Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Liittynyt 11v sitten
105
aloitusta ·
7426
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ps.+Uhohtui,+näemme+itsemme+erilailla+kuin+muut+ihmiset,+kukin+tavallaan.+
Usein++hienotunteisuus+estää+olemasta+toiselle+rehellinen.
11.06.2017 21:04
Katseestapa+katseesta.....
"Halla-ahon+katse+on+peloittava.+Nousee+kylmät+väreet.+
Njaa,+makuasia.+En+pidä+kevällään+olevista+silmistä+enkä+tuijottavasta+katseesta.+Näen+siinä+fanaattisuutta."+Poropaimenen+viirusilmät+ovat+enempi+rehelliset+:)"
"Halla-aho+on+vähän+niinkuin+helluntalaispastorin+näköinen."
11.06.2017 21:01
Kylmätotuushan+on,+että+sitä+nyt+vain+ei+ole.
10.06.2017 00:08
Lopussa+virhe...vai+suossa+seisovaksi+haavoittuneeksi+hirveksi+jota+susi+himoitsee.
08.06.2017 22:09
Gasellisatu,++juuri+kukkaan+puhkeava+neitonen,++joutuu+suden+hyökkäyksen+kohteeksi.
Yksi+käytännön+ongelma+sadussa+pistää+silmään,++susi+ei+hyökkää+ihmisen+kimppuun,+mutta+ihminen+voi+muuttua"sudeksi"+kauniin+vähäasuisen+gasellitytön+edessä.
Mahamed+Susina+muistaa+kotikylän+imaanin+opetuksen,+peittämättömän+lihan+saa+ensimmäinen+löytäjä+(kissa)+itselleense.
Tämä+juttu+sai+juuri+oudon+käänteen.
Facebookiini+tulee+uusia+päivityksiä.
Laitoin+tänään+ilmoituksen+Roskis-palstalle+kuvan+kera,+että+täältä+voisi+hakea+vanhoja+patjoja+ja+mattoja+ja+muuta+ylijäämäkamaa.
Sain+yhteydenottoja+luonnollisesti+koiraihmisiltä,+jotka+tarvitsevät+lemmikeilleen+koppeihin+pehmosteita.
Availin+yhteidenottajien+viestejä.++Avattuani+viestin+he+saavat+yhteyden+minuun.
Ja+mitä+tapahtui,+valkealla+kissahahmolla+profiloitu+Atgar+Mohamed+oli+laittanut+minulle+kuukausi+sitten+kaveripyynnön+messengeriin,+ja+kun+nyt+avasin+yhteyden+Monamed+alkanut+lähettelemään+minulle+ruusuviestejä+ja+juuri+äskeen+yritti+soittaa.
Olenkohan+muuttumassa+Gaselliksi+vai+suossa+seisovaksi+haavoittuneeksi+sudeksi+jota+susi+himoitsee+😨😨😨
08.06.2017 22:06
Mistä+sinä+kekkasit,+että+ystävätär+ei+oikeesti+luota.+
Luonnollisesti+jos+ystävätär+on+sanonut+tumpeloksi+niin+ei+kai+siinä+sitten+mitään+epäselvää+ole.
Minä+yritin+mennä+aloittajan+asemaan,+aloittaja+ounasteluu+eikä+kerro+miksi+ystävätär+ei+luota,+koska+ei+tiedä.
08.06.2017 21:36
Minun+autostani+vaihtaa+jatkossa+renkaat+vain+merkkiliike.+Kävi+näet+niin,+että+kun+kuopus+vaihtoi+renkaita+yksi+turvaruuvi++jumuttui+ja+renkaanvaihto+epäonnistui.+Kyselykierroksen+jälkeen+sai+mielikuvan,+että++taisi+tulla+iso+lasku,+mutta+onneksi+merkkifirma+hoiti+hankalan+renkaanvaihdon+normihinnalla.
Katselin+pihapiirini+puustoa,+mietin+tuo+ja+tuo+puu+voisi+kaataa+saunapuiksi.+Senkin+homman+teetätän+ammattimiehillä+vaikka+metsuri+löytyisi+sukulaismiehestä.
Ei+aina+ole+kyse+luottamuksen+puutteesta+vaan+lähimmän+suojelusta.+Vakuutukset+eivät+korvaa+työtapaturmia+eikä+kotitalousvahennys+toimi+kun+talkoillaan.+
Kunnioita+ystäväsi+tahtoa,+suojella+sinua+mahdollisilta+pettymyksiltä+tai+tapaturmilta.
08.06.2017 21:25
Kyllä+se+niin+on,+että+ei+tällä+ikää+enää+jokaista+pölypisaraa+jaksa+esiin+kaivaa.
Onneksi+jälkikasvu+on+poikia,+eivät+tee+numeroa.
06.06.2017 09:46
Oliko+teillä+posliiniastiasto+koululla?
06.06.2017 09:42
Olen+poistanut+kännykästä+ja+tabletista+oikolukuohjelman.+Oikoluku+keksi+omia+sanoja,+joita+piti+alvariinsa+oikaista,++en+tykännyt.
