Liberaalit syyttävät Raamattua kun se osoittaa

heidän olevan väärässä.

"Kun kirjoitukset osoittavat harhaoppisten olevan väärässä, he kääntyvät syyttämään itse kirjoituksia, aivan niin kuin niissä olisi jotain pielessä.”
(St. Irenaeus, Adv. Haereses,)

Miten totta liberaaliteologian kannattajien kohdalla 🤔

113

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satu-Petteri

      Minä syytän sukupuoltani koska en pidä siitä!!!

      • Niin varmaan 😂


      • tohtoriSykerö_

        Mene psykiatrille.


    • Toi on erittäin osuvasti ilmaistu.

      • miksi.aina.ilkeilyä

        Aasi sinä oletkin ja aloittaja on ilkeyden mannekiini.


    • Valheitten kirjoittaminen on kovin helppoa mutta kun kerran liberaalilta kysytään vieläkö olet samaa mieltä kuin eläessäsi , on valehteleminen jo mahdotonta.

      • Aamenta tuohon!


      • ArkkienkeliGabriel
        usko.vainen kirjoitti:

        Aamenta tuohon!

        Kun tuon tason kaverit päätä aukovat, lukijoilta pääsee nauru. Kiitos pojat komediasta!


      • ArkkienkeliGabriel kirjoitti:

        Kun tuon tason kaverit päätä aukovat, lukijoilta pääsee nauru. Kiitos pojat komediasta!

        Kerro toki mikä oli pään aukomista.Vai eikö totuus miellytä :D


      • pertsa on itse ainakin valehdellut tai ainakin pannut ikiomia ajatuksiaan Raamattuun lisäksi. Kun Raamattu ei kelpaa sellaisenaan.


      • torre12 kirjoitti:

        pertsa on itse ainakin valehdellut tai ainakin pannut ikiomia ajatuksiaan Raamattuun lisäksi. Kun Raamattu ei kelpaa sellaisenaan.

        Kiitoksia Kehumisista torre : =) !


      • hyväpertsa
        pertsa2012 kirjoitti:

        Kiitoksia Kehumisista torre : =) !

        Jes!


      • >kun kerran liberaalilta kysytään vieläkö olet samaa mieltä kuin eläessäsi , on valehteleminen jo mahdotonta.

        Miksi tuollaista kysyttäisiin?


      • Puhuva.Aasi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >kun kerran liberaalilta kysytään vieläkö olet samaa mieltä kuin eläessäsi , on valehteleminen jo mahdotonta.

        Miksi tuollaista kysyttäisiin?

        Miksi kaikkitietävä kysyy mitään, kun hänellä on jo vastaus ja tuomio povarissa. Kiusatakseen? Eikö helvetti riitä kiusaksi?


      • Mdmdmd
        Puhuva.Aasi kirjoitti:

        Miksi kaikkitietävä kysyy mitään, kun hänellä on jo vastaus ja tuomio povarissa. Kiusatakseen? Eikö helvetti riitä kiusaksi?

        Sinulla on vaikeuksia jopa oman nikin keksimisessä. Miten odotat ymmärtäväsi mitään muutakaan?


      • visainen.kysymys
        Mdmdmd kirjoitti:

        Sinulla on vaikeuksia jopa oman nikin keksimisessä. Miten odotat ymmärtäväsi mitään muutakaan?

        Anteeksi en tiennyt että se oli sinun nikkisi. Pitää vaihtaa, mutta mihin?


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Kiitoksia Kehumisista torre : =) !

        Älä turhaa kiittele.

        Se Korkein ei ehkä tykkää siitä, kun pannaan omia ajatuksia Raamatun sanan lisäksi.


      • torre12 kirjoitti:

        Älä turhaa kiittele.

        Se Korkein ei ehkä tykkää siitä, kun pannaan omia ajatuksia Raamatun sanan lisäksi.

        Kun sinunkaltaisesi haukkuvat on se sama kuin kehuisitte :-)


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Kun sinunkaltaisesi haukkuvat on se sama kuin kehuisitte :-)

        Eikö sinua lainkaan huolestuta se, että Korkein ei välttämättä tykkää tavastasi muutella Raamattua omien ajatusesti mukaiseksi? Siis toisen kaltainen kuin minä.


