Naiset halveksii heikkoutta ja suosii vain vahvoja miehiä. Naiset harrastaa rodunjalostusta, eli käytännössä ovat siis NATSEJA.
Naiset on sosiaalidarwinisteja
60
<50
Vastaukset
- Ex--PUA
Tässä on hyvä analogia kyllä.
Naiset myös näyttelevät pehmeiden arvojen kannattajia, mutta todellinen luonne näkyy aina ennemmin tai myöhemmin.- eisamaasia
Naiset usein kannattavatkin pehmeitä arvoja, mutta itsekkäät ätmit väärintulkitsevat tämän "Haa! Mähän voisin käyttää tuota!"
- khvobö
Palstan nimen voisi muuttaa naisten haukkujien palstaksi.
- nojaa.a
Eivät nämä meidän puheenaiheet valitettavasti tyhjästä synny.
Kun nainen listaa miehen ihannekriteereitä niin miten useasti kuulet siellä sanat kiltti/hyväsydäminen/kunnollinen? - vihatipunen
nojaa.a kirjoitti:
Kun nainen listaa miehen ihannekriteereitä niin miten useasti kuulet siellä sanat kiltti/hyväsydäminen/kunnollinen?Eihän se, että mies on henkisesti vahva sulje pois sitä, että on kiltti, kunnollinen ja hyväsydäminen? Vai sulkeeko muka.
- fatat3
vihatipunen kirjoitti:
Eihän se, että mies on henkisesti vahva sulje pois sitä, että on kiltti, kunnollinen ja hyväsydäminen? Vai sulkeeko muka.
Naiset haluaa pelimiehen, jolla on sydän kultaa, joka parantaa tapansa naisen vuoksi. Eli käytännössä sulkee.
- vihatipunen
fatat3 kirjoitti:
Naiset haluaa pelimiehen, jolla on sydän kultaa, joka parantaa tapansa naisen vuoksi. Eli käytännössä sulkee.
Jos sä noin sanot niin varmaan asia näin sit on.
- jyli
fatat3 kirjoitti:
Näinpä juuri, naiset haluavat pelimiehen. ;)
- nojaa.a
vihatipunen kirjoitti:
Eihän se, että mies on henkisesti vahva sulje pois sitä, että on kiltti, kunnollinen ja hyväsydäminen? Vai sulkeeko muka.
Taas tuli vain tuota vahvuuden korostamista eli ensin pitää olla vahva ja vasta sen jälkeen tulee muu. Entäs jos on herkkä ei henkisesti vahva mies?
- vihatipunen
nojaa.a kirjoitti:
Taas tuli vain tuota vahvuuden korostamista eli ensin pitää olla vahva ja vasta sen jälkeen tulee muu. Entäs jos on herkkä ei henkisesti vahva mies?
Huoh. Ne nyt vaan sattuivat olemaan tuossa järjestyksessä.
"Entäs jos on herkkä ei henkisesti vahva mies?"
En minä tiedä. Mutta siis, minä pidän itseäni kohtuullisen vahvana henkisesti mutta olen myös aika herkkä. Ei nuo ominaisuudet ole toistensa vastakohtia. vihatipunen kirjoitti:
Huoh. Ne nyt vaan sattuivat olemaan tuossa järjestyksessä.
En minä tiedä. Mutta siis, minä pidän itseäni kohtuullisen vahvana henkisesti mutta olen myös aika herkkä. Ei nuo ominaisuudet ole toistensa vastakohtia."Entäs jos on herkkä ei henkisesti vahva mies?"
Ugh, nuo kaksi asiaa eivät sulje toisiaan pois, herkkyys jopa auttaa olemaan henkisesti vahvempi, kuin ei herkkä.....
Olet vain yksilö meidän muiden joukossa, tiedän herkkiä yksilöitä, jotka ovat kokeneet kovia, ns. normaali ei olisi siitä pakosti edes selvinnyt, mutta kovinkin herkkä selvisi.
