Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7419
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sokea+Reeta,+sieltä+demeterin+manillaköyden+päästä++;+)
16.12.2021 20:02
Ihan++vapaasti+vain,+kukaan+ei+kiellä,+eikä+näe+🤭
15.12.2021 22:02
Metsäkoneyrittäjä+Einari+Vidgrénin+kehittelemän+ensimmäisen+metsäkoneen+nähtyään+kylällä+ihmeteltiin,+että+”mikähän+Ponsse+se+tuostakin+tulee”.+Ponsse+oli+vieremäläinen+koira,+huoleton+ja+ruma+sekarotuinen+ajokoira,+joka+tunnettiin+taitavana+ja+periksiantamattomana+jäniksen+ajajana.
Lähde+Wiki+;+)
14.12.2021 21:23
Porkkana-,+lanttu-+ja+bataattilaatikot+raskapakastettu+odottamaan+jouluaattoa.
Ihana+pikku+Iiris+leikki+nukkemaailmassani,+ikävä+tulee,+huomenna+hän+lentää+uuteen+kotimaahansa.+
Päivän+päätti+pulahdus+jokeen,+saunominen+ja+iltapäivänokoset.
Huomenna+menemme+serkkutyttöjen+kanssa+seurakuntakeskukseen+laulamaan+joululauluja+sekä+nauttimaan+torttukahvit.
Jospa+löytäisin+taas+ilmaisia+villasukkia+;+))
14.12.2021 20:44
Meillä+täällä+korvessa+on+ravintola+kahvila+Terapia+joten+tuo+avaamani+terapiahuone+täällä+on+hengenravinnon+nauttimispaikka.
12.12.2021 23:30
Oletko+sinä+pieni+ja+hikinen?+Mikään+ei+mielestäni+ole+vastenmielisempää+kuin+hikisen+käden+puristus.
12.12.2021 23:25
Ei+mitään+virkaa+jonninjoutavaa+lätinää+joutavilla.
12.12.2021 23:20
No,+jos+rokottamaton+saa+minulta+koronan,+josta+en+tiedä+mitään+kantaessani+sitä+oireettomana+en+ole+vastuussa+rokottamattomien+altistumisesta.
12.12.2021 23:16
Olen+melkein+aina+oma+itseni.+Joskus+pitää+pönöttää,+se+ei+ole+ominaista+luonteelleni.
12.12.2021 22:52
Olen+elämäni+aikana+istunut+usein+kirkon+kovilla+puupenkeillä+ja+polvistunut+alttarille.+Kouluvuosina+kevät-+ja+joulujumalanpalvelukset+pidettiin+kauniissa+kirkossamme.+Omassa+konfirmaatiojuhlassani+polvistuin+eka+kertaa+alttarille.++Minut+on+myös+vihitty+tuon+alttaritaulun+edessä+(profiilikuva)+Poikien+konfirmastiojuhlassa+olen+käynyt+kirkon+ehtoollisella+jne.++Useimpina+vuosina+kauneimmat+joululaulut+myös+penkiltä+laulettu+ja+joulukirkossa+istuttu.+
Tänään+kun+lauloin+kirkossa,+ajatuksissani+kävin+läpi+kauniita+vuosikymmenten+muistojani.
12.12.2021 22:50
Minä+puolestani+en+pane+pahaksi+jos+tartutan+rokottamattoman.
12.12.2021 22:26
Nautin+tyhmyydestäsi.+En+siksi+poista+aivopierujasi.+
Kuten+tästäkin+luetun+ymmärtämättömyydestäsi++huomaa+aivoissasi+ei+valo+pala.
12.12.2021 22:10
Ei+rokotusvastaiset+pelkää.+Pelko+pistää+suojautumaan.+Minäkin+pelkäsin,+mutta+en+enää.+Olen+perillä+rokotteista,+eikä+ne+ole+tehneet+itselleni+eikä+läheisilleni++sivuvaikutuksia.+Olen+myös+ottanut+monena+vuonna+ja+tänä+vuonnakin+influessarokotteen,+enkä+ole+sairastunut+kausiflunssiin.
