisen+nauttimiselle+on+se,+että+henkilö+on+kastettu.
25.12.2016 19:21
1.Joh.5:20
+"+Mutta+me+tiedämme,+että+Jumalan+Poika+on+tullut+ja+antanut+meille+ymmärryksen,+tunteaksemme+sen+Totisen;+ja+me+olemme+siinä+Totisessa,+hänen+Pojassansa,+Jeesuksessa+Kristuksessa.+HÄN+ON+TOTINEN+JUMALA++ja+iankaikkinen+elämä."
Joh.17:3++(Novumin+mukaan)
"+Mutta+tämä+on+iäinen+elämä,+että+tuntevat+Sinut,+ainoan+todellisen+Jumalan+ja+jonka+LÄHETIT+Jeesuksen+Kristuksen".+
Joh.16:7+
"+Kuitenkin+minä+sanon+teille+totuuden:+teille+on+hyväksi,+että+minä+menen+pois.+Sillä+ellen+minä+mene+pois,+ei+Puolustaja+tule+teidän+tykönne;+mutta+jos+minä+menen,+niin+MINÄ+hänet+teille+LÄHETÄN."
Joh.1:1
"+Alussa+oli+Sana,+ja+Sana+oli+luona+Jumalan,+ja+Jumala+oli+Sana."
Joh.1:14
"+Ja+Sana+tuli+lihaksi+ja+asui+meidän+keskellämme...."
Jesaja+9:5
"+Sillä+LAPSI+on+meille+syntynyt,+POIKA+on+meille+annettu,+jonka+hartioilla+on+HERRAUS+,+ja+hänen+nimensä+on:+Ihmeellinen+neuvonantaja,+Väkevä+JUMALA,+Iankaikkinen+ISÄ,+Rauhanruhtinas."
Jeesus+on+inkarnoitunut+Jumala,+eli+fyysisen+olomuodon+itselleen+ottanut+Jumala.
Jumalan+nimi+on+Jeesus.
Isän+nimi+on+Jeesus.++Joh.17:12,+26
+
Pojan+nimi+on+Jeesus.
Pyhän+Hengen+nimi+on+Jeesus.+Joh.16:7,++17:21,+Matt.28:20
Jeesus+Kirkkaudessaan,+Jeesus+ilman+Kirkkauttaan.
Jeesus+fyysisessä,+vastaanotettavassa+olomuodossa+(+ettei+syntisit+tuhoutuisi),+ja
Jeesus+näkymättömänä,+aineettomana,+Pyhänä+Henkenä.
Joh.8:58
"Sanoi+heille+Jeesus:+Todella+todella+sanon+teille,+ennen+Aabrahamin+syntymistä+MINÄ+OLEN".
07.11.2016 13:25
...."+Siksi+kaste+on+erittäin+hyödyllinen+jo+pienelle+lapselle,".....
VÄLTTÄMÄTÖN+pelastukseen.
SE+ON+PELASTUS.
23.09.2016 17:35
En+tarkoita.++Näillä+palstoilla+yleensä+puhutaan+tiiviisti.
Katolilaiset+ja+ortodoksit+osaavat+itse+parhaiten+tiivistää+oppiensa+PÄÄeroavaisuudet.
21.09.2016 16:04
Jaksoit+sentään+kirjoittaa.+Tämä+on+KESKUSTELUPALSTA.
20.09.2016 19:55
Suurkiitokset+sinulle+tästä+linkistä+!
Olen+jo+kauan+yrittänyt+vastaavaa+löytää.+++:+))
13.09.2016 20:30
Nostan+tämän+kerran+ylös,+ja+toivon+jonkun+asiasta+tietävän+kertovan.
Kiitos.
07.09.2016 20:36
"+Jeesus+sanoi+heille:+"Ettekö+te+siitä+syystä+eksy,+kun+ette+tunne+kirjoituksia+ettekä+Jumalan+voimaa?"++Mark.12:24
"++Sillä+armosta+te+olette+pelastetut+uskon+kautta,+ette+itsenne+kautta-se+on+Jumalan+lahja,+ette+tekojen+kautta,+ettei+kukaan+kerskaisi.
