Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7421
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No,+jopas,+mutta+tuleepahan+asia+selväksi.😊
03.04.2017 21:56
Kieltämättä+yllätyin+syöpäheitostasi.+Sitä+en+sinulta+odottanut,+mutta+nyt+voi+jatkossakin+odottaa+sinulta+ihan+mitä+sylki+suuhusi+tuo.+Osakekurssisi+lasku+oli+huikea.
Syöpädiagnostistani+tulee+ensi+syksynä+täyteen+kahdeksan+vuotta.+Viime+syksynä+oli+toinen+kontrolli+estrogeenia+kehosta+poistavan+lääkityksen+jälkeen.+Lääkitys+kesti+vajaa+viisi+vuotta.
Syöpäni+oli+estrogeeniperäinen,+eli+täysin+oman+valintani+seuraus+ei+siis+perinnöllinen+kuten+skitsofrenia.
Estrogeenipillereitä+söin+neljä+vuotta+ennen+sairastumista+ns.+hyvän+elämän+ylläpitoon,+tiesin+riskit.+
Onneksi+rintasyöpäkasvain+löytyi+ajoissa,+poistettiin+ja+jälkihoidettiin.+Arpi+rinnassa+muistuttaa+tuosta+ajasta,+upeasta+taistelusta,+jossa+sureminen+ja+itku+eivät+olisi+auttaneet.+Positiivinen+asenne+on+paras+selviytymiskeino.
Ystävättäreni+sisko+sairastui+vuotta+myöhemmin+kuin+minä+ja+kuoli+kolmen+vuoden+sisällä.+Hän+suri,+eristäytyi+eikä+halunnut+ketään+jakamaan+sairauttaan+ei+halunnut+puhua+kenellekään.++
Kieltämättä+yllätyin+syöpäheitostasi.+Sitä+en+sinulta+odottanut,+mutta+nyt+voi+jatkossakin+odottaa+sinulta+ihan+mitä+sylki+suuhusi+tuo.+Osakekurssisi+lasku+oli+huikea.
Syöpädiagnostistani+tulee+ensi+syksynä+täyteen+kahdeksan+vuotta.+Viime+syksynä+oli+toinen+kontrolli+estrogeenia+kehosta+poistavan+lääkityksen+jälkeen.+Lääkitys+kesti+vajaa+viisi+vuotta.
Syöpäni+oli+estrogeeniperäinen,+eli+täysin+oman+valintani+seuraus+ei+siis+perinnöllinen+kuten+skitsofrenia.
Estrogeenipillereitä+söin+neljä+vuotta+ennen+sairastumista+ns.+hyvän+elämän+ylläpitoon,+tiesin+riskit.+
Onneksi+rintasyöpäkasvain+löytyi+ajoissa,+poistettiin+ja+jälkihoidettiin.+Arpi+rinnassa+muistuttaa+tuosta+ajasta,+upeasta+taistelusta,+jossa+sureminen+ja+itku+eivät+olisi+auttaneet.+Positiivinen+asenne+on+paras+selviytymiskeino.
Ystävättäreni+sisko+sairastui+vuotta+myöhemmin+kuin+minä+ja+kuoli+kolmen+vuoden+sisällä.+Hän+suri,+eristäytyi+eikä+halunnut+ketään+jakamaan+sairauttaan+ei+halunnut+puhua+kenellekään.
03.04.2017 21:51
Oletko+toiminut+poliittisissa+kuvioissa,+ollut+mukana+puolueessa.+Politiikan+pitäisi+olla+yhteistyötä,+mutta+kun+ei+ole.+Vahvimpien+tahdon+mukaan+mennään.+Yksinäiset+Don+Quixotet+lentävät+kuin+leppäkeihäät+ulos+puolueesta.
03.04.2017 13:43
Haluatko+itse+jatkaa+vai+jatkatko+vain+koska+muut+sitä+toivovat?+Itselllä+pitää+olla+intohimo+kirjoitaa,+ei+se+muiden+halusta+toimi.
03.04.2017 13:32
Tällä+kommentilla+vahvistat+olevasi+samaa+mieltä+siitä,+että+ihminen+itse+tekee+elämästään+näköisensä,+ei+muut.
03.04.2017 12:25
En+minä+ole+mitään+unohtanut.
03.04.2017 12:20
Niin,+tytöt,+jokainen+elää+sitä+valitsemaansa+elämää.+Suree+tai+ei+epäoikeudenmukaisuutta+raadollisessa+maailmassa+kuitenkin+tekipä+mitä+hyvejään,+kunnian+kruunun+hyvyydestään+voi+asettaa+vaan+omille+kutreilleen.
