Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Erilaisuudesta+on+tehty+muoti+ilmiö.+Hyväksy+minut,+laita+peukku+jos+hyväksyt+minut.+
En+peukuta,+sillä+minulle+on+peukuttamattakin+selvää++hyväksyä+erilaisuus.
Joskus+näkee+kun+ihminen+makaa+sairaalassa+letkuissa+ja+ihmiset+peukuttaa,+ristiriitaista.+Onneksi+on+tullut+muita+mahdollisuuksia,+mutta+toivoisin+vielä+faceen+peukku+alas+merkkiä.
11.02.2017 11:11
Huomenta+kamu👍
Eilen+kulutin+tunteroisen+kun+etsin+tekemiini+keraamisiin+pullonsulkijakorkkeihin+kumitiivistettä.+
LVI-liikkeessä+oli++mielenkiintoista+etsiä+ratkaisua,+mistä+moinen+tiiviste+tehtäisiin.+Kävelimme+liikkeenharjoittajan+kanssa+varastossa+peräkanaa.+Liikkeenharjoittaja+kertoi+tykkäävänsä+hakea+ratkaisuja+erilaisiin+asiakkaiden+heittämiin+haasteisiin.
Aloimme+keskustelemaan+viinin+valmistuksesta+ja+silloin+sain+ahaa-ilmiön,+vesilukon+tiiviste.+
Tämän+päivän+haaste,+löytää+vesilukon+tiivisteitä.+Mökillä+lie+yksi+ja+alavarastossa+toinen.+Joudun+ostamaan+neljä+uutta+😉+Makoilen+vielä+sängyssä,+pitänee+lähteä+kahvin+keittoon.+
Ulkona+sataa+kevyttä+lunta,+lie+lauhtumaan+päin.
11.02.2017 10:57
Kyllä+onnistuisi+😁+vaikka+emme+ole+vielä+toistaiseksi+joutuneet+toisiamme++ruusupuskista+ylös+nostelemaan.+
🍷🍷
11.02.2017 10:33
Kokeilin+tällä+viestillä+lähteekö+automaattipoisto+jos+on+lyhyt+viesti.+Taisi+jäädä+kun+oli+useampi+merkki😆
11.02.2017 10:24
No+niin+miltä+tuntui+maistaa+omaa+lääkettänne+siili+ja+siivooja?
Juoppo+kaatuilija😂
11.02.2017 10:16
Se+kääpiön+tanssi+oli+mielestäni+mauton+siksi,+että+siinä+ikäänkuin+ylilyötiin+onnea+olla+epänormaali+kasvultaan.+Noinkohan+on+todellisuudessa.+Voihan+olla+kuten+kaimaliini+tuolla+ylempänä+antoi+ymmättää,+että+kehitysvammaisille+on+normaalia+olla+kehitysvammainen,+joten+heidän++kuviaan+saa+jakaa+mediaan.+Uskon,+että+antavat+luvankin.
11.02.2017 10:07
En+ole+nähnyt+kuvia+huulihalkiolapsista,+enkä+sinisilmäisistä+mustista,+mutta+muista+vammaisista+kylläkin.
Sitten+on+näitä+jalattomia+ja+kädettömiä+kauniita+aikuisia,+joille+haetaan+"hyvää+oloa"+tai+jotain+mitä+en+ymmärrä.+"Peukuta+miinua+jos+tykkäät,+että+olen+kaunis".
Mitä+se+muuten+tarkoittaa+se+aamen.+Siihen+olen+törmännyt.
11.02.2017 09:55
Että+oikein+este+vammaisille+olen+
Mielestäni+levittelyssä+on+kysymys+sairaasta+ilmiöstä.+Jotenkin+liitettävissä+tirkistelyn+halun+tyydyttämiseen.+
Uskon,+että+jos+näet+epämuodostuneet+lapsen+kaupassa+et+jää+häntä+tuijottamaan+vaikka+sinun+tekisi+mieli.
Netissä+saat+tuijottaa+heitä+ja+siunailla+ääneen.
11.02.2017 09:47
Levittää.+Olen+pahoillani+jos+et+ymmärtänyt.
11.02.2017 09:37
Kyllä+kaatuneen+ulkoisesta+olemuksesta+normaali+ihminen+erottaa+onko+kyse+humalaisen+sammumisesta+maantielle+tai+ihmisen+sairaskohtauksesta.
Nämä+kännikalat+kerää+huomiinsa+poliisi+tai+jopa+ambulanssi+joka+vie+heidät+sairaaloiden+päivystyksen+tukoiksi,+kiireellistä+apua+tarvittavien+jonoon.
10.02.2017 13:38
Joopati+joo,+olet+varmaan+herramme+tänne+maan+päälle+lähettämä+enkeli,+heti+auttamassa+maahan+könähtäneitä+kusihousuisia+alkkiksia,+olethan+lähes+pappi.
10.02.2017 13:32
Hää+auttaa,+ettei+saa+sanktioita.+Verissäpäin+makaavia+känniläisiä+kantsii+kiertää+jo+oman+terveytensä+vuoksi.
