Tällaisen naiset minusta muokkasivat

EntinenÄtmiNytYtm

Olin nuorena "ruma ankanpoikanen" joka ei ollut tyttöjen suosiossa. Enkä ollut vielä parikymppisenäkään. Nuorempana yritin löytää naisesta kumppania itselleni, turhaan. Aina tuli pakit, aina sain vain nyrpeitä katseita naisilta. Kukaan nainen ei koskaan hakeutunut seuraani kuin ainoastaan silloin, kun se oli syystä tai toisesta välttämätöntä. Naiset inhosivat minua tai parhaassa tapauksessa olin heille pelkkää ilmaa.

Myöhemmin olen komistunut. Olen käynyt salilla, muuttanut pukeutumistyyliäni, tullut itsevarmemmaksi ja olen ollut onnekas siinä mielessä, että karttuvat vuodet ovat kohdelleet minua hyvin ja vaikuttaneet ulkoiseen olemukseen positiivisesti. Ei siis ihme, että naiset ovat nykyään kiinnostuneita minusta ja lähestyvät minua usein baarissa. Harvoin on baarireissua, ettei joku nainen ottaisi kontaktia.

Siispä otan ilon irti. Annan takaisin daameille sen, mitä nuorena sain. Annan pakkeja, yritän olla ilkeä suustani ja mitä ystävällisempi lähestyminen naiselta, sitä vittumaisempi yritän olla. Toisinaan naisen tullessa luokseni jutustelemaan istun vain hiljaa, kuin häntä ei olisikaan. Joskus vaihdan pöytää mitään sanomatta tai käännän selän. Jos olen kaverin kanssa liikenteessä ja nainen osoittaa kiinnostusta minuun, vinkkaan kaverille, osoitan sormella ko. naista ja nauramme yhdessä pilkkaavaan sävyyn että "mitähän tuokin muija kuvittelee". Kuulostaako naiset tutulta?

Ensi viikolla menen naapurikaupunkiin kapakkakierrokselle. Todennäköisesti naisia tulee juttusille, ja siellä voi rauhassa töykeillä, kun en asu vakituisesti siellä eikä siis tarvitse törmätä kyseisiin naisiin missään jälkeenpäin.

81

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoSiisHurraa

No wau. Jos tuo sinut onnelliseksi tekee, niin siitä vaan.

Itse pidän aika nollana tyyppiä joka tietää miltä huono kohtelu tuntuu, mutta ei silti edes yritä olla sen parempi, vaan on samanlainen mulkku muita kohtaan. Yhtä säälittävää kun se että entinen koulukiusaaja alkaa itse kiusaajaksi.

Osoitat ainakin sen, ettet ole pätkääkään parempi ihminen kun ne joiden käytöstä tuossa valittelit. Minulta ei ainakaan irtoa sääliä tai arvostusta ihmiselle joka voisi ehkä olla ihan hyvä tyyppi, mutta päättää olla pelkkä molopää.

• Provohan tuo on.....tai ainakin vahvasti siltä vaikuttaa, jos ei ole niin sitten ihminen on aina ollut tuollainen tai ainakin siihen kykenevä.

• Ketjun-aloittaja

"Minulta ei ainakaan irtoa sääliä tai arvostusta ihmiselle joka voisi ehkä olla ihan hyvä tyyppi, mutta päättää olla pelkkä molopää."

Jees. Arvasin, että miehen pitää olla taas se osapuoli joka antaa periksi ja ottaa naisten paskan käytöksen vastaan mutta silti hänen odotetaan olevan kullannuppu naisia kohtaan.

Ei suuresti yllättänyt.

• Ketjun-aloittaja

Jees. Eli taas miehen pitää olla se joka ottaa naisten paskan käytöksen vastaan, mutta silti häneltä odotetaan, että hän on kullannuppu ja herrasmies naisia kohtaan.

Ei suuresti yllättänyt.

• Ketjun-aloittaja kirjoitti:

"Minulta ei ainakaan irtoa sääliä tai arvostusta ihmiselle joka voisi ehkä olla ihan hyvä tyyppi, mutta päättää olla pelkkä molopää."

Jees. Arvasin, että miehen pitää olla taas se osapuoli joka antaa periksi ja ottaa naisten paskan käytöksen vastaan mutta silti hänen odotetaan olevan kullannuppu naisia kohtaan.

Ei suuresti yllättänyt.

Huono käytös on huonoa käytöstä.....sukupuolesta riippumatta.

En nyt ota kantaa siihen miten olet aikoinaan itse lähestynyt ja missä tarkoituksessa, vaan siihen että ilmoitat ihan suoraan olevasi tahallisesti ilkeä & töykeä ja "nautit" siitä, sekä kohdistat sen vielä koko sukupuoleen, vaikka he eivät olisikaan sellaisia "töykeitä" naisia....

• Ketjun-aloittaja
        MGTOW kirjoitti:

Huono käytös on huonoa käytöstä.....sukupuolesta riippumatta.

En nyt ota kantaa siihen miten olet aikoinaan itse lähestynyt ja missä tarkoituksessa, vaan siihen että ilmoitat ihan suoraan olevasi tahallisesti ilkeä & töykeä ja "nautit" siitä, sekä kohdistat sen vielä koko sukupuoleen, vaikka he eivät olisikaan sellaisia "töykeitä" naisia....

Johan kerroin, että nuorena etsin parisuhdetta joten lähestyin tutustumistarkoituksessa. Ja omasta mielestäni asiallisesti. En nyt tiedä nautinko tästä toiminnasta, mutta kuuluuhan jo kultainen sääntökin, että "kohtele muita kuten haluat itseäsi kohdeltavan", joten annan vain naisille sitä mitä ovat tilanneet.

Johan kerroin, että nuorena etsin parisuhdetta joten lähestyin tutustumistarkoituksessa. Ja omasta mielestäni asiallisesti. En nyt tiedä nautinko tästä toiminnasta, mutta kuuluuhan jo kultainen sääntökin, että "kohtele muita kuten haluat itseäsi kohdeltavan", joten annan vain naisille sitä mitä ovat tilanneet.

Aww....mutta sehän tarkoittaa, että haluat itseäsi kohdeltavan noin, eikö vain?

Tuo on hyvä ohje, mistä itsekin pidän, mutta ohjetta pitää noudattaa kuitenkin niin, ettei muut kohtele sinua huonosti ja sinä heitä hyvin, eli poskea ei tarvitse kääntää kokoajan uudelle "p*ska" lastille.

Tällä en kuitenkaan tarkoita sitä, että kohtelee muita huonosti, vaan ihan jotain muuta.....

• Ketjun-aloittaja
        MGTOW kirjoitti:

Aww....mutta sehän tarkoittaa, että haluat itseäsi kohdeltavan noin, eikö vain?

Tuo on hyvä ohje, mistä itsekin pidän, mutta ohjetta pitää noudattaa kuitenkin niin, ettei muut kohtele sinua huonosti ja sinä heitä hyvin, eli poskea ei tarvitse kääntää kokoajan uudelle "p*ska" lastille.

Tällä en kuitenkaan tarkoita sitä, että kohtelee muita huonosti, vaan ihan jotain muuta.....

"Aww....mutta sehän tarkoittaa, että haluat itseäsi kohdeltavan noin, eikö vain?"

Kuten kerroin, minua KOHDELTIIN JO noin nuorena, enkä silloin halunnut sitä tietenkään. Jos en nyt kohtelisi naisia vastaavalla tavalla, jäisi kultainen sääntö toteutumatta ja se taas olisi vääryys.

• sincyan
        Ketjun-aloittaja kirjoitti:

"Aww....mutta sehän tarkoittaa, että haluat itseäsi kohdeltavan noin, eikö vain?"

