Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Metusalem+oli+raamatun+vanhin+mies.+Ei+lainkaan+pahan+näköinen+noissa+wikin+kuvahaun+maalauksissa.
Metusalem-nimisiä+löytyy+nuoremmista+miehistäkin+ja+Metesalem-alkoholijuomaakin+näky+olevan+myynnissä.
19.12.2021 23:40
Ei+sinun+silloin+tarvitse+puolustella+toisen+ihmisen+kautta+tekojasi.+Hyvin+olet+henkisen+pääomasi+ja++rahasi+sijoittanut.
19.12.2021 23:11
No,+hauraita+vanhuksia+en+tunne,+enkä+usko,+että+kahvipirtin+porukoista+löytyisi+hauraita+vanhuksia.
Niitä+löytynee+vanhainkodeista+vuodeosastoilta.
Sinä+puolestasi+et+olekaan+ikäihminen+tai+et+myönnä+olevasi+kuitenkin+yli+kuuskytvuotiaat+ovat+jo+ikäihmisiä.
Ongelmiahan+meillä+kaikilla+silloin+tällöin+on,+mutta+kaikesta+selvitään+jos+katkeruus+ei+mustuta+sydäntä.
Katkeruus+ja+viha+on+pahin+ulkonäön+vanhentaja.
19.12.2021 23:01
On+se+vaan+kumma,+että+tässä+ketjussa+saisi+luvalla+vitt....lla+vapaasti,+niin+ei+kun+tungetaan+ikäihmisten+ketjuihin+joissa+kaivataan+vai+rauhaa.
Facessa+ystäväni+oli+liittänyt+vanhan+muiston,+jossa+luki+
Rauhallista+Joulua+....ja+alla+oli+kuva+rauhoittavista+lääkepakkauksista.
Sellainen++joulupaketti+voisi+olla+tervetullut++lahja+potilailleni.
19.12.2021 21:32
Ollaan+päästy+neljännen+adventtisunnuntain+iltaan.+Kun+ajelin+kylmäkarastuskeskukseen,+komia+täysikuu+mollotti+taivaalla. +Istuessani +sananlauteilla+lumihiutaleita+leijaili+joen+jäälle.+Kolme+pulahdusta+avannossa+virkisti+mieltä+ja+kehoa.+
Huomasin,+että+kahvipirtti+on+avannut+ovensa+ja+kun+luin+oli+jo+alkanut+anojen+joululeikit.+Niin+kovasti+kaivattu+ketju,+mutta+missä+ketjua+kaivanneet+itkijänaiset+nyt+ovat.+Demeterin+perässäkö+houkuttelemalla+häntä+josko+lähtis+mukaan+korppisjahtiin.+
Tulkaahan+pois+sieltä+pirtistä+pahanteosta+tähän+ketjuun.+Tänne+sopii+paljon+yhden+lauseen+virkkeitä.+
Päivisin+olen+sidottu+joulupuuhasteluihini,+mutta+näin+iltaisin+kerkiän+lukea+avautumisianne.
Aamuisin+tietty+myös,+luen+illan+ja+yön+tuntien+joululahjavalvojaisten+tuotoksianne.+
En+minä+niihin+juurikaan+mitään+vastaa,+sillä+sitä+samaahan+ne+on+kuin+aina+ennenkin.+
Jättäkää+se+pulukin+jo+rauhaan.+
Kusitolppa+jälleen+palveluksessanne.
19.12.2021 19:49
Voi+..ttu,+näitä+on+näitä+salaliittoteorioita.+
Pitäisköhän+sinun+pyytää+lääkäriltä+matokuuri.+Minun+pitäisi+tunnustaa+jotain+sinun+skitsojen++aivojesi+luomia+korpin++tepposia.+
No,+se+on+käytettävä+kaikki+konstit,+että+neutraalit+kirjoittajat+saataisiin+liitettyä+salaliittoteorioiden+kannatustiimiin.
17.12.2021 21:56
On+ne+tämän+pöhelön+aloituksia,+mutta+sovit+hyvin+tänne+muiden+pöhelöiden+jatkoksi.
Kirjoita+nyt+kiivas+väite,+jotta+saadaan+uutta+aihetta+kinasteluun+kun+noi+loppupään+pöhelöt+jäivät+siivoomaan+yötä+myöten.
