Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7421
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rotterdamissa+on+hässäkkää.+Turkin+perheministerin+kone+yritti+laskeutua+Hollantiin,+ei+saanut+laskeutumislupaa,+laskeutui+Saksan+puolelle+ja+tuli+autolla+rajan+yli+ja+yritti+Rotterdamin+Turkin+konsulaattiin,+käännytettiin+takaisin+Saksaa.+Eivät+sielläkään+hyväksyneet+häntä+koska+hän+on+Erdogantin+lähettämä.+Kyse+on+Erdogantin+presitentti+kampanjoinnista+Hollannissa+ja+Saksassa.+Kummassakin+maassa+on+isoja+turkkilais-emigranttien+yhteisöjä.+Rotterdamin+asukkaista+50%+on+turkkilaisia.+
Erdogan+on+haukkunut+jo+saksalaiset+natseiksi+ja+hollantilaiset+fasisteiksi.
13.03.2017 13:21
Huomenta@
Minä+toisena☺+No,+olen+kommentoinut+tähän+ketjuun+kahdesti+ja+nyt+kolmannen+kerran,++EVVK.
Siirryn+nyt+parvekkeelle+auringon+ottoon+😎
13.03.2017 11:48
Kuka+nyt+työnhaussa+suunapäänä?
11.03.2017 21:21
Kysyin+jo+onko+kokemusta?
11.03.2017 21:20
No,+onkos+kokemesta+tsekkailla+työhakemuksia?
Itsensä+tykö+tuominen+on+työnhaussa+hyvin+tärkeää,+työnhakijan+pitää+erottua+hakemusten+massasta+heti+kirjekuorella+tai+sähköpostiviestin+yksityiskohdilla.+Tänä+päivänä+vaatimattomuus+ei+kaunista.
Takarivin+Týynet,+niin+miten+sen+nyt+ottaa.+Jos+vetäytyy+takariviin+voipi+olla,+että+jää+takariviin+eikä+Tyyneä+huomata.
11.03.2017 20:29
Siinä+on+se+sýy,+ei+taivu+perse+enää+olalle😂
11.03.2017 19:28
En+oikein+ymmäŕrä+sinua?
P:llä+ei+ole+ollut+mitään+sijaa+elämässäni+ennen+vuotta+2006.
11.03.2017 19:15
Olen+kanssasi+täysin+samaa+mieltä+kommenteistasi+tässä+ketjussa.+Peukutin+ylös+ja+alas+sen+mukaan+kuinka+syömmessäni+tunsin+lukiessani+ketjua.
Pitänee+kehua+hiukka+😚+Osasin+nuorempana+vetää+perseet+olalle,+nyt+vanhemmuuten+ole+tullut+varovaiseksi.
11.03.2017 19:08
On+kieltämättä+kivaa+olla+aloituksen+arvoinen.+Kehua+🤔+kertoessani+tekemisistäni+se+ei+ole+kehumista.
Joo,+no,+taisin+tänä+aamuna+kehua+itseäni+😋+itsetunnoltaan+heikko+ei+pysty+itseään+kehumaan.
Kel+onni+on+se+onnen+kätkeköön+😂
11.03.2017 12:33
Eilen+illalla+P:n+siskon+tytär+kehui+Portugalia+ja+eri+toten+Alcarven+aluetta.+
Ystävällisiä+ihmisiä,+yksinkertaista+elämää+ei+maahanmuuttajia🤗+edullinen+hintataso,+upeat+rannat.
Meillä+on+alustavissa+suunnitelmissa+matkustaa+sinne+ensi+talvena+hiukka+pitemmäksi+aikaa.
11.03.2017 12:24
Ps.+Yksi+asia+mikä+harmittaa,+olen+hukannut+ruotsinkielen+puhumistaitoni.+Jos+aloitan+kertomaan+jotain+ruotsiksi+kieli+muuttuu+englanniksi.
Koska+P.+osaa+myös+ruotsinkieltä,+kommunikoimme+joskus+leikillään+ruotsiksi.