Kuten kerroin, minua KOHDELTIIN JO noin nuorena, enkä silloin halunnut sitä tietenkään. Jos en nyt kohtelisi naisia vastaavalla tavalla, jäisi kultainen sääntö toteutumatta ja se taas olisi vääryys.

Sä olet huono käytöksesi kanssa oleelliseati myöhässä.
        Harva miettii, miksi joku käyttäytyy paskamaisesti, tai ymmärtäisi tietämättä tarinaasi.
        Mutta se on sinun tapasi, minusta olisit silti kusipää jos kohtaisimme.

• Ketjun-aloittaja
        sincyan kirjoitti:

Sä olet huono käytöksesi kanssa oleelliseati myöhässä.
        Harva miettii, miksi joku käyttäytyy paskamaisesti, tai ymmärtäisi tietämättä tarinaasi.
        Mutta se on sinun tapasi, minusta olisit silti kusipää jos kohtaisimme.

"Harva miettii, miksi joku käyttäytyy paskamaisesti, tai ymmärtäisi tietämättä tarinaasi."

Eivätköhän naiset itsekin tiedosta, että monet heistä ovat "joutuneet" antamaan joskus töykeät pakit miehelle. Perusteluna juuri se usein kuultu, että naisen pitää tehdä kerralla kunnolla selväksi ettei kiinnosta, sillä muuten mies voi jäädä siihen roikkumaan. Oletan siis, että naiset ymmärtävät mieheltä vastaavaa käytöstä. Miehen pitää niin ikään tehdä naiselle kerralla selväksi, ettei kiinnosta. Mitä tylympi viesti, sen selvempi viesti. Eiks jeh?

• sincyan

"Harva miettii, miksi joku käyttäytyy paskamaisesti, tai ymmärtäisi tietämättä tarinaasi."

Eivätköhän naiset itsekin tiedosta, että monet heistä ovat "joutuneet" antamaan joskus töykeät pakit miehelle. Perusteluna juuri se usein kuultu, että naisen pitää tehdä kerralla kunnolla selväksi ettei kiinnosta, sillä muuten mies voi jäädä siihen roikkumaan. Oletan siis, että naiset ymmärtävät mieheltä vastaavaa käytöstä. Miehen pitää niin ikään tehdä naiselle kerralla selväksi, ettei kiinnosta. Mitä tylympi viesti, sen selvempi viesti. Eiks jeh?

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jatkat vain ilkeilyn kiertoa. Sinä olet katkera pusikko, johon on huudeltu joskus ja vasta nyt kaiku tulee takaisin.
        Olen pahoillani, että olet saanut osaksesi vastaavaa kohtelua naisilta. Mikä ikinä toimii sinulle.
        Jossain vaiheessa kannattaa katkaista paskan siirto ystävyydellä, mutta ehkä teet sen kun koet sellaisen tarpeelliseksi.

• Ketjun-aloittaja
        sincyan kirjoitti:

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Jatkat vain ilkeilyn kiertoa. Sinä olet katkera pusikko, johon on huudeltu joskus ja vasta nyt kaiku tulee takaisin.
        Olen pahoillani, että olet saanut osaksesi vastaavaa kohtelua naisilta. Mikä ikinä toimii sinulle.
        Jossain vaiheessa kannattaa katkaista paskan siirto ystävyydellä, mutta ehkä teet sen kun koet sellaisen tarpeelliseksi.

"Jatkat vain ilkeilyn kiertoa. "

Minkä ilkeilyn? Minä vain teen naisille selväksi ettei kiinnosta. Samaa naiset tekevät ja heiltä se on ihan hyväksyttyä ja ymmärrettävää käytöstä. Joten ei sitten minunkaan vastaava toiminta ole mitään ilkeilyä.

• 1419

Tässä on sen verran totta, että miehet jäävät roikkumaan jos erehtyy hymyilemään tai käyttäytyy ystävällisesti pakkeja antaessaan. Koskee tietysti baaritilanteita ja erilaisia humalan asteita. Periaatteessa käyttäydyn ystävällisen kohteliaasti, kauniisti hymyillen kieltäydyn seurasta, mutta se hymy... Liian usein se on päättynyt siihen, että lopulta joudun pää punaisena huutamaan ja kehottaa painumaan Helvettiin...

• Karmapoliisi

"Yhtä säälittävää kun se että entinen koulukiusaaja alkaa itse kiusaajaksi"

Entä jos se koulukiusattu alkaakin kiusaamaan niitä koulukiusaajia?
      Joitain vääryyttä kokeneita viha jää kalvamaan niin syvälle, että siitä on äärimmäisen hankala jostain syystä päästää irti.

En nyt puolustele aloittajaa, mutta ymmärrän.

• Jeps, mutta silloin persoonan täytyy olla sellainen, että viha antaa voimaa....tai antaahan se varmaan kaikille, siis hetkellinen, mutta joillekin pidempi annostus on voimat vievää.....

• Vainiinn
        MGTOW kirjoitti:

Jeps, mutta silloin persoonan täytyy olla sellainen, että viha antaa voimaa....tai antaahan se varmaan kaikille, siis hetkellinen, mutta joillekin pidempi annostus on voimat vievää.....

No eipä tarvi.

• ryppis

Jos kiusattu alkaa kiusaamaan kiusaajiaan voi asiaa ymmärtää. Jos huonoa kohtelua saanut laittaa kohtelun kiertämään ihan muille kuin huonosti kohdelleille itselleen, on kyseessä ihan eri logiikka.

• Vainiinn kirjoitti:

No eipä tarvi.

No jos ei tarvitse, niin se viha kyllä tuhoaa sitten sen yksilön.....

• Herlock
        MGTOW kirjoitti:

No jos ei tarvitse, niin se viha kyllä tuhoaa sitten sen yksilön.....

Siitä vihasta silti mitenkään helposti eroon pääse.

• Kasvaaikuisekssaatana

Tyypillinen pehmoperse idiootti joka ei osaa selvittää traumojaa vaan laittaa paskan kiertämään eteenpäin.

• Ketjun-aloittaja

Niinhän se on, että jos nainen on töykeä lähestyvää miestä kohtaan, hänellä on siihen syynsä. Pitäähän naisen tehdä kerralla kunnolla selväksi, ettei kiinnosta. Muuten se mies jää siihen roikkumaan. Ihan yleisesti hyväksytty toimintamalli.

Jos mies toimii samoin, hän on pehmoperse idiootti joka on unohtanut kasvaa aikuiseksi.

Huoh.

• Kyselys

Niinhän se on, että jos nainen on töykeä lähestyvää miestä kohtaan, hänellä on siihen syynsä. Pitäähän naisen tehdä kerralla kunnolla selväksi, ettei kiinnosta. Muuten se mies jää siihen roikkumaan. Ihan yleisesti hyväksytty toimintamalli.

Jos mies toimii samoin, hän on pehmoperse idiootti joka on unohtanut kasvaa aikuiseksi.

Huoh.

Teetkö noin ihan järjestään kaikille naisille, vai vaan niille keistä et ole kiinnostunut?

• muovailuvahaton

Todellinen ytmi ei olisi kenenkään muokattavissa.

• Ketjun-aloittaja

Eli ytmi ei esimerkiksi voi osoittaa mieltä yhteiskunnallisista epäkohdista, koska silloinhan huonot olot olisivat muokanneet hänestä tyytymättömän vallitseviin oloihin, ja se ei ytmin kohdalla voi tulla kyseeseen? Ytmit siis istuvat kotona ja odottavat, kun ätmit ja ketmit hoitavat mielenosoituksillaan ja mahdollisella kansannousulla vallanvaihdon? Koskaan ikinä missään mielenosoituksissa/kansannousuissa ei ole ytmejä mukana?