On+kiva+tietää,+että++oikeinkirjoittavat+käyttävät+apuohjelmaa,+muutenhan+jälki+voisi+olla+samanlaista+kuin+minulla.
06.06.2017 09:29
Uskomatonta,+mutta+istuttamani+kesäkukkien+siemenet+pukkaa+kukan+alkuja.+Ovat+kaikesta+huolimatta+onnistuneet+itämään+vaikka+on+ollut+kylmää.
Nyt+on+toisin+kesän+leuto+sää+on+saapunut+korpeen.+Eilen+istutin+orvokkeja+ja+petunioita.+Salaatit,+tillit+ja+persiljatkin+ovat+itäneet.
Mikäpä+hänessä.
06.06.2017 09:24
Neron+tunnistaa+leimauksista.+Neronleimaus+lie+useimmille+tunnettu+tila,+tosin+usein+lyhyt+eikä+välttämättä+positiivinen+vaikutuksiltaa.
06.06.2017 09:19
Eilen+olin+täynnä+energiaa.+Varmaan+tänäänkin,+johka+tässä+aamutoimilta+tokenen+ulos.
Olen+saanut+uskomattoman+paljon+asioita+järjesteltyä.+
Pihapiirini+baaria+ei+ole+käytetty+sitten+65-synttäreiden+ja+se+näkyi.+Baaritiskin+kansilevy+oli+sökö.+Uuden+levyn+sain+baarikaapin+välilevyistä.+Tänään+mäntysuopapesu+ja+jääkaapin+testaus.+Voipi+olla,+että+toimii+voipi+olla,+että+ei+toimi.
Kyllä+maalla+on+mukavaa,+tosin+siitepölyallergia+niiskututtaa.+Pitänee+hakea+kirkolta+allergialääkettä.
Tänään+taas+järjestellään.+Kivinta+on+kun+illalla+on+niin+väsynyt,+että+uni+tulee+jo+kymmenen+korvilla+ja+aamulla+herää+kahdeksan+maissa.
Kouluaikoina+mieluisin+järjestelijän+vuoroviikko+oli+kovilla+pakkasilla.
Ulkona+on+pilvistä,+mutta+kesäisen+leutoa.+Luvassa+iltapäivälle+aurinkoa.
06.06.2017 09:14
Ositustahan+hän+takaa+ajaa.
01.06.2017 21:08
Varma+kätkö+😂+ja+maatuu+energiaksi+mustikkametsässä.
01.06.2017 20:59
Olen+tiedon+haluinen.+
Sitäpaitsi,+minusta+on+kiva+lukea+ihmisten+elämästä.+
Olen+utelias+tietämään,+miksi+upea+elämä+sai+uuden+käänteen.
Miksi+Paloma+muutti+perheineen+USA.aan?+Pariskunnallahan+oli+oma+koulu+Columpiassa,+miehellä+virka+kieli-intituutiossa,+Paloma+opiskeli,+oli+kaksi+kultakutrista+lasta,+oma+talo+ja+arjen+pyörityksestä+vastasi+palvelusväki,++oli+auto+taisipa+olla+kaksikin+🤔+vaimo+haki+autolla+vihanneksia+ja+hedelmiä+luotto+kauppiaalta,+aurinko+paistoi+ja+latinomusiikki+soi.
Muistelmat+jatkuvat.+Jaksatko+seurata+😜
01.06.2017 20:48
Miksi+jätitte+Columbian,++suvun,+koulun,+ystävänne+ja+muutitte+USA.n?
01.06.2017 20:22
Lukiessani+kirjoituksiasi,+uskon,+että+kaukomuistisi+hiukka+pettää.
Sihteerisi?
Työllistit+joukon+paikallisia+jne.
Miehesi+taisi+olla+se,+joka+työllisti+ja+jolla+oli+sihteeri+vai+kuinka?
Olet+kertonut,+että+miehesi+opetti+yliopistossakin.
No,+sattuuhan+sitä.
Kun+vierailin+ensimmäistä+kertaa+nuoremman+veljeni+luona+ihastelin+taloa,+jossa+veljeni+asui+silloisen+avovaimonsa+kanssa.+Sinulla+on+komea+talo,+sanoin+veljelleni,+johon+veljeni+vaimo+oikaisi,+talo+on+minun.
01.06.2017 18:06
Moi,+en+ole+vielä+saunonut,+vesi+lähenee+hitaasti+rantaa.+Asensin+viime+vìikolla+laituritikkaat,+ehkäpä+kohta+pääsen+kylpemään.+Toisaalta+mökin+kesäkuntoon+laitto+on+ollut+voimia+vievää.+Päivän+töistä+väsyneenä+ei+ole+tehnyt+mieli+alkaa+vettä+ja+puita+saunaan+kantamaan+vaan+olen+ajanut+kaupunkiin+ja+kuumaan+suihkuun.+Ilmatkaan+eivät+ole+houkutelleet+viettämään+öitä+mökillä,+mutta+ensi+viikolla,+uskon+ja+toivon+niin.
01.06.2017 17:51
Miten+kauan+asuit+Columpiassa?
Osasitko+espanjaa+kun+muutit+asumaan+Columpiaan?
01.06.2017 17:30
292 / 372