Taisin nähdä itsensä SUOMI-Maken :)))

hmmmmmmmm

Edessäni bussissa istui sellainen 55v, tukevan puoleinen, lyhyehkö kaljupäinen mies, jolla oli valkoisenharmaa joulupukinparta, isot silmälasit, niskaan tatuoituna suomileijona ja joku lohikäärme ja yllään Harley Davidson-takki.

15

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies_86__

      Olipas hassu sattuma että osuit Suomi-Maken kanssa samaan bussiin :))))) oliko siellä myös Bicky-mies ja Luunmurskaaja Kake :)))))) ja olivatko he kenties matkalla MC Penetrators moottoripyöräkerholle Janican ja Saritan kanssa :)))))))) entä olivatko Eki ja Timppakin mahdollisesti samassa bussissa :)))))))))) vaiko ehkä yhdessä Prismassa hyvissä ajoin viikonloppuostoksilla ennen perjantain ruuhkaa :)))))))))))))) ai niin ne raukathan ovat vielä tähän aikaan duunissa :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      • Jos Make on ollut menossa vaikka Penetrators MC:n moottoripyöräkerholle:)) Varmaan Bickyllä ollut jotain muuta menoa, kun ei ole ehtinyt Makea Silveradolla hakemaan:)))))

        Tuskin Timppa ja Eki ovat sinä bussissa olleet, kun he ovat varmasti olleet töissä insinööritoimistolla ja käyneet sitten iltasella perheensä kanssa Prismassa ostoksilla:))))))


    • Joo minähän se taisin olla, jos näit minut Varissuon bussissa nro 42. Mun Chevrolet Capricesta hajosi laturi toissapäivänä ja piti tosiaan kulkea bussilla ostamaan uusi, varsinkin kun Harrikassani ei ole nastarenkaita.

      Itse Bicky Royal mies oli aika kiireinen kinkkugaten tiimoilta ja häntä haastateltiin jopa Radio Cityllä asiaan liittyen, joten en saanut häneltäkään kyytiä. Onneksi bussit kulkee ja löysin halvan käytetyn laturin ja Caprice on jälleen ajokunnossa.

    • Ai sä oot myös Make sitten Chevy-miehiä:))) Mä vähän arvasinkin, että tuskin sä olisit mihinkään Skoda Octaviaan tyytynyt Timpan tavoin:)))))))

      Timppa ei varmaan noista moottoripyöristä taida olla muutenkaan kiinnostunut, mitä nyt on joskus nuorena koonnut niiden pienoismalleja yhdessä Ekin kanssa:))))))

      • Joo mun taloudessa on ollut noin 25 vuoden ajan käyttöautona Chevrolet. Aiemmin oli jotain lava-autoja, mutta nyt perheellisenä miehenä päätin sitten hommata Chevrolet Caprice farmarin.

        Ja mitä Timppaan tulee, niin onnea vaan heidän avioliittoon. Heh. Mikäli yhtään tunnen tytärtäni, niin tässä on kyllä laskelmoitu viimeisen päälle että Timo on hyvä elättäjä Janicalle ja hänen lapsikatraalleen. Todellisuudessä hänen sydän sykkii edelleen Bicky Royal miehelle, joka sentään on suorittanut asepalveluksen toisin kuin tämä meidän sivari-Timppa. Mutta vittuakos tässä meikäläisellä on enää sanottavaa papin aamenen jälkeen.


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Joo mun taloudessa on ollut noin 25 vuoden ajan käyttöautona Chevrolet. Aiemmin oli jotain lava-autoja, mutta nyt perheellisenä miehenä päätin sitten hommata Chevrolet Caprice farmarin.

        Ja mitä Timppaan tulee, niin onnea vaan heidän avioliittoon. Heh. Mikäli yhtään tunnen tytärtäni, niin tässä on kyllä laskelmoitu viimeisen päälle että Timo on hyvä elättäjä Janicalle ja hänen lapsikatraalleen. Todellisuudessä hänen sydän sykkii edelleen Bicky Royal miehelle, joka sentään on suorittanut asepalveluksen toisin kuin tämä meidän sivari-Timppa. Mutta vittuakos tässä meikäläisellä on enää sanottavaa papin aamenen jälkeen.