On+luonnollista+auttaa+jos+vanha+nainen+tai+siististi+pukeutunut+mies+yhtä+äkkiä+kuukahtaa+eteen.
10.02.2017 13:27
Mielestäni+näissä+ruuhka+aikoina+kaupanjonoihin+eksyneissä+vaivaisien+valitusvirsissä+on+kyse+etuilusta,+antakaa+tilaa+olen+sairas+ihminen.+
Useinha+neljän+ruuhkissa+ovat+työstä+palaavat+perheelliset.+Miksi+vängätä+sinne+vaivojaan+huutelemaan.+
Valitsen+eläkeläisenä+pääsääntöisesti+ruuhkattomat+ostosajat+ja+jos+mahdollista+automaattikassat.
10.02.2017 13:23
Johan+raamattukin+sanoo,+puolusta+viatonta+kuin+itseäsi,+joka+itsesi+viattomaksi+syntiin+koet,+olethan+viaton+vai+miten+se+menikään.
10.02.2017 13:12
Oikeesti+jos+joku+olisi+valinnut+paikakseen+maata+ojassa+valitsisin+empimättä+junan.+
Olen+toki+jokusen+kertaa+valinnut+auttamisen+ja+todellakin+huomannut,että+alkoholi+oli+kaatumisen+tai+sammumisen+syy+jalkakäytävälle.
Siis+kuten+puskasta+sihistiin+vihjaili+kyseessä+oli+työhön+kelpaamaton+ukon+käppyrä,+alkoholisti.
10.02.2017 13:06
Olin+jonossa+kaupan+kassalla.+Iso+kokoinen+ulkonäöltään+noin+viiskuuskymppinen+nainen+tuli+jonojen+väliin+ja+alkoi+isolla+äänellä+vaatimaan+tuolia+alleen+kun+selkää+särki.
Kukaan+asiakkaasta+ei+lotkauttanut+korviaan,+eihän+he+voineet+auttaa,+mutta+ystävällinen+kassa+kiikuttu+tuolinsa+naiselle.+
Miten+olisi+asiakkaiden+pitänyt+reagoida+neljän+ruuhkaan+eksyneen+selkävaivaisen+naisen+hätää?
10.02.2017 12:54
Alatko+avautumaan,+luenko+viesteistäsi+puolustelua+teollesi..+Koskeeko+sisintäsi.+Olethan+melkein+pappi.
10.02.2017 12:47
Eihän+tarvitse+kaivamalla+kaivaa+tikulla+sisältään+paskaa+sen+on+muut+tehneet.+Onhan+meissä+kuten+kirjoitin+hyviäkin+puolia.+Emme+ryve+kaulaamme+myöten+paskassa.
Kun+tietää+pahan+asuvan+jokaisen+ihmisen+sisällä+voi+hyviäkin+puolia+korostaa.+Hyvyys/pahuus.+Se+on+sinunkin+perusluonteessasi.+Olet+varmaan+huomannut+vai+etkö+ole?
10.02.2017 12:44
En+näe+uutisessa+mitään+uutta.+Hyväuskoisuus+tuottaa+tyhmiä+päätöksiä.+Eurooppalaiset+makaa+kuin+petaa.
10.02.2017 12:36
Huomenta@
Nyt+on+pistettävä+jäitä+hattuun+ja+tajuttava+se,+että+palstalla+kirjoittelee+vähäinen+määrä+ihmisiä,+joten+puskailkeily+on+syytä+laittaa+yhden+maksimissaan+kahden+ihmisen+piikkiin.
Moniko+teistä+tuntee+minut+tai+Tiinan+henkilökohtaisesti.+Ei+juuri+kukaan.+Me+tunnemme+toisemme+Tìina+ja+minä.
Olemme+molemmat+empaattisia+lähimmäisistämme+huolta+pitäviä,+rakastavia,+tervejärkisiä+ja+tavoiltamme+vapaamielisiä.+Emme+sylje+lasiin,+lasissa+oleva+juomamme+on+ilojuomaa.
Hullujen+kirjoissa+emme+ole+ja+se+lasin+juhlajuomamme+on+punkku+tai+valkkari.+
Väkeviä+emme+harrasta.+Humalassa+emme+örvellä.
Meillä+on+erilaisia+yhteisiä+mielenkìnnon+kohteita+kuten+koti+ja+sen+sisustaminen+omalla+persoonallisella+tyylillämme.
Kirpputorit+ovat+aarreaittojamme+ja+huumori+parhaita+puoliamme.
Epärehellisyys+ja+välinpitämättömyys+ei+ole+meidän+juttuja.+
Sanomme+suoraan+ja+osaamme+selvitellä+keskenäiset+kinamme+menemättä+marttýyrikaavun+suojaan,+mä+en+ala+sua.
Tiina+on+upea,+luova+ja+rehellinen+ihminen.++Piste.
10.02.2017 11:39
305 / 371