Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SUOMI-Make
profiilit
SUOMI-Make
SUOMI-Make
Vapaa kuvaus
SUOMI FINLAND PERKELE
Aloituksia
17
Kommenttia
78
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+nyt+sanoisi+Jormaa+miksikään+rata-autoilijaksi+sen+perusteella+että+se+on+ajanut+jokkista+nuorempana.
Mutta+miten+ihmeessä+peris+tähän+muka+liittyy+ja+miksi+kutsut+Jormaa+joksikin+hahmoksi+lainausmerkkien+kera?+Saati+että+olisi+kuollut?+Tuossa+se+istuu+pöydän+toisella+puolella,+hörppii+olutta+ja+harjoittelee+Tinderin+käyttöä.
Eikun+joo,+liittyy+Jorma+perikseen+sikäli+että+hän+on+ostanut+perikseltä+nokka-akselin+asentoanturin+kasipätkä-Volvoon+:)
20.04.2019 20:14
Toista+maailmansotaa+ja+nykyhetkeä+on+tosi+vaikea+verrata,+kun+silloin+ei+ollut+EU:ta+eikä+Natoa,+oli+vastakkainasettelua+sosialismin+ja+kapitalismin+välillä+jne.+Ja+Venäjän+Federaatio+tänä+päivänä+ei+ole+sama+asia+kuin+Neuvostoliitto+silloin.
Että+kyllä+mä+sanoisin+talvisodan+ja+jatkosodan+aiheuttajaksi+silloista+Neuvostoliittoa.+Stalinin+jälkeen+kylmän+sodan+aikoihin+Neuvostoliitto+oli+myöskin+aivan+erilainen+naapuri+kuin+sotavuosina.+Muistan+kuinka+70-80+luvulla+Suomen+talous+hyötyi+valtavasti+idänkaupasta+ja+Kekkonen+ja+Neuvostoliiton+hallitsijat+olivat+varsin+hyvissä+väleissä+keskenään.
26.11.2018 19:34
Kaikinpuolin+tasokas+ja+asiallinen+mielipidekirjoitus+👍
Ja+kärsijöinä+tässäkin+tapauksessa+tulevat+olemaan+muun+muassa+suomalaiset+yritykset,+maitotilalliset+yms.+Eiköhän+siellä+EU:n+herrat+laadi+taas+sivukaupalla+sanktioita+Venäjää+kohtaan,+mutta+ehei+mitään+sellaisia+mikä+vaikuttaisi+vaikkapa+Ranskan,+Saksan+tai+Belgian+ulkomaankauppaan.+Mitäpä+mistään+Suomesta,+Ruotsista+tai+muista+pienistä+maista.+Paitsi+siinä+vaiheessa+kyllä+muistetaan+kun+tarvitaan+lainaa+etelänvetelien+maiden+tukipaketteihin.
26.11.2018 19:15
Kiitti+hei.+Joo+täytin+tossa+lokakuussa+63+ja+päätin+jäädä+heti+eläkkeelle+kun+se+oli+mahdollista/ajankohtaista.
Juu+ihan+mukavia+lahjoja+mä+sain+Janskulta,+Jessicalta+ja+Bicky+junnulta.+Janicalta+litran+konjakkipullon,+Bicky+junnulta+vapaaliput+ensi+toukokuun+Indy500-kisaan+(ilmeisesti+mun+nimikaiman+järjestämänä)+sekä+Jessicalta+pari+kahvipakettia+ja+suklaarasian.+
Jep+nyt+mulla+on+hyvin+aikaa+jeesiä+Penetratorsin+väkeä,+ajaa+tarvittaessa+JyystaXia++jne.+Ja+tietty+nyt+talvikaudella+rassataan+harrikoita+kerhon+tallilla.+
Onhan+se+toki+komia+näky+kun+pimeässä+marraskuisessa+illassa+Aninkaistenkadun+ruuhkassa+syttyy+penis-logo,+siinä+missä+perus+golffeissa+ja+farmarivolvoissa+syttyy+tavallinen+vaakasuora+valojuova+:)))))))+🍆
12.11.2018 20:29
Kyllä+he+kaikki+ovat+ihan+eri+ihmisiä,+joista+kolme+ensimmäistä+olen+nähnyt+oikeassa+elämässä.+
Bicky+on+meidän+moottoripyöräkerhon+vetäjä+ja+mun+maailmankuvassani+mun+OIKEA+vävypoika.
