Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7420

1. Tunteellinen+siili+Oi,+sanoi+siili,olen+tunteellinen+siili,olen+hyvä,+kiltti,+hellä.Ja+kenelläpä+kelläon+vastaansanomista?Se+vain+on+surullista,että+piikkikuoren+allasiilin+hellyys+piili.Kirsi+KunnasHuomenta@+Kuten+illalla,+pitkän+anojen+"keskustelun"+jälkeen+aiheesta+korppis,+kirkoitin+jatkan+näitä+"törkeitä"+kommenttejani".Luin+juuri,+että+palstaikäni+nousi+neljä+vuotta+alkuperäisestä.+Nousukautta+eletään+lastenikin+ovat+leski-ikäisiä+ja+kumppanini+jo+100-+vuotias.+iIkeyksissä+tehtyä+suurentelua,+joku+eilen+kirjoitti,+moni+vanha+ihminen+uskoo+valheet.+Näin+on+käynyt+myös+sinun+skillan+kohdalla.+Ei+se+tarkoita,+että+olisit+tyhmä,+olet+vain+harhaanjohdettu.Kukaan+vakiokirjoittaja+ei+ole+ketjua+minun+takia+jättänyt+vaan+minua+seuraavan+sairaan+ihmisen+aiheuttaman+sekasorron+vuoksi.+En+siis+vaihda+koulua+hänen+takia,+turha+edes+kuvitella.+Heitit+tulta+anojen+nuotioon,+ei+toivoakaan,+että+syntyisi+leppoisaa++keskustelua+joulukoristeiden+tekemisestä.+Niin+moniko+ano+on+ollut+kiinnostunut+lasitöistäsi?+Minä+olin.No,+ei+haittaa,+euraan+pinterestiä,+sieltä+sain+yhden+kivan+lasi-idean.Seuraan+mielenkiinnolla+alkavaa+"keskustelua".Lähden+pian+selkä-hartia+hierontaan,+pistäydyn+mökillä+hakemassa+lisää+luonnon+askartelutarpeita+nyt+teen+hautakransseja.
  2. Kieltämättä+kahvipirttiketju+on+vaikeasti+sisäistettävissä+tänne+kirjoittaville.+Päivä+alkaa+kun+emäntä+lukee+edellisen+illan+kirjoitukset,+vastaa+ja+avaa+ovet+sekä+pyytää+sisään+juttelemaan+arjen+pienistä+iloista.+Sisään+ei+aluksi+ole+tungosta.+Ovelle+syntyy+käsirysy+kun+sisään+astuu+allekirjoittanut+tai+Paloma.+Kirjoittaen+niitä+näitä+päiviensä+tapahtumia,+aivan+kuten+muutkin+vakiokirjoittajat,+mutta+anon+mielestä+sillä+erolla,+että+heiltä+puuttuu+nöyryys+ja+he+leuhkivat+ja+jyräävät+;+))+Eihän+sellaista+kestä.+Kahdenkeskeisiä+keskusteluja+ei+juurikaan+synny+tai+jos+syntyy+vain+muutaman+kirjoittajan+kesken,+mutta+miten+näille+keskusteluille+käy,+ano+huutaa+turpa+sojolla+väliin+"menkää+muualle+ei+täällä+saa+keskustella."+Anon,+yhden+"heistä"+jokainen+tunnistaa.+Hienotunteisuuden+ja+suvaisevaisuuden+nimissä,+häntä+ei+mainita+kuin+positiivisin+huomioin.+Paloman+Etelä+Amerikan+tuntemus+on+huomattavasti+heikompaa+kuin+wikipedian+asiantuntija+anon+tiedot.Kokemustieto+ei+ole+oikeaa+tietoa+wikipedia+tietää.+Eli, +aloittajan+on+turha+haikailla+kyöpelinvuorelle+ne+ajat+ovat+ohi+ja+sopuisat+kirjoittajat+jättäneet+tämänpuoleisen+elämän.Tilalle+on+tullut,+tänään+jo+"17-vuotta"+allekirjoittaneen+törkyteksteistä+kärsinyt+ja+jyrän+alle+jäänyt+traumatisoitunut+kirjoittaja.+Olen+tietoinen+about+jokaisen+rekatun+elämäntarinat.+He+ovat+itse+niistä+avoimesti+tänne+kirjoittaneet+tämä+anokin.+Jos+ano+"kuvittelee"+tietävänsä+kaiken+ja+osaavansa+kaiken+oikein,+niinpä+toivon,+että+myös+hän+ymmärtäisi+panoksensa+ketjun+ajautumisesta+kerta+kerran+jälkeen+kaokseen.Umpimähkään+kopasin+kepillä+jäätä,+hajoaako+vai+pysyykö+kasassa.
  3. Minkä+ikäinen+olet?
  4. Kekriä+täällä+korvessa+juhlitaan.