Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SUOMI-Make
profiilit
SUOMI-Make
SUOMI-Make
Vapaa kuvaus
SUOMI FINLAND PERKELE
Aloituksia
17
Kommenttia
78
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+pitäisi+tollasten+pikkulikkojen+astua+liian+isoihin+saappaihin+kun+ei+mistään+mitään+tiedetä.+Olisi+mun+puolesta+pysytellyt+siellä+lähikaupan+kassalla+naisille+kuuluvassa+duunissa+ja+antanut+Rinteen+hoitaa+miesten+työt+jos+ja+kun+demarihallitus+joka+tapauksessa+tänne+viime+vaaleissa+saatiin.+Mutta+se+on+jämpti+että+mun+ääni+kuntavaaleissa+menee+persuille,+mutta+en+viitsi+nyt+tässä+erikseen+ketään+ehdokasta+nimetä.+Siellä+sentään+tolkun+ihmisiä+ketkä+ei+lähetä+miljarditolkulla+rahaa+etelän+vetelille,+eikä+vouhoteta+jostain+sähköautoista+ja+ympäristöjutuista+pää+aatteesta+punaisena+tai+kateudesta+vihreänä+vaan+osataan+pistää+asiat+tärkeys+järjestykseen.
21.05.2021 11:16
JA+MITÄ+KETTUA+SÄKIN+SAAKELIN+MARIN,+BIDEN+JA+THL+MYÖNTEINEN+HC+ÄTMIPSKALUUSERI+TULET+KIRJOITTAMAAN+TÄNNE+TOLLASTA+HEVONPSKAA+MUN+NIMISSÄ????!!!+MÄ+SITÄ+KUN+KIRJOITAN+AINA+TÄLLÄ+OMALLA+TUNNUKSELLANI+JA+KASVOKUVALLANI+ETTÄ+TIEDOKSI+VAAN+TÄMÄ+SULLE+PERHANA!!!!!!!!!!!!!!!!+MEE+VAIKKA+MUN+OIKEAN+VÄVYPOJAN+OMISTAMAAN+RAFLAAN+JA+HAE+TAKE+AWAYNA+KUUKERIN+NELLI+GRILLIANNOS+JA+MAISKUTTELE+SITÄ+POSKEESI+JONKUN+SURKEAN+WW+UPIN+TAI+SKODA+CITIGON+RATISSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja+noin+muutenkin+periksen+mielenterveys+on+käsittääkseni+ihan+hyvällä+tolalla,+kun+häntä+olen+toisinaan+nähnyt+tai+palstalla+ollaan+kirjoiteltu.+Hauska+ja+hyvä+jätkä+ja+osaava+duunissaan+👍
11.04.2021 12:46
No+kuule,+mä+luulen+näin+että+ihan+oikeita+osia+p234+on+toimittanut+Penetratorsin+tiimille,+joka+on+ihan+oikea+tiimi+hei.+
Ja+ja+ja...+muutenkin+harvinaisen+reilu+ja+skarppi+jätkä+peris.+Eiks+ni+hei?+Kovaa+ne+jätkät+vetää+hei+Daytonassa+niin+ei+siinä+millään+mielikuvitusautolla+pärjätä.+Tarvittais+ainaki+500+heppaa+lisää.
30.03.2021 14:50
Äläs+ny+Timppaa+kutsu+mun+tyttärenpojan+isäksi+kun+ei+se+sitä+edes+ole.+Varmaan+ihan+hyvä+mies+meidän+Janskulle+kaiken+jälkeen+mut+ei+noi+teinit+pahemmin+sellasta+sivaripalveluksen+suorittanutta+CO2-ahdistuvaa+mies-oletettua+pahemmin+kunnioita+tai+faijaksi+kutsu.+Bicky+Royal+miehen,+eli+biologisesti+ja+henkisesti+OIKEAKSI+vävypojakseni+mieltämäni+äijän+raflaa+Juniori+viikonloppuna+tossa+mainosti.
