Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Huomenta+kahvipirttiin.+Tulin+ovenrakoon+jutustelemaan+😊.
Helmikuun+kohta+puolessa,+valoisaa+jo+aamuisin.+Korvessa+kipakka+pakkanen.+Asteita+en+ole+vielä+tarkistanut+keittiön+mittarista,+mutta+kun+heräsin+menin+parvekkeelle+ja+sammutin+ulkovalosarjan.+En+ole+vielä+poistanut+ns.+jouluvaloja+sillä+illalla+on+vielä+pimeää,+tykkään.
Blogista+ketjusi+käy.+Sinun+on+helppo+jos+haluaisit+avata+oma+blogi+ja+siirtää+kirjoituksiasi+täältä+sinne.+Tiedä+vaikka+valikoiden+kirjan+aikaan+saisit.+Olen+itse+hyödyntänyt+palstakirjoituksia+pieniksi+tarinoiksi+omaan+Blogìini.+
Matkakertomukset+kirjoitan+suoraan+blogiin.+Olen+lähdössä+pyöreitten+vuosieni+kunniaksi+pitkälle+matkalle.+Jätän+Suomen+ensi+kuussa+näihin+aikoihin+ja+palaan+takaisin+toukokuun+puolessa+väliin.
Matkaan+sisältyy+pitkiä+lentoja,+Polttavaa+hiekkaa+ja+aurinkoa,+merielämää.+
Olen+avannut+oven,+saanko+tulla+uudestaan.
08.02.2017 10:29
Minun+korpikirjailija+nimimerkki+on+yläkerrassa+sangen+tunnettu.+Se+tekee+siirtymisen+helpoksi,+mutta+samalla+hankalaksi.+Joku+voi+kokea+siirtymiseni+70-kymppisiin+uhaksi+ja+tunkeutumiseksi+reviirilleen.
07.02.2017 20:23
Sinulla+on+varmaan+joku+toinen+nikki,+jota+olet+käyttänyt+sillä+pyrtti+on+tuntematon.+Suhtaudun+nurkan+takana+pìleksijöihin+varauksella.
07.02.2017 20:12
Minä+olen+aina+kuvitellut+sinut+olevan+alle+kuusikymppinen+ja+yllätyin,++että+kirjoitat+70+-+80-vuotiaiden+palstoilla.
07.02.2017 19:53
No,+se+on+sinun+mielipiteesi.+Aijon+kuitenkin+mennä+tätä+elämääni+omalla+lailla+en+toisen+kautta+eläin,++ensin+70:seksi+jos+luoja+sua+ehkäpä+aikanani+saan+siirtyä+80:siin.
07.02.2017 19:44
Satutko+muistamaan+Tammisaaresta+kolme+sisarusta,+yksi+oli+miss+Suomen+perintöprinsessa.+Tyttöjen+äiti+oli+suomalainen+ja+isä+Kirkiisi?
Etsin+tietoja+eräästä+kadonneesta+ystävästäni.+Hän+lie+jos+elää+noin+65-+vuotias.
07.02.2017 15:34
Ostin+sunnuntaina+Lidlistä+lasagnea,+noin+2,45+e/+700g.+Päälle+leikkasin+avatusta+pekonipussista+siivut+ja+uuniin.
Laiskan+helppo+ja+hyvänmakuinen+ruoka,+jaoin+sen+kuopuksen+kanssa.
07.02.2017 15:25
En+ymmärrä,+kai+pitää+ensin+perehtyä+tapaanne+kommunikoida+keskenänne.
07.02.2017 15:14
Reppurìika,+aloittajan+ei+tarvii+olla+mustasukkainen.+Hänhän+kertoi+ajatuksen+kiihottavan+häntä.
07.02.2017 15:10
Kuka+on+häätämässä+ja+ketä?
07.02.2017 15:03
En+tarkoittanut+sitä+mitä+sinun+tai+muiden+aivokapasiteetti+pitää+sisällään.+Sitähän+emme+tiedä.
