Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
korpikirjailija
korpikirjailija
korpikirjailija
Vapaa kuvaus
🫠
Aloituksia
105
Kommenttia
7420
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli+hsuska+lukea+ketju+alusta+uudestaan.+En+minä+valita,+päinvastoin+olen+kiitollinen+ensimmäisen+viestini+poistumisesta.+No,+sen+seuraus+muuttui+hupaisaksi+ikään+kuin+te+kinastelisitte+keskenänne+.+Ei+se+minua+haittaa,+jatkakaa.
Kiiruinen+oli+aamupäiväni.++Wc.ni+uudet+kalusteet+pöytä-+ja+peilikaapit+sekä+väriin+yhtenevät+hanat+katseltu+ja+tilattu.+Ensiviikolla+asennus.+
Autoni+tietokonetaulu+pukkaisi+viikon+lopulla+vikailmoituksen.+No,+sekin+häikkä+tuli+iltapäibällä++hoidettua.
Ihana+aurinkoinen+sää+eilisen+upean,+mutta+kylmän+täysikuuyön+jäljiltä.+
Aurinkoa+iltaanne.
22.09.2021 16:02
Kadonnutta+ja+löydettyä+rakkautta.+
Tuulee+ja+myrskyää,+laineet+sinkoilevat+laiturille.+Kukkaruukustani+puuttuu+pelargonia.+Etsin+en+löytänyt,+vesi+on+liian+sameaa.+Koivun+oksia+kaikkialla+maassa.+
Saunankuistilla+ollut+tyhjä+shampanjapullo+on+kaatunut.+Sain+sen+lahjaksi,+säilytin,+odotin+sinua,+kunnes+nautin+sen+toisen+kanssa.
Helteet+ovat+hellittäneet+ukkosmyrskyn+jälkeen.+
Hellettä+ja+myrskyä,+kadonnutta+ja+löydettyä+rakkautta.+
Mandi+syyskesässa+v.+2005
22.09.2021 10:30
Mikäpä+täällä+vaarojen+päällä.
korkeammalle+ei+päästä.+Täältä+näkkyy+kauemmaksi+selekosellä+säällä.+
Tiijäppä+häntä+hiljaisuutta,+van+linnut+ne+kaoniisti+laolaa.
Oravat+kuriittaan+käpylöitä+heittävät+kulkijain+kaolaan.+
Hiljaiseks+se+toki+vettää
jos+kirkolla+ei+näy+kettää.+
Toesta+se+on+muualla,+kulukijaa,
rähinää+riittää.+
Kumarrettaan+ja+pyllistettään+muistetaan+tyhjästä+kiittää.+
Meillä+ei+huutaa+räksytetä,+ei+häiritä+luonnon+rauhaa.+Eletään+ihan+hiljaa+annetaan+koskien+paohaa.+
Kannon+nokassa++tuumiskellaan+mikä+taoti+kettäin+vaevaa.+Onko+se+kovinkin+vakavaa+vae+ikäväkö+mieltänsä+paenaa.+
Oli+mullai+keltane+kupla,+hyvin+se+lähti+säässä+kuin+säässä+van+talavella+en+ulos+nähny+kun+ikkunat+olivat+jäässä.+
Mandi+22.09.+21
Jotta+oli+kiva+riimifiilis,+kävi+kuin+joskus+maalatessani+taulua,+aika+unohtuu+enkä+huomaa,+että+on+jo+yli+puoli+yö.+
Yötä+😴
22.09.2021 00:51
Mielikö+matalalla,+no+syksyisin+kai+sekin+on+mahdollista,+varsinkin+kun+järvi+lainehtii+avoimena.+Tulee+se+talvi,ja+jäätyy+järvi.+
Kurja
Vapaana+lainehtii+järvien+jäät,
kurjaakin+kurjemmat+syksyiset+säät.
Veden+vellova+pinta+ei+armoa+anna,
poissa+on+jäät,+ne+ei+kurjaa+kanna.
Musta+ja+liehuinen+alla+on+maa,
kahlittu+mieli+ei+rauhaa+saa.
