Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "geeniteknologia menee eteenpäin ja yhä uusia ominaisuuksia (tai niiden todennäköisyyksiä) voidaan paikantaa tiettyihin geeneihin niin voidaan ehkäistä paitsi suoranaisia perinnöllisiin sairauksia myös muita elämänlaatuun negatiivisesti vaikuttaviin asioihin kuten alkohlismia tai liikalihavuutta."

Ihan siksi kommentoin, kun jotkut jutut ovat vielä (ainakin omissa ajatuksissa) sellaisia, ettei ehkä kaikkea olisi hyvä "sorkkia" liikaa, monestakin syystä, mutta olin toki myös hieman väsynyt, kun kommentoin ja tein ehkä pidemmälle vieviä johtopäätöksiä, mitä ei viestissäsi edes ollut.

"Sama tietysti koskee munasolujen luovuttajia"

Tämä aukaisi ajatuksiasi hieman lisää, eli tein virheellisen päätelmän kommentistasi, jota pyydän anteeksi, vaikka olen hieman skeptinen näitä asioita kohtaan kuitenkin, taustalla ei ole mitään uskonnillista näkökantaa, vaan ihan muut seikat.
  2. Hmmm....järki & tunteet, eivät sulje toisiaan pois tai mistä minä voin sanoa, ehkä joillakin näin on.

Eläimellisyys, ei ole tunteet ainakaan minulla, eläimellisyys on minulle sitä, että halut/vietit ovat ohjaimissa, ei ihminen itse, eli jos ihminen ei oman "laivansa ruorissa", niin silloin käytös on eläimellistä., itse olen aina pystynyt siihen, kaikki ei pysty, joten en voi tietää mistä johtuu?

Viettejä ja haluja voi olla, mutta ne pitäisi mielestäni pystyä tunnistamaan, jolloin pystyt olemaan "ohjaimissa", etkä käyttäydy, kuin "eläin".