03.04.2017 12:14
Valintasi+politiikkaan+avaisi+silmäsi+heti+kohta+ymmärtämään,+että+rehellisyys+selkäänpuukottajien+joukossa+ei+avaisi+sinulle+ovia+auttamaan+vähempiosaisia.+Politiikassa+mennään+vahvimman+selän+takana+vahvimman+ehdoilla.
03.04.2017 11:58
Paluu+menneeseen,+jossittelu+mitä+jos+olisin+tehnyt+toisin+ei+johda+muuhun+kuin+aikaisempien+valintavaihtoehtojen+vähättelyihin.+Mahdollisuuksien+irvailuihin,++se+mitä+aikanaan+päätit+on+peruuttamatonta+ja+tekemäsi+päätökset+johtaa+nyt+elämääsi.
Halut+ja+toiveet+elämän+muutoksiin+joihin+eivät+omat+resussit+riitä+on+myös+asetettava+realistiseen+pystynkö+tähän+tarkasteluun.
Ei+minusta+koskaan+tule+kirjailijaa,+miten+on+tuleeko+sinusta?
03.04.2017 11:51
En+ole+tyyppi,+joka+nostaa+kädet+ylös+ja+huutaa...no,+hyvä+on+luovutan,+perkele,+viekää+tuhkatkin+pesästä,+ei.+Ja+kun+kirjoitan+kirjoitan+itsestäni+en+naapurin+sairauksista.+Naapurin+elämää+en+seuraile.+
Toistaiseksi+voin+elää+sellaista+elämää+kuin+haluan.+
Tiedän+sinun+olevan+yli+kymmenen+vuotta+minua+nuorempi+joten+tämän+hetkiset+terveyteesi+ja+kuntoosi+koskevat+valintasi+vaikuttavat+millainen+olet+kymmenen+vuoden+kuluttua.
Älä+elä+muiden+elämää+vain+omaasi.+Kenenkään+ei+pidä+joutua+jaksamaan+enempää+kuin+itse+jaksaa.+Jokainen+kantaa+taakkansa.+Kuuntele,+mutta+älä+lähde+myötäelämään+muiden+elämään.
Toivon,+että+lapsesi+sanovat+sinulle+joskus+kymmenen+vuoden+kuluttua,+sitten+kuten+omani+minulle+"+Äiti,+olen+muuttanut+käsityseni++vanhenemisesta,+seuratessani+sinun+ja+Petzen+elämää."
03.04.2017 11:32
Kuten+olen+jo+todennut+ihminen+tekee+elämästään+sellaisen+kuin+haluaa.
Esim.+Oman+kehon+ja+mielen+hallinta+auttaa+hallitsemaan+mielitekoja.+
Olen+vihdoin+hyväksynyt+maitotuotteiden+sopimattomuuden+keholleni.+Muutoksen+tulos.+Säännöllinen+aineenvaihdunta,+kävelylenkit+pitenevät,+pirteä+mieli+ja+selkäkin+tykkää+painon+pudotuksesta.
En+ole+ikinä+ollut+sohvaperuna+tv:n+tuijottaja,+sellainen+elämä+ei+ole+minunlaistani+elämää.
03.04.2017 11:08
Oletko+esim.+fyysisesti+liikuntarajoitteinen?
Viittaat+usein+sairauksiin,+joten+uskon+sairauden+rajoittavan+elämääsi.
03.04.2017 10:55
Eli+olet+roolisi+vanki.+Äiti+ja+huolehtija.+Poikasikin+mielestä+olet+aikasi+naisten+prototyyppi.+Elät+muiden+elämää.+Huolehdit+maailman+pahuudesta,+päättäjien+kylmyydestä.+Kuitenkaan+kukaan+ei+ole+kiinnostunut+sinusta+tai+edes+halustasi+pelastaa.+
Elämää+voi+vielä+muokata+omanlaisekseen.+Jättämällä+sitkun+ja+sitķun+taakseen+ja+antamalla+itselleen+luvan+ei+kun+nyt.
No,+meitähän+on+joka+lähtöön.+Pirre+itkee+Puerto+Ricon+auringon+alla+kaipuutaan+räntäsateeseen.
Antaappa+oikeaa+vastausta,+ei+se+on+mahdotonta,+ei+ole+oikeita+vastauksia.+Jokainen+elää+siten+kuin+elää.
Nyt+takaisin+unimaan😥
03.04.2017 04:17
Nyt+ymmärrän,+äät+ja+ööt+puuttuvat,+joten+olet+Kanarian+Puerto+Ricossa+ja+shttailet+hotellin+päätteeltä+😄++bikinikelit+täälläkin,+tykkään.