        Niin kohtahan on taas joulu, niin pääsee Timppa käyttämään luottokorttiaan, kun täytyy ostaa paljon jouluruokia ja tietenkin lahjat perheelle:)))))

        Luulisi kyllä, että Timppa olisi suorittanut armeijan, kun on kuitenkin aina kaikki velvollisuudet kunnialla hoitanut:))))


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Joo mun taloudessa on ollut noin 25 vuoden ajan käyttöautona Chevrolet. Aiemmin oli jotain lava-autoja, mutta nyt perheellisenä miehenä päätin sitten hommata Chevrolet Caprice farmarin.

        Ja mitä Timppaan tulee, niin onnea vaan heidän avioliittoon. Heh. Mikäli yhtään tunnen tytärtäni, niin tässä on kyllä laskelmoitu viimeisen päälle että Timo on hyvä elättäjä Janicalle ja hänen lapsikatraalleen. Todellisuudessä hänen sydän sykkii edelleen Bicky Royal miehelle, joka sentään on suorittanut asepalveluksen toisin kuin tämä meidän sivari-Timppa. Mutta vittuakos tässä meikäläisellä on enää sanottavaa papin aamenen jälkeen.

        Make-Ukin letukka on vitun siisti auto, V8 on aina V8 kuten faija sanoo. Sä Make-Ukki oot muutenkin paljon siistimpi tyyppi ku Timpan vanhemmat jotka nipistelevät poskipäistä ja kysyvät että jokos sulla on joku tyttö kiikarissa. Lisäksi niillä on joku vitun tylsä Renault Scenic tötterö.


      • bicky_the_kid kirjoitti:

        Make-Ukin letukka on vitun siisti auto, V8 on aina V8 kuten faija sanoo. Sä Make-Ukki oot muutenkin paljon siistimpi tyyppi ku Timpan vanhemmat jotka nipistelevät poskipäistä ja kysyvät että jokos sulla on joku tyttö kiikarissa. Lisäksi niillä on joku vitun tylsä Renault Scenic tötterö.

        Joo hieno auto näkyy olevan Make-ukilla, kyllähän toi aina Scenicin ja Timpan Octavian voittaa:)))))

        Niin teillähän onkin perheessä oikein useammat isovanhemmat, kun on Timpan vanhempien lisäksi myös vielä ne Mohammedin oikean isän vanhemmat:)))))

        Ootko Bicky jr. nähnyt, että onko toi Mohammedin oikea isä käynyt myös sun faijan tavoin vittuilemassa Timpalle?:)))))))))))))

        Timppa taitaakin olla oikein aisuri useammassa sukupolvessa:)))))))


    • Postimiess

      Tautiniekan Taimiako kyselet? On Postilla iltavuorossa.

    • lähetäperuuta

      Onko näin että Bicky Jr:n täti on häntä nuorempi?

      Eli Make ja hänen vaimo ovat tehneet Janican ihan nuorena ja Jessican vanhoina? Ja Janica puolestaan on pyöräyttänyt Bicky Jr:n ihan nuorena maailmaan.

      Ihme touhua teillä WT-porukalla.

      • nihhhhhhhhhhh

        Oiskohan Janicalla ja Jessicalla mahdollisesti eri äidit?


      • Tämä mullakin pisti silmään jo aikoja sitten, että jännä juttu, kun Bicky jr:n täti on häntä itseään nuorempi:)))

        Tosin luulen, että Janica on Maken nuoruuden suhteesta ja sitten Jessica on saanut alkunsa Maken tuoreemmassa avioliitossa. Tuskin Maken kaltainen YTM-mies alkaisi enää jonkun vanhan naisen kanssa lapsia tekemään:)))))


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      802
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe