Vapaa kuvaus

...

Aloituksia

16

Kommenttia

629

  1. Aloitin tänään luotsina kirkosta eroaminen -palstalla (ehkä vastoin parempaa tietoani).

    Heti aluksi heitin muutaman vapaa-ajattelijoita koskevan keskustelun tälle palstalle, mutta Jori saa katsoa onko noita tarpeen edes pitää, koska ovat hyvinkin vakioaiheita, joilla olisi jo ollut omatkin ketjunsa joissa keskutelua olisi voinut jatkaa. Jatkossa poistan selvästi vapaa-ajattelijoita/vapaa-ajattelua koskevat avaukset kirkosta eroamis-palstalta suoraan enkä siirtele niitä tänne.
  2. Pöö.
  3. "Keskustele kirkosta eroamisesta. Miksi erota kirkosta? Mitä hyviä ja huonoja puolia eroamisessa on?"

    Aloitus sivuaa nopeasti kirkosta eroamista, ja siirtyyy sitten ruotimaan Vapaa-ajattelijain liittoa ja sen taloutta. Miten Va-liiton talous liittyy kirkosta eroamisen syihin tai sen hyviin/huonoihin puoliin? Eipä oikein mitenkään.


    Minua ei edelleenkään tarvitse teititellä, eikä minulla ole mainittavia taloussotkuja; pärjään palkallani riittävän hyvin. VA-liiton toiminnassa en ole millään tavalla mukana, joten minulta on turha tivata siitä yhtään mitään.