      • pertsa2012 kirjoitti:

        Kun sinunkaltaisesi haukkuvat on se sama kuin kehuisitte :-)

        Hyvin sanoit :D


    • kylmätotuuuus

      Jos Jumala ei liberaalia pappia miellytä, niin pappi alkaa tulkitsemaan ihmisjärjen keinoin. Mutta vallanotto Jumalan kädestä ei onnistu näillä papeilla - - vähän aikaa voivat johtaa ihmisiä harhaan, mutta sitten se loppuu ....

      • Näinhän se menee. Jeesuskin sanoi, että te eksytte koska ette tunne kirjoituksia mutta liberaalit eivät edes halua t u n n u s t a a kirjoituksia.


      • >vähän aikaa voivat johtaa ihmisiä harhaan, mutta sitten se loppuu ....

        Kauanko on vähän aikaa ja mihin se loppuu? Asiat voi sanoa suoraankin, ettei synny erilaisia tulkintoja.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        >vähän aikaa voivat johtaa ihmisiä harhaan, mutta sitten se loppuu ....

        Kauanko on vähän aikaa ja mihin se loppuu? Asiat voi sanoa suoraankin, ettei synny erilaisia tulkintoja.

        Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta, Repeliini 🤗


      • Ihmisjärjen keinoin esim. lasta ei surmata jos hän kiroaa vanhempansa niinkuin VT kehoittaa. Liberaalit tulkitsee Raamattua toisin kuin fundikset ja siinä on huomioitu todellisuus ja inhimillisyys aivan toisin kuin fundiksilla.


      • sage8 kirjoitti:

        Ihmisjärjen keinoin esim. lasta ei surmata jos hän kiroaa vanhempansa niinkuin VT kehoittaa. Liberaalit tulkitsee Raamattua toisin kuin fundikset ja siinä on huomioitu todellisuus ja inhimillisyys aivan toisin kuin fundiksilla.

        Ei niin, mutta se olikin Jumalan viisautta karsia kansasta tuollaiset sekopääät.


      • Ei luonut mutta ihminen kehittyy sekopääksi ja sekopäät sikiävät sekopäitä 😳


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ei luonut mutta ihminen kehittyy sekopääksi ja sekopäät sikiävät sekopäitä 😳

        Tuo on jo luojan törkeää pilkkaamista.


      • sage8 kirjoitti:

        Tuo on jo luojan törkeää pilkkaamista.

        Ei ollenkaan vaan totuus.


    • Eiköhän se ole aika tyypillistä uskovillekin, että ne itse lähinnä olevat synnit on helposti selitettävissä pois tai kokonaan ohitettavissa.

      • dontsinn

        Olet ymmärtänyt nyt ihan väärin! Itseään lähelläolevista synneistä tehdään parannus kuten Jeesus kehoittaa.


      • dontsinn kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt nyt ihan väärin! Itseään lähelläolevista synneistä tehdään parannus kuten Jeesus kehoittaa.

        Ihminen taitaa olla aika sokea itselleen...


      • Mdmdm
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ihminen taitaa olla aika sokea itselleen...

        Älä yleistä itseäsi muihin.


      • Mdmdm kirjoitti:

        Älä yleistä itseäsi muihin.

        Minä katselenkin sinua.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Minä katselenkin sinua.

        Tuskinpa, mutta minä katselen ihmeissäni sinua, nypittyjä kulmakarvojasi, punasankaisia silmälasejasi, ohutta tukkaasi ja jotain koiranputkityykiä taustalasi 😂😂😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Tuskinpa, mutta minä katselen ihmeissäni sinua, nypittyjä kulmakarvojasi, punasankaisia silmälasejasi, ohutta tukkaasi ja jotain koiranputkityykiä taustalasi 😂😂😂

        Arvasin sen, että olet kiinnostunut minusta. Että ihan kuvaani katselet, herttaista, vaikka on kyllä sanottava, ettei meistä paria tule.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Arvasin sen, että olet kiinnostunut minusta. Että ihan kuvaani katselet, herttaista, vaikka on kyllä sanottava, ettei meistä paria tule.

        Olet sen verran karmiva tyyppi, että pakko ihmetellä ihan kuvan kera.
        Mikä tuo mauton tyyki taustallaai on?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Olet sen verran karmiva tyyppi, että pakko ihmetellä ihan kuvan kera.
        Mikä tuo mauton tyyki taustallaai on?

