Liikkuva mies ei kelpaa

Miksi.näin

Miksi naiset olette niin nirsoja että liikkuva mies ei teille kelpaa.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihatipunen

Kyllä mulle kelpaa sohvan ja jääkaapin väliä liikkuva mies vallan mainiosti.

• Mitä se sulle sieltä hakee?! ;P

• vihatipunen
        MGTOW kirjoitti:

Mitä se sulle sieltä hakee?! ;P

Kaljaa tietty :D (ai niin mut enhän mä juo kaljaa)

• vihatipunen kirjoitti:

Kaljaa tietty :D (ai niin mut enhän mä juo kaljaa)

No jos se hakee sen sulle sitten vaan, että aukaiset sen hänelle, Ai Ku Herkkää! ;D

• Kilttiatm

Kyllä on ihme naisia taas kun ei liikuntaa harrastava mies kelpaa.

• aikuisten.oikeesti

Liikkuva mies...riippuu paljon siitä liikunnasta....
      Ma....Liisan luona
      Ti....Monan luona
      Ke...Kirsin vuoro
      To...vapaa ilta
      Pe .. Vilman luona
      La... soittaa mulle: "Ei olla nähty vähään aikaan,mulla on ollut kiireitä"...
      '
      "Kuule samoin.. ja on kiire nytkin joten heippa! Mä soittelen sulle joskus..."
      Mitä tuskin tapahtuu...mä en kuulu mihinkään listaan joita yrittää vokotella
      vuoron perään...

• Kuulostaa ihan nykypäivän some treffailulta vai onko tarinan "liikkuvalla" kaverilla oikein vakio haaremi, eli rinkeli?!

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Kuulostaa ihan nykypäivän some treffailulta vai onko tarinan "liikkuvalla" kaverilla oikein vakio haaremi, eli rinkeli?!

Kissan kontit, lähinnä huvittava tyyppi, mua hän ei edes huvita! Ärsyttävä lähinnä.
        Soittelee kaikille tuntemilleen naisille vokotellen mukaansa.
        Sitä olen ihmetellyt mistä saa salaisetkin kännynumerot?
        Ei kukaan flikoista häntä tosissaan ota, liian monta yrittää vokotella yhtäaikaa.
        Haaremiako aikoo itselleen koota?
        Oli yks flikoista hetken kiinnostunut hänestä,
        mutt mies teki typerimmän siirron minkä voi.
        Yritti tehdä naisen mustasukkaiseks, kai? Alkoi vonkaan toista naista vierestään
        ja kyseli siltä jos on yhteinen kotimatka. Ei ollut.
        Eikä ollut enää Kirsikään kiinnostunut!
        Joten mies sukkuloi yhä, ja liikuntaa näyttää olevan.
        Kävin tänään Kiitoradalla keskustassa,
        porukkaamme kuuluvia kun oli siellä tänään.
        Ihan mukava paikka luulisin, näin yhden kerran jälkeen.

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Kissan kontit, lähinnä huvittava tyyppi, mua hän ei edes huvita! Ärsyttävä lähinnä.
        Soittelee kaikille tuntemilleen naisille vokotellen mukaansa.
        Sitä olen ihmetellyt mistä saa salaisetkin kännynumerot?
        Ei kukaan flikoista häntä tosissaan ota, liian monta yrittää vokotella yhtäaikaa.
        Haaremiako aikoo itselleen koota?
        Oli yks flikoista hetken kiinnostunut hänestä,
        mutt mies teki typerimmän siirron minkä voi.
        Yritti tehdä naisen mustasukkaiseks, kai? Alkoi vonkaan toista naista vierestään
        ja kyseli siltä jos on yhteinen kotimatka. Ei ollut.
        Eikä ollut enää Kirsikään kiinnostunut!
        Joten mies sukkuloi yhä, ja liikuntaa näyttää olevan.
        Kävin tänään Kiitoradalla keskustassa,
        porukkaamme kuuluvia kun oli siellä tänään.
        Ihan mukava paikka luulisin, näin yhden kerran jälkeen.

Oh....luulin, että Mr. Liikkuva olisi ollut " kuvitteellinen" hahmo. 8-0

Kun kuitenkin viikko kalenterissa kaveri on jonkun "luona", niin tuli mieleen todellinen pleijeri rinkeleineen, jos ei sitten ole hyvä ystävä heille ja viettävät aikaa keskenään....

Täytyypä käydä kurkaamassa tuo paikka joskus, jos siellä päin vaeltelee, kun on ollut tarkoitus tulla botskeille terassi kierrokselle kesällä, kunhan vain ilmat sallisi ja sattuisi kaverin kanssa osumaan silloin fillis, sekä aikataulu kohdalleen.

DBTL:n olisi tarkoitus tulla, mutta ei ole vielä ihan 100% varma.....

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Oh....luulin, että Mr. Liikkuva olisi ollut " kuvitteellinen" hahmo. 8-0

Kun kuitenkin viikko kalenterissa kaveri on jonkun "luona", niin tuli mieleen todellinen pleijeri rinkeleineen, jos ei sitten ole hyvä ystävä heille ja viettävät aikaa keskenään....

Täytyypä käydä kurkaamassa tuo paikka joskus, jos siellä päin vaeltelee, kun on ollut tarkoitus tulla botskeille terassi kierrokselle kesällä, kunhan vain ilmat sallisi ja sattuisi kaverin kanssa osumaan silloin fillis, sekä aikataulu kohdalleen.

DBTL:n olisi tarkoitus tulla, mutta ei ole vielä ihan 100% varma.....

Siis toi lista oli kuviitteellinen sikäli ettei varmaan ihan noin ole mennyt, mut just tohon suuntaan.
        Kyllä me flikatkin "juoruillaan" keskenämme ja on käynyt ilmi ett
        jokainen hameen käyttäjä on saanut ehdotuksia.
        Ihan rehellisesti on tullut "ruokapileisiin" munkin luo, yhden" Kirsin" mukana!
        En ihan tyytyväinen asian laitaan ollut,
        mutt jokainen kutsuttu saa tuoda yhden ihmisen mukanaan.
        '
        Päivää ennen on kutsutun lähetettävä tekstari;montako ruokailee. (0-1 vai 2)
        Tietää suunnilleen paljonko pääruokaa on tehtävä ja mitä syötävää vieras tuo mukanaan. Siis jonkinlaiset yhteiset illanistujaiset nyyttikestityksellä, tavallisesti.
        Mä lopetan palstailun nyt joksikin aikaa, lupasin lähteä elokuviin ystäväni kanssa tänään. Hölhölmistyneenä en älynnyt edes kysyä mitä me mennään katsoon.
        Tavallisest sovitaan viikko aikaisemmin menosta elokuviin.
        Tämä on nyt extempore päähän pälkähdys häneltä luultavasti.
        Puolilta öin olen viimeistään kotona. Moikka

• Kilttiatm

Heräsin tänään 07.00 ja menin salille ja tulin juuri kotiin. Vaikka mies käy salilla ja liikkuuniin ei naisia kiinnosta ellei mies ole jännämies.

• nii-i

Aloittaja, kyllä liikkuva mies kelpaa, sillä ei ole mitään tekemistä jos juuri sinä et kelpaa, me muut kelvataan.

Ihan turha tehdä näitä typeriä avauksia. "Rikas ydinfyysikko ei kelpaa" Kelpaa, mutta se toinen rikas ydinfyysikko et sinä.

Sinä et kelpaa juuri siksi, koska sinussa on jotain pahasti vialla, muut kyllä kelpaa.

• Trollintappaja

Itseasiassa sinussa on jotain pahasti vialla jos tuolla tavoin avaudut aloittajalla.

Älä huoli paskakasa, et sinä lopulta kelpaa kenellekkään, he pettävät ja jättävät sinut ja kuolet yksin omiin paskaisiin vaippoihisi.

Niiiihhhhh

• nii-i
        Trollintappaja kirjoitti:

Itseasiassa sinussa on jotain pahasti vialla jos tuolla tavoin avaudut aloittajalla.

Älä huoli paskakasa, et sinä lopulta kelpaa kenellekkään, he pettävät ja jättävät sinut ja kuolet yksin omiin paskaisiin vaippoihisi.

Niiiihhhhh

Tai sitten sinulla olisi aika vetää johdot pois koneesta ja itsestäsi. ;D

• Naisenmielipide

Liikkumisessa ei ole mitään pahaa, päinvastoin, kunhan vaan ei ole mikään suorittajatylsimys ja osaa relatakin. Mutta sellainen mies jonka koko elämä pyörii treenien ympärillä on aika eri aaltopituudella kanssani, vaikka itsekin harrastan liikuntaa just sen verran kuin mieli tekee. Jos liikunta on ihan elämäntapajuttu kannattaa hakea samanlainen nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      101
      4006
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3850
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      43
      2237
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe