Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
pertsa2012
pertsa2012
pertsa2012
Liittynyt 15v sitten
46
aloitusta ·
17691
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mitä+sinä+tarkoitat+pyhittymisellä+noin+käytännön+tasolla?
Voiko+sitä+selittää?
21.10.2017 19:47
Matteus+antaa+tässä+ymmärtää+,että+miehelle+uudelleen+avioituminen+on+sallittua+jos+vaimo+on+tehnyt+huorin.
Silloin+sen+on+oltava+vastaavasti+naisellekin+sallittua+jos+mies+tekee+huorin.
Matteuksen+evankeliumi+:
19:9+Mutta+minä+sanon+teille:+joka+hylkää+vaimonsa+muun+kuin+huoruuden+tähden+ja+nai+toisen,+se+tekee+huorin;+ja+joka+nai+hyljätyn,+se+tekee+huorin.
21.10.2017 18:32
kieltojako.odotat+sanoi+:
"Mutta+haureuden+välttämiseksi+tulee+kunkin+miehen+elää+oman+vaimonsa+ja+kunkin+naisen+oman+miehensä+kanssa."
21.10.2017 17:59
1.Timoteuksen+kirje:
2:5 Sillä+yksi+on+Jumala,+yksi+myös+välimies+Jumalan+ja+ihmisten+välillä,+ihminen+Kristus+Jeesus,
Pyhimykset+ja+Maria+ovat+lisäksi+vainajia+ja+vainajien+puoleen+kääntyminen+on+
ankarasti+kiellettyä.
20.10.2017 18:33
Tuossa+on+toinen+käsky+jonka+Luther+unohti+pois+käskyistään+ja+siinä+on+asia+esitetty+kokolailla+tyhjentävästi.
5.+MOOSEKSEN+KIRJA+
1.+Käsky
5:6+'Minä+olen+Herra,+sinun+Jumalasi,+joka+vein+sinut+pois+Egyptin+maasta,+orjuuden+pesästä.+
5:7+Älä+pidä+muita+jumalia+minun+rinnallani.+
5:9+Älä+kumarra+niitä+äläkä+palvele+niitä.+Sillä+minä,+Herra,+sinun+Jumalasi,+olen+kiivas+Jumala,+joka+kostan+isien+pahat+teot+lapsille+kolmanteen+ja+neljänteen+polveen,+niille,+jotka+minua+vihaavat;+
5:10+mutta+teen+laupeuden+tuhansille,+jotka+minua+rakastavat+ja+pitävät+minun+käskyni.
20.10.2017 15:55
Avioliitto+on+periaatteessa+aito+jos+se+ei+ole+homo+tai+lesboliitto.
20.10.2017 08:15
Itse+asiassa+tuossa+profetiassa+ei+ilmoitettu+mitään+tarkkaa+aikaa.
19.10.2017 20:15
"Pahinta+tässä+on+kuitenkin+se,+että+nämä+homoja+vihkivät+papit+johtavat+homoseksuaaleja+harhaan.+Jos+pappi+vihkii+homoparin,+niin+tätä+liittoa+ei+siunaa+Jumala+eikä+kirkko.+Luulisi,+että+homoseksuaalit+tämän+ymmärtäisivät+eikä+menisi+mukaan+tällaiseen+turhaan+näytökseen,+mikä+on+vain+heidän+ihmisarvoaan+alentavaa.+Ja+sitäpaitsi,+jos+motiivina+on+vain+uskoviin+päin+suunnattu+ilkeily,+niin+sekin+johtaa+harhaan?"
19.10.2017 18:56
Kuvainpalvelukielto+koskee+myös+Mariaa+eikä+yksin+pyhimyksiä.
http://kultaomeniahopeamaljoissa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=24&t=29
Munkki+ja+erakko,+jonka+nimi+on+Youssef+Antoun+Makhlouf+(1828-1898)+–+St+Charbel,+kuoli+kirkon+kirous+päällänsä,+koska+hän+sanoi,+ettei+saa+rukoilla+pyhimyksiä+vaan+Jeesusta.Katso+linkki!!
Muutoin+tuo+sivusto+ei+vaikuta+kovin+terveeltä.