        Se on tapetti. Mutta ihmettelen kyllä sitä, että katselet kuvaani ja vielä ihan julkisesti kerrot kiinnostuksestasi ja sitten esität, etten ole kiinnostava. Me kaikki näemme kyllä mistä on kysymys :)


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Se on tapetti. Mutta ihmettelen kyllä sitä, että katselet kuvaani ja vielä ihan julkisesti kerrot kiinnostuksestasi ja sitten esität, etten ole kiinnostava. Me kaikki näemme kyllä mistä on kysymys :)

        Kuten sanoin, käyt karmivasta kauhuleffasta, ihan ilmaista hupia😂😂😂
        Sinulla on huono maku - myös tapeeteissa

        ps. minulla ei ole mummofetissiä 😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kuten sanoin, käyt karmivasta kauhuleffasta, ihan ilmaista hupia😂😂😂
        Sinulla on huono maku - myös tapeeteissa

        ps. minulla ei ole mummofetissiä 😂

        Se tapetti on vuokraisännän valitsema. Välitän terveisesi hänelle.
        Sano mitä sanot, huomaamme kyllä kaikki, että sinulla on todellakin mummofetissi. Katselet kuvaani, kädet täristen ja sydän pamppaillen...mitä vaimo siihen sanoo?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Se tapetti on vuokraisännän valitsema. Välitän terveisesi hänelle.
        Sano mitä sanot, huomaamme kyllä kaikki, että sinulla on todellakin mummofetissi. Katselet kuvaani, kädet täristen ja sydän pamppaillen...mitä vaimo siihen sanoo?

        Sinun mielenterveytesi taitaakin olla huonompi kuin osasin kuvitella,😕


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Se on tapetti. Mutta ihmettelen kyllä sitä, että katselet kuvaani ja vielä ihan julkisesti kerrot kiinnostuksestasi ja sitten esität, etten ole kiinnostava. Me kaikki näemme kyllä mistä on kysymys :)

        Yllättävää, että joku tuntematon mies on tosiaan tallentanut kuvasi itselleen katsellakseen sitä illan hämyssä.


      • mene.hoitoon
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Yllättävää, että joku tuntematon mies on tosiaan tallentanut kuvasi itselleen katsellakseen sitä illan hämyssä.

        Sinä vaikutat sairaalta jos niin teet.


      • Kuusenjuuret kirjoitti:

        Yllättävää, että joku tuntematon mies on tosiaan tallentanut kuvasi itselleen katsellakseen sitä illan hämyssä.

        Niin minustakin se on hieman yllättävää , että ihan tallentaa ja kuvailee täällä sitä katseluaan.


      • mene.hoitoon kirjoitti:

        Sinä vaikutat sairaalta jos niin teet.

        Hmm. Minä en niin tee, joku muu tuossa taisi mainita katselevansa jonkun toisen kuvaa. Hän siis vaikuttaa sinusta sairaalta?


      • kukahoidontarpeessa
        mene.hoitoon kirjoitti:

        Sinä vaikutat sairaalta jos niin teet.

        Eikö usko.vainen?


      • mene.hoitoon
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Hmm. Minä en niin tee, joku muu tuossa taisi mainita katselevansa jonkun toisen kuvaa. Hän siis vaikuttaa sinusta sairaalta?

        "mies on tosiaan tallentanut kuvasi itselleen katsellakseen sitä illan hämyssä."
        Laitatko todisteet. Vain sinä voit tehdä noin.


      • mene.hoitoon kirjoitti:

        "mies on tosiaan tallentanut kuvasi itselleen katsellakseen sitä illan hämyssä."
        Laitatko todisteet. Vain sinä voit tehdä noin.

        Tämä henkilö kuvasi aika tarkasti sitä katselemaansa kuvaa, minun kuvaani siis, joka on hänellä edessään, koska kuinka sitä muuten voi katsella?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Tämä henkilö kuvasi aika tarkasti sitä katselemaansa kuvaa, minun kuvaani siis, joka on hänellä edessään, koska kuinka sitä muuten voi katsella?

        Se on netissä kaikkien katseltavana 😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Se on netissä kaikkien katseltavana 😂

        Ja sinä haluat katsella, oikein tarkkaan ja kertoa meille muillekin, että katselet sitä . Somaahan se on.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ja sinä haluat katsella, oikein tarkkaan ja kertoa meille muillekin, että katselet sitä . Somaahan se on.