Tiirailee+järvelle,+kukako+seilaa,
purrelta+itseään+järvestä+peilaa.
Kurja,+polvilleen+nousee,+katseen+järvelle+nostaa,+
repii+hiuksiaan,+meuhkaa,+haluaa+kostaa.
Menneen+varjoja+ylös+nostaa.
Mitä+hyöveijjää.
Mandi+17.02.2020
21.09.2021 21:43
Eikös+se+ollut+15-vuotta+sitten+🤣
21.09.2021 13:40
Ano+12.24
Kirjoitit+selkeästi+mikä+on+ongelman+ydin.+
Demeter+vastailee+anoille,+kannustaen+heitä.+Jos+hän+lopettaisi,+ongelma+kuivuisi+käsiin.
Tässä+palstakonfliktissa+on+valtataistelusta+kysymys.
Korpikirjailija+minä+kansalliskirjailijamme+nimeä+kantava+olen+poterosodassa+kreikkalaisen+Jumalattaren+Demeterin+kanssa.
Molemmat+mahtipontisia+taistelijoita,+jotka+yrittävät+kukkulanvaltausta+toinen+toiseltaan.
Ei+suinkaan+muilta,+muut+ovat+joko+sijaiskärsijöitä+tai+lipunkantajia.
Jumalattar+halusi+kirjailijaksi,+mutta+siihen+titteliin+tarvitaan+julkaistu+kirja.
Paloma+on+julkaissut+kirjan+tai+kaksikin.
Eli+Paloma+on+joutunut+puska+arvostelujen+maalitauluksi,+miksi,+ei+suinkaan+siksi,+että+olemme+kamuja+vaan+siksi,+että+hän+voi+käyttää+kirjailijatitteliä.
Jos+kokoaisin+öljytöistäni+näyttelyn,+minut+pyydettäisiin+Kainuun+kuvataiteilijoiden+jäseneksi.+Olisin+kuvataiteilija+😖
Tällainen+kuvio.
21.09.2021 13:04
No,+hei+ketkä+muut🤣
21.09.2021 12:41
Kiitos,+täällä+korvessa+on+kuiva+pilvipoutainen+päivä.+Pesukone+linkoaa,+joten+pian+työhaalarini+roikkuu+pyykkinarulla+😁+Luotan+forecan+sääennusteisiin.
Raikkaita+syyskelejä,+kyllä+se+tästä.
21.09.2021 12:28
Kiitos+Makriina,+varma,+rauhallinen+ja+oikeudenmukainen.+Terävät+ovat+huomiosi+palstan+tilasta.+
Ei+ilkeydellä+voiteta+mitään.+
Pyykkikone+laulaa,+toin+eilen+pesuun+mökkipyykiä. +
Mietin+elokuussa+joko+osallistuisin+Kaukametsän+opiston+öljymaalauskurssille,+mutta+en+sittenkään,+keramiikka+saa+tälle+talvelle+riittää.+Mökillä+on+odottamassa+kaksi+keskeneräistä+öljytyötä+ja+"ateljeetilaa"+niiden+valmistamiseen+jahka+saan+aikaseksi.+
Kiitos+💞
21.09.2021 12:10
Täällä+tämä+"jengi"+näyttää+koko+päivänsä+viettäneen.+Yrittäneet+ratkaista+heille+mahdotonta+yhtälöä,+jotain+summasummarumia.+Minä+ratkaisen+vain+sudokuja.
20.09.2021 21:58
Vaksakirjoittajat,+älkää+välittäkö,+se+on+korppikotkamaalitaulu,+joka+on+asetettu++navetan+seinään+ja+haravan+varrella+huijotaan+josko+osuis+ja+uppovais.😁
20.09.2021 21:40
Myöhäisiltaa@
Teillä+on+ollut+pitkä+päivä+pohtiessanne+ongelmaa,+jonka+olen+teille+tuottanut.+No,+lie+aika+sulkea+kone+ja+poistua+palasin+näet+linjoille+🙄+Olishan+se+hupaisaa+napsutella+fiksuja+aivopierujanne+pois+jos+olisi+sellainen+laaseri,+mökin+laiturilta+kiikkutuoliin.