17.12.2021 21:34
Hae+apua,+on+jo+mennyt+siihenpisteeseen+sinun+matoiset+aivot.+
Entivanhaan+antoivat+matokuureja+liekö+vielä+tapana.
17.12.2021 21:27
Luulen,+sillä+minulla+ei+ole+samoja+kokemuksia.
joten+itsestään+kertovat.
16.12.2021 23:53
No,+on+varmaan+kumartunut+joka+kerta+kun+se+valo+on+kohalle+tullut+;+)
16.12.2021 23:17
Onhan+se+käsittämätöntä,+että++välillä+olet+17-ja+välillä+15-vuotta+ollut+narsistin+manipuloitavana.
16.12.2021 23:15
Projektio/sijoittaminen
Eli+on+joku,+joka+on+sijoittanut+itsensä+nimimerkkiini.++Hän+puolustautuu+syyttämällä+nimimerkkiäni+elämisen+vaikeuksistaan.
Ymmärretty?
16.12.2021 23:10
Uniapneaan+on+hoitokeinoja,+jotka+parantavat+yöunen+laatua.
No,+menen+noin+puolen+yön+aikaan+nukkumaan.+Yhden+pysähdyksen+taktiikalla+jatkan+noin+kello+9.00.
En+tiedä+sinun+viinapöhnien+aiheuttamista+huonolaatuisia+hortteista,+enkä+kiputiloista,+mutta+uskon+sinun+löytävän+ratkaisun+ongelmiisi.
16.12.2021 22:17
Et+pysty+todistamaan+yhtään+väitettäsi+oikeaksi.+Sekoilu+on+tunnetilasi,+joka+sinua+ohjaa.
Eli...
Tuuli+huuliasi+heiluttaa.
16.12.2021 21:59
Jälleen+kerran,+todista+väitteesi.
16.12.2021 21:38
Kun+itseään+kehuu+saa+parhaat+kehut+;+)
16.12.2021 21:25
Onko+minulla+tytärkin+;+)
16.12.2021 21:24
Mistä+tiedät+että+demeter+ei+olisi+sinne+kommentoinut,+et+mistään+jos+et+ole+demeter?
16.12.2021 21:23
Sinä+ja+sinun+harhasi,+jokainen+kirjoittaa+ihan+itsestään+kuten+nyt+sinä+vainoharhoistasi.+Jos+et+ole+demeter,+miten+todistat+että+hän+ei+kirjoita+provoja?
16.12.2021 21:21
Käyn+kaksi/kolme+kertaa+viikossa+avannossa.+Tänään+viimeksi.+Suosittelen+jos+on+lämpimät+pukeutumistilat.+Sauna+on+tietenkin+top.+Jos+menen+avantoon+silloin+kun+sauna+ei+ole+päällä+riittää+yksi+laskeutuminen+avantoon+sillä+vaikka+kirjoitan+pulahtamisesta+en+todellakaan+hyppää+avantoon+vaan+laskeudun+rauhallisesti+portaita+pitkin++veteen++kaulaa+myöten+pitäen+kaiteesta+kiinni.+Saunailtoina+käyn+kolmesti+avannossa.+Yhdesti+suoraan+pukutiloista+ja+kahdesti+saunasta.+Vimeisen+pulahduksen+jälkeen+en+enää+mene+saunaan.+Onneksi+täällä+korvessa+on+suosittu+kylmäkaraisukeskus++aina+on+muitakiin+uimareita+paikalla,+joten+alua+löytyy+jos+jotain+ikävää+tapahtuisi.+
Olen+ratkaissut+pukeutumisongelman+siten,+että+puen+kotona+uimapuvun,+jonka+päälle+laitan+lämpimän+villapaidan+ja+toppahousut.+Sukkiakaan+en+laita+vaan+talvikengät+ja+toppatakin.+Koriin+laitan+alusvaatteet+ja+pyyhkeen.+Käytän+autoa+matkoihin+joten+kevyt+pukeutuminen+riittää.
Suosittelen+lämpimästi+kylmä/kuumahoitoa+keholle+ja+mielelle.
16.12.2021 20:30
86 / 371