vedet silmistä

nnnnainennn

Miks mult lentää aina vedet silmistä ku luen tätä palstaa? ;)

74

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnainennn

Tai kirjotan tänne

• Tiedonhaluinenyks

Kostuuko alapää?

• Koska olet niin huumorintajuinen?

Kyllähän täällä laitetaan huumoria paljon mukaan, vaikka aihe olisi kuinka vaikea/paha, sehän on ihan luonnollista, kuuluu ihmisyyteen, helpompi käsitellä asioita huumorin kautta.....

• nnnnaainnen

Joo harvoin nauraa niin kunnolla et vedet roiskuu silmistä mut tää palsta on kyl mahtava!

• nnnnaainnen kirjoitti:

Joo harvoin nauraa niin kunnolla et vedet roiskuu silmistä mut tää palsta on kyl mahtava!

Ja niiiiiiiiin koukuttava omalla tavallaan...... =D

• seonhyvä

Palsta on peili ja naurat itsellesi.

• metsuriseksuaali_dadbod

Eli itket? Ehkä olet erityisherkkä.

• trollo

Kyllä, itkee kun kaikki kolahtaa juuri häneen

• aikuisten.oikeesti

Onko metsuriseksuaali ehkä samaa seksuaalisuuden suuntaa kuin aseseksuaali?
        Eli kirjoitusvirheitä tekevän, lääketieteellinen ilmaisu on dysfleksia!
        Sitten meitä olis jo ainakin kaksi täällä,tervetuloa kerhoon.
        Dysfleksia ei ole ainoa "kauneusvirheeni" mutt sen kanssa olen tehnyt eniten töitä.
        Kaikkea ei saa piiloitettua, vaikka yritys olis hyvä.

• oletainutlaatuinen

Itke vaan itke, Se helpottaa. Oot todella arvokas, ainutlaatuinen ja hieno ihminen.

• nainennnnnnn

Kiitos

• itkeävainauraa

Ihan parhaita koomikkoja on nuo helposti provosoituvat Superatm ja Ex-Pua. Ei mene kuin hetki kun alkaa juttu mennä ihan ala-arvoiseksi nimittelyksi. Miten jotkut voivatkin olla noin yksinkertaisia ressukoita?

• Jos tunnet jonkun olevan yksinkertainen ja/tai ressukka, niin eikö ole "ilkeetä" alkaa kiusaamaan tälläisiä ihmisiä?

Siis noilla kriteereillä tuo kirjoituksesi kuulostaa ilkeältä......en puutu muuhun tekstisi sisältöön.

• ouh-ouh

Totuus, se sattuu.

• Päätit sitten vittuilla kun et muutakaan osaa. Itsehän juuri syyllistyit nimittelyyn. Että se sinun kommenttisi sisällöstä sitten.....

• ouh-ouh kirjoitti:

Totuus, se sattuu.

Mikä totuus?

• sattuu_sattuu
        super-atm kirjoitti:

Mikä totuus?

Totuus2015, mikäs muu?

• Ex--PUA

" sää haukuit mua, vaikka mää sivuutin täysin asiallisen keskustelun sun kanssa ja kävin henkilöhyökkäykseen, ei saa, byääääähh!!!!!11" - itsenäinen vahva nainen.

Tyypillistä, ämmämäistä idioottimaisuutta.

Ensiksi itse ollaan liian tyhmiä vastaamaan itse aiheeseen, ja suututaan kuin lapset ja ryhdytään käyttämään shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, ja sitten kun saadaan taas selkään heilutellaan kanveissa provosoitusmikorttia.

Ainka jonka voi tuossa tilanteessa sanoa provosoituneen, on tyhmän huoran joka tippui kärryiltä ja suuttui.

• Ex--PUA
        super-atm kirjoitti:

Mikä totuus?

Ne ovat kuulleet esim.,minun käyttävän tuota lausetta - oikein - ne kuin lapset siten matikivat, ymmärtämättä itse edes mitä sillä meinataan. :D

• itkeävainauraa

sehän tuossa kommentissa olikin se juju, että käytin samaa metodia, mitä nuo nimetyt herrat käyttävät, ja heti älähtivät. Siihen samaanhan heidän tapansa viestiä perustuu. Ilkeäähän se oli, pyydän anteeksi. Myönnän sen, milloinkohan kyseiset nimimerkkiherrat pyytävät omaa ilkeyttään anteeksi. Ennustan, että eivät koskaan.

• sattuu_sattuu kirjoitti:

Totuus2015, mikäs muu?

No jos joku laittaa nimimerkikseen Totuus, muka sen takia että jutut olisivat totta, niin aika heikosti menee.

• Ex--PUA
        itkeävainauraa kirjoitti:

sehän tuossa kommentissa olikin se juju, että käytin samaa metodia, mitä nuo nimetyt herrat käyttävät, ja heti älähtivät. Siihen samaanhan heidän tapansa viestiä perustuu. Ilkeäähän se oli, pyydän anteeksi. Myönnän sen, milloinkohan kyseiset nimimerkkiherrat pyytävät omaa ilkeyttään anteeksi. Ennustan, että eivät koskaan.

Oletko tyhmä? Sen lisäksi että olet ilmeisen kostonhaluinen, koska narsistina sinulle ei saa sanoa takaisin vaikka tekisit mitä?

Etkä sinä käyttänyt mitään samaa metodia. Se että kuvittelet olevan olemassa jonkun "metodin" kertoo miten vilpittömästi oikeasti keskustelet, et pyri totuuteen tai rakentavaan keskusteluun, vaan ainoastaan yrität kieroilla ja manipuloida muita.