Jos näin on kohdallasi ja tiedät ihan varmasti, että sinun seoksellasi et pysty olemaan henkisesti vahva, niin osanottoni, mutta kertomasi on kaukana totuudesta tai sitä ei voi ainakaan yleistää, päinvastoin.- vihatipunen
MGTOW kirjoitti:
Ugh, nuo kaksi asiaa eivät sulje toisiaan pois, herkkyys jopa auttaa olemaan henkisesti vahvempi, kuin ei herkkä.....
Olet vain yksilö meidän muiden joukossa, tiedän herkkiä yksilöitä, jotka ovat kokeneet kovia, ns. normaali ei olisi siitä pakosti edes selvinnyt, mutta kovinkin herkkä selvisi.
Jos näin on kohdallasi ja tiedät ihan varmasti, että sinun seoksellasi et pysty olemaan henkisesti vahva, niin osanottoni, mutta kertomasi on kaukana totuudesta tai sitä ei voi ainakaan yleistää, päinvastoin.Kuule ihan sama mulle. Mä en jaksa analysoida itseäni enkä muita. Ihan sama mitä mihinkin kirjoitan aina menee väärin. Taidanpa keksiä nyt parempaa tekemistä, tämä palsta ei ole mun paikkani..jos se on koskaan ollutkaan.
Hyviä väittelyitä kaikille. Pitäkää huoli, että kirjoitatte juuri oikeita asioita ettei kukaan vedä herneenpalkoa nenään..(kuten minä nyt juuri teen) - vihatipunen
MGTOW kirjoitti:
Jos näin on kohdallasi ja tiedät ihan varmasti, että sinun seoksellasi et pysty olemaan henkisesti vahva, niin osanottoni, mutta kertomasi on kaukana totuudesta tai sitä ei voi ainakaan yleistää, päinvastoin.Ja sitten vielä...Muotitermi "erityisherkkyys" vituttaa mua ihan suunnattomasti. Kaikki luulevat olevansa niin ainutlaatuisia "erityisherkkiä". Niille on oikein FB:ssä omia ryhmiäkin, ja mun pari ystävääkin niihin kuuluu. Voisin itsekin liittyä koska luultavasti olen sellainen..mutta en liity, koska se on muotitermi.
vihatipunen kirjoitti:
Kuule ihan sama mulle. Mä en jaksa analysoida itseäni enkä muita. Ihan sama mitä mihinkin kirjoitan aina menee väärin. Taidanpa keksiä nyt parempaa tekemistä, tämä palsta ei ole mun paikkani..jos se on koskaan ollutkaan.
Hyviä väittelyitä kaikille. Pitäkää huoli, että kirjoitatte juuri oikeita asioita ettei kukaan vedä herneenpalkoa nenään..(kuten minä nyt juuri teen)Nyt tuli virhe minulle, annathan anteeksi, ei pitänyt vasta sinun kommenttiin vaan aikaisempaan, eli "nojaa.a" kirjoitukseen, eli minulle tuli "kohdistus" virhe, jostain syystä, en edes käsitä miten se tapahtui.......olen oikeasti pahoillani ja tällä kertaa palkokasvi nenässäsi ei ole siellä syyttä. :(
"Taas tuli vain tuota vahvuuden korostamista eli ensin pitää olla vahva ja vasta sen jälkeen tulee muu. Entäs jos on herkkä ei henkisesti vahva mies?"
Kaikki hyvin ja rauha?vihatipunen kirjoitti:
Ja sitten vielä...Muotitermi "erityisherkkyys" vituttaa mua ihan suunnattomasti. Kaikki luulevat olevansa niin ainutlaatuisia "erityisherkkiä". Niille on oikein FB:ssä omia ryhmiäkin, ja mun pari ystävääkin niihin kuuluu. Voisin itsekin liittyä koska luultavasti olen sellainen..mutta en liity, koska se on muotitermi.
Ei ole muotitermi, on vaan ollut pitkään vaiettu asia/tutkimaton, syyllistetty oikeastaan sairaudeksi.....
Suutuitpa kovasti, pahoittelut, en olisi uskonut, olisin ehkä odottanut ihmetystä siitä, miten kommenttini olisi kohdistettu sinun kommenttiin....
En edes nähnyt kommenttiasi, kun omaani kirjoitin, vaan vasta lähettämisen jälkeen huomasin, että sinäkin olit kommentoinut samaa kommenttia, palsta "bugaa" näköjään välillä.