10.10.2018 08:32
Hyvin+sanottu,+mäkin+olen+vielä+muutaman+vuoden+ajan+töissä+vartiointiliikkeessä+kunnes+eläke+kutsuu.+Enhän+mäkään+työajalla+kanna+Penetratorsin+liivejä,+se+on+enemmänkin+vapaa-ajan+harrastus+kun+äijien+kesken+rassataan+prätkiä+ja+käydään+kesäiltoina+ajelemassa.
17.08.2018 23:27
Joo+samanlaisia+nyhveröitä+ne+on+ja+yllättävän+paljon+jopa+samannäköisiäkin.+Enkä+mä+nyt+väitä+että+Bicky+olisi+ollut+täydellinen+isä+yksinään,+mutta+hän+on+pojalle+paras+miehen+malli+ja+onneksi+heidän+perheessä+on+Timppa+joka+kustantaa+tämän+keskiluokkaisen+unelman.+
Sinänsä+ole+ylpeä+Janskusta+että+hän+onnistui+pariutumaan+Vakken+betoniviidakosta+ylöspäin+Liljalaakson+perhe-idyli-alueelle
30.07.2018 23:42
Eihän+peris+liity+tähän+ketjuun+mitenkään+:)))))))))))))+
Eikä+tosta+meidän+likasta+aina+ota+selvää.+Mutta+oli+miten+oli,+joka+tapauksessa+hänen+esikoisensa+OIKEA+iskä+on+Bicky,+Mohammedin+OIKEA+iskä+on+tämä+tumma+mies+ja+Minttu-Petteristä+nyt+ei+ota+pirukaan+selvää.+Timppana+veisin+sen+isyystestiin+ja+pyytäisin+samalla+lääkärinlausunnon+onko+se+poika+vai+tyttö.
24.07.2018 21:07
Joo+kuten+tiedättyä,+niin+meidän+Penetraattorien+nahkaliiveissä,+jyystö-truckien+taka-ikkunoissa+ja/tai+lavakatteissa+on+tuo+tunnettu+tatuoitu+penis+logo+:)))))))))))))+Sen+pitäisi+erottua+edukseen+eikä+varmaankaan+tule+sekaannuksia+muihin+MC-kerhoihin+:))))))))
Tällä+hetkellä+mä+olen+ainoa+joka+on+suunnilleen+kykeneväinen+kirjoittamaan+palstalle.+
Marco,+Bicky+ja+muutama+muu+kaveri+ovat+tyhjentäneet+muutamia+votkapulloja+ja+täällä+kerhotalolla+pyörii+ihan+hyvännäköisiä+mimmejä+vaikka+tälleen+naimisissa+olevan+miehen+näkökulmasta+sanonkin.+No+mut+pääasia+että+olen+tyttärieni+OIKEA+isä+:))))))))))))))))))
31.05.2018 00:17
Jep+Tonttila+on+tuttua+seutua+ja+siellä+on+myös+Penetrators+MC:n+Lahden+toimipisteen+kerhotilat.+Moni+kerholainen+asuu+siinä+lähistöllä,+mutta+toki+myös+muuallakin+Lahdessa+ja+ympäryskunnissa.+
Mutta+eipä+näissä+MC-piireissä+porukka+juurikaan+asusta+Liljalaakson,+Yli-Maarian+yms.+kaltaisissa+Älvsby-kylissä+mitä+esim.+Turussa+on.