Tuossa+kuitenkin+profetian+ydin+:
Munkki+ja+erakko,+jonka+nimi+on+Youssef+Antoun+Makhlouf+(1828-1898)+–+St+Charbel,+kuoli+kirkon+kirous+päällänsä,+koska+hän+sanoi,+ettei+saa+rukoilla+pyhimyksiä+vaan+Jeesusta.+Kun+hän+kuoli,+hänen+muistonsa+haluttiin+pyyhkiä+Libanonin+maaperällä+ihmisten+mielistä.+Mutta+hän+on+jättänyt+jälkeensä+merkillisen+profetian.+Hän+sanoo+näin:”+Jos+on+totta,+että+pyhimysten+ansiot+ja+rukoukset+eivät+pelasta+ketään,+vaan+Jeesuksen+Kristuksen+veri,+niin+minun+ruumiini+tulee+vuotamaan+ja+valumaan+vettä,+verta+ja+öljyä.”
Kun+Charbel+kuoli,+hänet+haudattiin.+Kolme+kuukautta+hautaamisen+jälkeen,+hänen+hautavaatteittensa+lävitse+valui+öljyä.+Huhtikuussa+1899+tuo+ruumis+nostettiin+monien+kirkollisten,+korkea-arvoisten+katolisten+asiantuntijoiden+silmien+alla+haudasta+ylös+ja+huomattiin,+että+ruumis+on+itsessänsä+aivan+kuiva,+mutta+jostakin+välittömästi+pinnan+luota+lähtee+liikkeeseen+yliluonnollisia+öljyvanoja.+Katolisen+kirkon+tutkija,+joka+tutki+asiaa,+päätti+ettei+ilmiö+voi+olla+Jumalasta,+koska+Charbel+oli+kerettiläisenä+julistanut,+että+vain+Jeesuksen+Kristuksen+veren+kautta+pelastutaan.+Siksi+Charbelin+ruumis+laitettiin+metalliseen+laatikkoon+ja+kirkollisella+vaatimuksella+hänen+ruumiinsa+vietiin+kellariin.
Seuraavassa+vaiheessa+sieltä+laatikon+sisältä+alkoi+valua+öljyn+lisäksi+myös+verta.+Sitten+kului+aikaa+ja+1925+Rooman+Vatikaani+alkoi+tutkia+ilmiötä+ja+vainaja+otettiin+uudestaan+sieltä+kellarista+esille+ja+arkku+avattiin+ja+ruumis+pistettiin+auringon+kuivatettavaksi+siinä+toivossa,+että+tuo+öljyn+ja+veren+valuminen+loppuisi.+Kaksi+vuotta+Charbelin+ruumis+oli+paavin+vaatimuksesta+auringon+kuivatettavana+ja+sen+kahden+vuoden+aikana+alkoi+vielä+valua+vettä+öljyn+ja+veren+lisäksi.
Nyt+vuosien+mittaan+on+tapahtunut+näin.+Vuonna+1927+Charbelin+ruumis+pistettiin+arkkuun.+Arkku+pistettiin+hautaan.+Hauta+oli+tavanmukaisesti+kallioluolassa.+Vuosia+kului.+1948+arkku+alkoi+valua+yli+äyräitten.+Vettä,+verta+ja+öljyä+sekoittui+toisiinsa.+Joku+muisti,+että+Charbelin+testamentissa+oli+vanha+sana,+joka+puhuu+siitä,+että+tulee+tilanne,+jolloin+kaikki+nämä+kolme+alkavat+valua+ulos.+Kun+etsittiin+tämä+vanha+Charbelin+testamentti+esille,+niin+siinä+luki+näin:+”+Kun+minun+veteni,+öljyni+ja+vereni+sekoittuvat+toisiinsa+ja+valuvat+virtana+ulos,+on+syntynyt+se+sukupolvi,+joka+ei+kuole+ennen+kuin+Jeesus+tulee.”
19.10.2017 18:43
Nyt+oli+pakko++olla+yhtä+mieltä.
Saatan*n+palvelijat+eivät+ansaitse+muuta+kuin+erottamisen.
19.10.2017 15:16
Pudis55++kommentoi:
Ja+toivotaan+että+alkavat+jakaa+potkuja+myös,+eikö+niin?
___
Kyllä.
19.10.2017 09:34
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/206394-kirkko-jos-pappi-vihkii-samaa-sukupuolta-olevat-avioliittoon-132017-jalkeen
Kirkkohallituksen+täysistunto+on+tänään+hyväksynyt+oikeudellisen+selvityksen+maaliskuun+alussa+2017+voimaan+tulevan+avioliittolain+muutoksen+vaikutuksista+kirkolle,+tiedottaa+Kirkon+tiedotuskeskus.
