Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7411
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nousuviikkoa Korvesta@
"Ketjun pitkäksi venymisestä kai kiitokset osoitan korpikirjailijalle, menikö oikein?"
Kirjoitit tuon lauseen joku aika sitten. Oliko maimitsemisen arvoinen. Saattoipa ollakin.
No, nyt näyttää olevan muutosneuvottelut palstan ketjuissa.
Salaliittoteorioita, yöllisiä outoja tapahtumia.
Muistan kun äitini kertoi minulle kuinka joku tunkeilija oli yöllä yrittänyt tulla ovesta sisään paperilapulla. Hän pruukasi katsoa elokuvia ja liekö jossain elokuvan hotellikohtauksessa nähnyt asiakkaan avaavan ovea huonekortilla.
No, se siitä.
Ukkonen jyrisee, yöllä on satanut vettä ja sade jatkuu.
Olemme saaneet nauttia lämpimistä syyskuun alun päivistä. Päivälliset olen pakannut picnik-koriin ja olemme ajelleet mökiln terassille syömään. Halvat huvit ovat kaikkein kivimpiä. Tuijotus järvelle puhdistaa ajatuksia.
Odotan ortopedin vastaanottoa. Odotellessa olen ottanut selvää luiden sementoimisesta. Josko saisin avun lonkkaongelmiin.
Korvessa muuten kaikki sut hyvin.
08.09.2025 11:09
Mielestäni nää ääniviestijutut alkavat kuulostaa siltä sinun naapurin naisen horinoilta ; ))
07.09.2025 16:12
Tänään näyttää siltä, että Suomi24.llä on ongelmia viestien häviämisissä.
07.09.2025 14:08
Tämä näyttää olleen siinä kopioketjussa.
Kesäaikaan sieluni runoja kerää,
syksyn pimeillä runoni riimeiksi herää.
Mandi
07.09.2025 14:03
Tuulee, myrskyää, laineet sinkoilevat laiturille.
Kukkaruukustani puuttuu pelargonia.
Etsin, en löytänyt, vesi on liian sameaa,
koivuoksia kaikkialla maassa.
Saunankuistilla tyhjä champanjapullo, kaatunut.
Sain sen lahjaksi, säilytin, odotin sinua,
kunnes nautin sen toisen miehen kanssa.
Helteet ovat hellittäneet ukkosmyrskyn jälkeen.
Myrsky luovuttaa tilan auringolle.
Tuuli taistelee vielä vastaan, ei enää kauan.
Lokit jo uskaltautuneet syvän sinisen järven ylle.
Ihana odottaa unta ja heräämistä uuteen aamuun.
Mandi
07.09.2025 13:26
Kesäaikaan sieluni runoja kerää,
syksyn pimeillä runoni riimeiksi herää.
07.09.2025 13:18
Uskon robotin seulovan asiallisiakin viestejä, mikäli niissä on sääntöjen vastaisia lauseita.
Mainostaminen on kielletty, ymmärsin ja tein muutoksen tekstiini koska
alkuperäinen vestini poistui kaksi kertaa, joten muokkasin viestiä. Poistin pian julkaisuun tulevan kirjan nimen ja kustantajan tekstistäni, jolloin kommenttini jäi ketjuun.
Tietty poistoja pyytävät he jotka pelkäävät paljastuvansa moninikeiksi.
07.09.2025 12:20
Tekstini ilman kirja mainosta, jonka epäien poiston syyksi.
Oman elämänkerran kertominen on suosittua niin kertojille kuin lukijoille.
Olisiko Anna Kontulan paljastuksissa kysymys syntien tunnustamisessa ja toivo menneen varjoista vapautumisessa ja anteeksi annosta.
Riikka Purrakin kertoi rippikouluaikojen poikaystävästä Tommi Liimataisesta. Riikkakin oli alaikäinen ja heillä oli syvempi suhde.
Sophia Jansson, Toven Janssonin veljen Larsin tytär on kirjoittanut sukunsa tarinan.
Sofialta kysyttiin, haluaako hän tosiaan kertoa ”tästä suvusta kaiken kaikille”.
Suora lainaus artikkelin kirjoittajalta.
"Sitä, että Sophia ylipäätään on olemassa, voi pohtia toiseltakin kantilta: isä näet piti miehistä ja äiti enimmäkseen naisista."
06.09.2025 17:27
Luovuutta kuvaa myös Paloman (kuin myös omani) ruokien monipuolisuus js esillelaitto.
Antipastovadit, joista usein ilkutaan, ovat esillelaittokyvyn mestariteoksia. kauniisti katettu ruokapöytä verättää ruokajalun.
Muistan yhden entisen salarakkaan sanat kun katsoi kattamaani pöytää, kaunista. Hän kertoi ärtymyksestään kun hänen vaimonsa veittää leivät muovipussissa ruokapöytään.
No, luova tykkää kauniista asioista.
31.08.2025 13:39
Olen harrastanut entisöintiä.