Btw,+prkeleen+hyvää+toi+kotitekoinen+kalamakkara,+just+veistin+kunnon+siivun+ruisleivän+päälle+kun+tässä+hörpin+aamukahveja👍
29.03.2021 09:48
No+niin+poika,+ei+muuta+kun+lähdet+itsekin+ylös+ulos+ja+lenkille+reippailemaan+niin+ehkä+omasikin+helpottavat+hetkeksi.+Ei+nimittäin+ole+ihan+tervettä+esiintyä+toisena+henkilönä+:(
26.01.2021 17:31
Näin+olen+kuullut+sanottavan,+että+sieltä+valmistuu+just+näitä+hyvinvointiyhteiskuntamme+tukipilareita.
+Kuten+esim.+tulevia+lääkäreitä,+asiantuntijoita,+tiedehenkilöitä+jne.
-Make+Näätä
28.12.2020 16:19
Hyvin+sanottu.
-Markku+Näätä
01.12.2020 17:56
Hei+muuten+Peris,+ei+sulta+sattuisi+löytymään+Ford+Fiestan+suht+hyväkuntoista+kytkinlevyä+ja+asetelmaa?+Nuorempi+likka+suorittaa+ajokorttia+ja+mä+olen+opettanut+hänelle+ajotunteja+tollasella+kipolla+jonka+hän+halusi,+mut+se+on+vielä+vähän+sellasta+harjoittelua+ja+auto+sammuu+vähän+väliä.+Nyt+siitä+alkoi+sitten+kytkin+luistamaan,+niin+se+pitää+jossain+vaiheessa+uusia+kerhon+tallilla.+Mut+ei+viitsi+uudesta+kytkinpaketista+maksaa+lähestulkoon+koko+auton+hintaa.
20.11.2020 18:43
Ei+lisättävää.
-Markku+Näätä
11.11.2020 11:51
Olipa+hyvin+sanottu,+mä+kun+olen+jo+vuosia+seurannut+palstaa+ja+kirjoittanut+vain+tän+nimimerkkini+takaa.
-Markku+Näätä
23.10.2020 11:31
Enköhän+mä+kaikkein+parhaiten+tiedä+kuka+kirjoittajista+on+tyttäreni+ja+kuka+joku+mielikuvitushahmo.+Että+ihan+meidän+Jansku+tuossa+vastasi+periksen+kommenttiin.
-Markku+Näätä
23.10.2020 11:29
Sanoin+Janskulle+että+jos+koneeseen+tulee+jotain+mikä+vaatii+miehen+kosketusta+niin+kyllä+me+Penetratorsin+kerhotalolla+laitetaan+se+kuntoon.+Tollaset+pienet+jutut+kuin+tulpan+vaihtaminen+tai+ilmanputsarin+puhdistus+hoituu+kyllä+meidän+Janicaltakin.+Näppärä+likka,+isäänsä+tullut+:)+Timpan+osuus+onkin+sitten+merkitä+huollot+Excel-taulukkoon+😆
19.05.2020 22:56
Niin+meikäläinenhän+on+reservin+ylivääpeli+mut+eipä+se+sota+yhtä+miestä+tarvii.+Sen+huomasin+että+motivoituneet+alokkaat+oli+aina+kaikkein+mukavimpia+johdettavia.+Jos+Porarin+Maken+palvelus+jäi+aikoinaan+kesken,+P234+ei+käynyt+armeijaa+ollenkaan+tai+jotkut+valitsee+sen+sivarin+niin+aina+se+on+parempi+kuin+laiskat+alokkaat.
30.03.2020 00:01
Joo+tuskin+se+DarkFear+on+ollut.+Muistan+kun+hän+asui+aikoinaan+Turussa+niin+silloin+näin+aina+toisinaan+ihan+Andrea+Pirlon+näköisen+about+parikymppisen+miehen+joko+yksin+tai+joskus+suunnilleen+samanikäisten+naisten+seurassa+ja+olen+jälkikäteen+laskeskellut+1+1+että+kyseessä+oli+varmaan+juurikin+Darkkis.+En+nyt+tietenkään+missään+vessassa,+mutta+esimerkiksi+Sokoksella,+Hansassa,+kauppatorilla+yms.