Oli+kaunis+iltapäivä+puuhastella+mökin+pihapiirissä+ja+istuskella+laiturilla.+Nyt+poskia+polttaa+ja+ramasee.
Ajattelen+vakavasti+ehdotustanne+avata+oma+blogi.+Siinä+on+vain+yksi+ongelma,+ette+osaa+olla+ihmisiksi+vaan+alatte+kiukuttelemaan+kuin+pahaset+kakarat.
No,+mietin+asiaa.
20.09.2021 21:30
En+ole+sijoittanut+yhtään+kommenttia+edelliseen+ketjuun.+Mitä+se+nyt+olikaan..arvuutteluako😁se+tarttuu.
Onko+sinusta+aivan+uskomatonta,+että+täällä+kirjoittaa+myös+heitä,+jotka+näkevät+muutakin+sinusta+kuin+lonkkavaivasi?
20.09.2021 14:55
Eiköhän+tuo+lauseeni+ole+yleistettävissä+jokaiseen+ihmiseen.
20.09.2021 14:39
Ano+15.46
Terveiset+pottupellolta,+nyt+on+perunat+nostettu.+En+niitä+pakasta+;+)+vaan+odottavat+jääkaapissa+jatkokäsittelyä.+Eihän+niitä+enää+paljon+ollut,+kolme+kahden+metrin+riviä.+
Yksi+runsasta+satoa+koko+kesän+tehnyt+tomaattipuska+jatkaa+lisääntymistään+täällä+kaupungin+keittiön+pöydällä+kuten+myös+chilipaprika.+Kyllä+maussa+omat+tomaatit+pesee+kaupan+tarjonnan+mennen+tullen.+
Oli+kaunis+aurinkoinen+iltapäivä.+Istuimme+kahviterassilla+tosin+näin+syksyllä+kuten+talvellakin+nautimme+kaakaosta+kahvin+sijaan.+
Lisuna+viineri+sekä+munkkirinkilä+puoliksi+molemmille.+
Kiitos,+tiedosta,+joka+ilahdutti+minua+suuresti+ja+siksi+vastasin+sinulle.+Palstavaltausketju+on+poistettu.+Kuten+makriina+kirjoitti+ei+ole+helppoa+poistaa+kommentteja+saati+koko+ketjua.+Kun+pyysin+Palstavaltausketjua+poistoon,+en+uskonut+sen+lähtevän,+mutta+taisin+onnistua+perusteluissani.+
No,+uskon,+että+opin+vihdoin+viimein+etten+tee+enää+aloituksia.+
Kieroilu+tässä+skillanin+ketjussa+on+vihdoin+avannut+silmäni+ja+selkeyttänyt+minulle+kirjoittajien+välissä+hästäyksesi.+Tulkitset+kirjoitukset+ja+kerrot+mitä+joku+toinen+kirjoittaja+on+tarkoittanut.+Usein+olet+mm.+Demeterin+ajatuksia+"selkeyttänyt"+minulle.+
No,+jatkan+bloggaustani+täällä,+tahdotpa+sitä+tai+et+sillä+et+kuulu+vakiokirjoittajiin,+jotka+kertovat+tavan+arjestaan.+
Minä+kerron+myös+tavan+arjestani+se+nyt+vaan+on+kivaa.+Silloin+en+loukkaa+ketään,+tai+jos+loukkaan,+ehkä+syy+on+siinä,+että+elämäni+ei+mene+totuttujen+viikko/päivärutiinien+mukaisesti.+
No,+nyt+rutiiniin;+)+päivällisen+tekoon,+tänään+kanaa+kookosmaidossa+thaimaalaiseen+tapaan.
