Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7420

1. Siis+kuuskytluvulla+saadut+tavarat+eivät+ole+mitään+muistoja+vaan+mieltymyksiä+🤔Isän+ja+äidin+häälahjaksi+kolkytluvulla+saama+kaunis+koivupuinen+piironki+hiotuilla+sivukaappien+laseilla+ja+ovaalilla+peilillä+on+mieltymys+🤔Poikien+mummolasta+saamat+vanhat+esineet+myös+mieltymyksiä+🤔UP.n+Fiestan+teesetit+olivat+mieltymyksiä+ne+miellyttivät+minua+kun+näin+sen+hollantilaisen+kirpparin+ikkunassa+hintaan+11,50+pari.+Ostin+kaksi+settiä,+arvioitin+niiden+kunnon,+otin+täysin+virheettömän+itselleni+ja+möin+pois+valuviallisen+38+eurolla+kirpparilla.No+onhan+minulla+muistoja+😁+kirnu,+kuokka,+rautakanki,+vanhat+käyttökuntoiset+Järvisen+sukset+ja+sauvat,+vanha+lihamylly,+emalisiivilä,+singerin+ompelukone+ilman+jalkoja.+Pecos+Bill+sarjakuvalehti.+Vanhat+naisten+kalossit+jne.+Ompelijatätini+sovituspeilikaappi+jne.Pieni+rasiakin,+jossa+jotain+jänskää🙄Ne+tosin+taitavat+ollakin+vain+mieltymyksiä+😁
  2. Huomenta+Korvesta@Paistoin+savukinkkupiirakan+tulijaisiksi+kyläpaikkaamme,+jonne+ilta+päivällä+ajelemme.Tuosta+hamstrauksesta+olen+alkanut+myös+tykkäämään.+Onhan+se+helppo+nostaa+pakkasesta+pieniä+pussukoita+tarpeeseen.+Olen+useana+vuonna+tehnyt+viiniä+marjoista,+nyt+en,+sillä+marjat+menee+sillänsä+puuroihin+ja+jugurttiin+sekä+välipaloina.Eilen+keramiikassa+yksi+harrastelijakaveri+valitti,+että+on+liikaa+omenoita+pihansa+puissa.+No,+minäpä+tarjouduin+auttamaan.+Sovittiin,+että+haen+huomenna+hänen+puutarhastaan+omenoita,+jotka+päätyvät+viinisammioon.Entistä+viime+kevään+viiniä+on+vielä+joku+litra,+pitää+pullottaa+ja+pestä+viinisammio+uuden+sadon+valkkarille+😊Nuo+selkävammat/sairaudet+ovat+yksilöllisiä.Kyllähän+minä+jaksan+kumarassa+työskennellä,+mutta+kun+pitää+itsensä+suoristaa+se+onkin+jo+haaste.+Minulle+mökkipuuhat+korvaa+rasittavuudella+kävelylenkit.No,+vain+hän+joka+selkävamman+kanssa+elää+tietää+mihin+pystyy+ja+mihin+ei.Minä+olen+kaivannut+sinisirkkun+iloisia+viestejä,+mutta+pelkäämpä+pahinta.No,+tästä+etiäpäin+😊