Sinä olet ansainnut sen, että sinua vastaan hyökätään, koska olet selkärangaton liero.

Miksi meidän pitäisi pyytää anteeksi heiltä, jotka ovat heitä joiden kuuluu pyytää anteeksi muilta, oi mielipidediktaattori?

• Palstatotuus

Olet korvapuusti niitä viimeisempiä ihmisiä diagnosoimaan ketään narsistiksi. Ei riitä eväät siihen.

• ooteeppinenmoukka
        Ex--PUA kirjoitti:

" sää haukuit mua, vaikka mää sivuutin täysin asiallisen keskustelun sun kanssa ja kävin henkilöhyökkäykseen, ei saa, byääääähh!!!!!11" - itsenäinen vahva nainen.

Tyypillistä, ämmämäistä idioottimaisuutta.

Ensiksi itse ollaan liian tyhmiä vastaamaan itse aiheeseen, ja suututaan kuin lapset ja ryhdytään käyttämään shaming languagea ja henkilöhyökkäystä, ja sitten kun saadaan taas selkään heilutellaan kanveissa provosoitusmikorttia.

Ainka jonka voi tuossa tilanteessa sanoa provosoituneen, on tyhmän huoran joka tippui kärryiltä ja suuttui.

Mutta se on hyvä että sinä osaat aina antaa tyylipuhtaita näytteitä tuosta shaming languagesta. Tiietään sitten mistä on kyse.

• Ex--PUA
        Palstatotuus kirjoitti:

Olet korvapuusti niitä viimeisempiä ihmisiä diagnosoimaan ketään narsistiksi. Ei riitä eväät siihen.

Sinä paskatotuus olet taas viimeinen arvioimaan minua. :D

MIKÄ arvioissani on mennyt pieleen? Oletan että tiedät paremmin ja olet lukenut enemmän psykologiaa ja jopa kohdannut enemmän narsuja kuin minä, sillä et kai muuten sanoisi sitä.

• Ex--PUA
        ooteeppinenmoukka kirjoitti:

Mutta se on hyvä että sinä osaat aina antaa tyylipuhtaita näytteitä tuosta shaming languagesta. Tiietään sitten mistä on kyse.

Ei minun tarvitse, riittää että osoitan sen heiltä jotka eivät muuta osaa.

Mites monta kertaa olet itse osallistunut siten väittelyyn?

• Kilttiatm

Anna pilluu?

• pettynytkosija

Miten kukaa palstalaine vois antaa sulle pillua ku et suostu edes treffeille palstalaisten kaa!

• 4848

Se on vielä pientä - kun lentää teet sieraimista, se on jo kiusallista.

• Kuinkakohan yleistä tämä on?

Olen itsekin huomannut, että välillä saa olla tarkkana, ettei juomat lennä näytölle.....onneksi oppinut jo hieman varovaisemmaksi. =D

Tämä palsta varmaan osittain koukuttaa juuri sen takia, kun hetkessä saa aikalailla laidasta laitaan koko tunneskaalan käytyä läpi.....

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

Kuinkakohan yleistä tämä on?

Olen itsekin huomannut, että välillä saa olla tarkkana, ettei juomat lennä näytölle.....onneksi oppinut jo hieman varovaisemmaksi. =D

Tämä palsta varmaan osittain koukuttaa juuri sen takia, kun hetkessä saa aikalailla laidasta laitaan koko tunneskaalan käytyä läpi.....

Sama täällä, minäkin saan mahtavia kiksejä , nauran yksinäni mikä tuntuu tosi oudolta ;) Minä ainakin jäin koukkuun tähän tunteita herättävään palstaan.
        En ole koskaan ilmaissut itseäni tällä tavalla kirjoittamalla mitä ajatuksia sisälläni onkaan. Olen ollut hiljaisuudessa viimeiset 10 vuotta. Nyt siiten voin ammentaa ajatuksiani tänne, ja tämä on palsta on kaapannut minut. Olen itsekkin ihmeissäni itsestäni, miten tämä on mahdollista avautua näin.

• Tähti-Silmä kirjoitti:

Sama täällä, minäkin saan mahtavia kiksejä , nauran yksinäni mikä tuntuu tosi oudolta ;) Minä ainakin jäin koukkuun tähän tunteita herättävään palstaan.
        En ole koskaan ilmaissut itseäni tällä tavalla kirjoittamalla mitä ajatuksia sisälläni onkaan. Olen ollut hiljaisuudessa viimeiset 10 vuotta. Nyt siiten voin ammentaa ajatuksiani tänne, ja tämä on palsta on kaapannut minut. Olen itsekkin ihmeissäni itsestäni, miten tämä on mahdollista avautua näin.

"En ole koskaan ilmaissut itseäni tällä tavalla kirjoittamalla mitä ajatuksia sisälläni onkaan."

Sama juttu, pystyn myös puhumaan (liikaakin =D), mutta silloin ei voi ihan niin vapaasti yleensä päästää tunteitaan & ajatuksiaan ulos, ennenkuin tietää, että toinen osapuoli pystyy ottamaan sen vastaan.

Olen kyllä aika pölöttäjä, mutta osaan myös kuunnella, sekä antaa tilaa.

• Tähti-Silmä
        MGTOW kirjoitti:

"En ole koskaan ilmaissut itseäni tällä tavalla kirjoittamalla mitä ajatuksia sisälläni onkaan."

Sama juttu, pystyn myös puhumaan (liikaakin =D), mutta silloin ei voi ihan niin vapaasti yleensä päästää tunteitaan & ajatuksiaan ulos, ennenkuin tietää, että toinen osapuoli pystyy ottamaan sen vastaan.