Saat purkaa kiukkuasi minuun, koska on siihen syykin, vaikka vahinko se vain oli.
Toivottavasti kuitenkin pystyt leppymään, niin etten aiheuttanut mitään sen suurempaa kiukkua....- vihatipunen
MGTOW kirjoitti:
Nyt tuli virhe minulle, annathan anteeksi, ei pitänyt vasta sinun kommenttiin vaan aikaisempaan, eli "nojaa.a" kirjoitukseen, eli minulle tuli "kohdistus" virhe, jostain syystä, en edes käsitä miten se tapahtui.......olen oikeasti pahoillani ja tällä kertaa palkokasvi nenässäsi ei ole siellä syyttä. :(
"Taas tuli vain tuota vahvuuden korostamista eli ensin pitää olla vahva ja vasta sen jälkeen tulee muu. Entäs jos on herkkä ei henkisesti vahva mies?"
Kaikki hyvin ja rauha?Sattuuhan sitä. Anteeksipyyntö hyväksytty ja kaikki ok. Silti voisin nyt keksiä itselleni parempaa tekemistä koska olen viettänyt tänään ihan liikaa aikaa täällä ja sieraimeni on jo täynnä palkokasveja :D
Piti mennä pyöräilemään mut en ole saanut itseäni ulos..Pari kahvakuulaa odottelisi tuossa lattialla jos niillä vähän jumppaisin edes. vihatipunen kirjoitti:
Sattuuhan sitä. Anteeksipyyntö hyväksytty ja kaikki ok. Silti voisin nyt keksiä itselleni parempaa tekemistä koska olen viettänyt tänään ihan liikaa aikaa täällä ja sieraimeni on jo täynnä palkokasveja :D
Piti mennä pyöräilemään mut en ole saanut itseäni ulos..Pari kahvakuulaa odottelisi tuossa lattialla jos niillä vähän jumppaisin edes.Palkokasvit kasvavat helpommin hapettomassa ja liikkumattomassa tilassa..... =D
Ehtiihän sitä vielä pyöräilemäänkin, sisällä ei saa happea, joten voisi tehdä hyvää, vaikka vain pieni lenkki.
"Silti voisin nyt keksiä itselleni parempaa tekemistä koska olen viettänyt tänään ihan liikaa aikaa täällä "
Komppaan, pitäisi olla huonompaa keskusteluseuraa täällä, kuin live elämässä, niin tämä olisi helpompi toteuttaa.....täällä on lisäksi liiankin helppoa keskustella asiasta kuin asiasta.....
Lähden itsekin kohta lenkille, suosittelen samaa, tiedät kyllä että olo paranee happi hyppelyn jälkeen. :)vihatipunen kirjoitti:
Ja sitten vielä...Muotitermi "erityisherkkyys" vituttaa mua ihan suunnattomasti. Kaikki luulevat olevansa niin ainutlaatuisia "erityisherkkiä". Niille on oikein FB:ssä omia ryhmiäkin, ja mun pari ystävääkin niihin kuuluu. Voisin itsekin liittyä koska luultavasti olen sellainen..mutta en liity, koska se on muotitermi.
Hei! Mua ei vituta olla erityisherkkä, mutta se saa mut helisemään useinkin!
Minulle erityisherkkyys merkitsee sitä, että aistin toisten tunnetiloja, ahdistusta, vihaa. Tunnen myös energioita. Elämä on haasteellista erottaa mikä johtuu itsestä ja mikä tulee ulkopuolelta ja erottaa nämä toisistaan. Aistin myös vainajien olemaassa olon lähelläni, saatan jopa nähdä myös. Elämäni on rikasta niin sisäisesti kuin ulkoisesti, mutta en voi puhua näistä asioista kaikille, koska eivät monetkaan usko henkimaailmaan, olemassaoloon. Koen olevani yksinäinen herkyyteni takia ja elelen yksinäistä elämää. Onko sinulla tällaista herkkyyttä?MGTOW kirjoitti:
Jos näin on kohdallasi ja tiedät ihan varmasti, että sinun seoksellasi et pysty olemaan henkisesti vahva, niin osanottoni, mutta kertomasi on kaukana totuudesta tai sitä ei voi ainakaan yleistää, päinvastoin.Minä ole erityisherkkä, kuten tiedätkin. Olen myös kokenut Paljon kovia asioita elämässäni ja selviytynyt suhteellisen hyvin , kiitos terapian jossa olen käynyt.
