Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7410
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aivan ihana kukko, sanoi kana kun jyrän alle jäi ; )
Kivaa alkavaa viikkoa.
26.01.2026 10:41
Huomenta@
En tiedä mitä olen mielestäsi menettänyt, tein lapset aikuisena jo hyvässä ammatissa olleena, Annoin heille puutteettoman lapsuuden. Juhlimme koulunlopettajaiset, rippijuhlat, yo-juhlat, sotilasvalat, ammattiin valmistujaiset, kihlajaiset, avioliitot yhdessä suvun kanssa.
Kohta juhlitaan lapsenlapseni ristiäisiä.
Hyvää päivän jatkoa, kirjoitellaan ihan omia juttuja. ; )
26.01.2026 10:37
Myöhäisiltaa@
Olet oikeassa väärä ikä minulle isoisomummujen joukossa.
Luin, että joku oli mummi jo 30- vuotta sitten, minä olin vajaa viiskymppinen, pienen tarhalaisen ja alakoululaisen äiti.
Ensimmäisen lapsenlapsen tulon tulen muistamaan, kaikista saamistani viesteistä päätellen, epäilen, että ette muista.
Hyvää yötä.
25.01.2026 22:59
No, olen 78-vuotias myöhäisherännäinen.
Minusta tuntuu, että olen sopivan ikäinen mummiksi.
25.01.2026 18:57
Olen tuore mummo, ei ole ollut kokemusta ja toisekseen en ilmoita merkkipäiviäni täällä, juhlin niitä sukuni kanssa joten en odota onnitteluja silloinkaan ja tästäkin haluan vain jutustelua en onnitteluja.
25.01.2026 18:50
Tätä ketjua on mukava lukea. Käyn aina välillä vilkaisemassa olisiko kenelläkään iloisia asioita kerrottavana. Luin tätä ketjua ja tykkäsin.
Aloitin viikko sitten talvikelilenkkeilyn, ensin kyynärsauvoilla, vaihdoin eilen kävelysauvoihin. Kyynärsauvoilla hartiat jäävät kumaraan. Kävelysauvoilla saan ryhtini suoraksi. Sivuvaikutus on näin alkuvaiheessa jälkikipu lonkassa, mutta uskon sen menevän ohi kun säännöllisesti sauvakävelen.
Sain tänään vihdoin videopuhelun välityksellä ihastella lapsenlastani. Olen kuten te äidit ja mummit tiedätte hyvin onnellinen. Haluaisin jakaa sitä tunnetta tänne palstalle. Pelkään kuitenkin, että koska käytän nimimerkkiäni, että iloni ei kannata.
Nyt lepäilen, tein ruuan ja söimme. Luovutin keittiön miehelleni joka hoitaa loppusiivouksen.
Tällaista täältä susirajalta.
25.01.2026 18:27
Hyvin höpisitkin.
25.01.2026 14:40
Olet pitänyt siitä huolen, että irvikuva leviää. Olet saavuttanut elämääsi suurempaa ja tunnet mielihyvää, samalla tunnustat tosiasian, totuuskomissiota ei todellisuudessa ole
25.01.2026 14:36
En valehtele, olemme tavanneet ja faceystäviä, joten tiedämme toisistamme faktaa.Paloma kirjoittaa kuten minäkin elämästään totuuden mukaisesti. Emme kuitenkaan ns. seurustele emmekä jaa suuria salaisuuksia.
Totuus on, että totuuskomission olemassa olosta sekä jyräyksestä kirjoittaminen on valheellista salaliittoteoriaa.
25.01.2026 14:27
En ota kantaa aloitukseen vaan harhaluuloon totuuskomiteasta. Sitä ei ole on vain about samalla tavalla ajattelevia, joilla on omat mielipiteet. En tarvitse kuten ei mainitsemasi nimimerkit kannustusta. Ajattelemme omilla aivoillamme.
25.01.2026 11:50
Just joo, toinen mielikuvituksen varaan jäänyt.
25.01.2026 10:42
Teit hyvän päätöksen nristiina, unohda minut ja unohda totuuskomissio, saat sen pois mielestäsi jos tosissasi yrität. Saat kevyemmän mielen kun oletetut ovat pois ajatuksistasi.
