Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7417
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yläpeukku+;+)
28.09.2016 17:02
Olen+pari+kertaa+seurannut+anarkistien+johtonaisen+haastetteluja.+Siinä+vasta+nainen,+tosi+tyly+tapaus,+vastaan+kaikkia+mikä+liikkuu.
28.09.2016 16:59
Mikä+on+perimmäinen+syy+siihen,+että+vastustat+homoliittoja?+
Nythän+en+kysynyt+omasta+enkä+sinun+suhteestasi,+mutta+koska+kysyt+niin+sanon+en+olisi+ikinä+tehnyt+lapsia+avioliiton+ulkopuolella.+
Enkä+enää+avioidu,+koska+en+enää+lisäännyt+;+)
Yhteensähän+meillä+on+jo+kuusi+lasta.
27.09.2016 19:18
Oletko+ikinä+omistanut+omaa+kesämökkiä+tai+mitään+omaa+missä+pitää+puuhastella.+Ei+ne+koivun+lehdet+itsestään+kasaan+lennä+vaan+ne+pitää+kasat.+Lisäksi+laituriolohuoneen+huonekalut+pitää+talveksi+suojaan+viedä.+Paikat+putsata+talvikuntoon+ja+sellaista.
Tälläiset+hommat+tehdään+aina+kun+sää+on+aurinkoinen+ja+lämmin.+Mutta+ethän+sinä+mitään+sellaisesta+ymmärrä+istut+perse+kiinni+tuolissasi+ja+tuijotat+ruutuun+arvuuttelet+kukahan+tuokin+on+ja+tuo...Korppis+perkele...+oi+ja+voi.
Et+ikinä+kykene+tekemään+riimitystä+kuten+miesmenneisyydestä.
Sinun+kyhäilysi+ovat+kuin+halpahallin+ostoslistoja.
27.09.2016 19:08
Et+sinä+ymmärtäisikään+joten+unohda+koko+juttu+ja+höpise+omiasi.
27.09.2016 18:35
Älä+viitsi+loukata+aloittajaa,+en+se+minä+ole,+sitä+paitsi+tulin+kotiin+vasta+viiden+jälkeen.+Oli+kaunis+ilma+olin+mökillä+puolesta+päivästä+aina+lehtiä+haravoimassa.
Miehellämenneisyydestä+on+täysin+erilainen+kirjoitustyyli+(tykkään)+kuin+minulla,+joka+pääsääntöisesti+kirjoitan+proosarunoa.
27.09.2016 18:32
http://www.hs.fi/kulttuuri/a1474681064791
Miksi+nuoret+miehet+lähtevät+ensin....+Sofi+Oksanen+ihailemani+kirjailija+antaa+vastauksia+kertoen+Eestin+kansa+historiasta.+
Kantsii+lukea.
27.09.2016 18:24
siivooja@
Käsittääkseni+samaa+sukupuolta+olevien+oikeudesta+avioliittoon+lakialoite+on+hyväksytty,+mutta+sen+lain+voima+on+vielä+auki.+Aloitteen+puolesta+on+myös+isoilla+joukoin+marssittu.
Jos+järjestettäisiin+kansaäänestys+olisiko+äänesi+EI+vai+Kyllä?+Voisitko+myös+perustella+kantasi.
27.09.2016 18:18
Lainaukset+olivat+Radiorock+korporaatio,+Harri+Moisio+ja+Kim+Sainio+ohjelmasta+tosin+olen+heidän+kanssaan+samaa+mieltä.+
Rajat+kiinni+vai+auki+mitä+olet+mieltä?
27.09.2016 18:13
Jos+sinulla+on+aikaa+niin+katso+tämä+Tuomas+Peltomäen+video.
Se+on+kivasti+rautalangasta+väännetty+ja+vähempi+älyinenkin+tajuaa+viime+viikkojen+tapahtumia.
http://www.hs.fi/hstv/uutiset/Uutisraportti+249/v1474681890150
26.09.2016 14:31
Kova+urheilija+olin+minäkin+kouluaikoinani.+Kolmen+parhaan+joukossa+olin+pääsääntöisesti.+Teen+mitä+haluan+ja+muut+mitä+osaavat+;+)+Tämä+motto+on+seurannut+minua+läpi+elämäni.
26.09.2016 14:23
Korjaan+kirjoitusvirheeni+sinulle+bessie,+että+tein+ÄO-+testin.+
Toivottavasti+ymmärrät+mistä+testistä+on+kysymys.+Kirjoitit+tehneesi+vaikeahkon++ÖÄ-testin+ja+kehoitit+minua+kokeilemaan,+laittaisitko+linkin,+kiitos.
26.09.2016 14:14
Meillä+on+Petzen+kanssa+aivovoimisteluiltoja.+Olen+saanut+oman+kuuskytlukuni+sievästi+lokeroitua+tapahtumajärjestykseen+aivojeni+kansioihin.+Seitkytluku+on+muistissa+ja+itseasiassa+päiväkirjattu.