Minä olen ollut aina kiinnostunut vahvoista miehistä, en tiedä miksi?
Vai johtuisiko se siitä että olen itsekkin vahva! Selviytyjä! Moni minun kokemuksella olisi varmaan päätynyt itsemurhaan. Onneksi olen osannut käyttää omaa sisäistä viisauttani jotta olen selviytynyt haasteistani. Ne ovat myös rikastuttaneet minun henkistä kasvuani, ja ymmärrystäni psykologiselta kannalta tässä mielettömässä maailmassa. Koen että minulla valtava tieto ihmisen käyttäytymisestä vaikeuksissaan, opettanut näkemään pintaa syvemmälle, erityisherkästi :)nojaa.a kirjoitti:
Kun nainen listaa miehen ihannekriteereitä niin miten useasti kuulet siellä sanat kiltti/hyväsydäminen/kunnollinen?Jos minulta kysytään ihannekriteereitä, ne on pysyneet vuosikausia samoina. Rehellinen, luotettava, uskollinen, huumorintajuinen, omaa hyvät käytöstavat ja kohtelias. Nuo on ne tärkeimmät ainakin minun mielestäni.
- jyli
Millä lailla miehen pitää muka naisen mielestä olla vahva? Henkisesti vai fyysisesti?
- Aatuolimies
Mitä ovat ne miesten heikkoudet joita tarkoitat? Entäpä vahvuudet?
Eikös mies itse mitenkään valitse itselleen parhaiten sopivaa puolisoa? Kuka vaan kelpaa, niinkö? Mä olen kyllä aina ajatellut että miehilläkin on ihan omia toiveita, niin järjellä kuin tunteillakin.- 520
Onhan niillä. Nämä ätmit vain eivät omassa katkeruudessaan pysty sitä myöntämään.
Ihan samanlaista rodunjalostusta miehet harrastavat, ovat siis käytännössä natseja.
:D Hauska sattuma, juuri ennen tälle sivulle tuloa luin toiselta foorumilta tämän aloituksen: http://www.demi.fi/keskustelut/keho/nyt-tehty-asiat-helpoiksi-naisihmisille#.VVdaDZNplZ0
- Sairasta.on.kehitys
Tuo on varmasti suosittua tulevaisuudessa kun naiset ovat niin hypergamisia, jos nainen ei saa normaalisti häntä paljon parempaa miestä niin valitaan sitten vain parempaa spermaa.
- naisetonnatseja
No niin, siellähän ne todisteet tuli. Kiitos tästä. Nyt on palstakurppien turha enää vinkua vastaan.
Yhteiskunnan ei pitäisi tukea millään tavalla naisia, jotka ovat tietoisesti hakeutuneet yksin äideiksi. Se on täysin vastuutonta ja moraalitonta. Nykyajan feministiyhteiskunta kuitenkin sallii moraalittoman toiminnan. En minä ainakaan tahdo että maksamillani verorahoilla jonkun itsekkään feministin ja sen lapsien eläminen maksetaan.
Sairasta.on.kehitys kirjoitti:
Tuo on varmasti suosittua tulevaisuudessa kun naiset ovat niin hypergamisia, jos nainen ei saa normaalisti häntä paljon parempaa miestä niin valitaan sitten vain parempaa spermaa.