        Somaako, ei todellakaan somaa, ei sinne päinkän 😏


      • mene.hoitoon kirjoitti:

        "mies on tosiaan tallentanut kuvasi itselleen katsellakseen sitä illan hämyssä."
        Laitatko todisteet. Vain sinä voit tehdä noin.

        Ne löytyvät tuolta hänen kommenteistaan. Mutta oliko se sinusta siis sairasta toimintaa ja miksi et sano sitä sille henkilölle, joka sitä kuvaa ihailee?


      • MistäTeitäSikiää
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Ne löytyvät tuolta hänen kommenteistaan. Mutta oliko se sinusta siis sairasta toimintaa ja miksi et sano sitä sille henkilölle, joka sitä kuvaa ihailee?

        Sinulla on yhtä sairas kuva ihailusta kuin toisella jankalla, Eerikalla.


      • MistäTeitäSikiää kirjoitti:

        Sinulla on yhtä sairas kuva ihailusta kuin toisella jankalla, Eerikalla.

        MistäTeitäSikiää....hyvä kysymys.


      • MistäTeitäSikiää kirjoitti:

        Sinulla on yhtä sairas kuva ihailusta kuin toisella jankalla, Eerikalla.

        Niinkö? No, tuossa joku sanoi sitä jopa sairaaksi toiminnaksi, itse en ehkä menisi ihan niin pitkälle. Mitä mieltä sinä olet?


      • usko.vainen kirjoitti:

        Somaako, ei todellakaan somaa, ei sinne päinkän 😏

        Miksi sinä sitä kuvaa katselet? Sehän ei taida netistä ihan helposti löytyä?


      • kylmäkkö74
        MistäTeitäSikiää kirjoitti:

        Sinulla on yhtä sairas kuva ihailusta kuin toisella jankalla, Eerikalla.

        Aha, usko.vaisen skitsonikki osallistuu keskusteluun.


      • kylmäkkö74 kirjoitti:

        Aha, usko.vaisen skitsonikki osallistuu keskusteluun.

        Et sinä ole minun nikkini 😂


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Miksi sinä sitä kuvaa katselet? Sehän ei taida netistä ihan helposti löytyä?

        Kyllä se löytyy. Et kertonut vielä saitko sillä kikulia🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kyllä se löytyy. Et kertonut vielä saitko sillä kikulia🤗

        mikä on kikuli??


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        mikä on kikuli??

        Se mikä sinulla ei ole 😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kyllä se löytyy. Et kertonut vielä saitko sillä kikulia🤗

        Ei muuten löydy...


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kyllä se löytyy. Et kertonut vielä saitko sillä kikulia🤗

        Miksi sinua kiinnostaa Eerikan seksielämä?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ei muuten löydy...

        Toki löytyy 😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Se mikä sinulla ei ole 😂

        On paljon asioita, joita minulla ei ole. Esim.moottoripyörästä olen haaveillut, mutta ei minulla sitä ole.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        On paljon asioita, joita minulla ei ole. Esim.moottoripyörästä olen haaveillut, mutta ei minulla sitä ole.

        Mitäpäs jos lopettaisit itsellesi tyypillisen käytöksen ja meinsit vaikka googleen 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Toki löytyy 😂

        No ei kyllä ihan helposti löydy, mutta tottahan sinä sen löydät 😂


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        No ei kyllä ihan helposti löydy, mutta tottahan sinä sen löydät 😂

        Eikä tarvitse edes etsiä 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mitäpäs jos lopettaisit itsellesi tyypillisen käytöksen ja meinsit vaikka googleen 🤗

        Kuule usko.vainen, eiköhän se nyt ole niin, että minä ihan itse päätän minne menen ja minne en, ihan samoin kuin sinä päätät kuinka usein haluat kuvaani katsella.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Kuule usko.vainen, eiköhän se nyt ole niin, että minä ihan itse päätän minne menen ja minne en, ihan samoin kuin sinä päätät kuinka usein haluat kuvaani katsella.