11.03.2017 10:51
Täytyy+kehua.+Hyvä+minä+🤗+Eilen+vierailimme,+kuten+kirjoitin+P:n+sisaren+luona.
Sanoin+Petzelle+kotiin+palattua,+taisin+ylittää+itseni.+Hän+vastasi,+että+älä+aliarvioi+kielitaitoasi.+Tunsin+tyytyväisyyttä+englanninkielen+taitoihini.+Itseasiassa+puhuin+paremmin+englantia+kuin+P:n+sisko,+joka+on+asunut+mm.+Amerikassa.
11.03.2017 10:45
Suomen+rajat+aukesivat+minulle+jo+vuonna+1966+kun+muutin+Tukholmaan++Ruotsiin.+Asuin+kesän+1979+Scotlannissa,+kesän+1981+Ruotsin+Kirunassa+ja+matkustelin+lomillani+ympäri+Eurooppaa.+Lasten+kanssa+kiersimme+kaikki+Kanarian+saaret+ja+Kreikan+ja+Tunisian+aurinkorantoja.
Eli+ei+ole+kysymys+rajojen+avautumisesta+vaan+mahdollisuudesta+asua+eri+maissa.
11.03.2017 10:36
Miten+se+näkyy+jos+siivooja+on+pois+työpaikalta+kaksi+viikkoa?
Miten+jos+esikoulun+opettaja+on+pois+työpaikalta+saman+ajan?
Käsitin,+että+aloituksessa+oli+kysymys+naisten+ja+miesten+töistä,++palkoista+ja+työn+arvostuksesta.
Siivousala+on+naisvaltainen+ala,+eikä+kommenttisi+anna+paskan+arvoa+siivoojan+työlle,+näinkö+on?
Nythän+aloituksesta+meni+pohja.
En+ole+yhta+varma+kuten+sinä,+että+esikoulunopettajalla+olisi+vaikutusta+lasten+tulevaisuuteen.
Ainakin+mitä+tulee+omaan+jälkipolveen.
09.03.2017 20:02
No,+verot+pois+ja+silleen+eihän+noilla+tuloilla+tietenkään+rikastumaan+pääse.
09.03.2017 19:45
Kyllähän+2500+eurolla+jo+elää.
09.03.2017 19:24
No,+paljonko+esikoulun+opettaja+tienaa+heti+valmistuttuaan?
09.03.2017 19:07
Vesisade+loppui,+kävimme+iltakävelyllä.+Sää+oli+tyyni,+linnut+visertelivät,+ilmassa+oli+kevään+tuoksua.+Kanavan+varrella+krokkukset+kukkivat.
Kuulostelin+mustarastaan+laulua+🎵+Kyyhkyset+niiden+kujeltelua+odotan.🎶
08.03.2017 23:48
Myöhäisiltaa@
Olen+ikäni+tykännyt+tehdä+perinteisiä+miesten,+että+naisten+töitä.
Kaikki+elämän+kumppanini+ajan+saatossa+ovat+myös+osallistuneet+sekä,+että.+Miksi+pitää+jaotella+ylipäätään+töitä.+Jonkun+ne+on+tehtävä.+On+myös+muistettava,+että+monessa+lapsiperheessä+on+vain+äiti+tai+isä.+Se+tietää+sitä,+että+yksinhuoltaja+(kokemusta+on)+tekee+kaikki+työt+mitä+eteen+tulee+valikoimatta.+
Kuopusta+kaitsi+päiväkodissa+miespuolinen+lastentarhanopettaja+opettaja.+Käydessäni+huonekalujen+entisöintikurssia+opettajani+oli+nainen.
Niinhän+se+on,+että+se+tekee+joka+osaa,+mutta+tehdä+kaikkea+siihen+jo+vaaditaan+luonnetta.
08.03.2017 23:37
Kysymys+kaikille.+
Tarvitaanko+tasa-arvoa+avioliitossa+ja+mitä+se+käytännössä+tarkoittaa.
08.03.2017 18:27
302 / 372