–+Avioliittoon+vihkimisestä+evankelis-luterilaisessa+kirkossa+määrätään+kirkkojärjestyksessä+ja+kirkkokäsikirjassa.+Kirkon+nykyisen+käsityksen+mukaan+avioliitto+on+miehen+ja+naisen+välinen,+tiedotteessa+sanotaan.
Kirkolla+on+avioliittolain+muutoksen+jälkeenkin+oikeus+päättää+itse+vihkimiskäytännöistään.+1.3.2017+voimaan+astuva+laki+ei+myöskään+luo+papeille+velvollisuutta+vihkiä+samaa+sukupuolta+olevia+henkilöitä+avioliittoon.
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Eli+kirkko+saa+päättää+noista+opillisista+kysymyksistä+jatkossakin+itse.
19.10.2017 08:48
Ei+se+aidon++avioliiton+kannatus+"pahemmin"+ole+vähentynyt+:-)
http://stat.fi/til/ssaaty/2016/ssaaty_2016_2017-04-20_tie_001_fi.html
Tilastokeskuksen+väestönmuutostietojen+mukaan+vuonna+2016+solmittujen+avioliittojen+määrä+väheni+hieman+edellisestä+vuodesta.+Avioliittoja+solmittiin
24+464,+mikä+oli+244+vähemmän+kuin+edellisenä+vuonna.
19.10.2017 08:32
https://evl.fi/uutishuone/pinnalla-nyt/avioliittolaki
Oikeudellinen+selvitys+uuden+avioliittolain+vaikutuksista
Kirkkohallituksen+täysistunto+valmisti+kirkolliskokouksen+pyynnöstä+oikeudellisen+selvityksen+uuden+avioliittolain+vaikutuksista+kirkolle.+Selvityksessä+todetaan+mm.,+että
avioliittolain+mukaan+kirkolla+on+uuden+lain+voimaan+tultua+edelleen+oikeus+päättää+ITSE+vihkimiskäytännöistään.
uusi+laki+ei+luo+papeille+velvollisuutta+vihkiä+samaa+sukupuolta+olevia+henkilöitä+avioliittoon.
papin+tekemä+samaa+sukupuolta+olevan+parin+vihkiminen+on+kuitenkin+pätevä,+mikäli+vihittäessä+on+noudatettu+avioliittolaissa+säädettyjä+vihkimisen+ehtoja+ja+muotoa.
jos+pappi+vihkii+samaa+sukupuolta+olevan+parin,+vihittäville+seuraamuksia+ei+synny.+Mahdolliset+seuraamukset+papin+osalta+käsittelee+tuomiokapituli.
asiantuntijat+eivät+näe+perusoikeudellista+näkökulmaa+sille,+että+kirkon+olisi+muutettava+avioliittokäsitystään+ja+sen+mukaista+vihkimiskäytäntöä.+Aikaa+myöten+lainsäädännön+ja+muun+sääntelyn+olisi+kuitenkin+hyvä+olla+mahdollisimman+yhdenmukainen.
19.10.2017 08:18
Kun+sinunkaltaisesi+haukkuvat+on+se+sama+kuin+kehuisitte+:-)
18.10.2017 09:25
Tuosta+löytyy++sivuava+asia+:
5.Mooseksen+kirja:
22:5 Nainen+älköön+käyttäkö+miehen+tamineita,+älköönkä+mies+pukeutuko+naisen+vaatteisiin;+sillä+jokainen,+joka+niin+tekee,+on+kauhistus+Herralle,+sinun+Jumalallesi.
17.10.2017 18:04
Sinun+itsesi+kannalta+olisi+parempi+jos+korjaisit+tuota+pakonomaista+asennevammaasi.
17.10.2017 13:04
Kiitoksia+Kehumisista+torre+:+=)+!
17.10.2017 12:13
Valheitten+kirjoittaminen+on+kovin+helppoa++mutta+kun+kerran+liberaalilta+kysytään+vieläkö+olet+samaa+mieltä+kuin+eläessäsi+,+on+valehteleminen+jo+mahdotonta.
17.10.2017 10:04
PuhuvaAasi+sanoi+:
Antturi+on+Jeesuksen+seuraaja.
_________
Ja+spn+-+porukka+kokonaisuudessaan+seuraa+pirua.
17.10.2017 09:13
17 / 885