Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+huomannut+nykyisistä+aikuisista,+että+se+juhliminen+on+aivan+eri+tasolla+kuin+meidän++ikäluokan+nuoruudessa+oli.+
Kekkosen+vieraat+kuin+tavan+kansankin,+uivat+viinassa.+Keihäsmatkoja+ja+rietastelua.
Nykyään+viina+ei+virtaa,+usein+juhlien+emäntä+tai+isäntä+pitäytyy+alkoholittomissa.
Luomme+mielikuvan+haluamallemme+tasolle+ollessamme+muka+yhteiskunnan+etujen+ajajia.
En+voi+kun+huokaista+kuinka+asioita+vääristellään.
25.10.2021 10:45
Sain+päteä+taas+tänään+ihan+itessei.+
Keskipäivällä+4+km+sauvakävelyä,+jo+vain+tuli+hyvä+olo,+täsmähoitoa+selälle,++auttaa,+siinä+olen+oikeassa.
Iltapäivän+pädin+mimimaailmassani.+Villa+Kristan+terassi+sai+ensilumen+(valkeaa+kissanhiekkaa)+Jenni+ja+Komistus+nukeille+tein+talviasut.+Varastosta+(Rustan+pakkauksesta)+kaivoin+sukset,+sauvat+ja+vesikelkan,+lumiukon+ja+huurteisen+puun.
Iltapäivällä+elvistelin+tekemälläni+tonnikala-katkarapupizzalla,+(paljon+valkosipulia).
Lauantai+illan+ohje,+se+auttaa+joka+vaivaan,+sauna+ja+jämäkät+löylyt+sekä+terassilla+kylymä+kalja.
Kyllä+korppis+tietää.
23.10.2021 19:01
Et+vastannut+kuinka+sinulla+menee?
22.10.2021 20:15
On+minua+kosittu+olen+ollut+naimisissa+ja+minulla+on+kaksi+lasta+avioliitostani.+Ehkäpä+juuri+siksi+arvostan+vapautta.+Olen+kihloissa+ja+kuten+sanotaan++kihloissa+ja+kännissä+on+kiva+ola+;+))
Miten+sinulla,+meneekö+hyvin?
22.10.2021 19:37
Allekirjoitan+teesit,+mutta+kohtaan+13+sanoisin.+En+vertaile+vanhoja+aikoja+nykyisiin,+eikä+minulla+ole+ollu+tilannetta,+jossa+olisin+ajatellut,+että+en+koskaan+pääsisi+haasteen+yli.
Arvostan+vapautta,+tyytyväinen+ei+aina+voi+olla,+mutta+asioilla+on+tapana+järjestyä.
22.10.2021 19:18
Illassa+tämäkin+päivä.+Lunta+sadellut+verkkaan,+harmaa+päivä+kaikkiaan.+Tällaisina+harmaina+päivinä+haluan+valoa+ja+kauneutta+ympärilleni.+Ostin+Rustasta+pikkuisia+nukketakoon+sopivia+jutskoja.+Ajattelin,+että+Villa+Kristan+aurinkoterassi+pitää+laittaa+vuodenajan+mukaan+talvisemmaksi.+Komistus+aurinkotuolissa+saa+lasketteluasun,++sukset+ja+sauvat+laitan+aurinkovarjon+tilalle+nojaamaan+lumiseen+puuhun.+Näine+töine+nyt;+)
Elämän+alun+omituisuuksiakin+koin.+Mansikkan+taimi+oli+alkanut+kukkimaan+mökin+pirtissä.+Laitoin+sen+isoon+luhtyyn,++jossa+on+valonauha,+ikään+kuin+kasvihuoneeseen.+Nyt+vain+odotellaan.++Keittiön+pöydällä+on+hedelmällinen+tomaattipuska,+joka+on+tehnyt+hedelmiä+koko+kesän+ja+jatkaa+täyttä+päätä.
Pelargoniatkin+kukkivat+mökin+pirtissä,+mutta+täällä+huoneeni+ikkunalla+kukkiminen+alkaa+hiipua,+olisiko+liian+lämmintä.
Eipä+tässä+muuta+kuin+tasaista+jollotusta+;+)
22.10.2021 19:06
Muistatko+kuka+alkoi+käyttämään+jakoa+eturiviläiset+ja+takariviläiset?+Hän+asetti+itsensä+takariviin.+Kadeko?
21.10.2021 14:15
Aurinkoista+aamua+korvesta@
Naapuri+oli+siivonnut+piha-aluettaan+ja+katkonut+kuten+joka+syksy+pihojen+välissä+olevat+humalan+varret,+joten+ne+rytköttinät+kukkapenkkimme+päällä.+Päätin+aamulla,+että+en+katkokaan+loppuja+humalan+varsia+vaan+kiinnitin+ne+ohuilla+rautalangoilla+väliritilän+alaosaan+ja+ripustin+pitkän+valonauhan+humalakasaan+;+)
Illalla+sitten+näen+viritelmäni+toimivuuden.