        En kuule, mutta käytä googlea jos et tiedä mikä on kikuli 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        En kuule, mutta käytä googlea jos et tiedä mikä on kikuli 🤗

        Tiäkkö usko.vainen, me kaikki olemme nyt lukeneet, että katselet kuvaani silloin tällöin, haluat kertoa siitä täällä meille muillekin, sinua kiinnostaa olenko saanut kikulia....siitä voi vetää kaikenlaisia johtopäätöksiä ja niin me toki teemmekin.
        Jos ajatuksesi tuossa kikulikyssärissä oli vilpitön halua auttaa, jos en ole saanut, niin ei kiitos, olen mielummin ilman kikulia. Minulle tulee siitä mieleen jotain pikkiriikkistä....mutta kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Tiäkkö usko.vainen, me kaikki olemme nyt lukeneet, että katselet kuvaani silloin tällöin, haluat kertoa siitä täällä meille muillekin, sinua kiinnostaa olenko saanut kikulia....siitä voi vetää kaikenlaisia johtopäätöksiä ja niin me toki teemmekin.
        Jos ajatuksesi tuossa kikulikyssärissä oli vilpitön halua auttaa, jos en ole saanut, niin ei kiitos, olen mielummin ilman kikulia. Minulle tulee siitä mieleen jotain pikkiriikkistä....mutta kiitos kuitenkin mielenkiinnosta.

        Kenestä nyt haet taustatukea itsellesi kun puhut teistä 🤗?
        Harmi, että treffi-ilmoituksesi ei kiinnostanut kerään 😕


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kenestä nyt haet taustatukea itsellesi kun puhut teistä 🤗?
        Harmi, että treffi-ilmoituksesi ei kiinnostanut kerään 😕

        Me kaikki, jotka näitä kommentteja luemme, tietenkin.. 🤗


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Me kaikki, jotka näitä kommentteja luemme, tietenkin.. 🤗

        Puhu vain omasta puolestasi ja yksikössä 🤗


      • usko.vainen kirjoitti:

        Puhu vain omasta puolestasi ja yksikössä 🤗

        Miksi, eikös täällä kuulu puhua me ja mehän luemme näitä kommentteja ja me vedämme niistä johtopäätöksiä ja me ihmettelemme 🤗


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Miksi, eikös täällä kuulu puhua me ja mehän luemme näitä kommentteja ja me vedämme niistä johtopäätöksiä ja me ihmettelemme 🤗

        Juuri siksi!😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Juuri siksi!😂

        Mehän tunnemme sinut ja tiedämme nyt hiukan enemmän sinun tavoistasi viettää aikaasi katsellen minun kuvaani. Ei sinun tarvitse hävetä, vaikka nyt tiedämmekin sen, olkoon se meidän yhteinen salaisuutemme, sinun ja meidän muiden.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Mehän tunnemme sinut ja tiedämme nyt hiukan enemmän sinun tavoistasi viettää aikaasi katsellen minun kuvaani. Ei sinun tarvitse hävetä, vaikka nyt tiedämmekin sen, olkoon se meidän yhteinen salaisuutemme, sinun ja meidän muiden.

        Onko au-lapsi kanssasi vai ketkä te?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Me kaikki, jotka näitä kommentteja luemme, tietenkin.. 🤗

        Voit laskea minut tuohon "me" joukkoon.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Voit laskea minut tuohon "me" joukkoon.

        En laske enkä muitakaan nikkejäsi 😂😂😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kenestä nyt haet taustatukea itsellesi kun puhut teistä 🤗?
        Harmi, että treffi-ilmoituksesi ei kiinnostanut kerään 😕

        "Harmi, että treffi-ilmoituksesi ei kiinnostanut kerään "
        Sinua näytti kiinnostavan, ja yhä edelleen.


      • usko.vainen kirjoitti:

        En laske enkä muitakaan nikkejäsi 😂😂😂

        Ihan sama mitä sinä lasket, komenttini oli Eerikalle.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Onko au-lapsi kanssasi vai ketkä te?

        Ymmärräthän, että hän on jo aikuinen ja naimisissa ja asuu miehensä kanssa .
        Kuten huomaat, meitä on tällä pastalla kyllä ja me vedämme johtopäätöksiä.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Ymmärräthän, että hän on jo aikuinen ja naimisissa ja asuu miehensä kanssa .
        Kuten huomaat, meitä on tällä pastalla kyllä ja me vedämme johtopäätöksiä.

        Oho, että oikein johtopäätöksiä vetelet 🤗


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        Ihan sama mitä sinä lasket, komenttini oli Eerikalle.