Jos tosiaan tulee, niin näen sen kyllä positiivisena kehityksenä. Tuossa on keskitytty sellaisiin seikkoihin kuin luovuttajan ulkoäpäin tarkasteltavissa olevat ominaisuudet, mutta kun geeniteknologia menee eteenpäin ja yhä uusia ominaisuuksia (tai niiden todennäköisyyksiä) voidaan paikantaa tiettyihin geeneihin niin voidaan ehkäistä paitsi suoranaisia perinnöllisiin sairauksia myös muita elämänlaatuun negatiivisesti vaikuttaviin asioihin kuten alkohlismia tai liikalihavuutta.
se_vinee kirjoitti:
Jos tosiaan tulee, niin näen sen kyllä positiivisena kehityksenä. Tuossa on keskitytty sellaisiin seikkoihin kuin luovuttajan ulkoäpäin tarkasteltavissa olevat ominaisuudet, mutta kun geeniteknologia menee eteenpäin ja yhä uusia ominaisuuksia (tai niiden todennäköisyyksiä) voidaan paikantaa tiettyihin geeneihin niin voidaan ehkäistä paitsi suoranaisia perinnöllisiin sairauksia myös muita elämänlaatuun negatiivisesti vaikuttaviin asioihin kuten alkohlismia tai liikalihavuutta.
Eiköhän se ole sitten sama kehittää, kokonaan uusi "ihmisrotu" ilman ihmistä, jos tuohon haluaa lähteä......eli poistetaan myös naisen osuus kuviosta, ettei vaan tule mitää "negatiivistä" puhtaaseen ihmiseen.
Tämä oli provo, provoon.MGTOW kirjoitti:
Eiköhän se ole sitten sama kehittää, kokonaan uusi "ihmisrotu" ilman ihmistä, jos tuohon haluaa lähteä......eli poistetaan myös naisen osuus kuviosta, ettei vaan tule mitää "negatiivistä" puhtaaseen ihmiseen.
Tämä oli provo, provoon.Olet siis ihan aikuisten oikeasti sitä mieltä, että tilanteessa jossa
1. Sperman hankkiminen luovuttajalta on vaihtoehto (yksinäinen nainen, naispari, steriili mies yms.)
2. Suuri määrä suurta inhimillistä kärsimystä aiheuttavia geenejä tunnetaan ja voidaan paikallistaa luovuttajassa
Mitään karsivia toimenpiteitä ei missään nimessä pidä tehdä, koska Nietzche ja Hitler ja herrarotu?
Sama tietysti koskee munasolujen luovuttajia. Mitä "jos tuohon haluaa lähteä" kommentiin tulee niin minun täytynee puhkaista kuplasi, sillä luovuttajien seulontaa tehdään nykyäänkin: http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suomessa-spermanluovuttajat-seulotaan-erittain-tarkasti-harva-kelpaa-jase_vinee kirjoitti:
Olet siis ihan aikuisten oikeasti sitä mieltä, että tilanteessa jossa
1. Sperman hankkiminen luovuttajalta on vaihtoehto (yksinäinen nainen, naispari, steriili mies yms.)
2. Suuri määrä suurta inhimillistä kärsimystä aiheuttavia geenejä tunnetaan ja voidaan paikallistaa luovuttajassa
Mitään karsivia toimenpiteitä ei missään nimessä pidä tehdä, koska Nietzche ja Hitler ja herrarotu?
Sama tietysti koskee munasolujen luovuttajia. Mitä "jos tuohon haluaa lähteä" kommentiin tulee niin minun täytynee puhkaista kuplasi, sillä luovuttajien seulontaa tehdään nykyäänkin: http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suomessa-spermanluovuttajat-seulotaan-erittain-tarkasti-harva-kelpaa-ja"geeniteknologia menee eteenpäin ja yhä uusia ominaisuuksia (tai niiden todennäköisyyksiä) voidaan paikantaa tiettyihin geeneihin niin voidaan ehkäistä paitsi suoranaisia perinnöllisiin sairauksia myös muita elämänlaatuun negatiivisesti vaikuttaviin asioihin kuten alkohlismia tai liikalihavuutta."
Ihan siksi kommentoin, kun jotkut jutut ovat vielä (ainakin omissa ajatuksissa) sellaisia, ettei ehkä kaikkea olisi hyvä "sorkkia" liikaa, monestakin syystä, mutta olin toki myös hieman väsynyt, kun kommentoin ja tein ehkä pidemmälle vieviä johtopäätöksiä, mitä ei viestissäsi edes ollut.