Jutustelin+eilen+lääkärini+kanssa,+ei+onneksi+ole+osteoporoosia.+Kertoi,+että++L2-nikamamurtumaan+ei+ole+hoitomuotoa+joten+päätin+siirtyä+itsehoitoon.+Päivittäiseen+sauvakävelyyn.+Pitää+tilata+myös+niska+hartiahieronta.+Glugosamin+ja+Kalsium+D+reseptit+uusitutin.
Esikoiseni+syntyi+19.10+...+38-vuotta+sitten.+Juttelimme+illalla+pitkään+puhelimessa.+Ei+kuulemma+juhli+sen+suuremmin,+oli+syysflunssa+yllättänyt.+Lähetin+"karkkirahaa"+synttärilahjaksi.
Nyt+ulos,+päivälenkille.
19.10.2021 12:58
Muusta+minulle+antamasi+ohje,+itämaisissa+urheilulajeissa+väistetään.+Eikö+kuitenkin+ole+aika+vaikeaa+kun+tuntee+tulleensa+loukatuksi.+Se+tunne+on+minulle+hyvin+tuttu.
18.10.2021 12:27
Luonnollisesti+pukeutuminen+ei+ole+rahasta+kiinni,+mutta+pukeutumisessa+näkyy+aina+hintalappu.
18.10.2021 12:19
Niin,+miksi+lapsi+katoaa+vanhempiensa+elämästä+kai+siihen+on+syynsä.
Meidän+elämä+tänä+viikonloppuna+on+mennyt+kumppanini+nuorempien+lasten+pojan+ja+tytön+ehdoilla.
Itse+vetäydyn+syrjemmälle,+isä+saa+kaiken+huomion+lapsiltaan+aivan+kuten+kun+poikani+ovat+käymässä+luonani+kumppanini+vetäytyy+sivummalle+antaen+meille+lasten+kanssa+yhteistä+aikaa.
Ikävä+on+tilanteesi,+mitä+voisit+tehdä,+en+tiedä.
18.10.2021 12:15
Niinkö+tuo+taas+teki?
18.10.2021 11:52
Vastaukseni+oli+juuri+tälle+elegantisti+pukeutuvalle+naiselliselle+naiselle.
En+kokenut+ylimielisyyttä.+Kirjoitin+tuonne+toisaalle+näistä+kommenteitteni+ylireagoinneista+tavan+asioissa.+
Rahalla+saa+ihan+kaikkea+mitä+mieli+halajaa+jos+sitä+on.+Elegantisti+pukeutuvalla+on+tietty+hintavaatimus+vaatetuksessa.
Kun+arvioin+matkavaatetusta+Tankan+matkalle+mietin+jokapaikkaan+sopivia+kenkiä+matkustinhan+käsimatkatavaralaukulla.+Valitsin+kevyet+mustat+nahkaiset+katulenkkarit.
Seurasin+lentoasemilla+ihmisten+kenkiä,+ihan+tavan+lenkkareita+suurimmalla+osalla.
Nuo+bimbot+puolialastomat+naiset,+joita+en+edes+seuraa+ovat+lyöneet+rahoiksi+toisten+bimbojen+kustannuksella.;+))
Legginsit+jos+mitkä+on+rento+kotiasu.+Ulkona+nyt+kevyttopoahousut+ja+puolipitkä+musta+väliajan+takki.+Mustaan+saa+väriä+hiuspannoilla,+pipoilla+ja+kaulaliinoilla.
Työhaalarit+tietty+maahommiin+ja+timpurointiin.
Olen+etsinyt+samanlaisia+lenkkareita,+jotka+ostin+muutama+vuosi+sitten+Hollannista,+ovat+niin+mukavat+ja+tukevat+niin+kävellessä+kuin++puuhastellessa,+en+ole+vielä+vastaaviin+törmännyt+ja+vanhat+ovat+kohta+puhki+kuluneet.
Ostin+hesasta+samettiset+nilkkapituiset+sinapin+ruskeat+housut,+tykkään,+käyvät+samanväristen+talvinilkkureitteni+kanssa.+
Meitä+on+moneksi,+joku+tykkää+fiinistellä+joku+fiilistellä+;+)+joku+molempia.
18.10.2021 11:47
Niinkö+kuolee,+no+te+ruottalaiset+olettekin+aina+olleet+kilpasilla+suomalaisten+kanssa+milloin+mistäkin,+nyt+kuolintilastoista.