        Niin täällä me lueskelemme tämän usko.vaisen kommentteja, joissa hän kertoo kiinnostuksestaan minuun. :)


      • siinä.kaikki
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Niin täällä me lueskelemme tämän usko.vaisen kommentteja, joissa hän kertoo kiinnostuksestaan minuun. :)

        Niin, eikös ole hyvä, että sinua edes inhotaan.


      • siinä.kaikki kirjoitti:

        Niin, eikös ole hyvä, että sinua edes inhotaan.

        Inho on liian voimakas sana 🤗


      • siinä.kaikki kirjoitti:

        Niin, eikös ole hyvä, että sinua edes inhotaan.

        Katseletko sinä inhoamasi ihmisen kuvaa? Usein?


      • siinä.kaikii
        Eerikatässämoi kirjoitti:

        Katseletko sinä inhoamasi ihmisen kuvaa? Usein?

        Kuka on sanonutnkatselevansa sinun kuvaasi usein?


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Katseletko sinä inhoamasi ihmisen kuvaa? Usein?

        Minä en katsele sinun kuvaasi usein, onko pettymys 🤗🤗🤗?


      • siinä.kaikii kirjoitti:

        Kuka on sanonutnkatselevansa sinun kuvaasi usein?

        Tämähän ei ole ensimmäinen kerta, kun hän kuvailee sitä kuvaa...


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minä en katsele sinun kuvaasi usein, onko pettymys 🤗🤗🤗?

        Jos ihan rehellisesti sanon, niin on oikein hyvä, jos et katsele sitä. Hiukan kylmää ajatella , että kuvani on sinun kotonasi.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Jos ihan rehellisesti sanon, niin on oikein hyvä, jos et katsele sitä. Hiukan kylmää ajatella , että kuvani on sinun kotonasi.

        Minua kylmää sen katselu kuten edellä kuvasin.😱😱😱
        Kuvasi on netissä, ei onneksi kotonani 😉


      • usko.vainen kirjoitti:

        Minua kylmää sen katselu kuten edellä kuvasin.😱😱😱
        Kuvasi on netissä, ei onneksi kotonani 😉

        Taitaa se netti kuitenkin olla sinulla kotona, vai kirjastossako käyt sitä katselemassa.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Katseletko sinä inhoamasi ihmisen kuvaa? Usein?

        En minä ainakaan inhoa sinua. Minusta on mukava lukea mitä täällä kirjoitat. Ainoa mikä ihmetyttää on se, että jaksat kommentoida usko.vaiselle ketjusta toiseen, päivästä toiseen. Siksi kai hän on niin ihastunut sinuun, saa kaipaamaansa huomiota.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        En minä ainakaan inhoa sinua. Minusta on mukava lukea mitä täällä kirjoitat. Ainoa mikä ihmetyttää on se, että jaksat kommentoida usko.vaiselle ketjusta toiseen, päivästä toiseen. Siksi kai hän on niin ihastunut sinuun, saa kaipaamaansa huomiota.

        Homottajat siinä taas tekevät omia "johtopäätöksiään" 😂😂😂


      • lsmsm
        Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        En minä ainakaan inhoa sinua. Minusta on mukava lukea mitä täällä kirjoitat. Ainoa mikä ihmetyttää on se, että jaksat kommentoida usko.vaiselle ketjusta toiseen, päivästä toiseen. Siksi kai hän on niin ihastunut sinuun, saa kaipaamaansa huomiota.

        Eerika kommentoi kaikille vaikka kukaan ei kommentoi sille. Se on yksinäinen palstariippuvainen vanhus.


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        En minä ainakaan inhoa sinua. Minusta on mukava lukea mitä täällä kirjoitat. Ainoa mikä ihmetyttää on se, että jaksat kommentoida usko.vaiselle ketjusta toiseen, päivästä toiseen. Siksi kai hän on niin ihastunut sinuun, saa kaipaamaansa huomiota.

        Kiva lukea, että tykkään lukea kirjoituksiani. Olet varmasti oikeassa tuossa huomio asiassa.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Kiva lukea, että tykkään lukea kirjoituksiani. Olet varmasti oikeassa tuossa huomio asiassa.