12.12.2021 21:43
Olen+saanut+kolme+rokotusta.+Käytän+maskia+ollessani+julkisissa+tiloissa+kuten+esim.+tänäiltana+kirkossa,+jossa+kävin+laulamassa+kauneimpia+joululauluja.+
En+ymmärrä+pelkohysteriaa,+virus+kulkee+ja+leviää+ei+auta+vaikka+sulkee+itseään+yhteiskunnan+ilkopuolelle.
Kuolema+niittää+eniten+muiden+sairsuksien+kautta.+
Laitan+tähän+linkin+kuolintilastoihin+Suomessa.+Ei+korona+ole+pahin+tappaja.
https://tilastokeskus.fi/til/ksyyt/2020/ksyyt_2020_2021-12-10_tie_001_fi.html
12.12.2021 20:13
Tämä+on+hyvä+🤣
09.12.2021 19:55
Elinkeinoministeri+Mika+Lintilä+osallistui+sunnuntai-iltapäivänä+katsojana+Suomen+ja+Latvian+väliseen+salibandyotteluun,+vaikka+hän+oli+saanut+lauantaina+tiedon+altistumisestaan+koronavirukselle.+
Puolustusministeri Antti+Kaikkonen osallistui+sunnuntaina+keskustanuorten+75-vuotisjuhlaan,+tiesi+altistumisestaan.
No,+mutta+pojat,+miten+noin+pääsi+käymään+;+)
08.12.2021 23:27
No,+ei+nyt+sentään,+en+ihan+noin+suoraan+kirjoittele,+vaikka+hyvin+selkeä+kannanottohan+tuo+on,+enkä+pyydä+poistoa+;+))
08.12.2021 23:13
Se+selviää+aikanaan.+Tiedät,+on+vain+ajan+kysymys+kun+teet+virheen.
08.12.2021 23:10
Keskustelin+juuri+tytön+kanssa+lasten+hankinnasta.+Hän+on+36-vuotias+opiskelee+taidealojen+opettajaksi.+Hän+seurustelee,+mutta+ei+pidä+lapsen+hankkimista+ajankohtaisena.
Hänellä+oli+hyvä+teoria.+Suorituspaineet+nuorilla+puristavat+heidät+20+-+30-+vuoden+toiminnan+aikajanalle,+jolloin+pitäisi+opiskella,+valmistua+ammattiin,+perustaa+perhe,+ostaa+omakotitalo+ja+saada+kaksi+lasta,+mieluiten+tyttö+ja+poika.+
Kun+nämä+äidit+ja+isät+lähentyvät+50-vuottaan,++lapset+ovat+lähteneet+kotoa,+eletty+elämä+tuntuu+hävinneen+jonnekin++ruuhkavuosien+sekamelskaan.+
Erotaan+ostetaan+moottoripyörä+ja+aletaan+irrottelu.
Keskustelimme+myös+mummoudesta.+Kerroin,+että+en+tunne+tarvetta+olla+mummo,+en+edes+ajattele+asiaa,+mutta+ulkopuoliset+ihmiset+pitävän+huolen+siitä,+että+muistan+;+)
Ihania+valonpilkkuja+nämä+nuoret+aikuiset+elämässämme.
08.12.2021 23:07
Omituista,+että+sadut+ja+valheet+naurattaa+sinua,+minkalainen+satu+sinua+naurattaa,+entä+valhe?
Aloitushan+ei+ole+kumpaakaan.
En+muista+koskaan+nauraneeni+saduille.+No,+paljastunut+valhekaan+ei+ehkä+saisi+minua+tirskumaan,+paitsi+jos+saisin+tietää+talkkaajani+nimen.
08.12.2021 21:10
87 / 371