Olen kyllä aika pölöttäjä, mutta osaan myös kuunnella, sekä antaa tilaa.

Kuulostat samanlaiselta kuin minä :) yllätys. Minulla on sellainen periaate, että ei ole mitään asiaa josta ei voisi puhua. Tykkään keskustella kaikesta laidasta laitaan.
        Nyt kun olen täällä keskustellut, niin olen ihan oikeesti myös livenä saanut uuden tavan kommunikoida huumoria unohtamatta. Tällä on ollut positiivinen vaikutus minuun. Huumorin kukka on jälleen päässyt esiin minussa, jonka olin unohtanut jonnekkin , ties mihin lokeroon.

• Varoituksen_sana

Pidä kuitenkin huolta nestetasapainostas ettei kroppa kuivu. Ethän halua katkeraksi kipsipilluksi.

• aikuisten.oikeesti

Mun kipsi jalassani ylettyy vain 15cm polven yläpuolelle, nou hätä.
        Mistä tässä nyt riehaannuit? Tajusitko lopultakin.....

• aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Mun kipsi jalassani ylettyy vain 15cm polven yläpuolelle, nou hätä.
        Mistä tässä nyt riehaannuit? Tajusitko lopultakin.....

Hmmm...olitko sinä AP?

Ei tuo kommentti ollut varmaan sinulle tai mistä minä sitä tiedän......ihmettelen vain miksi sen niin otit....tai sitten tuo oli huumoria, joka meni minulta ohi. =D

Onkos kutimet ollut jo tarpeen, siis kutinan poistossa, onneksi ei ole vielä helteet....

• aikuisten.oikeesti

Taatusti ei ollut mun aloitus! Mä teen aloitukset AINA omalla nikkelläni, kun taas joku "salainen ihailijani" käyttää estoitta mun nikkeä.
        Miten hän sen pystyy tekeen ei mulle ole selvinnyt.
        Mutt tekona se on paskatemppu!
        Mulla vaihdettiin kipsinen jo lasikuituiseksi kipsiksi...en murene enää ympäriinsä.
        .
        Tää kipsi vaihdetaan 2 viikon välein ja hoidetaan silloin tää jalka:
        pestään, kuivataan , annetaan ilmakylpyä 2h, rasvataan ohuelti kauttaaltaan, annetaan kosteusvoiteen imeytyä ja laitetaan uus lasikuitukipsi jalkaan.
        Ja kun itse maksaa koko lystin niin vaikka joka päivä (ilmeisesti)yksityisellä puolella. Terveyskeskus tekee sen vain joka toinen viikko.
        On arvioitu et Juhannuksena mulla ei olis kipsiä enää ainakaan, keppiä joudun käyttään pidempään.
        Mustelmat ovat jo näkyvistä paikoista hävinneet, lonkasta ja olkapäästä mustelmat ja ruhjeetkin ovat lähes hävinneet. Mulla kävi tuuri!
        Siinä ois voinut mennä henkikin tai voinut käydä neliraajahalvaus ym.
        Karjui veljen vaimo kun kävi katsomas mua seuraavana aamuna.
        Tosi ammattimaista käytöstä häneltä, (on lääkäri) mutt oli niin järkyttynyt.
        Kyllä tämä tästä.

Taatusti ei ollut mun aloitus! Mä teen aloitukset AINA omalla nikkelläni, kun taas joku "salainen ihailijani" käyttää estoitta mun nikkeä.
        Miten hän sen pystyy tekeen ei mulle ole selvinnyt.
        Mutt tekona se on paskatemppu!
        Mulla vaihdettiin kipsinen jo lasikuituiseksi kipsiksi...en murene enää ympäriinsä.
        .
        Tää kipsi vaihdetaan 2 viikon välein ja hoidetaan silloin tää jalka:
        pestään, kuivataan , annetaan ilmakylpyä 2h, rasvataan ohuelti kauttaaltaan, annetaan kosteusvoiteen imeytyä ja laitetaan uus lasikuitukipsi jalkaan.
        Ja kun itse maksaa koko lystin niin vaikka joka päivä (ilmeisesti)yksityisellä puolella. Terveyskeskus tekee sen vain joka toinen viikko.
        On arvioitu et Juhannuksena mulla ei olis kipsiä enää ainakaan, keppiä joudun käyttään pidempään.
        Mustelmat ovat jo näkyvistä paikoista hävinneet, lonkasta ja olkapäästä mustelmat ja ruhjeetkin ovat lähes hävinneet. Mulla kävi tuuri!
        Siinä ois voinut mennä henkikin tai voinut käydä neliraajahalvaus ym.
        Karjui veljen vaimo kun kävi katsomas mua seuraavana aamuna.
        Tosi ammattimaista käytöstä häneltä, (on lääkäri) mutt oli niin järkyttynyt.
        Kyllä tämä tästä.

Sun nimimerkki ei ole rekisteröity, joten sitä voi käyttää kuka vain, eli rekisteröidyt nimimerkit on "sinisiä", jolloin ainoastaan sinä voit omaasi käyttää, sinun on myös silloin helpompi seurata viestejäsi, sekä vastauksia niihin.

Jos haluat niin neuvon sinua, mutta ei se ole vaikeaa, osaat varmasti itsekin, jos et, niin kysy vain, autan mielelläni.

Sanoin jo aikaisemmin, kun tuosta juteltiin, että saat olla onnellinen, että noin pienellä selvisit, on taas yksi syy arvostaa elämää itsessään, kun tietää mitä olisi voinut käydä.