07.02.2017 14:59
Lopuksi,+minulle+urputtajien+kantsii+lukea+tämä+aloitus+ja+tehdä+sen+perusteella+johtopäätökset+tulinko+opettamaan+vai+otinko+osaa+vain+aloitusen+teemaan.
07.02.2017 14:21
Hups,+lähti+kaksin+kappalein+tää+viesti,+no+mikäpä+hänessa.
07.02.2017 14:14
Aloitin+viiskymppisissä+vuonna+2006
Kun+täytin+kuusikymmentä+siirryin+kuuskymppisiin,+kymmenisen+vuotta+sitten.
Täytän+kesällä+70-vuotta.+Minä+vain+ihmettelen+eikö+tällä+palstalla+kukaan+vanhene+kuten+minä.+
Sinun+asenteestasi+heijastuu+pois+pois,+älä+tule+tänne.
Tulenpa+hyvinkin+ja+se+on+sinun+hyväksyttävä
07.02.2017 14:12
Aloitin+viiskymppisissä+vuonna+2006
Kun+täytin+kuusikymmentä+siirryin+kuuskymppisiin,+kymmenisen+vuotta+sitten.
Täytän+kesällä+70-vuotta.+Minä+vain+ihmettelen+eikö+tällä+palstalla+kukaan+vanhene+kuten+minä.+
Sinun+asenteestasi+heijastuu+pois+pois,+älä+tule+tänne.
Tulenpa+hyvinkin+ja+se+on+sinun+hyväksyttävä
07.02.2017 14:12
Niin,+olen+siirtymävaiheessa.+Annan+tilaa+nuoremmille.+Aloitin+viiskymppisissä.+Siirryin+kuuskymppisiin+ja+mitä+tapahtui,+sen+tietävät,+he+jotka+seurasivat+perässäni.😂+Hyi+Korppis.
Onhan+ihan+tosi,+että++60-palsta+on+suosittu+ja+siksi+tänne+on+on+tullut+eri+ikäluokista+porukkaa.+No,+mikäpä+hänessä.
Yritän+olla+ikäiseni+vaikka+vaikeeta+se+on+kun+olen+kanssakäymisissä+pääsääntöisesti+nuorempien+kanssa.
Minulta+kysytään+usein+mitä+teet+työksesi+nykyisin.
07.02.2017 13:55
Rehellisesti,+olen+ristiriitainen.+Siellä+tuntuu+olevan+poteroitumista.
Hyvää+päivää+blogeja,+tarkkoine+päivän+tapahtumien+toistoinee.+Pääällysmieskin+kuten+täälläkin.
Puskat+paukkuu,+mutta+olen+saanut+myös+tervetulon+kannustuksia.
Ei+kai+voi+koskaan+sanoa,+että+ihminen+viisastuu+iän+myötä.+Ei+viisastu,+mutta+voi+hyvässä+lykyssä+oppia+sietämään+erilaisuutta.
07.02.2017 12:52
Kuka+tämä+ohjailija+on?+Tiedän+jos+tulee+ohjailemaan+minua+oikeeseen+osoitteeseen.+Olen+tietty+vielä+puolisen+vuotta+liian+nuori+tänne+😆+palstalle.+Tulin+kopaisemaan+kepillä+jäätä.
07.02.2017 12:41
Tiina+olen+siirtymässä+pois++60+palstalta+noin+virallisesti.++Olen+tehnyt+ruskaretkiä+tuonne++70-palstalle.+😤
On+jännä+nähdä+kuinka+minut+vastaanotetaan.+Puolesta+ja+vastaan+kirjoittajia+kuten+aina+kun+laittaa+jalkaa+uuden+oven+väliin.
Sanotaan+ihminen+siirtyy+ruskaretkeläisiin+vanhetessaan😴
07.02.2017 12:28
Oikein+hyvä+ystävä+on+vielä+😊
07.02.2017 12:14
307 / 371