Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koska+kortisoni+kuuluu+lääkedosettiini+sen+vaikutus+yö+uneen+on+unta+katkoava.+Herään+aamuyöstä+tunnin+välein.+
Maailman+tapahtumat+kerkeän+lukea+päivällä.
31.08.2022 14:18
En+käytä+käteistä+ulkomailla+juurikaan.+Luottokortti+on+turvallisin.
31.08.2022 14:13
Kiinnostaa+toki,+vaan+kun+ei+kaikkeen+kykene.+Olen+lukenut+kirjoja+roppakaupalla,+mutta+ei+minulla+ole+kirjaelvistelyn+halua.
Läpeensä+pitää+ruokaa+tunkea,+yölläkin+nautin+suklaapaloja+pissareissulle+mennessäni+;+))
Ei+hetkauta+maailman+kriisit+ei+lasten+kärsimykset,+miksipä+hetkauttaisi+kun+ei+läheltä+liippaa.
Istun+nyt+ihanalla+mökilläni,+join+kahvia+ja+söin+rinkilämunkin.
Välillä+tipsii+vesipisaroita+ja+väliin+aurinko+pilkahtaa.
31.08.2022 14:10
Siinäpä+mietit,+mutta+mieti+myös+omaa+panostasi+keskustelujen+onnistumiseen.+En+mieti+sinun+live-elämääsi+kun+kaikille+rlämä+on+omannäköisensä.
31.08.2022 12:08
Mietin+kun+vihdoin+sain+itseni+ylös+sängystä,+että+on+ihaniakin+itsestäänselvyyksiä,+esim.+nukkua+niin+pitkään+kun+huvittaa.+Miten+sitä+jaksoikaan+rùuhkavuosina,+onneksi+enää+ei+tarvitse.
Nautiskelin+aamupalan+ja+nyt+pitäisi+alkaa+suunnittelemaan+päivää.+
Nyt+kun+meille+on+itsestäänselvyys+siivousapuun+pitänee+tilata+syyskuun+siivous.+Samoin+lääkäriaika+P.lle+lopputarkastusta+varten.
Mökilläkin+voisi+piipahtaa.+No,+kun+näillä+asioilla+ei+ole+kiirettä+niin+tuumailen.+
Luin+Paloman+Italian+matkasuunnitelmista.+Olishan+se+kiva+lähteä+ulkomaan+reissulle,+mutta+en+vielä+uskalla.+Olemme+suunnitelleet+kotimaan+matkaa.+Viimeksi+Kuusamo+oli+kohteena.+Nyt+syksyllä++saa+älyttömän+halvalla+majoitusmahdollisuuksia+sesonkikeskuksista.
Esim.+Kuusamosta+alle+satasen/yö+kahdelle/kolme+huonetta/sauna+jne.
No,+kuulostellaan.+Tänään+pikkulauantai+josko+pistäs+illalla+saunan+tulille.
31.08.2022 11:54
Keksitkö+ihan+ite+🤭
30.08.2022 18:32
Ei+vaan,+erilaisia+johtopäätöksiä+voi+itse+kukin+joskus+tehdä+kun+tietää+mihin+ne+johtaa.
30.08.2022 18:20
Minulla+on+ollut+55-vuotta+ajokortti+joten+se+on+ollut+minulle+itsestäänselvyys,+kun+menetin+sen+kolmeksi+kuukaudeksi+olin+kuin+kynsille+lyöty,+toisten+kuljetusten+armoilla.+Nyt+nautin+täysin+siemauksin.
Onhan+näitä+itsestäänselvyyksiä+kaikenlaisia,+mutta+nyt+tämän+ajo-oikeuskiellon+koin+vaikeana.
30.08.2022 18:17
Kerro,+mitä+tiedän+ja+mitä+luulen?
06.08.2022 15:22
On+olemassa+osuva+sanonta+se+kuuluu+näin...
Tyhjät+tynnyrit+kolisee/+yksikin+pitää+ääntä.
Kiusatuksi+tulleita?+Ketkä,+miten?