"Sama tietysti koskee munasolujen luovuttajia"
Tämä aukaisi ajatuksiasi hieman lisää, eli tein virheellisen päätelmän kommentistasi, jota pyydän anteeksi, vaikka olen hieman skeptinen näitä asioita kohtaan kuitenkin, taustalla ei ole mitään uskonnillista näkökantaa, vaan ihan muut seikat.
- werrwerw
Naiset on nirsoja mutta väärien asioiden suhteen. Miehen pitää olla itsevarma jännäöykkäri, sellaisen kanssa sitten tehdään lapsia ja se että onko mies hyvä kunnollinen isä on ihan toisarvoista..
- 1115
Ei pelokas ja arka mies mikään hyvä isä ole. Sellainenhan juoksee karkuun, jos lasta pitäisi jossakin tilanteessa puolustaa.
Olen nähnyt live-elämässä, että arkojen miesten lapsia koulukiusataan hyvin herkästi, kun tiedetään etteivät isät uskalla ottaa asiaa puheeksi. - paskaaaaaa
1115 kirjoitti:
Ei pelokas ja arka mies mikään hyvä isä ole. Sellainenhan juoksee karkuun, jos lasta pitäisi jossakin tilanteessa puolustaa.
Olen nähnyt live-elämässä, että arkojen miesten lapsia koulukiusataan hyvin herkästi, kun tiedetään etteivät isät uskalla ottaa asiaa puheeksi.Älä puhu paskaa. Ei ne toiset lapset usein edes tiedä minkälainen isä jollain on. Taas hyvä esimerkki naisten kuuluisasta rationalisointihamsterista. Omat pervot jännämiesmieltymykset yritetään jälkikäteen rationalisoida jollain keskityillä tekosyillä.
- 517
Sitten vielä sellainenkin seikka, että arka mies ei uskalla tarvittaessa pitää jöötä edes niille omille lapsilleen, vaan ajautuu helposti tanssimaan lasten pillin mukaan. Sekään ei ole mikään hyvä asia, vaan lapset tarvitsevat rakkauden lisäksi myös rajoja.
- hattupäähän
517 kirjoitti:
Sitten vielä sellainenkin seikka, että arka mies ei uskalla tarvittaessa pitää jöötä edes niille omille lapsilleen, vaan ajautuu helposti tanssimaan lasten pillin mukaan. Sekään ei ole mikään hyvä asia, vaan lapset tarvitsevat rakkauden lisäksi myös rajoja.
Jos näitä tekosyitä ihan hatusta vedetään, niin yhtä hyvin voi sanoa että se varmempi mies alistaa lapsia ja on liian ankara ja lapsista tulee sen seurauksena jotain narkomaaneja.
- 205
paskaaaaaa kirjoitti:
Älä puhu paskaa. Ei ne toiset lapset usein edes tiedä minkälainen isä jollain on. Taas hyvä esimerkki naisten kuuluisasta rationalisointihamsterista. Omat pervot jännämiesmieltymykset yritetään jälkikäteen rationalisoida jollain keskityillä tekosyillä.
Suurimmissa kaupungeissa ei ehkä tunneta luokkakaverien vanhempia.
Joka tapauksessa henkistä vahvuutta omaava isä ottaa kiusaamisen puheeksi open- ja kiusaajien vanhempien kanssa, ja voi saada sen loppumaan. Arka isä ei uskalla, vaan antaa kiusaamisen jatkua. - paskaaaa
205 kirjoitti:
Suurimmissa kaupungeissa ei ehkä tunneta luokkakaverien vanhempia.
Joka tapauksessa henkistä vahvuutta omaava isä ottaa kiusaamisen puheeksi open- ja kiusaajien vanhempien kanssa, ja voi saada sen loppumaan. Arka isä ei uskalla, vaan antaa kiusaamisen jatkua.Näillä mielikuvitusskenaarioilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, koska niitä voidaan keksiä puoleen ja toiseen vaikka pari sataa. Myönnä ihan rehellisesti että jännämiehet kiihottaa, äläkä keksi tekosyitä jotka perustuu muiden haukkumiseen. Pysy faktoissa, äläkä keksi typeriä tekosyitä.