30.05.2018 21:43
Mä+olen+koittanut+pyrkiä+siihen+että+en+kauheasti+puutu+Janican+asioihin.+Hänhän+on+aikuinen+naimisissa+oleva+nainen+ja+kolmen+lapsen+äiti,+mutta+tällä+hetkellä+ilmeisesti+ihan+tyytyväinen+perhe-elämäänsä.+Tai+ainakin+siihen+kuinka+paljon+Timppa+kestää+ja+katsoo+läpi+sormien+pitääkseen+kulissit+pystyssä+ja+saantilauantait+kalenterissa.+
Itse+en+kyllä+erityisemmin+ymmärrä+näitä+läheisenpäiväjuttuja+yms.+hömpötyksiä+sillä+olen+tosiaan+tyttärieni+OIKEA+isä+aivan+kuten+kaverini+Jorma+on+lastensa+OIKEA+isä.
Joo+voisihan+sitä+pistäytyä+kotiseudulla+ihastelemaan+hienoja+autoja.+Valitettavasti+Penetratorsin+väeltä+ei+ole+jyystö-truckeja+tai+muuta+kalustoa+näytillä+kun+moni+kerholainen+on+Yhdysvalloissa+valmistautumassa+siihen+kun+Paksuniska-Make+osallistuu+myöhemmin+toukokuussa+Indy500+kilpailuun.+Vissiin+eilen+ja+tänään+siellä+on+jo+ajettu+jotain+testejä.+Maken+auto+on+mattamusta+Chevrolet+ja+siinä+on+tottakai+tiimin+sponsorien+lisäksi+myös+Penetrators+MC:n+tatuoitu+penis+-logo+:))))))
01.05.2018 20:24
Ei+käyty+varsinaisesti+vappulounaalla.+Eilen+meillä+oli+Penetratorsin+kerhotalolla+äijien+kesken+vappubileet+ja+tänään+kävin+nuoremman+tyttäreni+Jessican+sekä+kaverini+Jorman+kanssa+Turun+Perussuomalaisten+vapputapahtumassa.+
Mitä+Janica+kertoi+niin+eilen+hän+ja+Timppa+olivat+järjestäneet+lastenkutsut+Minttu-Petterin+päiväkotikaverien+ja+naapuruston+lasten+kesken.+Oli+kuulemma+tarjolla+prinssinakkeja,+munkkeja+yms.+hyvää.+
Voin+vain+kuvitella+Timpan+mietteet+Prisman+kassalla+sunnuntaina.+"Oivoi,+voi..."+lienee+aika+hyvä+arvaus.
01.05.2018 19:10
Kyllä+täytyy+sanoa+että+hävettää.+Mut+en+tiedä+kumpi+mua+hävettää+enemmän,+tyttäreni+kirjoittelut+vai+se+että+hänen+miehensä+ylipäätään+herättää+Janicassa+tollasia+ajatuksia.+On+siinä+"miehelläkin"+oma+osansa+että+millasen+mielikuvan+itsestään+antaa.+
Eipä+ole+meidän+ikäluokassa+tollasia+ongelmia.+Etköhän+säkin+löydä+pian+uuden+emännän+joka+ajattelee+että+Jorma+on+mies+eikä+mikään+muunsukupuolinen+aisuri.+
Niin+ja+Timpalle+on+turha+puhua+järkeä+autoasioissa.+Mä+olen+yrittänyt+jo+kaikkeni,+mut+ei+auta.+Kunhan+valmistajan+ilmoittamat+päästöt+näyttää+hyvältä+niin+viis+siitä+vaikka+öljyä+kuluu+yhtä+paljon+ku+bensaa.
27.03.2018 08:52
Joo+ainahan+sitä+kannattaa+yrittää+myös+netin+kautta+löytää+uusi+emäntä.+Ainakin+tällä+palstalla+on+meidän+ikäryhmän+ja+muutaman+vuoden+nuorempia+naisia+varsin+hyvin+edustettuna+:))))))))
Ja+sen+voin+sanoa+jo+etukäteen,+että+palstalla+on+paljon+myös+trolleja+joiden+elämässä+ei+ole+muuta+sisältöä+kuin+kyseenalaistaa+esim.+mun+ja+mun+kaverien+identiteettiä.+Niistä+ei+kannata+välittää+p*skan+vertaa.