Mitähän+sisältyy+kiusatuksi+kokemiseen...heikko+itsetuntoko?+
Näinä+vuosina+joina+olen+tänne+kirjoitellut+ei+minulla+ole+ollut+vaikeuksia+pärjätä+ylläpitäjien+kanssa,+mutta+arvon+loukatut+rouvat+löytävät+Olmistakin+törkeyden..+Miesten+kanssa+olen+aina+tullut+toimeen.+Kukaan+ole+minua+livessä+narsistiksi+kutsunut.+Vain+täällä+olen+saanut+jonkun+hörhön+wikikopioita+lukea,+vai+liekö+omakohtausia+kokemuksia.
Korvessa+sut+lämmintä,+aurinkokin+pilkistää+pilviverhon+takaa+ja+vettäkin+väliin+sataa.
Vaihtelevaa+kesää+pitää+🏄♀️
06.08.2022 15:12
Ketkä+te?
06.08.2022 13:37
Luppoajanviettoa+parhaimmillaan+;+))
06.08.2022 13:19
Asioilla+on+tapana+järjestyä.+Näin+on.
Korvessa+lämmin+mutta+pilvinen+päivä,+vettäkin+väliin+heittää.
Olen+nyt+kirkolla.+No,+maanantaina+palaan+mökille,+en+kuitenkaan+pakkotyöhön+vaan+nauttimaan+auringosta+ja+siinä+maatessa+luen+maailmaa+mullistavia+ajatuksianne++anot.
Olette+te+kivoja+ja+tiedätte+paljon+sellaista+jota+minä+en+tiedä+;+))
06.08.2022 13:16
Teen+nyt+kaikille+palveluksen+ja+poistun.+
Olen+hyvilläni,+sain+ratkaistua+sen+mitä+olen+yrittänyt+ratkaista+vuosia.
Joku+on+avannut+murjotuskomeron,+sinne+mököttämään+;+)
10.01.2022 15:33
Etkö,+olen+kiitollinen+juuri+sinulle,+että+autoit+minua+selvittämään+tämän+nimimerkkini+haamun.
10.01.2022 14:59
Pitänee+korjata+kun+tuo+muistini+alkaa+hiljaa+palata.+Pöytäkonetta+käytin+vielä+vuosia+yritystoiminnan+lopetettua.+Tuolla+se+lepää+komerossa,+pitäiskö+herättää.
Läppärin+sai+lapsiltani+joululahjaksi+vuonna+2009.+Olin+lähdössä+sädehoitojaksolle+OYKS.iin.+Poikien+idea+äidille+viihdykehärpäke+yhteyden+pitoa+varten.;+))
10.01.2022 14:54
Minulla+oli+iso+pöytäkone+vuodesta+1993+asti.+Kone+toimi+työkoneenani.+Eihän+minulla+ollut+aikaa+heittää+läppää+ennen+vuotta+2005+jolloin+vihdoin+lopetin+yritykseni.
Iso+kapula+"kännykkä"+myös+toimi+yritykseni+työvälineenä+alkaen+1993.
Uskon,+kuten+kirjoitat,+paloman+ja+maduitzan+sympatiat+kohtasivat,+olivathan+molemmat++naineet+nuorina+latinon.
Olen+juuri+selvittänyt+vuosia+minua+stalkanneen.+++Megalomaniani+on+samalla+tasolla+kuin+v.+2005,+olen+harrastelija+monissa+asioissa+en+enää+missään+ammattilainen.
Olen+usein+miettinyt+kenelle+Paloman+kirjat+ovat+eniten+tuottaneet+mielipahaa.+No,+saahan+sitä+miettiä,+mutta+enää+EVVK.
10.01.2022 14:45
Iltapäivää@
Paluu+alkuun...
Oli+vuosi+2005+seisoin +tienhaarassa,+etsin+uutta+elämän+suuntaa.+Aloin+kirjoittamaan,+olin+saanut+läppärin+lahjaksi.+
Vuonna+2006+kirjauduin+ikäryhmät+keskusteluihin.