- 617
hattupäähän kirjoitti:
Jos näitä tekosyitä ihan hatusta vedetään, niin yhtä hyvin voi sanoa että se varmempi mies alistaa lapsia ja on liian ankara ja lapsista tulee sen seurauksena jotain narkomaaneja.
Tottakai niin voi käydä. Eikä kumpikaan esimerkki (sinun tai minun) ole "hatusta vedetty", vaan ihan realistinen.
Siksi ne parhaat isät tulevatkin sieltä keskiväliltä. Kumpikaan ääripää ei ole hyvä. - 360
paskaaaa kirjoitti:
Näillä mielikuvitusskenaarioilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, koska niitä voidaan keksiä puoleen ja toiseen vaikka pari sataa. Myönnä ihan rehellisesti että jännämiehet kiihottaa, äläkä keksi tekosyitä jotka perustuu muiden haukkumiseen. Pysy faktoissa, äläkä keksi typeriä tekosyitä.
Minä en ole haukkunut ketään. Olen ihan rauhallisesti esittänyt tosiasioita. Mutta voin kyllä myöntää, että arka mies ei ole yhtään puoleensavetävä, eikä liioin väkivaltainen mies.
- ATMaisteri
Tietysti. Aivot kun eivät ole päivittyneet nykyaikaan, ei miesten eikä naisten.
Siksi kaiken ikäiset miehet pitävät 20-22v kauniita hedelmällisiä naisia kaikista haluttavimpina vaikkeivat haluaisi lapsia.
Siksi nainen syttyy ominaisuuksista jotka viittaavat hyviin geeneihin (pituus, leveät hartiat, jykevä leuka) ja erityisesti kykyyn hankkia resursseja sosiaalisen statuksen tuomien liittolaisten avuilla.
Esimerkiksi, nainen yleensä haluaa miehen käyttäytyvän:
- itsevarmasti (johtajat käyttäytyvät itsevarmasti)
- määrätietoisesti (johtajat käyttäytyvät määrätietoisesti)
- rennosti (hallitsijan kehonkieli on rentoa, hallittavan kehonkieli on jäykkää - kts. armeija, ketkä seisovat jäykästi asennossa? Tai saalistaja tarkkailee, saalistettava pälyilee)
Nämä primitiiviset tasiat tulevat ENSIN. Ne määrittävät onko mies "kiinnostava", "sytyttävä", jne. Herkkyys ja mukavuus, silloin kun mies on kyvykäs, ovat tärkeitä parisuhteessa. Mutta itseisarvoa niillä ei ole, koska tällöin mies paperilla hyvä mutta kemiaton.
Se varsinainen kemia, ts. erilaiset MCH-geenit, ovat aivan erillinen asia, käytännössä täysin sattuman kauppaa. Ja toisin kuin romanttinen diibadaaba antaa ymmärtää, ne eivät kerro yhtikäs mitään henkisestä tai kosmisesta yhteensopivuudesta. Sinun geneettinen parisi voi yhtä hyvin olla Vladimir Putin tai markoboy87.
Kun naiselta kysytään mihin hän miehessä ihastui, vastaus on "kiltteys" tai "huomaavaisuus". Kaikki muu, ne primitiiviaset vaistot, puetaan kivempaan muotoon eli vaikkapa kemiaksi.- totanoinnii
Naisen kannalta tuo "kemia" tarkoittaa lähinnä miehen ominaistuoksua. Silloin mies on kiihottava, kun hänen ominaistuoksunsa miellyttää naista.
Tutkittu tosiasia on, että ihmiset jotka pitävät toistensa ominaistuoksusta ovat geeniperimältään toisilleen sopivat. Toistensa kanssa pariutuessaan he saavat terveempiä jälkeläisiä, kuin ne jotka eivät pidä toistensa tuoksusta. Näin se luonto pyrkii pitämään populaation kohtuu terveenä. - ATMaisteri
totanoinnii kirjoitti:
Naisen kannalta tuo "kemia" tarkoittaa lähinnä miehen ominaistuoksua. Silloin mies on kiihottava, kun hänen ominaistuoksunsa miellyttää naista.
