korpikirjailija

korpikirjailija profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Auringonlasu 12.08.26

Liittynyt 11v sitten
105 aloitusta · 7449 kommenttia
Tuo on totta, mitä kirjoitit. Provosointi saa aikaan kiivaita keskusteluita, mutta ihmettelen mikä ärsyttää ja saa kommentoimaan ilkeästi jos kirjoittaa elämän tapahtumista asiallisesti, osoittaa tyytyväisyyttä ja kiitollisuutta elämästään.

No, lähden kohta purkamaan paljon aikaani vienyttä taidenäyttelyäni. Olen hyvilläni saamastani kokemuksesta se on auttanut minua ymmärtämään vastakohtaisia- ja samanhenkisiä ihmisiä.

Ei ole pahuutta ensin on lähdettävä itsestä.
Korvesta@

Olette keskustelleet kiinnostavasta aiheesta.

Me menetämme hitaasti, joskus nopeasti toimintakykyjä joita pidämme päivänselvyyksinä. Kävely kymmeniä kilometriä päivässä oli ihanaa, haluaisin kokea sen vielä, mutta se on mahdotonta.

Kun selvisin vakavasta autoimmuunisairaudesta ja sain lisäaikaa, opettelin uudelleen kävelemään.

Kun aloin ymmärtää kuinka lähellä kävin kuolemaa, luulin kokeneeni pahimman. En kylläkään muista paljoa noista kriittisistä ajoista.

Kaksi vuotta myöhemmin sairaalabakteeri oli kuitenkin vielä pahempi kokemus, olinhan tajuissani koko ajan.

En kuitenkaan koskaan tuntenut olevani "kurja"

Kurja-sanan tuon tähän yhteyteen, sillä sai rakkautta ja iloa lapsiltani, mieheltäni, serkuiltani ja ystäviltäni en ollut yksin, taustalla olo vahvat tukijoukot. Kauneutta oli myös ympärilläni, oli maalausteline, pensselit ja värit. Oli kevät ja luonto heräsi.

No, tänään aamun suunnitelmat muuttuivat, en lämmittämyt rantasaunaa. Pääsin helpommalla kun napsautin sähkösaunan päälle. Nyt makoilen, tein myös helpon ruuan. keitettyjä nakkeja ja perunasalaattia.

Olen toki touhukas tai luulen olevani, en siis niin tehokas kuin ennen.

Aivan kuten olette kertoneet, intoakin olisi jos jaksaisi.

Mdk kirjoitti hyvän yhteenvedon joka sopii myös minulle.

"Yritän aina muistuttaa itseäni
siitä että on asioita, mitä en enää voi tehdä, mutta on myös vielä paljon
sellaista, mihin vielä pystyn ja teenkin."

Näin on ; ))

.
Pitääkö elää kurjuudessa, jotta näkee iloa, rakkautta ja kauneutta jossain utuisessa tulevaisuudessa tiedostaen, että nekin voi olla saavutettavissa.

Elämme tässä ja nyt luonto herää, kauneus on ympärillämme, koemme iloa pienistä onnistumisista ja saamme rakkautta läheisiltämme.

Vai olenko liian posotiivinen.