02.04.2017 21:24
Jutustelimme+useiden+amerikkalaisten+risteilyvieraiden+kanssa,+milloin+aurinkokannella,+ravintoloissa+ja+kahviaamiaisella.+Usein+keskustelu+eteni+kauas+amerikkalaisten+juuriin.+Heidän+isovanhampansa+olivat+kotoisin+Irlannista,+Puolasta,+Ruotsista,+Hollannista,+Saksasta+jne.+Yksikään+ei+tunnustautunut+Trumpin+kannattajaksi.+Vastaukset+olivat+luokkaa....+Liikemies,+ei+politikko,+mutta+katsotaan,+annetaan+miehen+yrittää.
02.04.2017 21:10
"+entä+jos+ihminen+vammaisuudestaan+huolimatta+kieltäytyy+olemasta+
vain+pelkkä+roska+tai+jäte"+Lue+alempana+oleva+nimimerkki+tööttiin+viesti+ja+vastaukseni+hänelle.+Hahmota+kokonaisuus.
Ei+sairaus+estä+ihmistä+elämästä+omanlaistaan+elämää.
Sinun+olisi+pitänyt+kokea+ja+nähdä+Zuiderdamin+risteily.+Asiakkaita+joka+lähtöön.+Parilla+hengitystä+helpottavat+nenään+kulkevat+happilaitteet,+kymmenillä+rullatuolit+monilla+rollaattorit.+Kysymys,+mitkä+hiton+huonot+kortit?+Mitä+ihminen+haluaa+elämältä+jos+sairastuu,+sitä+mitä+muutkin,++käärinliinoissa+ei+ole+taskuja.
Se+nyt+vain+on+niin,+että+terveyspalvelut+toimivat+muuallakin+kuin+Ylivieskassa.
02.04.2017 20:57
Pääasia+on,+että+on+oma+itsensä,+
että+on+tyytyväinen+itseensä.+
Minäkin+linnunsiipikäsivarsineni+olen+kaunis,+vartaloni+sopusuhtainen.
Pääasioihin+kuuluu,+että+osaamme+tehdä+elämästämme+omanlaisemme.
Tie+onnellisuuteen+on+yksinkertainen.
Onnemme+on+kiinni+itsestämme+ei+muista,+ei+"kullista".+😂
Tyytyväiset+kullat+nauttivat+onnestamme.
Valinta+on+oltava+aina+vapaaehtoinen.+
Jos+tyytyy+siihen,+että+hyväksyy+rinnalleen+jonkun+vain+koska+parempaa+ei+voi+saada,+se+on+katastrofi+ja+johtaa+epätäydelliseen+elämään.
01.04.2017 12:12
Huomenta☺aurinkoisesta+Heemstedestä,+tulossa+parvekkeella+makoilupäivä.+Aikaero+nukuttu+yli+ja+pyykkikone+pesee+matkavaatteita.
Risteilyaluksen+internetpalvelu+oli+sikakallista,+eikä+olisi+ollut+aikaakaan+istua+päätteellä.+Aina+kun+rantauduimme+lähetin+viestit+ja+päivitin+faceni+eri+saarten+free+wifi+kahviloissa.+Curocaon+Wilhemstadissa+oli+free+wifi+koko+kaupungin+yllä.+Tein+etukäteen+kuvakolaasit+ja+tekstit,+joten+shattäilyni+jäi+vähiin.
On+tietty+kiva+olla+kotona+ja+naputella+täältä,+meillä+on+wifi+kaikkialla+asunnossa.
Eilen+illalla+sättäilin+lasteni+kanssa.+Kuopuksen+kanssa+puhelimella+ja+esikoisen+kanssa+Whatsappin+kautta.+Hän+kun+on+taas+reissussa+Etelä+Euroopassa.
En+nähnyt+yhtään+hai-kalaa,+mutta+alligaattoreita+ja+kauniita+lintuja+senkin+edestä.+😎
31.03.2017 12:26
Se+oli+silloin,+kai+muistat+sen+🎶🎼🎻🎸Eija+Kantola.
14.03.2017 13:13
EU:n+tuomioistuin....Työnantaja+voi+kieltää+huivin+käytön+työpaikalla.+Hyvä,+toivon+työnantajien+ottavan+päätöksen+kaikkialla+Euroopassa+käyttöön.+
Täällä+esim.+kaupan+kassoilla+istuu+paljon+huivityttöjä.
Jos+muslimit+eivät+suostu+riisumaan+huivejaan,+ei+hätää+ainakin+täällä+Euroopassa+syntyy+naisvaltisille+aloille+lisää+työpaikkoja+lisää😉
Istukoon+huivipäiset+naiset+kotonaan+siellähän+heidän+paikkansa+on.
Mielestäni+työntekijä+ei++saa+korostaa+työpaikassaan+uskontoaan.
14.03.2017 12:51
301 / 372