+Sillä+me+olemme+hänen+tekonsa,+luodut+Kristuksessa+Jeesuksessa+hyviä+töitä+varten,+jotka+Jumala+on+edeltäpäin+valmistanut,+että+me+niissä+vaeltaisimme"++Ef.2:+8-10
Uskovan+elämä+on+sellaista+"tasapainoilua",+aktiivin+ja+passiivin+tilan+välillä,+mitä+tulee+hengelliseen+elämäämme.
Mutta,+ei+Jeesus+turhaan+sanonut+;++"Älä+pelkää,+sinä+PISKUINEN+lauma;+sillä+teidän+Isänne+on+nähnyt+hyväksi+antaa+teille+valtakunnan."+Luuk.12:32
Harvat+"aktiivit"+rukoilevat+monien+"+vähemmän+aktiivien,+ja+myös+passiivien"+puolesta.
Näin+myös+Vanhassa+Liitossa.+Siellä+oli++12+heimoa,+joista+vain+yksi+heimo+"+hoiti"+suhteet+Jumalaan,+uhrit+,+suitsutukset,+opetuksen,+jne.
Mutta,+kukaan+ympärileikkaamaton+ei+pelastunut,+sen+jälkeen+kun+Jumala+oli+tuon+käskyn+Aabrahamille+antanut.++1.Moos.+17:+10-14.
Papin+,sen+jonka+Jumala+on+tuohon+tehtävään+kutsunut+ja+asettanut,+tehtäväkenttä+on+tänä+päivänä+laaja.+Sen+hoitamisen+tekee+vaikeaksi+maallisen+sekoittaminen+hengelliseen,+etenkin+silloin+kun+yritetään+syrjäyttää+Jumalan+Sana+ihmiskäsityksillä.
05.08.2016 09:06
Ainakin+FTDNA+kertoo+mahdollisuudesta+omille+jäsenilleen+ladata+tietonsa+myös+tuonne+Geniin.
Itselläni+ei+olesukupuuta+tuolla+FTDNA-sivuilla,+vaikka+kaikki+omat+tietoni+ovat+muiden+nähtävissä.+En+ole+halunnut+laittaa+ns.+puolivalmista+nettiin,+ja+hiukan+mietityttää+mitä+ilmoittaa+vielä+elävistä+lähisukulaisista,+joten+toistaiseksi+odottelen....
Laitan+tähän+tuon+FTDNA:n+tekstin+;
"+You+can+connect+myFTDNA+with+our+partner+applications
On+Geni+10+million+users+collaborate+to+build+the+World+Family+Tree.+You+can+join+Geni+for+free+and+make+your+family+tree+part+of+the+World+Family+Tree.+Geni+is+a+great+home+for+your+tree+as+you+can+see+how+you+are+related+to+everyone+else,+and+get+meaningful+family+tree+connections+for+your+DNA+matches.
Note:+Any+transfer+of+genetic+information+or+personal+data,+including+STRs+for+Y-DNA+and+mutations+for+Mitochondrial+DNA,+from+Family+Tree+DNA+to+any+other+entity,+including+Geni+and+MyHeritage,+is+completely+voluntary+and+at+the+sole+discretion+of+the+user+transferring+the+data.+Family+Tree+DNA+takes+no+responsibility+for+any+consequences+from+the+decision+of+users+to+transfer+data+to+any+other+entity.+"
29.07.2016 08:14
Hei+!
Suosittelen+sinulle,+että+kä+aluksi+tuolla+suomalaisella+kotisivulla,+jossa+eräs+asiaan+hyvin+perehtynyt+henkilö+kertoo+hyvin+selkeästi+ja+ymmärrettävästi+tuosta+DNA-tutkimuksesta.
Kannattaa+lukea+rauhallisesri,+ilman+hoppua.++:+))
Itse+olen+tehnytensimmäisen+testin+vuonna+2005,+ja+sen+jälkeen+muutamia+lisätestejä.
Voin+suositella+FTDNA-sivustoa+omasta+puolestani.
http://www.kurrinsuku.net/
https://www.familytreedna.com/
29.07.2016 08:03
Mitä+Trumpin+lausumat,+tai+Yhdysvaltain+vaalit+kuuluvat+luterilaisuus-palstalle+?
