Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7412

1. On hauska lukea siitä kuinka sinulla on mennyt muisti ; )
  2. Eilen Paloma heitti leikkikehään pallon.

Oli pallo pyöreä siellä asui noita
    sarvipäinen syöjätär mi nieli sammakoita
    Pallon omistivat veikot Vihtori ja Ville
    pallossansa nyrkkiä pui noita molemmelle.
    Äiti lepoon kutsui veikot, pojat ei kuulleet lainkaan
    minkä rangaistuksen nyt veljespari saikaan.

(tuntematon)

Pallo on nyt pyörinyt nurkasta toiseen ja vikoja kanssakirjoittajista on löydetty ja lisää kaivetaan.

En minä, mutta muut.

Minä otin tämän toisen roolihahmoni kun on kirkonmenot ja pitää olla fiksumpi kuin Korppis.

Nyt en halua arvostella muita, vaan itsekeskeisenä ihmisenä keskittäydyn itseeni. Minusta on kiva kertoa omia juttujani, olen siis avoin. Enkä pelkää tulla tunnetuksi kadullakaan.

Tyhmäksi, Kotkan ruusu minut luokitteli. Hän oli myös kerännyt reppuunsa katkeruuden karvaita kiviä.

Enmilläänkeksi piti minua kateellisena. Hän tosin ei pystynyt vastaamaan mistä olen hänelle kateellinen. Näin siinä usein käy kirjoitetaan kliseitä eikä vastata sanomisistaan.

Valehtelija, epäluotettava olen aloittajan mielestä. Lisäksi hän pitää minua yksinkertaisena.

K/K näkee minut Hetana, joka on aika lähellä totuutta. Kova työihminen ja tunteet nousevat pintaan kun niiden aika on.

Viikolla autoin vanhaa ystävääni, joka joutuu leikkaukseen ja pelkäsi. Olin hetken hänen rinnallaan ja kuuntelin.

Kerroin tapauksesta Petzelle ja näin hän kommentoi.

You did good work, some social work you can say, supporting the lady, actually what you also did in the hospital in Oulu and the same time you make friends.

On sanomattakin selvää, että tulen parhaiten toimeen miesten kanssa. Minulla lie putkiaivot ;)
  3. Muutokset tuovat vastarintaa ja valitusta. Kun vastarinta murtuu alkaa uuden vastustuksen ja valituksen etsiminen.

Olen viime ajat keskittynyt aivan muuhun kuin musiikkiin tai pakolaisiin. En toki osallistunutkaan musiikkialoituksiin koska mielestäni musiikin kuuntelu kuuluu tiettyyn paikkaan, tilaan, jossa musiikki tulee oikeuksiinsa.

Olen viime päivät toiminut timpurina, saven vääntäjänä ja kuriirina. Koti alkaa näyttämään kivan tilavalta kun komerot käyty läpi ja jätesäkilla jonninjoutavaa viety pois tai myyty netissä. Uuteen kotiin en sitten aijo kerätä jonninjoutavaa. Toivon ainakin ; )

Tänään pääsin nauttimaan syksystä ulkona. Siivoilin mökkiä talvikuntoon, haravoin lehtikasoja. Nautin. Lämmitin saunan ja hakkasin raihnaista kehoani koivuvastalla.
    Söin ja istuin ison tuvan ikkunan edessä katsellen järvelle. Tuuli ja aaltoili. Uskomattoman rauhallinen olo. Ei sinne yltänyt maailman murheet. Eikä niitä nyt juuri olekaan kun olen saanut muuttourakan siihen tilaan, että tavarat lähtee sitten kun lähtee. Itse suuntaan Hollantiin. Pitää laitattaa tekokynnet, nyt kun niille on tilaus, saapi hienostella ; DDD

Huomasin, että olen hävittänyt paljon vanhoja vaatteitani. Hyvä, otan lähes tyhjän matkalaukun mukaan ja shoppailen Hollannissa.

Ajoin mökiltä takaisin kaupunkiin, kävin marketissa (yksityinen yrittäjä). Lidliin en haikaillut. Ajattelin alkaa ostamaan suomalaista ja käyttää suomalaisten pienyrittäjien palveluja.

Minusta on tullut sinivalkoinen, nämä ajat ovat opettaneet minua. No, oikeesti en rikastuta ketään sillä olen alkanut myös säännöstelemään ruoan ostoa.

Olikos tässä valitusta, ei toki niin ja jos joku löytää tästä valitusta hän on ymmärtänyt väärin.