Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Miksi vain naisille? 8-0

Eikä tuokaan tieto ole välttämättä se kaikkein oleellisin.....onhan niitä muita tärkeitä juttuja varsinkin silloin, kun puhutaan "elämänkumppanuudesta"......laitoin sulkeisiin tarkoitukselle koska...... ;D
  2. Huh-huh, en nyt oikein päässyt kiinni kirjoituksestasi, mutta se ei tainnut olla ideakaan?

Ei nyt taideta ymmärtää toisiamme kumpikaan, koska kirjoitukseni/mielipiteeni muuttuu päässäsi näköjään ihan muuksi kuin sen tarkoitus on.

Vääristelet nyt minun kirjoitustani ihan rajattomasti ja yrität muuttaa kokoajan sen sanomaa.....

Ne mitä sinä olet kirjoittanut on vain sinun kirjoituksiani ja minun on minun, jos et ymmärrä mitä näillä mielipiteilläni olen tarkoittanut, niin tuskimpa se siitä muuttuu.

Enkä ole myöskään missään "lynkkaus" joukoissa, eikä kirjoituksissani ole missään vaiheessa viitattu huolestumista kansakunnan kirjailijoiden huonosta mausta.......ei voi kuin ihmetellä, mistä näitä revit???

Otin edelleen vain kantaa tuohon "provoon" ja sitten myös "korttiin" jota käytettiin.

Provo tai "vitsi" sopii välillä jossain käytettäväksi, kun se sopii siihen asianyhteyteen, eli esim, joku heittää jonkun "oudon" teorian/toteamuksen/idean, jolloin voi siinä hetkessä "horjuttaa" tätä kyseistä mielipidettä/aatosta....onhan niitä muitakin, mutta joku silloin kun näitä käytettään, niin mielestäni se pitäisi ainakin yrittää tehdä niin, että se siksi ymmärretään....

Noh, voit olla osittain oikeassa, kun en kaveri tiedä, enkä asianyhteyttä missä tuota "provoa" käytettiin & miksi, niin "lieventäviä" asioita voi olla........tai sitten ei.