Suomi24:llä+on+politiikka+palsta+olemassa.+Menkää+sinne+pätemään.
26.07.2016 09:34
Jos+aloittajalla+intoa+ja+taitoa+riittää,+niin+harkitse+Raama-+ja+rukouspiirin+perustamista.
Muuten+tuo+seurakuntakysymys+riippuu+mahdollisuudesta+ja+halukkuudesta+liikkua,+ja+missä+päin+Suomea+asuu.
Oletko+käynyt+esim.Luther-säätiön+tai+SLEY:n+tilaisuuksissa+?
13.07.2016 18:47
Jeesuksen+Jumaluuden+kaunein+todistus+mielestäni+VT:ssä+on+Jesaja+9:5
Sillä+lapsi+on+meille+syntynyt,+poika+on+meille+annettu,+jonka+hartioilla+on+herraus,+ja+hänen+nimensä+on:+Ihmeellinen+neuvonantaja,+Väkevä+Jumala,+Iankaikkinen+isä,+Rauhanruhtinas.
08.07.2016 23:52
"+Pelastus"+on+Herra+Jeesus+Kristus.
Jeesus+nasaretilainen++syntyi+Juudan+heimon+KAUTTA.
Juutalaiset,+eivätkä+ketkään+muutkaan+ihmisryhmät,+pelasta+syntistä+ihmistä.
01.07.2016 07:27
http://yle.fi/uutiset/britanniaan_uutta_eu-kansanaanestysta_vaativa_vetoomus_paisuu__allekirjoitus_helppo_vaarentaa/8984425
Kyllä+tuosta+EU-"humalasta"+jo+oli+aika+herätäkin.
Eikä+tämä+jää+ainoaksi+EU:sta+lähtijäksi.
26.06.2016 10:07
KiitosSinetti+pitkästä+aikaa+viestistä,+huomasin+sen+vasta+nyt+aamulla,en+niin+ahkeraa+käy+täällä,+syyn+kyllä+tiedät.
Puron+ylitys+kertoo+mielestäni+siirtymisestä+uudelle+alueelle.+Ja,+uusi+versova+taimi+kertoo+myös+uudesta+alusta.
Avoin+ovi+on+tuolla+puron+toisella+puolen,+ja+siellä+uuden+alun+kautta+alkaa+ylösnousu+positiivisessa+mielessä.+Selvästi+henkilökohtainen+viesti+jonkun+ihmisen+omaan,+ajalliseen,++elämään.
Kiitos.
16.06.2016 10:59
Synnin+palkka+on+kuolema.+Kukaan+synnitön+ei+kuole.
Mutta,+koska+on+synti+niin+on+myös+kuolema,+kaikilla+IHMISILLÄ.
10.06.2016 10:00
Oli+pakko+ihan+tarkistaa,+kun+alkuperäinen+kysymys+sitä+pohti.
Novumista,+eli+kreikankielisen+Uuden+Testamentin+teoksesta+lainattu+,+jossa+Jeesus+antoi+opetuslapsilleen+kastekäskyn+;
Matteus+28:19
+"+πορευθεντες+μαθητευσατε+παντα+τα+εθνη+βαπτιζοντες+αυτους+εις+το+ονομα+του+πατρος+και+του+υιου+και+του+αγιου+πνευματος+"
Yllä+oleva+jae+on+ns.+Bysanttilainen+alkuteksti.
Suomeksi+käännettynä+;+
"+Kulkevina++opetuslapseuttakaa+kaikki+kansat+kastavina+heidät+nimeen+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+"
Mm.+KR+33/38+:ssa+suomenkielinen+käännös+hieman+erilainen,+ylläoleva+tekstin+mukainen.
03.06.2016 07:10
https://www.familytreedna.com/public/I1suomi?iframe=yresults
Tuossa vain yksi monista tiettyä haplo-ryhmää tutkivista sivuista.
Enemmän tietoa löydät FTDNA:n sivilta.
Googleta myös haplo-ryhmät, niin saat nopeasti lisätietoa.
28.05.2016 20:06
2 / 6