05.03.2018 20:36
Mä+kun+en+ole+Lapissa+reissulla+niin+voin+laittaa+skannatun+kuvan+kortista:
Varoitus:+Kuva+saattaa+sisältää+lapsille+haitallista+materiaalia+:(
https://aijaa.com/PKoZBY
https://aijaa.com/bZ99JV
23.02.2018 22:22
Joo+Bickyllä+on+ihan+käsittämätön+viinapää.+Itekin+on+tullut+tyhjennettyä+"muutama"+kaljatölkki+ja+viinapullo+elämän+aikana,+mutta+se+saamarin+belgi+juo+mut+aina+pöydän+alle.+Kerran+se+jopa+varasti+mun+juomia+mun+sängyn+alta+ja+samalla+sääti+jotain+nuoremman+tyttäreni+Jessican+kanssa.+
Mut+joka+tapauksessa+hän+on+poikansa+OIKEA+isä+aivan+kuten+minäkin+olen+tyttärieni+isä.+Ja+olen+muuten+erittäin+ylpeä+tyttäreni+pojasta+Bicky+Juniorista.+Siinä+pojassa+on+ainesta+tulevaisuuden+MotoGP-mestariksi,+Penetrators+MC:n+vetäjäksi+jne.+jne.
02.02.2018 23:09
Heh+heh+pitäiskö+ostaa+vävypojalle+tollanen+lahjaksi.+
Timppa+kun+arvostaa+monessa+asiassa+turvallisuutta,+niin+tollanen+heijastava+liivihän+olis+ilman+muuta+näkyvämpi+kuin+Dressmannin+slipoveri+ja+Prismasta+saatu+heijastin.
20.12.2017 16:48
Niin+lähtökohtaisesti+mun+maailmankuvassa+isä+on+perheen+pää,+mutta+tällaisissa+tapauksissa+kun+se+ei+ole+maisemissa+niin+kyllä+lapsen+OIKEAN+vanhemman+sana+painaa+enemmän+kuin+jonkun+joka+ei+ole+lapselle+edes+sukua.+
Ja+olen+kyllä+Janican+kanssa+muutenkin+samaa+mieltä+että+turpiin+vaan+jos+tilanne+niin+vaatii.+Janskua+itseäkin+kiusattiin+aikoinaan+yläasteelle+tultaessa+hänen+painonsa+takia,+mutta+se+loppui+lyhyeen+kun+hän+pisti+porukkaa+kumoon.
14.11.2017 07:28
Mitäs+ihmettä,+nyt+se+mun+alkuperäinen+viesti+vastauksineen+näkyy+jälleen+tossa+yläpuolella.+Ainakin+tällä+hetkellä.
Joo+kyllä+kaikki+Janican+lapset+ovat+ihan+samalla+viivalla,+myös+Mohammed+vaikka+tummaihoinen+onkin.+Hänen+isänsä+kulttuurissa+miehet+ovat+sentään+miehiä+eikä+siellä+tulisi+mieleenkään+että+joku+ryhtyisi+isäpuoleksi+toisen+miehen+lapselle.+Ehkä+vähän+vastuuton+tyyppi+tämä+Old+Spice+mainoksen+mies+oli,+mutta+hän+sentään+kävi+töissä+ja+maksoi+veronsa+joten+siinäkään+mielessä+mulla+ei+ole+mitään+häntä+vastaan.
13.11.2017 16:49
En+tiedä+miksi+mun+täysin+asiallinen+viesti+on+poistettu,+mutta+kerrotaan+sama+asia+uudelleen+lyhyesti.
Elikkä+alkuillasta+Janica+ja+nuorempi+tyttäreni+Jessica+yllättivät+mut+uudella+Moccamaster-kahvinkeittimellä+ja+toivat+mukanaan+komian+kakun.+Myös+Janican+poika+Bicky+Jr.+oli+mukana+ja+hän+antoi+mulle+200e+arvoisen+lahjakortin+metsästystarvikeliikkeeseen.+Täytyy+kyllä+sanoa+että+mun+tyttärenpoika+on+hieno+nuori+mies+joka+osasi+yllättää+ukkinsa+positiivisesti+tälleen+ISÄNPÄIVÄNÄ.
12.11.2017 20:48
2 / 4