25.01.2026 10:38
Ei ole olemassa totuuskomiteaa. Kirjoitan kuten sinäkin yksin koneeltasi, kuten jokainen meistä kirjoittaa vain omia ajatuksiaan. Totuuskomissio on sinun mielikuvituksesi luoma ryhmä kirjoittajista, jotka eivät tunne todellisuudessa toisiaan kuin virtuaalisesti, mutta heillä on samansuuntaisia ajatuksia.
Yritä ymmärtää, se ei ole mahdoton toive.
Aurinkoista sunnuntaipäivää Kristiina.
25.01.2026 10:20
Huomenta Korvesta@
Kostonkierteen voi katkaista.
Jos haluaa tasapainon palstalle, aloita itsestäsi. Pyri säilyttämään elämän myrskyissä toimintakykysi ja sisäisen rauhasi.
Tarvitset unta, monipuolista ravintoa ja liikuntaa. Ota yhteys itseesi ja muihin ihmisiin positiivisesti. Ole itsellesi lempeä, rauhoitu, mietiskele ja rukoile.
Valitse positiiviset harrastukset johon voit upottautua.
Siitä se lähtee...minä opettelen hyväksymään itseni vajavaisena, mutta pyrin kehittymään ihmisenä.
25.01.2026 09:40
Ano 0045 Saatko jonkinsortin seksuaalisen kiihokkeen ja kokea jotain vastaavaa?
24.01.2026 18:58
Kiitos Ramoona@
Lukiessani viestiäsi, muistin kaksi kohtaamista jotka ilahduttivat.
Astuin Prisman hissistä ulos, näin mieltäni kiehtovan takin naisen yllä. Sanoin "ihana takki".
Nainen alkoi kertomaani takin pitkää historiaa. Olimme tuntemattomia toisillemme, mutta juttutuokiosta jäi hyvämieli.
Toinen tapahtui myös kauppareissulla, nainen katsoi minua ja sanoi, "että on lämpimän ja pehmeän näköiset toppahousut, mistä olet ostanut?"
Juttutuokio tuntemattoman kanssa, ilahdutti päivää.
Pienestä on kiinni levittää hyvää mieltä.
24.01.2026 12:34
Tavan elämää, serkku soittaa ja kysyy kuulumisia, no, me kerrotaan päiviemme tapahtumista ja päätetään osallistua kaupungin järjestämään valoshow tapahtumaan. Serkku kertoo kuudesta lapsenlapsestaan ja minä onnellisena omastani.
Tavan elämän kertomista live tapaamisissa, miksi aihe pitäisi ohittaa täällä.
Aihealoituksia on ja niihin osallistuu he joita aihe kiinnostaa.
24.01.2026 10:38
HuomentaTellu@
Parituntia ennen keskiviikkoiseen taidepiiriin lähtöä, kipasin kauppaan ja ostin macaronikeksejä, jotka tarjoilin maalauskavereilleni. Olinhan tullut isoäidiksi.
Olin päässyt maallisessa arvoasteikossa pykälän eteenpäin. Pensselini olivat vauhdissa ja tulosta syntyi.
Tässä onkin hyvä rako pyytää että saisin olla rivijäsen. Yksi kirjoittaja ikäryhmässä nimimerkilläni anonyymius ei sovi minulle.
Te, jotka vastaatte minulle ystävällisesti tai minä vastaan teille ystävällisesti, ei tarkoita, että olisin teidän ryhmän jäsen noudattaen ryhmän sääntöjä. En ole, olen aina ollut iIndividualisti.
Teille, jotka ette voi sietää mukana oloani, koettakaa kestää ; )
24.01.2026 10:18
Onko sinulla kellertävät hampaat? Tai tekohampaat, onko sinulla ohuet hiukset, näitkö takapeilista orastavan kaljun.
Onko ihosi kuin luistinrata, silmänaluset rinkuloilla ja roikkuuko rintasi. Jos vastaat yhteenkään kysymykseen kyllä olet ikäihminen. Parhaimmat päivät nähnyt kuten me muutkin vanhat naiset peruukilla tai ilman.
23.01.2026 19:25
Wiki kertoo...
"kuvaannollisesti toisen henkilön huonoa kohtelua, kiusaamista tai määräilyä."
-Huonoa kohtelua
-kiusaamista
-määräilyä
Huonokohtelu, mmm
Joku voi kiusata
toinen taas määräillä.
Jokaisessa meissä piilee pieni hirviö ; ))
23.01.2026 19:08
12 / 371