Kuulostellaan! :)

• aikuisten.oikeesti
        MGTOW kirjoitti:

Sun nimimerkki ei ole rekisteröity, joten sitä voi käyttää kuka vain, eli rekisteröidyt nimimerkit on "sinisiä", jolloin ainoastaan sinä voit omaasi käyttää, sinun on myös silloin helpompi seurata viestejäsi, sekä vastauksia niihin.

Jos haluat niin neuvon sinua, mutta ei se ole vaikeaa, osaat varmasti itsekin, jos et, niin kysy vain, autan mielelläni.

Sanoin jo aikaisemmin, kun tuosta juteltiin, että saat olla onnellinen, että noin pienellä selvisit, on taas yksi syy arvostaa elämää itsessään, kun tietää mitä olisi voinut käydä.

Kuulostellaan! :)

Tiedän et rekisteröidyt on sinisiä. Tiedän myös miten rekisteröityä, sitä vaan en tee. Koska rekisteröidyn nicken saa selville. Miten sitä mä en tiedä... mut hän joka osaa nää systeemit sanoi et sit rekisteröidy kun löysi mun koneen muistista S24:n
        Tästä on olemas meillä periaate päätös ydinperheessä.
        Ei kuuluta facebook tai twitter ...mitä näitä samankaltaisia yhteisöjä nyt on.
        Joidenkin nyt on pakosta oltava siellä, jos firma jossa työskentelee on facebookis, mut yksityishenkilönä EI.
        Mä en viitsi nostaa sotaa tästä asiasta, tarpeeks paljon ollut jo hämminkiä suvussa viimeisten vuosien aikana.
        Kiitos sulle avun tarjonnasta, mutt mun on kieltäydyttävä.

• säälin.sua
        aikuisten.oikeesti kirjoitti:

Tiedän et rekisteröidyt on sinisiä. Tiedän myös miten rekisteröityä, sitä vaan en tee. Koska rekisteröidyn nicken saa selville. Miten sitä mä en tiedä... mut hän joka osaa nää systeemit sanoi et sit rekisteröidy kun löysi mun koneen muistista S24:n
        Joidenkin nyt on pakosta oltava siellä, jos firma jossa työskentelee on facebookis, mut yksityishenkilönä EI.
        Mä en viitsi nostaa sotaa tästä asiasta, tarpeeks paljon ollut jo hämminkiä suvussa viimeisten vuosien aikana.

Eli oot alistettu tossun alle. Saako sulla olla omia mielipiteitä, vai onko nämäkin kirjoitukset yhdessä sovittu?

Ymmärrän, tosin tuota en tiennyt, että "väärät" henkilöt saisisivat sen selville, jos tieto pitää paikkaansa.

Itse en ole somessa ainakaan tällä hetkellä, koska en koe sitä minun jutukseni, se tuntuu vain jollakin tavalla teennäiseltä/epäaidolta....

Ei kestä kiittää. :)

• MGTOW kirjoitti:

Ymmärrän, tosin tuota en tiennyt, että "väärät" henkilöt saisisivat sen selville, jos tieto pitää paikkaansa.

Itse en ole somessa ainakaan tällä hetkellä, koska en koe sitä minun jutukseni, se tuntuu vain jollakin tavalla teennäiseltä/epäaidolta....

Ei kestä kiittää. :)

Moi ! Luin teidän keskustelua ja heräsi kymysys! Saako joku jos haluaa selville minun asioitani , kun rekisteröin mun nimimerkin? Sitäkö se nicke tarkoitta ?
        En ymmärrä kaikkia sanontoja mitä täällä käytetään, sori tietämättömyyteni :(
        Minä täällä ihmettelen :o

• Älykkö kirjoitti:

Moi ! Luin teidän keskustelua ja heräsi kymysys! Saako joku jos haluaa selville minun asioitani , kun rekisteröin mun nimimerkin? Sitäkö se nicke tarkoitta ?
        En ymmärrä kaikkia sanontoja mitä täällä käytetään, sori tietämättömyyteni :(
        Minä täällä ihmettelen :o

"heräsi kymysys! Saako joku jos haluaa selville minun asioitani , kun rekisteröin mun nimimerkin?"

Minun on pakko sanoa, etten tiedä vastausta tähän, eli saako "väärät" ihmiset jotain tietoa, en kyllä ihan heti jaksa uskoa siihen, mutta kai joku viisaampi, sen ilmoittaa, kun en jaksa tutkia asiaa sen enempää, koska en näe ongelmaa siinä.

Täytyy jossain vaiheessa hieman tutkia, jos jaksaa kiinnostua asiasta.....mutta sanoisin äkkiseltään, etten usko että tässä olisi mitään suurta ongelmaa, siis normaalilla ihmisellä, millä ei ole mitään ihan "hulluja" ajatuksia......

• MGTOW kirjoitti:

"heräsi kymysys! Saako joku jos haluaa selville minun asioitani , kun rekisteröin mun nimimerkin?"

Minun on pakko sanoa, etten tiedä vastausta tähän, eli saako "väärät" ihmiset jotain tietoa, en kyllä ihan heti jaksa uskoa siihen, mutta kai joku viisaampi, sen ilmoittaa, kun en jaksa tutkia asiaa sen enempää, koska en näe ongelmaa siinä.

Täytyy jossain vaiheessa hieman tutkia, jos jaksaa kiinnostua asiasta.....mutta sanoisin äkkiseltään, etten usko että tässä olisi mitään suurta ongelmaa, siis normaalilla ihmisellä, millä ei ole mitään ihan "hulluja" ajatuksia......

Ok, etten turhaa hermoile :)
        Pari viikkoa sitten , joku yhdysvalloista murtautu mun sähköpostiini.
        Mietin pienessä päässäni, että miksi joku oli kiinnostunut minusta, outoa!
        Minusta on tullut hullun vainoharhainen :D
        Kyllä se jää vaivaamaan mieleen. Tai sitten se oli hakkerointia harjoitteleva, tiedä noista nyt sitten.

• Älykkö kirjoitti:

Ok, etten turhaa hermoile :)
        Pari viikkoa sitten , joku yhdysvalloista murtautu mun sähköpostiini.
        Mietin pienessä päässäni, että miksi joku oli kiinnostunut minusta, outoa!
        Minusta on tullut hullun vainoharhainen :D
        Kyllä se jää vaivaamaan mieleen. Tai sitten se oli hakkerointia harjoitteleva, tiedä noista nyt sitten.

"Pari viikkoa sitten , joku yhdysvalloista murtautu mun sähköpostiini."

Miten sait selville?

"Mietin pienessä päässäni, että miksi joku oli kiinnostunut minusta, outoa!"

Niimpä, mutta jos tuollaista käy, niin kyllähän se on vähän sama asia, kuin joku murtautuisi kotiisi, eli varmasti aiheuttaa huonoa oloa, kun turvallisuuden tunne heikkenee, sekä kodin tuoma turva, kun tietää, että on pengottu tavaroita.

Toivottavasti ei aiheuttanut mitään liian huonoa oloa.....

• MGTOW kirjoitti:

"Pari viikkoa sitten , joku yhdysvalloista murtautu mun sähköpostiini."

Miten sait selville?

Niimpä, mutta jos tuollaista käy, niin kyllähän se on vähän sama asia, kuin joku murtautuisi kotiisi, eli varmasti aiheuttaa huonoa oloa, kun turvallisuuden tunne heikkenee, sekä kodin tuoma turva, kun tietää, että on pengottu tavaroita.

Toivottavasti ei aiheuttanut mitään liian huonoa oloa.....

Palveluntarjoaja ilmoitti minulle, ja kehottivat vaihtamaan salasanan!
        Mutta sitten kävikin niin etten päässytkään sähkikseeni koska kirjautuessani minun olisi pitänyt ilmoittaa puhelinnumeroni , mutta olin laittanut sinne väärin puhelinnumeroni , hahahaaa.....Tosi älykästä.......
        Nyt se mun sähkis on jossain missä lie!

• Älykkö kirjoitti:

Palveluntarjoaja ilmoitti minulle, ja kehottivat vaihtamaan salasanan!
        Mutta sitten kävikin niin etten päässytkään sähkikseeni koska kirjautuessani minun olisi pitänyt ilmoittaa puhelinnumeroni , mutta olin laittanut sinne väärin puhelinnumeroni , hahahaaa.....Tosi älykästä.......
        Nyt se mun sähkis on jossain missä lie!

Eikö palvelun tarjoaja pysty aukaisemaan sitä sinulle ilman puhelin numeroa, koska ottivathan he yhteyttä suoraan sinuun, niin luulisi sen onnistuvan?

• aikuisten.oikeesti
        säälin.sua kirjoitti:

Eli oot alistettu tossun alle. Saako sulla olla omia mielipiteitä, vai onko nämäkin kirjoitukset yhdessä sovittu?

Älä, Hölmöile! Vaikutanko mä alistetulta? Ai jaa, no se on sun mielipiteesi.
        .
        Mulla on toisenlainen mielipide, ei mun perhe tykkää et höpötän täällä...
        ovat yrittäneet kieltää. Millä määräät täysikäistä mitä hän ei saa tehdä: kerroppa.
        Ollaan puhuttu asiasta...mikä vaikuttaa mihinkin asiaan.
        Olen kuunnellut heitä ja he minua...ollaan tehty kompromissejä.
        .
        Paljonko sinä "säälijäni" olet itsestäsi täällä kertonut, mä olen kertonut niin paljon, olen kertonut joskus liikaakin. viimeeks skooterista.
        Ei ollut viisas teko multa, vaan saivat ilmeisesti salattua lopulta tiedot.
        Mä sain kokkareita.
        .
        Mun läppäri ei ole minun, mun nettiyhteys ei ole mun nimissäni. Mulla on toisen ihmisen sähköposti osoite koneellani. Tosin mulla ei ole siihen salasanaa.
        Sähköpostin omistaja tilaa netistä silloin tällöin jotain...jotta se on toiminnas...
        .

-Niin on. Mutt multa häipyi valokuvat kansiosta, siis ne katosivat yhden yön aikana. Joku oli hakkeroinut mun pöytäkoneelle itsensä," tuki"sanoi kun tarkasti mun koneeni. Silloin faija hermostui...
        .
        Minä olen nyt niin monen mutkan takana, et siinä saa hakkerikin pureskella kynsiään.
        Käytän puolvuotta korkeintaan samaa konetta.
        Mä en näitä läppäreitä osta tai vaihtele omista rahoistani....pappa betala.
        .
        Eikä munssa ole mitään mielenkiintoista, en ole rikas tai kuuluisa.
        Useimmiten PA, mut sapuskoissa olen pysynyt,
        nälkää nähnyt vain tietämättäni, kun ruoka ei ole maistunut.
        Jotkut opiskelu kaverit on pitäneet mua tärähtäneenä kun olen jutellut asiast.
        Ei kuulemma niin tapahdu kuin elokuvissa. Siin tapauksessa olen Filmstarr!

• MGTOW kirjoitti:

Eikö palvelun tarjoaja pysty aukaisemaan sitä sinulle ilman puhelin numeroa, koska ottivathan he yhteyttä suoraan sinuun, niin luulisi sen onnistuvan?

Ei tullut muuten mieleen ottaa yhteyttä asiassa. Mutta loin uuden sähkiksen, en käytä sitä kovinkaan paljon, joten ei se haitannut.
        Nyt täytyy nostella puntteja kun hartiat on jumissa!

• Älykkö kirjoitti:

Ei tullut muuten mieleen ottaa yhteyttä asiassa. Mutta loin uuden sähkiksen, en käytä sitä kovinkaan paljon, joten ei se haitannut.
        Nyt täytyy nostella puntteja kun hartiat on jumissa!

Mun pitäis pultata tanko kattoon, että pääsee silläkin "leikkimään" ja roikkumaan, vaikka ei paikat olekaan jumissa....

• MGTOW kirjoitti:

Mun pitäis pultata tanko kattoon, että pääsee silläkin "leikkimään" ja roikkumaan, vaikka ei paikat olekaan jumissa....

Joo, roikkuminen ja leikkiminen on kivaa, minäkin nuorempana aina roikuin tangolla tai puissa, hehehee, olin aika villi lapsi tytöksi!
        Paras leuanveto on ollut tyttönä 11 kertaa.
        Nyt ei mene yhtäkään! Mut puntit heiluu, mul on 1 kilon ja 2 kilon käsipainot!
        Tee sellaisia pitkiä sarjoja, en mitään lyhyitä ja lepo juttuja.

• Älykkö kirjoitti:

Joo, roikkuminen ja leikkiminen on kivaa, minäkin nuorempana aina roikuin tangolla tai puissa, hehehee, olin aika villi lapsi tytöksi!
        Paras leuanveto on ollut tyttönä 11 kertaa.
        Nyt ei mene yhtäkään! Mut puntit heiluu, mul on 1 kilon ja 2 kilon käsipainot!
        Tee sellaisia pitkiä sarjoja, en mitään lyhyitä ja lepo juttuja.

=) "Joo, roikkuminen ja leikkiminen on kivaa, minäkin nuorempana aina roikuin tangolla tai puissa,"

Sama vaikka ei se ole iästä kiinni nuo kiipeilyt, sen minkä on nuorena oppinut, niin....

Ollut aika monta "läheltä piti" tilannetta, sekä puissa, että kallioilla, mutta onneksi mitään pahempaa ei ole sattunut, eli selvitty säikähdyksillä ja pienillä ruhjeilla, "kantapään" kautta kun oppii, niin menee helpommin opittu "selkärankaan". =D

Tänä vuonna ei olla vielä puissa roikuttu/kiipeilty, mutta täytyy tunnustaa, että viime vuonna useastikin. ;D

• MGTOW kirjoitti:

=) "Joo, roikkuminen ja leikkiminen on kivaa, minäkin nuorempana aina roikuin tangolla tai puissa,"

Sama vaikka ei se ole iästä kiinni nuo kiipeilyt, sen minkä on nuorena oppinut, niin....

Ollut aika monta "läheltä piti" tilannetta, sekä puissa, että kallioilla, mutta onneksi mitään pahempaa ei ole sattunut, eli selvitty säikähdyksillä ja pienillä ruhjeilla, "kantapään" kautta kun oppii, niin menee helpommin opittu "selkärankaan". =D

Tänä vuonna ei olla vielä puissa roikuttu/kiipeilty, mutta täytyy tunnustaa, että viime vuonna useastikin. ;D

Sinähän villi vekara olet..heh..
        Harrastatko kiipeilyä? Kuulosti myös siltä että olet sähköasentaja ? Hmmm...

• Älykkö kirjoitti:

Sinähän villi vekara olet..heh..
        Harrastatko kiipeilyä? Kuulosti myös siltä että olet sähköasentaja ? Hmmm...

Kuinka monta profilointia harrastavaa naista täällä palstalla on. ;D

Mutta, mutta eipäs lähdetä teidän leikkiin mukaan nyt yhtään.... =D

Luonnossa kun liikkuu, niin joskus voi olla ihan syy kiivetä ja välillä ei ole syytä, vaan vain "halu".....

Kiipeily on yksi harrastus, jonka haluaisin aloittaa, ehkä aloitankin, siis niin että ostaa itselleen vermeet ja harrastaa vaikka itsekseen fiiliksen mukaan....katsotaan ei ikinä tiedä.....

• MGTOW kirjoitti:

Kuinka monta profilointia harrastavaa naista täällä palstalla on. ;D

Mutta, mutta eipäs lähdetä teidän leikkiin mukaan nyt yhtään.... =D

Luonnossa kun liikkuu, niin joskus voi olla ihan syy kiivetä ja välillä ei ole syytä, vaan vain "halu".....

Kiipeily on yksi harrastus, jonka haluaisin aloittaa, ehkä aloitankin, siis niin että ostaa itselleen vermeet ja harrastaa vaikka itsekseen fiiliksen mukaan....katsotaan ei ikinä tiedä.....

Olet niin arvoituksellinen, että päässä alkaa liikkumaan kaikenlaista...hmm...
        Tiedonjanoa ei voi sammuttaa, koska kukaan täällä ei kerro tarpeeksi itsestään.
        Joten jännite välillämme säilyy.......ja pitää otteessaan! Tunteitakin on mukana :D

• pelottavapalsta
        Älykkö kirjoitti:

Olet niin arvoituksellinen, että päässä alkaa liikkumaan kaikenlaista...hmm...
        Tiedonjanoa ei voi sammuttaa, koska kukaan täällä ei kerro tarpeeksi itsestään.
        Joten jännite välillämme säilyy.......ja pitää otteessaan! Tunteitakin on mukana :D

"Joten jännite välillämme säilyy.......ja pitää otteessaan! Tunteitakin on mukana :D"

Huh-huh, on täällä sekopäistä porukkaa!

• OnanistMasturbator

Meitsiltä lentää aina sperma kyrvästä!

• aikuisten.oikeesti

ANTEEKSI: Älykkö!

-Niin on. Mutt multa häipyi valokuvat kansiosta............................
      :..........................................................................................................................:
      Voi taivas, EIIIIIIH.
      Siis mun oli tarkoitus kirjoittaa ...Niin no. Mutt multa häipyi valokuvat...
      Mä olen kirjoittanut taas väärin ja ollut tietämättäni hävytön.
      .
      Systeri halus tietää mistä mä täällä keskustelen. Näytin muutaman ketjun missä olen käynyt ja ottanut osaa keskusteluun.
      Istuin ns. baarijakkaralla ja kiersin hänen hiuksiaan siinä samalla rullalle.
      .
      Sisar kysyi et miks mä olen töykeä Älykölle? -Siis mitä, miten niin, missä kohtaa?
      Hän näytti mulle oikein sormellaan kohdan. Kysyin vielä ett mitä törkeää siinä on?
      Systeri: et sä kyllä muuten vaan noin törkeesti murjaisis Älykölle!
      Niin no, onko se jollainlailla törkeää muka?
      - Jaaha, mutt kirjoitit sit kumminkin tähän vastaukees: Niin on!
      Mulla on ollut oikein paha lukihäiriö, jota myös dysfasiaksi kutsutaan.
      Se seuraa mua vieläkin vaikka olen saanut siihen hoitoa/kuolutusta.
      Näitä virheitä mulle sattuu koska en käytä enää oikolukijaa texteissäni.
      Olen tavattoman nolo ja pahoillani tapahtuneesta. Suo anteeksi.

• Kiitos selvennyksestä ; D Ei mua sattunut, enkä pahoittanut mieltäni.
        Huomasin että sinun tekstisi poukkoli omituisesti. No hätä, kaikki hyvin!
        Hyvää illan jatkoa ! :)

• "Mietin pienessä päässäni, että miksi joku oli kiinnostunut minusta, outoa!"

Kesti itseltäkin hetki pähkäillä, mikä aikaisemmassa vastauksessa oli "töykeää", eli tuskimpa Älykkö edes huomasi asiaa....

kysymys: "Mietin pienessä päässäni, että miksi joku oli kiinnostunut minusta"

Vastaus: "Niin on"

Kysymys: "outoa!"

Vastaus: "Niin on"

Eli minun mielestä mitää kauhean töykeää ei ole tapahtunut, itse olisin voinut sanoa samallalailla, kun on se outoa, jos joku murtautuu yksityishenkilön tietoihin, siis ainakin itse pidän sitä outona.....tämäkin asia "lukijan silmissä", kumpaan kohtaan vastauksesi haluaa sijoittaa, itse tulkitsin, että ihmettelit asiaa "oudoksi", niinkuin Älykkö itsekin.

• No, hyvät hyssykät! En itse pysty vastaamaan mitään järkeväää....
        aikuisten.oikeesti teksti ei tosiaankaan mennyt mun tajuntaan, outoa!
        Naurattaa niin "oudon paljon" Kuka minusta nyt olisi kiinnostunut, häh,....
        Meikit levis silmille.hahahaaa.....

• Älykkö kirjoitti:

No, hyvät hyssykät! En itse pysty vastaamaan mitään järkeväää....
        aikuisten.oikeesti teksti ei tosiaankaan mennyt mun tajuntaan, outoa!
        Naurattaa niin "oudon paljon" Kuka minusta nyt olisi kiinnostunut, häh,....
        Meikit levis silmille.hahahaaa.....

Siis itse ymmärsin sen heti, että sinä tarkoitit, että on outoa, että joku murtautuu yksityishenkilön tietoihin, sekä hänen vastauksensa siihen, että se on myös hänen mielestä outoa, kun hänellekin on näin käynyt, kun se on minun mielestäkin outoa, että jotkut tätä harrastavat........vaikka nykymaailmassa ei voi olettaakaan, että joku itselle "outo" asia olisi jollekin muulle outoa.....taas mennään tähän, että on erillaisia ihmisiä ja kaikki eivät ole samanlaisia, kuin itse on.

Siksi aloinkin mietiskelemään tuota asiaa, eli missä kohtaa on sanottu töykeäsi, kun en itse sitä niin nähnyt, mutta se olikin taas "lukijan silmissä", eli riippuu ihan miten asian ymmärtää ja kumpaan kohtaan lausetta vastauksen asettaa....

• MGTOW kirjoitti:

Siis itse ymmärsin sen heti, että sinä tarkoitit, että on outoa, että joku murtautuu yksityishenkilön tietoihin, sekä hänen vastauksensa siihen, että se on myös hänen mielestä outoa, kun hänellekin on näin käynyt, kun se on minun mielestäkin outoa, että jotkut tätä harrastavat........vaikka nykymaailmassa ei voi olettaakaan, että joku itselle "outo" asia olisi jollekin muulle outoa.....taas mennään tähän, että on erillaisia ihmisiä ja kaikki eivät ole samanlaisia, kuin itse on.

Siksi aloinkin mietiskelemään tuota asiaa, eli missä kohtaa on sanottu töykeäsi, kun en itse sitä niin nähnyt, mutta se olikin taas "lukijan silmissä", eli riippuu ihan miten asian ymmärtää ja kumpaan kohtaan lausetta vastauksen asettaa....

Ei, ei nyt ollaan ihan väärällä polulla, menee puurot ja vellit sekaisin , en enää pysy perässä! :( Mun puolesta asia on selvä !

• Älykkö kirjoitti:

Ei, ei nyt ollaan ihan väärällä polulla, menee puurot ja vellit sekaisin , en enää pysy perässä! :( Mun puolesta asia on selvä !

Tiesin, tiesin.....kunhan ihmettelin.....kun herätti ihmetyksen, kun en käsittänyt ensin, mikä oli "ongelma", minkä sitä itselleen voi, kun alkaa pohtia, niin pohtii sitten loppuun, tykkään ratkoa ja miettiä. =D

• MGTOW kirjoitti:

Tiesin, tiesin.....kunhan ihmettelin.....kun herätti ihmetyksen, kun en käsittänyt ensin, mikä oli "ongelma", minkä sitä itselleen voi, kun alkaa pohtia, niin pohtii sitten loppuun, tykkään ratkoa ja miettiä. =D

Rauhotu hyvä pohtia mies ;D
        Katsoitko jääkiekko matsin ?
        Minult meni ohi, näin ihan loppu pelin vaan!

• Älykkö kirjoitti:

Rauhotu hyvä pohtia mies ;D
        Katsoitko jääkiekko matsin ?
        Minult meni ohi, näin ihan loppu pelin vaan!

"Rauhotu hyvä pohtia mies"

Nuo kaksi asiaa kuuluvat yhteen, ei voi pohtia, jos ei ole rauhallinen, eli sekin on hyvä ominaisuus hallita, siis rauhoittuminen, kun muuten ei voi harrastaa pohtimista, kunhan pohdiskelen, tässä yksi pieni nopea pohdiskelun tulos, näin äkkiseltään pohdiskellen, ihan vain omia pohdiskeluja. =)

Mikä jääkiekko matsi, eihän tänä vuonna edes pelata MM jääkiekkoa?! ;)

En ole fanaattinen "sohva urheilija", eli todella harvoin seuraan urheilua TV:stä, en ainakaan yksin jaksa kauheasti sitä harrastaa, eli esim. Leijonien pelit on tästä poikkeus.

Mutta TÄNÄ vuonna ei pelattu MM jääkiekkoa! ;D

• MGTOW kirjoitti:

"Rauhotu hyvä pohtia mies"

Nuo kaksi asiaa kuuluvat yhteen, ei voi pohtia, jos ei ole rauhallinen, eli sekin on hyvä ominaisuus hallita, siis rauhoittuminen, kun muuten ei voi harrastaa pohtimista, kunhan pohdiskelen, tässä yksi pieni nopea pohdiskelun tulos, näin äkkiseltään pohdiskellen, ihan vain omia pohdiskeluja. =)

Mikä jääkiekko matsi, eihän tänä vuonna edes pelata MM jääkiekkoa?! ;)

En ole fanaattinen "sohva urheilija", eli todella harvoin seuraan urheilua TV:stä, en ainakaan yksin jaksa kauheasti sitä harrastaa, eli esim. Leijonien pelit on tästä poikkeus.

Mutta TÄNÄ vuonna ei pelattu MM jääkiekkoa! ;D

https://m.youtube.com/channel/UCxK4pyWnlOa4L1wkcPZjQxA

• Anteeksi en osannut liittää oikein , oli eka kerta kun yritin laittaa ?
        Oli tarkoitus soittaa sinulle, Beegees Fanny!

• Älykkö kirjoitti:

Anteeksi en osannut liittää oikein , oli eka kerta kun yritin laittaa ?
        Oli tarkoitus soittaa sinulle, Beegees Fanny!

Kiitos, laitoin soimaan....olin hapella ja hieman piti tankata pupun ruokaa. =D

• MGTOW kirjoitti:

Kiitos, laitoin soimaan....olin hapella ja hieman piti tankata pupun ruokaa. =D

Ole hyvä! Ai särähti korvaan tuo "pupun ruokaa", vasten mielistäkö?
        Minä syö sitä joka päivä ja vähän muutakin.
        Kohta täytyy taas lopettaa palstailu ja mennä lukemaan lehteä, sit unten maille.
        Joten kiitos tämän päiväisistä runsaista ajatusten vaihdoista :) Öitä zzzzzz......

• Älykkö kirjoitti:

Ole hyvä! Ai särähti korvaan tuo "pupun ruokaa", vasten mielistäkö?
        Minä syö sitä joka päivä ja vähän muutakin.
        Kohta täytyy taas lopettaa palstailu ja mennä lukemaan lehteä, sit unten maille.
        Joten kiitos tämän päiväisistä runsaista ajatusten vaihdoista :) Öitä zzzzzz......

Ei ole vasten mielistä vaan sopivan köykäistä, varsinkin kesällä en pysty helteille syömään mitään kauhean raskasta, iltaisin sitten iskee kauhea nälkä, kun ilma hieman viilenee....

Se on vain ollut käytössä naskalista asti, eli pientä huumoria pitää olla myös tässä asiassa. =D

Kiitos myös sinulle, öitä ja hyviä unia! :)

• röhröhröhhöhhöööö

Jep. Kyllä tämä palsta on suoli24 parasta viihdettä kun pystyy olemaan provosoitumatta näistä. Parhaimmat naurut tarjoaa muutama ätmi-vakkari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      41
      2760
    2. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      56
      2588
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      49
      2222
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      335
      1940
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      137
      1682
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1515
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1348
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1207
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      42
      1126
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1086
    Aihe