• carryonjasitärataa

Eli ytmi ei esimerkiksi voi osoittaa mieltä yhteiskunnallisista epäkohdista, koska silloinhan huonot olot olisivat muokanneet hänestä tyytymättömän vallitseviin oloihin, ja se ei ytmin kohdalla voi tulla kyseeseen? Ytmit siis istuvat kotona ja odottavat, kun ätmit ja ketmit hoitavat mielenosoituksillaan ja mahdollisella kansannousulla vallanvaihdon? Koskaan ikinä missään mielenosoituksissa/kansannousuissa ei ole ytmejä mukana?

Sinähän et ratkaise mitään epäkohtaa, vaan jatkat sitä. Kuin lapsi joka itkee "mutku toi alotti ensin..."

• Ketjun-aloittaja
        carryonjasitärataa kirjoitti:

Sinähän et ratkaise mitään epäkohtaa, vaan jatkat sitä. Kuin lapsi joka itkee "mutku toi alotti ensin..."

Kyse on silti tavallaan mielenosoituksesta, oli se hyödyllistä tai ei.

• tikkaritrollille

Kyse on silti tavallaan mielenosoituksesta, oli se hyödyllistä tai ei.

Annat vallan omasta elämästäsi halveksimillesi ihmisille kun annat heidän määritellä käytöksesi ja samalla tulet heidän kaltaisekseen. En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla samanlainen kuin se jota halveksii. Edes läpällä.

• Ketjun-aloittaja
        tikkaritrollille kirjoitti:

Annat vallan omasta elämästäsi halveksimillesi ihmisille kun annat heidän määritellä käytöksesi ja samalla tulet heidän kaltaisekseen. En ymmärrä miksi kukaan haluaa olla samanlainen kuin se jota halveksii. Edes läpällä.

Monet minua nuorena tylyttäneistä naisista, joiden myöhemmistä vaiheista satun tietämään, elää nyt hyvää elämää (parempaa kuin minä olen koskaan elänyt ja tod.näk. tulen koskaan elämään). Ovat hyväpalkkaisissa töissä, onnellisissa suhteissa, asuvat isoissa taloissa, matkustelevat jne. Siitä huolimatta, että käyttäytyivät paskasti minua kohtaan. Johtopäätös -> kannattaa tylyttää vastakkaista sukupuolta kun tämä tulee tekemään aloitteen, niin menestyy elämässä.

• johtumishäiriöinen

Monet minua nuorena tylyttäneistä naisista, joiden myöhemmistä vaiheista satun tietämään, elää nyt hyvää elämää (parempaa kuin minä olen koskaan elänyt ja tod.näk. tulen koskaan elämään). Ovat hyväpalkkaisissa töissä, onnellisissa suhteissa, asuvat isoissa taloissa, matkustelevat jne. Siitä huolimatta, että käyttäytyivät paskasti minua kohtaan. Johtopäätös -> kannattaa tylyttää vastakkaista sukupuolta kun tämä tulee tekemään aloitteen, niin menestyy elämässä.

Tylytys johtaa automaattisesti menestykseen? Selvä :)

Mistäs muuten tiedät kuinka hyvää elämää elävät kauniiden kulissien takana?

• Ketjun-aloittaja
        johtumishäiriöinen kirjoitti:

Tylytys johtaa automaattisesti menestykseen? Selvä :)

Mistäs muuten tiedät kuinka hyvää elämää elävät kauniiden kulissien takana?

Ei automaattisesti, mutta se tylytysasenne on osa noiden naisten käytöstä ja jos haluan pyrkiä yhtä onnelliseen elämään, täytyy minun ilmeisesti jäljitellä heitä kaikilta osin pyrkimällä samaan kun mitä he ovat. Myös tämän töykeilyasenteen omaksuminen on siis osa sitä jäljittelyä.

En tiedä millaista heidän elämänsä on kulissien takana, mutta ainakin kulissit ovat sellaiset, että kelpaisi minullekin.

• johtumishäiriöinen

Ei automaattisesti, mutta se tylytysasenne on osa noiden naisten käytöstä ja jos haluan pyrkiä yhtä onnelliseen elämään, täytyy minun ilmeisesti jäljitellä heitä kaikilta osin pyrkimällä samaan kun mitä he ovat. Myös tämän töykeilyasenteen omaksuminen on siis osa sitä jäljittelyä.

En tiedä millaista heidän elämänsä on kulissien takana, mutta ainakin kulissit ovat sellaiset, että kelpaisi minullekin.

Eikö johtopäätös sisällä ajatuksen selvästä/automaattisesta syy-seuraussuhtesta? Kannattaako halveksimaansa käytöstä jäljitellä jos toivottu lopputulos ei ole varma ja mahdollisesti parhaimmillaankin pelkkää kulissia? Voiko onnellisuutta tavoittaa halveksimallaan tavalla?

• Ketjun-aloittaja
        johtumishäiriöinen kirjoitti:

Eikö johtopäätös sisällä ajatuksen selvästä/automaattisesta syy-seuraussuhtesta? Kannattaako halveksimaansa käytöstä jäljitellä jos toivottu lopputulos ei ole varma ja mahdollisesti parhaimmillaankin pelkkää kulissia? Voiko onnellisuutta tavoittaa halveksimallaan tavalla?

"Kannattaako halveksimaansa käytöstä jäljitellä jos toivottu lopputulos ei ole varma ja mahdollisesti parhaimmillaankin pelkkää kulissia?"

No mitä sillä kiltteilyllä sitten saavuttaa? Tuskin edes noita kulisseja. Todistetusti minulle töykeilleet naiset (ne joiden vaiheista tiedän) ovat pärjänneet niin hyvin, että ovat saaneet ainakin hyvät puitteet elämälleen. Empirian perusteella siis töykeily on, jossei varma, niin ainakin posken kääntelyä varmempi keino päästä puitteiltaan/kulisseiltaan mukavaan elämään.

• johtumishäiriöinen

"Kannattaako halveksimaansa käytöstä jäljitellä jos toivottu lopputulos ei ole varma ja mahdollisesti parhaimmillaankin pelkkää kulissia?"

No mitä sillä kiltteilyllä sitten saavuttaa? Tuskin edes noita kulisseja. Todistetusti minulle töykeilleet naiset (ne joiden vaiheista tiedän) ovat pärjänneet niin hyvin, että ovat saaneet ainakin hyvät puitteet elämälleen. Empirian perusteella siis töykeily on, jossei varma, niin ainakin posken kääntelyä varmempi keino päästä puitteiltaan/kulisseiltaan mukavaan elämään.

Olet selvästi miettinyt tämän asian ihan loppuun asti.

• PyhäLaki

Paskat teot pitäis kyllä aina kuitata vain ja ainoastaan niille, jotka ovat sua vastaan rikkoneet.. ei sivullisille, eikä kollektiivisesti.

• Ketjun-aloittaja

Haluan vain tehdä kerralla kunnolla selväksi naiselle, ettei kiinnosta. Mitä tylympi viesti, sen selvempi viesti. En halua, että nainen jää siihen roikkumaan, vaan kunnon töykeilyllä se nainen varmasti tajuaa, ettei kiinnosta.

Ethän VAAN ajattele, että tuollainen toiminta on sallittua vain naisille?

• 10p8

Haluan vain tehdä kerralla kunnolla selväksi naiselle, ettei kiinnosta. Mitä tylympi viesti, sen selvempi viesti. En halua, että nainen jää siihen roikkumaan, vaan kunnon töykeilyllä se nainen varmasti tajuaa, ettei kiinnosta.

Ethän VAAN ajattele, että tuollainen toiminta on sallittua vain naisille?

Pointtini oli juuri se mitä kirjoitinkin.
        Kuittaan velat niille, jotka ne ovat ansainneet - en muille.

Toki ymmärrän jos jonkun pointti on oikeudentajuun perustuva parodinen mielenosoitus, jonka tarkoitus on teroittaa epäkohtaisuutta maailmassa/ihmisissä etc.
        Sellainen ei kyllä turhan usein mene jengille perille, ja paha fiilis vain kertaantuu.

• Ketjun-aloittaja
        10p8 kirjoitti:

Pointtini oli juuri se mitä kirjoitinkin.
        Kuittaan velat niille, jotka ne ovat ansainneet - en muille.

Toki ymmärrän jos jonkun pointti on oikeudentajuun perustuva parodinen mielenosoitus, jonka tarkoitus on teroittaa epäkohtaisuutta maailmassa/ihmisissä etc.
        Sellainen ei kyllä turhan usein mene jengille perille, ja paha fiilis vain kertaantuu.

"Sellainen ei kyllä turhan usein mene jengille perille, ja paha fiilis vain kertaantuu."

Mikä paha fiilis? Naisen tulee ymmärtää se, ettei minua kiinnosta ja siksi töykeilen hänelle. Ei siitä pahaa fiilistä pidä tulla vaan hänenhän pitää vain hyväksyä se, ettei minua kiinnosta. Tätä miehiltäkin odotetaan eikä miehillekään saisi tulla tympeistä rukkasista mitään pahaa fiilistä.

Eihän nainen sitä tiedä, että olen kuittaamassa nuoruuden velkoja joten sillä ei ole sen pakit saaneen naisen kannalta mitään merkitystä.

• tyylipisteet

Hoh hoijakkaa... hyvä kun annat pakkeja. Enpä koskaan ole perustanut ulkonäköön, mutta käytöstapoihin paremminkin.

• pitää niitä päiväunelmia kaikilla olla

• 311

Minä tutustuin joskus ns. rumaan ankanpoikaseen. Hän ei varmaan ikinä tiennyt, että olin ollut häneen ihastunut jo rillipäisenä tuulitakkisena nörttinäkin. Iski kauniin pelinaisen, särki sydämensä ja loppumaingeissa minunkin. Löysi kuitenkin kauniin, kiltin, maanläheisen naisen, jonka kanssa perusti perheen ja on viime näkemältä taas onnellinen oma itsensä.

Onnea vaan sinulle valitsemallasi tiellä, lienee kivisempi.

• Ketjun-aloittaja

"Onnea vaan sinulle valitsemallasi tiellä, lienee kivisempi."

Kiitoksia vaan, pärjään mainiosti sinkkuna, joten tämä kostotöykeily on vain tällainen mukava harraste. Jos en haluaisi olla sinkkuna niin en varmaan toimisi tällä tavalla daaaaaa!?!?!?!

"Onnea vaan sinulle valitsemallasi tiellä, lienee kivisempi."

Kiitoksia vaan, pärjään mainiosti sinkkuna, joten tämä kostotöykeily on vain tällainen mukava harraste. Jos en haluaisi olla sinkkuna niin en varmaan toimisi tällä tavalla daaaaaa!?!?!?!

Teet vain itseäsi kohtaan väärin ja nautit sadismista. Saat ilmeisesti voimaa siitä kun toiset voivat lähelläsi huonosti :(
        Se voidaan luokitella myös narsismiksi.
        Kannattaisiko kuitenkin nauttia elämästä eikä tuhlata sitä sadistisesti käyttäytyen.
        Kadut myöhemmin elämässäsi mitä olet tehnyt.

• Älykkö kirjoitti:

Teet vain itseäsi kohtaan väärin ja nautit sadismista. Saat ilmeisesti voimaa siitä kun toiset voivat lähelläsi huonosti :(
        Se voidaan luokitella myös narsismiksi.
        Kannattaisiko kuitenkin nauttia elämästä eikä tuhlata sitä sadistisesti käyttäytyen.
        Kadut myöhemmin elämässäsi mitä olet tehnyt.

Itse sinä olet muokannut itsestäsi sellaisen kuin olet , toisten syyllistäminen on vain pakokeino katsoa itseänsä silmiin.

• Kilttiatm

Naiset on aina ilkeilleet minulle mutta en ole sanonut mitään takas ja olen ollut lähinnä hiljaa. Pitäis varmaan alkaa olemaan vittumaisempi kuten naiset ovat. Odotan tilaisuutta jossa joku nainen tarvii apua jos on vaarassa tai jotain niin en minä auta.

• Rose23

Ei sinun huono käytöksesi muutu oikeutetuksi sillä, että sinulle on joskus oltu loukkaavia. Kaksi pahaa ei tuota yhtä hyvää. Nyt olet vain itse alentunut samalle tasolle ja todistat, ettet ole yhtään sen viisaampi kuin ne, jotka sinua loukkasivat.

Itse olen entinen koulukiusattu eikä kukaan poika ollut minusta teini-iässä kiinnostunut. En silti ole kokenut tarvetta kostaa kokemuksia ympärillä oleville ihmisille, joilla ei ole osaa eikä arpaa siinä mitä minä olen joskus kokenut.

Käytännössä sinähän kostat viattomille sen mitä olet itse käynyt läpi. Mikä järki siinä on? Et edes voi tuntemattomista ihmisistä tietää mitä heidän elämässään on aikaisemmin tapahtunut. Mitä jos satutkin tylyttämään naista, jota on kohdeltu huonosti? Olet silloin ihan yhtä paha kuin ne naiset, jotka tylyttivät sinua. Toisaalta itsehän kärsit tilanteesta eniten, koska tuo käytös todistaa, ettet ole päässyt aikaisemmasta yli vaan vellot siinä vieläkin. Olet antanut sinulle julmien ihmisten voittaa muuttumalla toisenlaiseksi.

Ja oikeasti.... Mitä hienoa on siinä, että ainoa asia, jolla voi ylpeillä, on että osaa loukata ja tylyttää muita tosi hyvin?

• 8plus15

Tekstisi perusteella asenteesi on jossain ylimielisen ja jeesustelun välimaastossa. Kumpikaan näistä edellisistä ei ole ihmisenä kehittymistä. Ainoastaan tapa nostaa itsensä muiden yläpuolelle.

Pelkäänpä, että koettelemuksesi ihmiskunnan parissa eivät ole vielä ohi.

• Rose23

Mitä ylimielistä on sanoa, että toisten loukkaaminen on väärin? Ymmärrän sen, että sille henkilölle, joka loukkaa, on oikeus sanoa takaisin, mutta en sitä, että kostaa kokemuksensa kaikille ihmisille.

Se, että on kokenut kovia, ei oikeuta ketään kohtelemaan muita huonosti. Kaikilla ihmisillä on koettelemuksensa. Jopa niillä, jotka vaikuttavat siltä, että elämä olisi täydellistä. Juuri siksi pitäisi olla varovainen sen kanssa mitä muille sanoo tai miten muita kohtelee. Koskaan ei voi tietää mitä se vastaantuleva ihminen on elämässään kokenut.

• 8plus15

Sinulle pitänee vääntää tämäkin asia rautalangasta?

• Rose23
        8plus15 kirjoitti:

Sinulle pitänee vääntää tämäkin asia rautalangasta?

Väännä vaan mikäli haluat.

Ehkä sanoin asiat aika tyrnästi, mutta minulla on juuri kiusaamiskokemusten takia melko huono huumorintaju sitä kohtaan, että ihminen loukkaa muita vain omaksi huvikseen.

• Rose23

Ja mitä koettelemuksiin ihmiskunnan parissa tulee niin olet oikeassa. Eivät ne olekaan ohi. Ne jatkuvat koko elämän, koska kukaan ei ole niin onnellisessa asemassa, että koskaan ei tulisi mitään vaikeuksia.

Minullakin on omat ongelmani ja suruni.

• 8plus15

Ylimielisyys ei näy siitä että sanoo ettei toisten loukkaaminen ole sinusta oikein.

Siinähän se sitten alkaakin paistaa kun alat puhua alentumisesta jollekin tasolle (minne sinä et tietenkään alennu) tai siitä että toinen ei ole viisas (sinähän toki olet) tai omituinen ajatus siitä, että pahat ihmiset ovat jotenkin voittaneet (hyvä ihminen jatkaa omaa via dolorosaansa ja kärsii, muuttuahan ei saa).

Sinun kannattaa ymmärtää se, että tuolla asenteella käy elämässä huonosti. Ylimielisyys asenteena yhdistettynä aatteelliseen heikkouteen (hyvän teuraslampaan luonne) tuottaa lähinnä henkistä tai fyysistä päähän potkimista.

Vaan voithan sinä kuolinvuoteellasi sitten sanoa: "Minä olin hyvä ihminen! En alentunut muiden tasolle! Olin viisas! Kyllä kannatti kärsiä!".

Valinta on sinun.

• Rose23
        8plus15 kirjoitti:

Ylimielisyys ei näy siitä että sanoo ettei toisten loukkaaminen ole sinusta oikein.

Siinähän se sitten alkaakin paistaa kun alat puhua alentumisesta jollekin tasolle (minne sinä et tietenkään alennu) tai siitä että toinen ei ole viisas (sinähän toki olet) tai omituinen ajatus siitä, että pahat ihmiset ovat jotenkin voittaneet (hyvä ihminen jatkaa omaa via dolorosaansa ja kärsii, muuttuahan ei saa).

Sinun kannattaa ymmärtää se, että tuolla asenteella käy elämässä huonosti. Ylimielisyys asenteena yhdistettynä aatteelliseen heikkouteen (hyvän teuraslampaan luonne) tuottaa lähinnä henkistä tai fyysistä päähän potkimista.

Vaan voithan sinä kuolinvuoteellasi sitten sanoa: "Minä olin hyvä ihminen! En alentunut muiden tasolle! Olin viisas! Kyllä kannatti kärsiä!".

Valinta on sinun.

Kirjoitin suuttuneena mikä ei ollut hyvä idea ja siten ehkä kirjoitelmani saattoi antaa ylimielisen vaikutelman jollekin. Kyseessä oli kuitenkin vain suuttumus. Toisten tahallinen loukkaaminen on yksi niitä harvoja asioita, jotka saavat minut todella suuttumaan. Olisi ollut parempi antaa tunteen mennä ja kirjoittaa vasta sitten. Joten olen pahoillani, ettei kirjoitukseni sävy ollut täysin sopiva.

En koe olevani viisaampi tai ylevämpi kuin muut. Muuttuminen on täysin sallittua ja niin pitääkin elämässä tapahtua. Mutta jos ei kykene päästämään menneistä irti ja jatkaa pahan kierrättämistä vedoten siihen, että itsellekin on tapahtunut ikäviä asioita... no mielestäni se ei ole ihan hyvää kehitystä. Ja mielestäni se on edelleen kiusaajien tasolle asettumista, että alkaa itse loukata viattomia ihmisiä.

Minä olin liian kiltti liian pitkään, koska minut oli kasvatettu niin. Se ei ollut hyvä vaihtoehto, koska olin helppo uhri. Olen nyt kasvanut siitä ainakin osittain pois ja nousen kyllä puolustamaan itseäni kun on tarvis. Silti minulla ei ole oikeutta kokemuksiini vedoten alkaa loukata sivullisia ihmisiä, jotka eivät ole syyllisiä tapahtumiin. Eikä minusta kenelläkään ole tätä oikeutta. Niin ei ole hyvä eikä viisasta tehdä, koska sillä a) satuttaa itseään ja b) voi syvästi loukata ihmisiä, joiden sisäisistä haavoista meillä ei ole mitää tietoa. Itsensä puolustaminen ja toisten loukkaaminen huvin vuoksi ovat kaksi täysin eri asiaa.

• 3plus3plus3on9
        Rose23 kirjoitti:

Kirjoitin suuttuneena mikä ei ollut hyvä idea ja siten ehkä kirjoitelmani saattoi antaa ylimielisen vaikutelman jollekin. Kyseessä oli kuitenkin vain suuttumus. Toisten tahallinen loukkaaminen on yksi niitä harvoja asioita, jotka saavat minut todella suuttumaan. Olisi ollut parempi antaa tunteen mennä ja kirjoittaa vasta sitten. Joten olen pahoillani, ettei kirjoitukseni sävy ollut täysin sopiva.

En koe olevani viisaampi tai ylevämpi kuin muut. Muuttuminen on täysin sallittua ja niin pitääkin elämässä tapahtua. Mutta jos ei kykene päästämään menneistä irti ja jatkaa pahan kierrättämistä vedoten siihen, että itsellekin on tapahtunut ikäviä asioita... no mielestäni se ei ole ihan hyvää kehitystä. Ja mielestäni se on edelleen kiusaajien tasolle asettumista, että alkaa itse loukata viattomia ihmisiä.

Minä olin liian kiltti liian pitkään, koska minut oli kasvatettu niin. Se ei ollut hyvä vaihtoehto, koska olin helppo uhri. Olen nyt kasvanut siitä ainakin osittain pois ja nousen kyllä puolustamaan itseäni kun on tarvis. Silti minulla ei ole oikeutta kokemuksiini vedoten alkaa loukata sivullisia ihmisiä, jotka eivät ole syyllisiä tapahtumiin. Eikä minusta kenelläkään ole tätä oikeutta. Niin ei ole hyvä eikä viisasta tehdä, koska sillä a) satuttaa itseään ja b) voi syvästi loukata ihmisiä, joiden sisäisistä haavoista meillä ei ole mitää tietoa. Itsensä puolustaminen ja toisten loukkaaminen huvin vuoksi ovat kaksi täysin eri asiaa.

"Itsensä puolustaminen ja toisten loukkaaminen huvin vuoksi ovat kaksi täysin eri asiaa."

Aloittaja puhui pakkien antamisesta. Ei pakkien antaminen ole mitään loukkaamista. Okei, voisi ne kohteliaastikin antaa, mutta ei ne naisetkaan yleensä vaivaudu. Kuten aloittaja on painottanut, viesti menee ainakin perille kun sen ilmaisee selkeästi eli tässä tapauksessa kylmästi. Tuolla naisetkin aina puolustelevat tylyyttään.

• luetunymmärrys
        3plus3plus3on9 kirjoitti:

"Itsensä puolustaminen ja toisten loukkaaminen huvin vuoksi ovat kaksi täysin eri asiaa."

Aloittaja puhui pakkien antamisesta. Ei pakkien antaminen ole mitään loukkaamista. Okei, voisi ne kohteliaastikin antaa, mutta ei ne naisetkaan yleensä vaivaudu. Kuten aloittaja on painottanut, viesti menee ainakin perille kun sen ilmaisee selkeästi eli tässä tapauksessa kylmästi. Tuolla naisetkin aina puolustelevat tylyyttään.

"...yritän olla ilkeä suustani ja mitä ystävällisempi lähestyminen naiselta, sitä vittumaisempi yritän olla. Toisinaan naisen tullessa luokseni jutustelemaan istun vain hiljaa, kuin häntä ei olisikaan. Joskus vaihdan pöytää mitään sanomatta tai käännän selän. Jos olen kaverin kanssa liikenteessä ja nainen osoittaa kiinnostusta minuun, vinkkaan kaverille, osoitan sormella ko. naista ja nauramme yhdessä pilkkaavaan sävyyn että "mitähän tuokin muija kuvittelee"."

Normipakit?

• Rose23
        luetunymmärrys kirjoitti:

"...yritän olla ilkeä suustani ja mitä ystävällisempi lähestyminen naiselta, sitä vittumaisempi yritän olla. Toisinaan naisen tullessa luokseni jutustelemaan istun vain hiljaa, kuin häntä ei olisikaan. Joskus vaihdan pöytää mitään sanomatta tai käännän selän. Jos olen kaverin kanssa liikenteessä ja nainen osoittaa kiinnostusta minuun, vinkkaan kaverille, osoitan sormella ko. naista ja nauramme yhdessä pilkkaavaan sävyyn että "mitähän tuokin muija kuvittelee"."

Normipakit?

Samaa mieltä.

Jos ihminen menee baariin vain toivoen, että pääsee antamaan pakkeja niin ilkeästi kuin osaa niin kyseessä on tilanne, jossa ihminen haluaa tuottaa toisille pahaa mieltä omaksi ilokseen. Eli ei ole mitkään tavalliset pakit kyseessä.

• Ketjun-aloittaja
        Rose23 kirjoitti:

Samaa mieltä.

Jos ihminen menee baariin vain toivoen, että pääsee antamaan pakkeja niin ilkeästi kuin osaa niin kyseessä on tilanne, jossa ihminen haluaa tuottaa toisille pahaa mieltä omaksi ilokseen. Eli ei ole mitkään tavalliset pakit kyseessä.

Mutta mitä merkitystä sillä on sen pakit saaneen naisen kannalta, että annan hänelle huvikseni pakit? Ei hän tiedä, että olen kostamassa nuoruuden vääryyksiä. Hän saa pakit, that's it. Ilkeästi, mutta vain koska itsekin olen saanut lähes aina pakit naisilta ilkeästi. Naiselle ne ovat vain pakit muiden joukossa, ei hän tiedä pakkien taustoista sen enempää.

• Ketjun-aloittaja
        luetunymmärrys kirjoitti:

Normipakit?

"Normipakit?"

Aika lailla normaalia on saada naisilta tuollaisia pakkeja jos on ätmi.

• Rose23

Mutta mitä merkitystä sillä on sen pakit saaneen naisen kannalta, että annan hänelle huvikseni pakit? Ei hän tiedä, että olen kostamassa nuoruuden vääryyksiä. Hän saa pakit, that's it. Ilkeästi, mutta vain koska itsekin olen saanut lähes aina pakit naisilta ilkeästi. Naiselle ne ovat vain pakit muiden joukossa, ei hän tiedä pakkien taustoista sen enempää.

Mahdollisesti sillä on väliä, että tarkoituksella haluat pahoittaa toisen mielen. Pakit saa antaa, mutta ei se ole oikein, että tahallaan loukkaa toista. Yhtälailla tylyt pakit satuttavat naista kuin mitä ne ovat sinua satuttaneet aikanaan.

Jos joku on ollut sinulle ilkeä, voit antaa takaisin kyseiselle ihmiselle, mutta se ei ole oikein, että olet sen taki tyly jollekin ihan muulle henkilölle.

Mielestäni ilkeät pakit ovat väärin, antoi ne sitten nainen tai mies.

• 8plus15 kirjoitti:

Valinta on sinun.

"Sinun kannattaa ymmärtää se, että tuolla asenteella käy elämässä huonosti. Ylimielisyys asenteena yhdistettynä aatteelliseen heikkouteen (hyvän teuraslampaan luonne) tuottaa lähinnä henkistä tai fyysistä päähän potkimista.

Vaan voithan sinä kuolinvuoteellasi sitten sanoa: "Minä olin hyvä ihminen! En alentunut muiden tasolle! Olin viisas! Kyllä kannatti kärsiä!"."

Sinun kannattaa ymmärtää, että on yksilöitä jotka kyllä tuon ymmärtävät, eli tietävät olevansa siinä asemassa, että monilla on "etulyönti" asema monessakin suhteessa monissa asioissa, juuri näiden seikkojen takia, eli kyllä tämä on tiedostettu, mutta monestakin syystä asialle ei mitään voi.

Vaikea selittää näitä asioita erillaiselle yksilölle, vain ne jotka ovat samalla "taajuudella" kanssani tietävät mistä puhun, koska tuntevat sen "selkänahoissaan" liian usein....

"Valinta on sinun."

Joillekin voi olla, mutta ei kaikille......sinä et vain käsitä mistä puhut, koska et voi ymmärtää tietynlaisia ihmisiä....

Eräs ex-lähi"narsu" on minullekin suoraan tokaissut, että mitä "tuollaisella" käytöksellä "saavuttaa", sekä ilmaisi vahvasti, että minun pitää muuttaa itseäni "narsistisempaan" suuntaan.

Kaikkea ei vain voi muuttaa/valita, vaikka joskus sitä toivoisikin, mutta ehkä luonteva oletus ihmiseltä, joka itse on sellainen....tarkoitushan hänellä toki oli "hyötyä" tästä muutoksesta, koska oli siinä suhteessa minuun, eli olisi itse saanut "hyötynyt" siitä....

Luonteestani ja persoonasti oli kyllä hyötyä hänen lähipiirilleen, kunnes aloin tajuamaan asioita paremmin, eli aloin näkemään todellisuuden niin kuin se raadollisen rehellisesti on......olihan siitä sen jälkeenkin, kun kaikista "oravanpyöristä" ei ole niin helppoa päästä irti monestakaan syystä.

Hän osasi myös jotenkin oudosti nostaa tällä minusta mitattavalla "hyödyllä" itseään ja samalla kuitenkin polki minun itsetuntoani alas monin eri keinoin....

Tarkoitus minulla on vain sanoa, että tuo ei ole kaikille yksilöille "valinta" kysymys, ei vaikka kuinka joskus haluaisi ja tietää, sekä tuntee nämä asiat kivuliaana "selkänahassaan" hyvin usein.....

• Ketjun-aloittaja
        Rose23 kirjoitti:

Mahdollisesti sillä on väliä, että tarkoituksella haluat pahoittaa toisen mielen. Pakit saa antaa, mutta ei se ole oikein, että tahallaan loukkaa toista. Yhtälailla tylyt pakit satuttavat naista kuin mitä ne ovat sinua satuttaneet aikanaan.

Jos joku on ollut sinulle ilkeä, voit antaa takaisin kyseiselle ihmiselle, mutta se ei ole oikein, että olet sen taki tyly jollekin ihan muulle henkilölle.

Mielestäni ilkeät pakit ovat väärin, antoi ne sitten nainen tai mies.

"Mahdollisesti sillä on väliä, että tarkoituksella haluat pahoittaa toisen mielen. "

Ei hän tiedä, että tarkoituksella haluan pahoittaa hänen mielensä. Hänen pitäisi ajatella, että annan vain pakit sillä tavalla, että mitään ei jää epäselväksi. Miehiäkin vaaditaan ymmärtämään tuo kun he saavat naisilta häijyn vastaanoton.

Sitten voisi esittää perustavanlaatuisen kysymyksen: mitä saavutan sillä, etten "vajoa tylyjen naisten tasolle"? Kusipäät tässä maailmassa pärjäävät ja muutamat niistä naisista joilta olen saanut ilkeät pakit ja joiden vaiheista satun tietämään elävät huomattavasti parempaa elämää kuin olen koskaan elänyt ja todennäköisesti tulen koskaan elämään. Asuvat rikkaan miehen kanssa isossa talossa, ovat hyvinpalkatuissa töissä, matkustelevat jne. (ja nyt en tarkoita että haluaisin asua rikkaan miehen kanssa mutta you got the point, joku "hauska" kaveri kuitenkin tuohon tarttuu). Eli tuosta voisi vetää johtopäätöksen, että tylyttäminen kannattaa koska tietämäni naisetkin ovat sillä asenteella menestyneet.

• Rose23 kirjoitti:

Empä voi muuta sanoa, että tiedän mistä puhut, eli kirjoitat/kerrot asiasta ihan selkeästi ja ymmärrettävästi, mutta kaikki eivät vain ymmärrä sanomaasi, koska ovat liian erillaisia persoonia/luonteita.

Tällä yritän vain sanoa, että olet tällä hetkellä "ansassa" "vänkä-ikiliikkujassa" erillaisten yksilöiden kanssa, eli vaikka kuinka yrität, niin en usko, että yhteisymmärrystä saavutetaan tässäkään asiassa....

• Rose23
        MGTOW kirjoitti:

Empä voi muuta sanoa, että tiedän mistä puhut, eli kirjoitat/kerrot asiasta ihan selkeästi ja ymmärrettävästi, mutta kaikki eivät vain ymmärrä sanomaasi, koska ovat liian erillaisia persoonia/luonteita.

Tällä yritän vain sanoa, että olet tällä hetkellä "ansassa" "vänkä-ikiliikkujassa" erillaisten yksilöiden kanssa, eli vaikka kuinka yrität, niin en usko, että yhteisymmärrystä saavutetaan tässäkään asiassa....

Kiva kun joku ymmärtää :)

• Spedeilylle.joku.roti
        MGTOW kirjoitti:

Voi nyt jo vittu. Järki, sanasto ja logiikka nyt sinne päähän, että osaat selittää ja kuvailla niitä "taajuksiasi", joiden informatiivinen arvo tällä hetkellä on tasoa epäinformaatio.

• tkdman

"Normipakit?"

Aika lailla normaalia on saada naisilta tuollaisia pakkeja jos on ätmi.

Olet näemmä oikeassa ja väärässä. Olet oikeassa siinä, että naiset muokkasivat sinua. Väärässä olet siinä, että sinusta olisi tullut YTM. Valitan, mutta pakko olla eri mieltä. Kannattaa lukea Rose23:n tekstit tarkkaan. Hän on ollut samassa asemassa, mutta hänen kirjoituksistaan paistaa henkinen vahvuus ja älykkyys. Häntä kutsuisin YTN:ksi.

Ikävät kokemukset voivat vahvistaa tai sitten tehdä entistä heikommaksi. Usko pois, tiedän mitä puhun. Samanlainen historia itselläkin. Sillä erotuksella, että taidan olla TATM! ;)

• sanokaase

Mies on kusipää naisten mielestä jo pelkän naaman perusteella vaikka mies olisi muuten asiallinen ja ystävällinen naisille. Miksi siis mies ei saa olla vittumainen naisille kun naiset se on jo päättäneet että mies on vittumainen.

• Trollo

Pisteet aloittajalle, itsekkin harrastan toisinaan samaa , en tosin samoissa merkeissä tai lähtökohdista, mutta usein "annan ymmärtää, mutta en todellakaan ymmärrä antaa". Aina ystävällinen ja kohtelias, ennen kuin nainen käy käsiksi tai ui liiveihin, sitten voi iskeä epäkohteliaasti.

• ruma-ätmi

minä en sano naisille mitään vaikka välillä naiset huutaa painu vittuun ällötys.
      uskon että joku jännämies kostaa puolestani naisille.

• Rachmael

Jotenkin tuttua vaikken itse ole tuollaista kokenutkaan, kun olen homo. Sitä ei kumminkaan kukaan minusta ulkoisesti näemmä usko kun naisenpuolet pyrkivät häiritsemään elämääni. Olen komea, hyvin säilynyt ja valitsen minua pukevia vaatteita OMAKSI ILOKSENI. Ämmäthän aina kiivailevat etteivät pynttää miesikoja varten vaan omaa itseään!

Ämmät odottavat että hymyilen, flirttaan ja kun en sitä tee, pihisevät raivoaan ja ja tuhottua itsetuntoaan ja haukkuvat minua ystävättärilleen. Odottavat myös että availen ovia ja päästän heidät kulkemaan edellä ja suurinpiirtein tippa linssissä kun en niin tee. Mihinkäs se tasa-arvo unohtui???

Viimeiseen liittyen neuvoisin heteromiehille että jos availette ämmille ovia, niin vaatikaa ainakin hand job kiitokseksi ja jos ei sitä heru, antakaa avata itse ovensa.

• 976546536

> Ämmät odottavat että hymyilen, flirttaan ja kun en sitä tee, pihisevät raivoaan ja ja tuhottua itsetuntoaan ja haukkuvat minua ystävättärilleen.

In your dreams :-DDD

• ätmel
        976546536 kirjoitti:

> Ämmät odottavat että hymyilen, flirttaan ja kun en sitä tee, pihisevät raivoaan ja ja tuhottua itsetuntoaan ja haukkuvat minua ystävättärilleen.

In your dreams :-DDD

Tässä näköjään yhden naisen itsetunto tuhoutui jo siitä ajatuksesta, että joku nainen jossakin olisi voinut toimia jotenkin väärin.

• Edwardo_juhannustaika

Ihan ymmärrettävää käytöstä, mutta onhan tuo aika lapsellista niin kuin moni on täällä todennutkin. Itse harvoin annan pakkeja kun einiinhehkeät neitoset ei ilmeisesti enää uskalla edes tehdä alotteita toisin kuin rumana ankanpoikasena nuorempana. Toki tietyn tyyppisille koppaville pakkelinaamoille annan kyllä pakkeja nenäkkäästi, mutta koitan olla olematta silti erityisemmän tyly. Luulen että nuo ovat niitä vittumaisimpia kenkkuilijoita muutenkin. Sen sijaan kiltin ja hyväkäytöksisen neidon tylytyksessä ei ole mitään järkeä. Turhaa paskan kierrätystä kuten sanottu.

• pane_jos_pystyt

Pane niitä, ääliö.

Olet henkisesti yhä atm, kun jäät vellomaan johonkin nuorena kokemiisi "vääryyksiin". Vähän niin kuin köyhä nuori mies, joka hankkii kauppiskoulutuksen ja saa erinomaisen bisnesidean, joka voisi tehdä hänestä miljonäärin. Sitten kuitenkin päättää, että sössii tarkoituksella kaikki taloudelliset virityksensä, koska nuorempana raha karttoi häntä ja nyt on tilaisuus kostaa rahalle. Että kylläpä mahtaa rahaa vituttaa, kun hän ei nyt suostukaan haalimaan sitä, vaikka pystyisi.

Tämmöisestä tyypistä tulee mieleen kolme vaihtoehtoa: 1) hän harrastaa henkistä masturbaatiota kuvittelemalla olevansa erinomainen bisnesmies/ytm, vaikka todellisuudessa ei osaisi pyörittää tehdä rahaa/pokata naisia 2) hän kärsii orastavasta mielisairaudesta ja kuvittelee harhaisesti, että "rahalla"/naisilla on kollektiivinen sielu ja että rahalle/naisille tulee paha mieli, jos joku yksittäinen seteli/nainen torjutaan 3) hän on kaappihomo, joka sisimmässään ei ole naisista kiinnostunutkaan (en osaa kuvitella, mikä bisnesanalogiassa olisi homoseksuaalin vastine, ehkä joku köyhyyslupaukseen sitoutunut munkki tai linkolalainen ekoköyhäilijä) 4) hän on trolli.