        "Kiva lukea, että tykkään lukea kirjoituksiani" 😂😂😂😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Homottajat siinä taas tekevät omia "johtopäätöksiään" 😂😂😂

        Nyt olen iloitellut tällä asialla kylliksi. Jos sinä haluat katsella kuvaani, ole hyvä vain ja niin usein kuin haluat. Jos haluat mietiskellä, olenko saanut kikulia, ole hyvä vain ja mietiskele, sinun elämääsihän se on. Mukavaa illan jatkoa, keskityn lueskelemaan toisia keskusteluja.


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Nyt olen iloitellut tällä asialla kylliksi. Jos sinä haluat katsella kuvaani, ole hyvä vain ja niin usein kuin haluat. Jos haluat mietiskellä, olenko saanut kikulia, ole hyvä vain ja mietiskele, sinun elämääsihän se on. Mukavaa illan jatkoa, keskityn lueskelemaan toisia keskusteluja.

        Kylmäkkö-Kyllikille kivaa iltaa 😂


      • usko.vainen kirjoitti:

        Kylmäkkö-Kyllikille kivaa iltaa 😂

        Anteeksi, en ymmärtänyt??


      • lsmsm kirjoitti:

        Eerika kommentoi kaikille vaikka kukaan ei kommentoi sille. Se on yksinäinen palstariippuvainen vanhus.

        Eikös usko.vainen kommentoi juuri Eerikallekin joten miten on tuo "kukaan ei kommentoi? Ja JPK:n kommentoi ja ja minäkin joskus. Ja moni muu. Taidat olla usko.vaisen yksi monista hänen sivupersoonoistaan joka yrittää vain loukata valheilla kun ei muuten pärjää.


      • sage8 kirjoitti:

        Eikös usko.vainen kommentoi juuri Eerikallekin joten miten on tuo "kukaan ei kommentoi? Ja JPK:n kommentoi ja ja minäkin joskus. Ja moni muu. Taidat olla usko.vaisen yksi monista hänen sivupersoonoistaan joka yrittää vain loukata valheilla kun ei muuten pärjää.

        Eikös olekkin jännää 😂😂😂


      • sage8 kirjoitti:

        Eikös usko.vainen kommentoi juuri Eerikallekin joten miten on tuo "kukaan ei kommentoi? Ja JPK:n kommentoi ja ja minäkin joskus. Ja moni muu. Taidat olla usko.vaisen yksi monista hänen sivupersoonoistaan joka yrittää vain loukata valheilla kun ei muuten pärjää.

        Ai niin, mitä olen valehdellut??


      • lsmsm kirjoitti:

        Eerika kommentoi kaikille vaikka kukaan ei kommentoi sille. Se on yksinäinen palstariippuvainen vanhus.

        Niin tekee myös usko.vainen, usein kommentoi myös omille rekisteröimättömille nimimerkeilleen.


      • sage8 kirjoitti:

        Eikös usko.vainen kommentoi juuri Eerikallekin joten miten on tuo "kukaan ei kommentoi? Ja JPK:n kommentoi ja ja minäkin joskus. Ja moni muu. Taidat olla usko.vaisen yksi monista hänen sivupersoonoistaan joka yrittää vain loukata valheilla kun ei muuten pärjää.

        "Taidat olla usko.vaisen yksi monista hänen sivupersoonoistaan "
        Sama tuli mieleen.


      • usko.vainen kirjoitti:

        Ai niin, mitä olen valehdellut??

        Tunnustit käyttäväsi sivupersooniasi koska moitin valheesta ismsm:ää.


      • sage8 kirjoitti:

        Tunnustit käyttäväsi sivupersooniasi koska moitin valheesta ismsm:ää.

        En katsonut nikkejä mutta sanoit minun valehdelleen joten kai minulla on oikeus kysyä perusteuita syytöksellesi, vai mitä 😏😏🤗?


      • Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

        "Taidat olla usko.vaisen yksi monista hänen sivupersoonoistaan "
        Sama tuli mieleen.

        Tuo varmistaa asiaa että näin on.


      • sage8 kirjoitti:

        Tuo varmistaa asiaa että näin on.

        Kyllä homottajilla on kohat factat 😂😂😂


      • sage8 kirjoitti:

        Tuo varmistaa asiaa että näin on.

        Kyllä homottajilla on k o v a t factat 😂😂😂


      • Eerikatässämoi kirjoitti:

        Me kaikki, jotka näitä kommentteja luemme, tietenkin.. 🤗

        Minä myös kuulun tässä asiassa "meihin", jotka osaamme lukea.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe