Vapaa kuvaus

🫠

Aloituksia

105

Kommenttia

7420

1. Oli+hsuska+lukea+ketju+alusta+uudestaan.+En+minä+valita,+päinvastoin+olen+kiitollinen+ensimmäisen+viestini+poistumisesta.+No,+sen+seuraus+muuttui+hupaisaksi+ikään+kuin+te+kinastelisitte+keskenänne+.+Ei+se+minua+haittaa,+jatkakaa.Kiiruinen+oli+aamupäiväni.++Wc.ni+uudet+kalusteet+pöytä-+ja+peilikaapit+sekä+väriin+yhtenevät+hanat+katseltu+ja+tilattu.+Ensiviikolla+asennus.+Autoni+tietokonetaulu+pukkaisi+viikon+lopulla+vikailmoituksen.+No,+sekin+häikkä+tuli+iltapäibällä++hoidettua.Ihana+aurinkoinen+sää+eilisen+upean,+mutta+kylmän+täysikuuyön+jäljiltä.+Aurinkoa+iltaanne.
  2. No,+hei+ketkä+muut🤣
  3. Ano+15.46Terveiset+pottupellolta,+nyt+on+perunat+nostettu.+En+niitä+pakasta+;+)+vaan+odottavat+jääkaapissa+jatkokäsittelyä.+Eihän+niitä+enää+paljon+ollut,+kolme+kahden+metrin+riviä.+Yksi+runsasta+satoa+koko+kesän+tehnyt+tomaattipuska+jatkaa+lisääntymistään+täällä+kaupungin+keittiön+pöydällä+kuten+myös+chilipaprika.+Kyllä+maussa+omat+tomaatit+pesee+kaupan+tarjonnan+mennen+tullen.+Oli+kaunis+aurinkoinen+iltapäivä.+Istuimme+kahviterassilla+tosin+näin+syksyllä+kuten+talvellakin+nautimme+kaakaosta+kahvin+sijaan.+Lisuna+viineri+sekä+munkkirinkilä+puoliksi+molemmille.+Kiitos,+tiedosta,+joka+ilahdutti+minua+suuresti+ja+siksi+vastasin+sinulle.+Palstavaltausketju+on+poistettu.+Kuten+makriina+kirjoitti+ei+ole+helppoa+poistaa+kommentteja+saati+koko+ketjua.+Kun+pyysin+Palstavaltausketjua+poistoon,+en+uskonut+sen+lähtevän,+mutta+taisin+onnistua+perusteluissani.+No,+uskon,+että+opin+vihdoin+viimein+etten+tee+enää+aloituksia.+Kieroilu+tässä+skillanin+ketjussa+on+vihdoin+avannut+silmäni+ja+selkeyttänyt+minulle+kirjoittajien+välissä+hästäyksesi.+Tulkitset+kirjoitukset+ja+kerrot+mitä+joku+toinen+kirjoittaja+on+tarkoittanut.+Usein+olet+mm.+Demeterin+ajatuksia+"selkeyttänyt"+minulle.+No,+jatkan+bloggaustani+täällä,+tahdotpa+sitä+tai+et+sillä+et+kuulu+vakiokirjoittajiin,+jotka+kertovat+tavan+arjestaan.+Minä+kerron+myös+tavan+arjestani+se+nyt+vaan+on+kivaa.+Silloin+en+loukkaa+ketään,+tai+jos+loukkaan,+ehkä+syy+on+siinä,+että+elämäni+ei+mene+totuttujen+viikko/päivärutiinien+mukaisesti.+No,+nyt+rutiiniin;+)+päivällisen+tekoon,+tänään+kanaa+kookosmaidossa+thaimaalaiseen+tapaan.
  4. Isäni+kädessään+hyvinkin+usein+pitämä+valkea+ruotsalaisvalmisteinen+kermakannu+on+yksi+rakas+muisto+isästäni.+Hän+käytti+pientä+kermakannua++juoksuttaessaan+öljyä+koneisiin.Pesin+sen,+tuolla+se+napottaa+hyllyllä+muiden+rakkaiden+esineiden+joukossa.