Kirjoittelin+asiatekstejä+sekä+runoja,+novelleita+ja
tarinoita.+
Korpikirjailija+voi+ei,+nikkini+herätti+kiukkua+suurta,+minäkö+muka
tiedätkö+kuka?+
Tiesinhän+toki,+nimimerkkini+oli+korven+kuulun+kirjailijan+lempinimi,+mutta,+että+julkesit+kirjailijaan+itseäsi+samaistaa,+ennenkuulumatonta.+
Perääni+sain+rajun
kateuden+hajun.+Siitä+se+alkoi...
Olin+kuitenkin+tyytyväinen+löytäessäni+leskustelupalstan,+jonka+kautta+pääsin+"puhe-etäisyydelle"+ympäri+Suomea+asuvien+ikäisteni+kanssa.+Selailin+vanhoja+ketjuja.+Mietin+miksi+kilteimmät+kuolivat+ensin.+Seppä+pohjanmaalta,+kotikiusattu,+raspikurkku,+Late,+kaikki+miehiä.
Ei+minua+kenenkään+kannattanut+elämäntilanteeni+mukaan+kadehtia,+pitkän+työrupeaman+tehneenä,+loppuun+palaneena+entisenä+pienyrittäjänä,+yksinhuoltajana+ja+13-vuotta+yksineläjänä?+Ei,+ei.+
Olin+päässyt+yli+väsymyksen+ja+löytänyt+kirjoittamisen+ilon.+Jopa+rakkauttakin+oli+ilmassa.+
Jotain+kuitenkin+oli+mikä+ei+yhtä+henkilöä+palstalla+miellyttänyt,+liekö+elämänmyönteinen++luonteeni+ja+kirjoittajan+lahjani,+avoimmuuteni+ja+runoni.+
Hän+takertui+kuin+karvamato+iholleni.+Vääristeli+kirjoituksiani,+alkoi+kanssakirjoittajieni+manipuloinnin.+Niin+moni+teistäkin+yli+80-vuotiaat+sorruitte+uskomaan+häntä.+
Vyyhti+alkoi+avautumaan.+
Näin+se+avautui....+
Paloma,+jota+olin+pitänyt+ystävänäni+meni+Maduizan+viimeiseen+ansaan.+
Eihän+minulla+saanut+olla+ystäviä+sitä+maduiza+ei+voinut+hyväksyä.+
"Miksi+ette+mene+selvittelemään+välejänne+muualle+kuin+tämä+palsta."+minulta+on+usein+kysytty.+
Enhän+minä+voinut+tietää+kuka+on+tarttunut+iholleni+jo+heti+palstahistoriani+alkumetreiltä.
Epäiltyjä+oli+monta,+jotka+ovat+kirjoitelleet+palstoilla+alusta+asti.+
Miksikö+"maduiza",+se+on+karvasmarja+kun+taas+maduixa+on+ahomansikka.+
Tykkäsin+kirjoittaa+ja+tykkään+vieläkin+runoja.+Samoin+tarinoita+ja+novellia.+
Hän+on+aina+halveksinut+ja+mitätöinyt+tekstejäni.+Nimimerkkikin+oli+hänelle+pyhäinhäväistys.+
Tämä+ketju+vei+minut+alun+lähteille+runoihin.
No,+nyt+sana+on+vapaa.
10.01.2022 13:50
Kiitos+Eliaana+runosuoneni+aukesi+;+))
Kaisla+jäässä
suolla+tupas
kevät+kuiskii+jo
herättää+lupas.+
Suolla+hankia+
tupas+ja+kaisla+
kylmän+vankia.+
Aurinko+nousee
valoa+kantaa+
herättää+vangit+
iloa,+lämpöä+antaa.+
Korppis+9.01.2022
09.01.2022 14:25
Ketjun+paras+kommentti....
"Ainakin+kaksi+palstalla+kirjoittavaa+tuntuvat+#joidenkin#+mielestä+olevan+liikaa+ja+heidän+ajojahtinsa+on+kuin+hullujen+piirileikki,+jossa+kaksi+on+keskellä+ja+muut+kivittävät+heitä!"
09.01.2022 13:39
83 / 371