Vapaa kuvaus

SUOMI FINLAND PERKELE

Aloituksia

17

Kommenttia

78

1. Toista+maailmansotaa+ja+nykyhetkeä+on+tosi+vaikea+verrata,+kun+silloin+ei+ollut+EU:ta+eikä+Natoa,+oli+vastakkainasettelua+sosialismin+ja+kapitalismin+välillä+jne.+Ja+Venäjän+Federaatio+tänä+päivänä+ei+ole+sama+asia+kuin+Neuvostoliitto+silloin.Että+kyllä+mä+sanoisin+talvisodan+ja+jatkosodan+aiheuttajaksi+silloista+Neuvostoliittoa.+Stalinin+jälkeen+kylmän+sodan+aikoihin+Neuvostoliitto+oli+myöskin+aivan+erilainen+naapuri+kuin+sotavuosina.+Muistan+kuinka+70-80+luvulla+Suomen+talous+hyötyi+valtavasti+idänkaupasta+ja+Kekkonen+ja+Neuvostoliiton+hallitsijat+olivat+varsin+hyvissä+väleissä+keskenään.
  2. Mitäs+ihmettä,+nyt+se+mun+alkuperäinen+viesti+vastauksineen+näkyy+jälleen+tossa+yläpuolella.+Ainakin+tällä+hetkellä.Joo+kyllä+kaikki+Janican+lapset+ovat+ihan+samalla+viivalla,+myös+Mohammed+vaikka+tummaihoinen+onkin.+Hänen+isänsä+kulttuurissa+miehet+ovat+sentään+miehiä+eikä+siellä+tulisi+mieleenkään+että+joku+ryhtyisi+isäpuoleksi+toisen+miehen+lapselle.+Ehkä+vähän+vastuuton+tyyppi+tämä+Old+Spice+mainoksen+mies+oli,+mutta+hän+sentään+kävi+töissä+ja+maksoi+veronsa+joten+siinäkään+mielessä+mulla+ei+ole+mitään+häntä+vastaan.