No joo, tuo nelosvaihtoehto varmaan on kaikkein todennäköisin. Mutta jos nyt oikeasti olet tuollainen kuin kuvaat, niin tiedoksi: naissukupuoli ei ole kollektiivi, joten "kostosi" osuu vääriin naisiin. Toiseksi eivät ne sinun torjumasi naisetkaan jää pitkäksi aikaa sinua miettimään eikä heidän markkina-arvonsa mitenkään siitä laske, jos sinä solvaat heitä. He vain ajattelevat, että olipahan mulkku jätkä ja iskevät naapuribaarista seuraavan komean, mahdolliset nuoruudentraumansa taakse jättäneen yt-miehen, jolle pillu kyllä kelpaa.

• miesyli40

Pakkien antaminen on aika lailla ikävää touhua. Varsinkin jos on kiltti luonteltaan. Aloittajalla ei liene tällaista ongelmaa. En ole sitä hänelle kateellinen, vaan pikemminkin säälin häntä.

• jataasjoutuu
    • sorsaukko

Miksi ihmeessä alkaa töykeäksi, kun voi olla luova.
      Itse olen epäkiinnostavalle naiselle yhtä kohtelias ja hymyilevä, kuin niille, jotka kiinnostavat minua.
      Karkoituskeinonani on omalaatuiset, ahdasmieliset ja suorastaan häiriintyneet kommentit eri asioista juttelun aikana. On mielenkiintoista seurata vastapuolen ilmeen muuttumista kummallisten juttujeni jälkeen. Useimmiten naisella tulee julmettu kiire pois luotani.
      Pikimustasta huumorista pitävät älykkäät naiset tosin näkevät nopeasti hämäykseni läpi, mutta se onkin sitten tilanteen muuttaja ja poistaa naisen epäkiinnostavuuden.

• Mies32veee

Komppaan tätä.

Viimeksi älykästä naista kutsuin huoraksi, ämmä vaan nauroi. Panon jälkeisenä aamuna katseltiin south parkia ja luulen että rakastuin tähän naiseen. Siitä on nyt jo vuosia. Vitun huora muutti ulkomaille. Tule edes uniini, vastaa jotain ja naura niinkuin silloin...

• Ketjun-aloittaja

Kyllä tämäkin arsenaalissani on ja joskus on tullut tota harrastettua. Siis heittäydyn joskus täysin omituiseksi, en siis välttämättä ryhdy ilkeäksi, vaan ainoastaan totaalisen friikiksi. Ensimmäinen repliikki siis sellainen, mitä nainen ei osaa millään lailla odottaa. Mutta harvoin tuota harrastan, koska en koe siinä olevan oikein mitään pointtia. Jos nainen pitää karkoittaa, se tulee mielestäni tehdä naisten tyyliin eli töykeästi. Friikiksi heittäytymällä ei saa kuin naisen katsomaan kieroon ja omituisen hyypiön leiman. Toki myös naisen karkotettua jos se on ainoa tavoite.

• vanhasekopää

Hahhah! Loistava kommentti. Olen todennut saman suhtautumisen käytännölliseksi muissakin sosiaalisissa tilanteissa. En ole sosiaalinen, enkä jaksa kuunnella ihmisten raivostuttavan ikävystyttäviä facebook-tasoisia juttuja. En kuitenkaan viitsi olla tyly kenellekkään, siitä tulee itsellekkin paha olo.

Toimin päinvastoin ja harhautan tyypit kaikkoamaan luotani häiritsemästä olemalla idioottimaisen makea ja ystävällinen. Toimii hyvin, eikä kukaan tule henkisesti pahoinpidellyksi. Saan ehkä hieman naurettavan maineen, mutta se ei haittaa, koska en välitä.

Ymmärrän aloittajan kannan. Hän on tosin hypännyt samaan veneeseen monien kanssa. Tylytys on ihan normaalia valtakäytöstä, eikä katso ikään.

Itse oli kouluaikoina välisarjalainen, toisinaan kiusattu, toisinaan kiusaaja. Ulkonäöllisesti tilanteeni on vähän sama, kuin aloittajalla, olen nykyään suositumpi kohentuneen ulkonäön vuoksi. En ole tyly, eikä minulle ole oltu tylyjä, en muista, että miehet olisivat olleet tylyjä, vaikken heidän panopuukseen teinivuosina kelvannutkaan. Itse olen aina etsinyt rakastavaa suhdetta, jopa sekopäävuosinani tämä on ollut tärkeä ohjenuora elämässäni, enkä ole pahemmin joutunut syyllisyydentunnossa katumaan paskoja juttuja.

Kumpa aloittaja ymmärtäisit palata siksi ihmiseksi, jolla on usko ja luottamus rakkauteen tallessa. Se vaatii todellista voimaa ja rohkeutta. Ulkoisen itsetunnon haavat eivät ulotu sydämeen saakka, ellet itse salli niiden sinne tunkeutua. Tässä on todellinen taistelu.

Välittäminen on monimutkaisempaa, kuin kyllä tai ei. Opettele rakastamaan sitä, mikä on hyvää juuri sinulle. Ehkä olet ihminen, jolle kosto sopii ja rakastat itseäsi ihmisenä, jollaisen se tekee sinusta?

• Ketjun-aloittaja

Kapakkakierros naapurikaupungissa takana ja parin pakkelinaaman illan sain pilattua. Kyllä siitä töykeilystä vaan kiksit saa, ei siitä mihinkään pääse. Paljon hauskempaa tylyttämien kuin joku tylsä lässyttäminen jonkun ei-kiinnostavan naisen kanssa. Paljon extremempää touhua tuo töykeily.

• vanhasekopää

Tosi ekstremeä...tässä sulle ekstremeä

Ole huoleti, olethen kirittänyt toiselle kierrokselle. Sinulla on hyvä tilaisuus napata joku eronnut (tai peräti leskeytynyt )rahanahne lahna viettämään kanssasi "hyvää elämää", heidän aviomiehensä nimittäin vaihtavat nuorempaan malliin heti, kun siitosnartulla tehty jälkikasvu on ehtinyt ikään, jossa yhteishuoltajuus ei häiritse isukin vapautettua seksielämää.

Tylytät vaan vähän, niin edes jollain tavalla vaikutat statusmieheltä, eikä siinä tuskin enempää tarvi, eronut nainen on ihan hylkytavaraa tietyissä piireissä...Mutta hyvännäköinen miesystävä kyllä riittää herättämään sosiaalista mielenkiintoa ja houkuttelee naisystäviä samppanjakesteille, kuuntelemaan juttuja teidän aktiivisesta seksielämästänne.

Kuulostaa niin ihanalta, että oikein iloitsen, että olen vain köyhä sekopää.

• jokumies83

Ite en ole koskaan lähestynyt ketään naista baarissa, joten aloite kokemusta siellä ei ole. Enkä muuta taktiikkaani asian suhteen, että ottaisin riskin saada tylytystä josta on saanut lukea :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Henkirikos kiuruvedellä

Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut
      Kiuruvesi
      115
      3756
    2. Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?

Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi
      Maailman menoa
      149
      3743
    3. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      24
      2544
    4. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      5
      2325
    5. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      30
      2138
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      48
      1322
    7. Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?

Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1147
    8. Ei ne päivät ole samanlaisia...

Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah
      Työpaikkaromanssit
      33
      912
    9. Mikä on miehekäs mies?

Kertokaa naiset. >Simiti<
      Sinkut
      137
      905
    10. Poika. Edes suuret lyyrikot eivät auta kostonhimoista.

Kostonhimotutkani tuuttaa, etkä saa minua astumaan estradille. Korkeintaan välillä hiukan kutittelen...
      Ikävä
      110
      803
    Aihe