Jospa+meidänkin+on+aika+näyttää,+että+kuollaan+sitä+täälläkin+;+)
18.10.2021 10:11
Vastenmielisyyttäkin+positiivisyys+aiheuttaa.+Olen+huomannut+ristiriitaisen+suhtautumisen+mikä+on+positiivista+kerrontaa+ja+mikä+asialliseksi+miellettyä+ja+mikä+leuhkimista+palstakirjoituksissa.+
Itse+olen+kokenut,+positiivisen+kerrontani+vaikka+matkoistani+tai+"kuormalavoista+kesäterassiksi"+irvailun+ja+oman+kehun+kerronnaksi.+Itse+olen+kokenut+ne+positiivisina+kokemuksina.
Kirjoitit...
"Jotkut+ovat+jo+yli+80v.+menetäneet+läheiset+ystävät+kuolemalle.+Mieli+seikailee+ja+kenties+kiukutelevat+täällä+kun+muuta+paikaa+ei+ole.
Pätee+myös+alempiin+ikäryhmiin,+perustuen+yksinäisyyteen.+Täältä+etsitään+"samanhenkisiä"+jakamaan+elämän+jollotus".+Jos+et+kuulu+joukkoon+et+ole+samanhenkinen+ruikuttaja,+
"Perusluonne+periksi+ei+anneta,ei+valiteta.Ihan+opia+olisi+viellä+keski+ikäisillekin,jotka+ei+muuta+tee+kuin+selkää+särkee,jalkoja+särkee.+Hyvää+lokakuuta+kaikille.+Oma+Asenne+se+tatkaisee+kaikessa!"
Olen+kanssasi+täysin+samaa+mieltä.
Yritän+keksiä+huomiseksi+lokakuun+lapselleni+ylläri+synttärilahjaa,+tyhjää+lyö+luovuuteni,+mutta+josko+mobilePayllä+lähettäisin+pienen+rahasumman+viestillä,+osta+jotain+kivaa+itsellesi.
Hyvää+nousuviikkoa.
18.10.2021 10:02
Demeter@+Toivon,+että+ymmärrät,+tämä+on+taktiikkaa,+jolla+lyödään+kiilaa+välillemme+ja+yritetään+saada+meidät+riitaan.+Se+onnistui+skillanin+kanssa,+toivon,+että+ei+sinun.
16.10.2021 20:18
Taitaa+palsta+olla+sinulle+liikaa+kun+henkistä+pahoinvointia+koet.
Jokseenkin+olen+saanut+ymmärtää,+että+niin+vain+kiinnostaa,+älä+ihmeessä+lue+kirjoituksiani+jos+mielenterveytesi+järkkyy.+Yksinkertaisesti+suojele+mielenterveyttäsi+ennen+kuin+se+on+myöhäistä+ja+joudut+holhouksen+alaiseksi.
16.10.2021 19:10
Nythän+kiertää+kopiointi+muistelmasta+nuoruudestani,+jonka+kirjoitin+joskus+kauan+sitten,+aihe+valurautamurha.+Joten+odottaa+voi+panosten+kovenevan.+Pitäiskö+sittenkin+alkaa+kokoamaan+kirjaa+kokemuksistani+manipuloinnista.
Kirjallisuuden+suurkuluttajat,+ottakaapa+luettavaksenne+Ian+McEwan+on+englantilaisen+kirjailijan,++Ikuinen+rakkaus+kirja.+Kirja+on+jännittävä+tarina+stalkkaukesta.+Stalkkaus+etenee+
Stalkatun+murhayritykseen.+Sitä+ennen+ystävät+ja+jopa+vaimo+on+johdettu+ovelasti+harhaa.
Kristiinahan+kyseli+joku+aika+sitten+josko+joku+tietäisi+osoiteeni.
15.10.2021 19:58
Elävän+musiikin+esiintymiset+eivät+kysy+onko+arki+vai+pyhä.+Voihan+kirkkoonkin+mennä+arkena+keskellä+päivää+kuten+teimme+Helsingissä+viime+viikon+torstaina+jolloin+piipahdimme+Tuomiokirkossa+keskipäivän+messussa.+Oli+kiva+tunne+kun+pappi+ovella+siunasi+päivämme,+illalla+lensimme+DAT.lla+Korpeen+levollisin+mielin+siunattuina.
15.10.2021 19:38
Tunnustit+sen+valurautakommentin+arkistosta+palstalle+etsineesi.+Voi+pyhä+yksinkertaisuus,+olet+itsesi+paljastaja,+luulet,+että+sinua+ei+anokirjoituksistasi+tunneta.+Hienotunteisuuttaan+ovat+kommentoimatta+nämä+vakiot.+En+ole+pitkään+aikaan+edes+noteerannut+aivopierujasi.
Kommentistasi+selvisi+myös+kirjallisuusmakusi.+Mieleisesi+löytyvät+suomi24++arkistosta+ja+ovat+korpikirjailijan+ihan+ihtensä+kirjoittamia.
15.10.2021 19:00
93 / 371