Täällä kotona ja mökillä on entisöimiäni huonekaluja. Esim. aikoinaan löysin Oulun kirpparilta kahdeksakulmaisen Askon typakkapöydän, jonka viilotin uudestaan.
Syntymäkotini puuhuonekaluja olen myös entisöinyt. Äidin tuoli toimii mökin keittiössä huilaustuolina. 2000-luvun alussa ostin uuteen taloomme kolme pùukäsinojilla varustettua pitkäselkäistä tuolia. Ne entisöin muutama vuosi sitten ja ovat käytössä, kaksi täällä.kaupunki asunnossa ja uksi mökin saunakamarissa.
Entisöinti on kiva harrastus. Olen myös myynyt entisöimiani huonekaluja mm. 50-luvun sohvatuolit jne.
31.08.2025 13:27
Huomenta Korvesta@
Nukutti oltiin venetsialaisissa ja voi kun tietäisitte, mitä kaikkea tapahtui 🤣
No nyt selvisi taas uusia asioita meidän kahden puutteista.
Eliaanalla on iso tila kesän viettopaikkana, monta hehtaaria.
Palommalla vain omakotilalo lieko 1000 m2 tontti.
Minulla 1510 m2 rantatontti, jossa mökkipahanen.
Mitähän vertailijalla on aarejako, hehtaarejako vai neliöitä?
31.08.2025 12:58
Kieroilua, viitata anon kirjoituksiin, ollen todeten samaa mieltä...
Kieroilua, viitata kirjailijoiden lauseisiin, uskaltamatta allekirjoittaa sanomisiaan eli en minä mutta Minna Canth
"Eiköhän tuo viesti ollut jo Suomi24:n sääntöjen vastainen ?
Kiellettyä kai on "esittää muista käyttäjistä asiatonta sisältöä". Kovin asiallisena ei kai suoraa henkilöön kohdistuvaa maalitusta voi pitää ?"
Et sinä, mutta Laila Hietamies.
28.08.2025 15:00
Palsta kirjoitetussa (ikäryhmät) voimakkaan ja tunneherkän ihmisen kannaotot eivät aukene välttämättä kaikille lukijoille ja siten tekstit jäävät lukijan mielen ulottumattomiin. Kirjoittaja (minä) leimataan tunteettomaksi ja kylmäksi vain koska kirjoittaja kirjoittaa mielipiteensä siten, että ei liitä niihin suuria tunteita mikä kieltämättä hipoo provoamista ja laukaisee joidenkin lukijoiden tunteet hyökkäykseen "kylmää" kirjoittajaa vastaan..
28.08.2025 14:09
Nytkö vasta paljastin jotain itsestäni. No, outoa, olen kai jo kertonut riittävästi. Kohteet, eivät yllättyne.
27.08.2025 22:42
Palkattu siivooja kodin ttilat, tulee taas perjantaina. Mökin huusin puhdistaa jätefirma.
27.08.2025 19:01
Te jotka teette kirjoituksistani omia päätelmiä on teidän vinksahtaneen mielenne työtä.
Demeter suutelee maata Hillan edessä ja Hilla uskoo demeteriä rehelliseksi kirjoittajaksi, takarivin tyyneksi jolla on hyvä avara sydän.
Ja paskat, demeter on kiero luin korkkiruuvi.
Sen ymmärsin jo toistakymmentä vuotta sitten. Häneen ei voi luottaa, hänellä on monta minää.
Nyt Palomakin on mennyt demeterin lirkun lirkun ansaan. Siili ja demeter ovat olleet pitkään ystäviä. Siilin ja demeterin elämäntarinat ovat ohuita, ne ovat muuttuneet vuosien saatossa, eivät ne ole vahvoja.
Te, jotka naureskelette ja teette pilaa kirjoituksilleni, kirjoitatte omia kieron mielikuvituksenne muunnoksia.
Minä, minä, minä se on teidän päässänne, ei minun.
Kivoja harrastuksia monella kylpyhuoneen viemärikaivojen parissa.
27.08.2025 17:43
Minäpä tein ihanaa pizzaa. Pohjasta tuli suber rapea.
27.08.2025 17:09
Hyvä aloitan täyslaidallisella jahka kerkiän.
Nyt päivän hommiin, ruokatäydennystä, Huomenna lounas mieheni vanhimman pojan kanssa, hän palaa Lapin erämaasta takaisin Haarlemin ihmisvilinään, matkalla piipahtaa luonamme. ; ))
27.08.2025 12:21
Taas tuli osuva havainto, Ano 9.54, kyseisen kirjoittajan palstakirjoittelusta"
Itseäsikö kehut?
27.08.2025 11:56
"Olen kyllästymiseen asti lukenut noita rikkauksia ja mökkinaapureita" Kirjoitti Hilla, minäkin olen kyllästynyt herjaviesteihin joita jatkuvasti saan.
Mitä teet lisäät syytöksiä harteilleni.
Eikö mollaajat minun ja Paloman perässä kyllästytä?
Ilmeisesti haluat ketjuillesi pituutta vaikka paskanjauhannasta.
27.08.2025 11:46
34 / 371