06.03.2020 20:53
Sanos+muuta+Jorma.+P234:llä+ei+vissiin+ole+juurikaan+jenkkirautojen+osia+kaupan,+mutta+ainakin+mä+hankin+hänen+kautta+polttimokantoja,+johtoja+yms.+kun+tossa+ihan+ajankulukseni+askartelin+peniksen+muotoisia+lisäjarruvaloja+mun+OIKEAN+vävypojan+Bicky+Royal+miehen+omistamiin+takseihin.+
Niin+ja+muutama+vuosi+sitten+hän+toimitti+toimivan+akun+ja+antoi+silloisesta+Mersusta+apuvirtaa+kun+Letukka+hyytyi+tien+päälle.+Fiksu+kaveri+kaikkiaan.
14.02.2020 00:48
Oli+juu+kiva+ilta.+Juttu+luisti+ja+kalja+virtasi.
Olen+mä+joskus+perikseltä+jotain+palikkaa+hakenut+tähän+Volvoon+ja+JyystaXin+Volvo+850:een.
Mun+kaverilla+Jormalla+on+ollut+Carinoita,+Corolloja+ja+Hiaceja+ja+hän+aika+ajoin+muistuttaa+että+niiden+rikkomiseen+tarvitaan+vähintäänkin+ydinpommi.+Ei+ole+itsellä+kokemuksia+niistä,+mutta+ilmeisen+kestäviä+vehkeitä+kunhan+pitää+huolen+ettei+kori+ruostu+tekniikan+ympäriltä+kokonaan+pois.
19.11.2019 00:28
Minähän+se+varmasti+olin.+Meillä+oli+tosiaan+Reserviupseerikoulun+äijien+tapaaminen+Lahdessa+niin+kävin+siellä.+Tai+olen+täällä+vieläkin,+varmaan+huomenna+tiistaina+kuhan+rapula+hellittää+niin+suuntaan+takaisin+Turkuun.+
Tosiaan+toi+mun+Volvo+on+Ruotsin+kilvissä,+kaveri+asuu+Haaparannassa+Ruotsin+puolella+ja+hän+on+auton+virallinen+omistaja.
19.11.2019 00:14
Itse+asiassa+mä+olin+ajovuorossa+ja+heitin+Pirjon+Vakkelle+Kasipätkä-Volvolla.+Sain+femman+kouraan,+12-packin+lonkeroa+ja+asiakas+kärsi+kuulemma+hermokivuista+joten+hän+lahjoitti+muutaman+lääkkeensä+mulle,+mutta+ei+siitä+sen+enempää+🤫
20.05.2019 20:24
JyystaXin+toimitusjohtaja+ja+mun+OIKEA+vävypoika+Bicky+on+kuulemma+saanut+bannit,+mutta+pyysi+että+välittäisin+pahoittelut.+Toivottavasti+sait+kunnon+kyydit+joltain+muulta+taksilta+:)+
Palstan+ylläpito+on+varmaan+poistanut+sun+tilauksen+ennen+kuin+Bicky+oli+ehtinyt+lukemaan+sitä.
Tällasta+se+just+on,+kun+sattuu+olemaan+turkulainen+eikä+ole+mikään+työtön+ätmiluuseri+niin+heti+ollaan+sensuroimassa+kaikkea+mahdollista.+Naisvihaa+ja+muuta+kuonaa+sen+sijaan+saa+näköjään+kirjoittaa+anonyymisti+niin+paljon+kuin+lystää.+😠
04.05.2019 10:01
Mikäs+ihmeen+joukkopsykoosi+täällä+on+meneillään?+Porukka+väittää+mua+mun+kavereita+ja+perheenjäseniä+muka+joksikin+hahmoiksi.+Ihme+touhua...+Eritoten+kun+moni+palstalainen+on+sanonut+nähneenä+meikäläisen,+mun+OIKEAN+vävypojan+Bickyn,+mun+pseudo-vävypojan+Timpan+ja+muita+turkulaisia+palstalaisia+milloin+missäkin.
30.04.2019 18:22
1 / 4