19.09.2021 17:18
Huomenta+päivää+korvesta@
Elämäni+biisi+on+meidän+lemppariohjelma+ja+kuten+mainitsit+eiliset+osanottajat+olivat+minullekin+tuiki+tuntemattomia,+mutta+yritin+olla+leikissä+mukana+arvaten+kolmen+kappaleen+lähettäjät.
Kaksi+esitystä+meni+siis+päikseen.
Minulla+on+muisto,+että+olen+istunut+kampaajalla+kuumat+napsuttimet+puolien+päällä,+liekö+ollut+sähköpermanentti.+Olisko+ollut+eka+permanentti,+jonka+otin+rippijuhlani+edellä.
Olin+myöhemmin+kampaajaopissa,+mutta+en+muista+sähköpermanenttien+olleen+enää+opinto-ohjelmassa.
Olen+pättänyt,+kiitos+sinulle,+että+yritän+olla+vastailematta+ikäviin+viesteihin+sillä+kuten+jokainen+mukana+olija+jolla+raksuttaa+edes+hiukan+ymmärtää,+että+viestit+ovat+toistoa+toiston+jälkeen+ja+tarkoitettu+ärsyttämään+minua+ja+saamaan+aikaan+täällä+kirjoittajien+välille+keskenäisiä+kinasteluja.
No,+mökille+ajattelin+ajella.+Skillan+pohti+elämän+rajallisuutta.+Se+on+tullut+eteeni+mökkinaapurini+riutuessa+sairauden+edetessä+hiljaa+pois.+Minulle+jää+hänestä+muisto+tältä+kesältä.+Hän+istuu+veneessä+kalalla.+Yhtenä+iltana+hän+palasi+rantaan+parikiloisen+kuhan+kanssa.++Järvemme+kunkku+on+kuha,+josta+kalastajat+unelmoivat,+hän+sai+sen.
Sunnuntaipäivän+rauhaa.
19.09.2021 12:02
Uskon,+että+viestisi+pistetään+minun+piikkiini,+no,+näin+se+menee+😳
18.09.2021 13:02
Isäni+kädessään+hyvinkin+usein+pitämä+valkea+ruotsalaisvalmisteinen+kermakannu+on+yksi+rakas+muisto+isästäni.+Hän+käytti+pientä+kermakannua++juoksuttaessaan+öljyä+koneisiin.
Pesin+sen,+tuolla+se+napottaa+hyllyllä+muiden+rakkaiden+esineiden+joukossa.
18.09.2021 12:52
Kun+kokoaikaisesti+tyhmäksi+haukutaan+niin+pitäähän+väitteelle+antaa+vastinetta.++Haistatuksen+kohde+tuntee+paskan+levitessä+hänen+harteillee+lämmintä+onnen+tunnetta+ja+lähtee+sekopäisenä+pyhiinvaellusretkelle+plus+80-palstalle+kertoakseen,+että+hänet+on+huomioitu😁
18.09.2021 12:39
Kiitos+😁
Eilen+lapioin+350+litraa+multaa+kivikkopuutarhaani,+tyhjensin+näet+varhaispottulaatikon+jonka,+kärräsin+varaston+räystään+alle.+Pesin+järvessä+puutarhan+puulaatat+ja+jätin+laiturille+kuivamaan.+Istutin+ruohikkoa.
Keräsin+pihan+keramiikaesineet+pirtin+lämpöön+ja+loput+kukkaset+lasikuistille.
Sitten+loppui+puhti+ja+jätin+loput+tälle+päivälle.
Naapuri+oli+pilkkonut+koivun,+joka+kaatui+tontiltani+heidän+tontilleen+ja+korjannut+aidan.+
Niin+yhden+naisen+raatteentie,+mutta+on+minulla+parempiakin+vaatteita+kuin+työhaalarit+ja+osaan+näyttää+avutontakin+jos+tarvis+😁
Muuten+skillan+jos+kirjoitan...+jätä+minut+rauhaan+se+on+sinulle+osoitettu,+mutta+jos+kirjoitan...+jättäkää+minut+rauhaan+on+kaikille+suunnattu.
Lauantai+päivän+rauhaa.
18.09.2021 12:29
99 / 371