Vapaa kuvaus

SUOMI FINLAND PERKELE

Aloituksia

17

Kommenttia

78

  1. Asensin tänään

    kaikkiin JyystaXeihin uuden lisäjarruvalon. Tälleen kun olen hiljattain päässyt eläkkeelle enkä ole tottunut pelkkään o
    Sinkut
    8
    217
  2. Katsoiko kukaan eilen Heikoin Lenkki ohjelmaa?

    Siinähän eräältä kilpailijalta kysyttiin että kuka on Bicky Royal. Mies vastasi jotain belgialaiseen hampurilaiseen liit
    Sinkut
    19
    387
  3. Kyllä nyt kelpaa kun on vatsa täynnä kinkkua

    vai mitä Bicky Royal? Oli kyllä oikein mukava perhepäivällinen, mutta mahtoikohan Timpalle jäädä nälkä? Raukka kun ei
    Sinkut
    5
    59
  4. Valintojen maailma

    Tervetuloa valintojen maailmaan. Tämä mies tässä on valintansa tehnyt, hän on luuseri. http://headbangorgtfo.com/wp-cont
    Sinkut
    4
    161
  5. Haluaisin mennä hiustensiirtoon

    mutta en uskalla tehdä sitä, sillä eipä ne mun persujunttihenkiset työkaverit kuitenkaan hyväksyisi sitä asiaa sen oman
    Sinkut
    1
    67
  6. Miksi DarkFear on neitsyt?

    Kaikkihan sen tietää, että DarkFear on neitsyt, mutta haluaisin tähän ketjuun keskustelua sen asian syistä. Itse veikkaa
    Sinkut
    10
    49
  7. Kävin tyttäreni kanssa Linnanmäellä

    Kävin nuoremman tyttäreni Jessican kanssa Linnanmäellä, nyt kun kesälomalla ollaan. Itse kävin panoraamatornissa ottamas
    Sinkut
    2
    21
  8. Hyvää viikonloppua :)))

    Mikään ei piristä työ miehen perjantai iltaa niin kuin kylmä kolmos olut :))))) https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hp
    Sinkut
    0
    29
  9. Vähän perustietoa perheestäni

    Välillä täällä liikkuu kaikenlaisia virheellisiä huhuja minun perheestäni, siviilisäädystäni sekä tyttäreni iästä, joten
    Sinkut
    6
    95
  10. Nuorempi tyttäreni Jessica

    laittoi päivällä viestiä ja pyysi minua ostamaan hänelle hiusväriä. On kuulemma bileisiin lähdössä. Kun kävin työpäivän
    Sinkut
    4
    30
  11. Neitsytsedän alahuuli väpätti

    kun hän käveli kadulla muutaman metrin minun edelläni ja huusin hänelle että hänen taskusta putosi jotain. Kadulla lojui
    Sinkut
    1
    24
  12. Neitsytsedän alahuuli väpätti

    kun kohtasimme Varissuon Siwassa ja kerroin lähteväni tänä vuonna kertausharjoituksiin ja kysyin koska hänen vuoronsa on
    Sinkut
    1
    19
  13. Neitsytsedän alahuuli väpätti

    kun kohtasimme hänen asuintalonsa porraskäytävässä ja kysyin häneltä että onhan tukkani hyvin ja kerroin lähteväni baari
    Sinkut
    0
    26
  14. Kävin kuntosalilla Bicky Royal-miehen kanssa

    Kävin Bicky Royal miehen kanssa Impivaaran uimahallin salilla reenaamassa. Bicky on oikeesti tosi hyvä tyyppi ja meillä
    Sinkut
    7
    92
  15. Kävin baarin vessassa kakkalla

    ja sieltähän tuli siirappikakka, joka muistutti koostumukseltaan kuumaa tervaa. Jouduin pyyhkimään pyllyni 124 kertaa ja
    Sinkut
    2
    55
  16. Neitsytsedän alahuuli väpätti

    kun kohtasimme porraskäytävässä ja kysyin häneltä että onhan tukkani hyvin sillä olen lähdössä yksin baariin. Olimme kah
    Sinkut
    9
    173
  17. Ajattelin lähteä yksin baariin

    Ei ole muutakaan tekemistä lauantai-iltana joten ajattelin kiskaista Saaremaa-lekan naamaan ja lähteä sen jälkeen Variss
    Sinkut
    11
    51