Nelkytluvulta+muistan.+
....+kaksivuotiaana+saamani+samettimekon+siten,+että+kangasta+hiplatessani+sen+lämmin+pehmeys+on+ikuistunut+tunnemuistiini.
Viiskytluvulta+mieleeni+tulee...
....joitain+poikatytön+päähänpistoja,+kuten+kiipeäminen+kotitalomme+tiilikatolle.+Nousu+ei+sinänsä+ollut+vaikea,+mutta+alastulo+vaati+isäni+apuun+tuloa.+Kävin+pudottamassa+kiven+savupiippuun.
Kyllä+se+niin+on,+että+mitä+enempi+ikää+tulee+sitä+enempi+alkaa+myös+menneitä+muistelemaan.+
Eniten+kaipaan+kuuskytlukua.
26.09.2016 14:07
Tein+ÄÖ-testin.+Olen+enempi+kuin+tyytyväinen+tulokseen+;+))
26.09.2016 13:53
Kiitos,+katsotaan+jahka+kerkiän+taidenäyttelyä+järkkäämään+näiltä+muilta+kiireiltä,+tuon+vieressäni+tököttävän+nukketalon+lähiöravintolakin+pitäisi+saneerata+;+)
Jotenkin+aukaisit+silmäni.+Kirjoittajalla+on+yli+korostunut+hallitsemisen+vietti.+On+vaikea+kirjoittaa+tällaisia+asioita+yleiselle+keskustelupalstalle,+mutta+nyt+ajattelin+viheltää+oalta+osaltani+tämän+pelin+poikki.+
Poliittisen+ideologian+intohimoinen+tyrkyttäminen,+vaalean+punaisen+kermavaahdon+pursottaminen+omasta+elämästä+tietokoneen+näytölle.+
Kirjoittaja+kokee+muiden+kirjoittajien+tarvitsevan+sivistämistä.+
Kirjoittaja+leikkii+asiantuntijaa+kuinka+muut+ovat+hänen+psykologisen+otteensa+alla.+
No..alkaa+tietty+ärsyttämään.+
Ei+silti+voin+hypätä+seuraavaan+ketjuun.
Olen+tavallaan+Paloman+ystävä+ja+toisaalta+olla+ystävä+hänen+kanssaan+vaatii+liikaa,+enkä+ole+siihen+kykenevä.
25.09.2016 22:54
Ei+tietenkään,+oletko+seonnut?
25.09.2016 14:58
Pitihän+uusnatsienkin+"potkia+mies+kuoliaaksi",+ennen+kuin+asiaan+tartuttiin.
Meillä+on+täällä+korvessa+yksi+tienristeys,+joka+on+vaatinut+kaksi+kuolon+uhria.+Vasta+toisen+kuoleman+jälkeen+paikka+sai+liikenneympyrän.
25.09.2016 14:41
Perusteleisitkö+valintaasi,+mitä+olisi+tapahtunut+jos+olisit+jäänyt+siihen+perimääsi+taloon+Columpiassa,+tai+miten+olisi+käynyt+jos+olisit+jäänyt+Amerikkaan?
25.09.2016 14:28
Komppaan+Palomaa+;+)+Sanat,+jotka+kertovat+enemmän+kirjoittajastaan+kuin+heistä+joille+ne+on+kohdistettu+tai+ketä+ne+ovat+tarkoitettu+kuvaamaan+tai+määrittelemään.
25.09.2016 13:32
Sitten+päivän+uutispommi,+oli+näet+leipä+lentää+väärään+kurkkuun+kun+söin+aamiaista.
Suomen+tapahtumat+on+kiitettävästi+huomioitu+myös+ulkomailla.+Asema-aukiolta+alkunsa+saanut+tapahtumaketju+on+läpäissyt+esim.+hollantilaisen+valtamedian+sivuilta+palstatilaa.
24.09.2016+vapaa+käännös...
Suomen+pääkaupungin+Helsingin+asema-aukiolla+oli+ollut+uusnatsien+mielenilmaus,++jossa+uusnatsit+(hum+monikko)+olivat+potkineet+kuoliaaksi+miehen,+joka+oli+tullut+katsomaan+muiden+mukana+aukion+tapahtumaa+ja+sylkäissyt+maahan.
Nyt+tuhannet+suomalaiset+ovat+kokoontuneet+mielenosoitusmarssiin++vastalauseeksi+kyseiselle+tapahtumalle.
Muistatte+varmaan+sen+leikin,+jota+pienenä+leikittiin.+Supata+minulle+tarina.+Minä+kerron+sen+eteenpäin.+Lopuksi+aloittaja+ei+tunnistanut+tarinaansa.
25.09.2016 13:15
330 / 371