Tutkittu tosiasia on, että ihmiset jotka pitävät toistensa ominaistuoksusta ovat geeniperimältään toisilleen sopivat. Toistensa kanssa pariutuessaan he saavat terveempiä jälkeläisiä, kuin ne jotka eivät pidä toistensa tuoksusta. Näin se luonto pyrkii pitämään populaation kohtuu terveenä.Kun nainen puhuu kemiasta, hän tarkoittaa mitä tahansa maan ja taivaan välillä.
MCH-geenit, se oikea kemia, on luonnon mekanismi sukurutsausta vastaan pienissä yhteisöissä joissa ihmiset ovat suurimman osan ajasta eläneet. Siksi erilaiset, siis toistan erilaiset, MCH-geenit ovat parhaat.
Tästä seuraa muutama olennainen johtopäätös:
- kemia ei liity millään tavalla siihen oletteko saman ikäisiä, miellyttääkö naama, onko yhteistä juteltavaa, ovatko arvonne yhteiset, osaako mies hommansa sängyssä, jne
- miljoonien yhteisössä jossa elämme, jopa erakoitunut kissamummo tapaa melkein päivittäin geneettisesti yhteensopivia ihmisiä jotka eivät ns. sytytä
- lukemattomia naisia pokaava julkkis/adonis päätyy jatkuvasti sänkyyn geneettisesti epäsopivien pokien kanssa, mutta silti naiset syttyvät
- ominaistuoksun vaikutus edellyttää lähikontaktia ja sitä ettei käytetä voimakkaita hajusteita, niin kuin enemmistö naisista käyttää esim. baareillessa
Eli jälleen kerran, kun nainen puhuu kemiasta...voi hän tarkoittaa:
- ulkonäköä
- statusta
- pelimiestaitoja
- omaa tunnetilaansa tai kuukautiskiertonsa vaihetta
- MCH-geenejä
- kaikkia näitä yhdessä - sesiitävittu
Haha. Tässä oiva esimerkki luuseriATMin kokemattomuudesta. Luetellaan hirveet määrät netissä kirjoitettua pas-kaa ja "tutkimustuloksia, mutta se mikä erottaa palstalaiset ns. Tervejärkisistä on todellisuusmuuttuja. Tervejärkiset tietää että on miljoona eri asiaa mitkä vaikuttaa naisten käyttäytymiseen ja sitä ei voi milloinkaan....ainakaan mies tulkita oikein. Mikään vitun propelllipäämatemaatikkonörttiATM ei pelkällä teorialla naista koskaan opi tuntemaan.
- perinteistä
sesiitävittu kirjoitti:
Haha. Tässä oiva esimerkki luuseriATMin kokemattomuudesta. Luetellaan hirveet määrät netissä kirjoitettua pas-kaa ja "tutkimustuloksia, mutta se mikä erottaa palstalaiset ns. Tervejärkisistä on todellisuusmuuttuja. Tervejärkiset tietää että on miljoona eri asiaa mitkä vaikuttaa naisten käyttäytymiseen ja sitä ei voi milloinkaan....ainakaan mies tulkita oikein. Mikään vitun propelllipäämatemaatikkonörttiATM ei pelkällä teorialla naista koskaan opi tuntemaan.
Henkilöhyökkäys ja shaming language kun ATMaisteri osui liian oikeaan.
- totanoinnii
ATMaisteri kirjoitti:
Kun nainen puhuu kemiasta, hän tarkoittaa mitä tahansa maan ja taivaan välillä.
MCH-geenit, se oikea kemia, on luonnon mekanismi sukurutsausta vastaan pienissä yhteisöissä joissa ihmiset ovat suurimman osan ajasta eläneet. Siksi erilaiset, siis toistan erilaiset, MCH-geenit ovat parhaat.
Tästä seuraa muutama olennainen johtopäätös:
- kemia ei liity millään tavalla siihen oletteko saman ikäisiä, miellyttääkö naama, onko yhteistä juteltavaa, ovatko arvonne yhteiset, osaako mies hommansa sängyssä, jne
- miljoonien yhteisössä jossa elämme, jopa erakoitunut kissamummo tapaa melkein päivittäin geneettisesti yhteensopivia ihmisiä jotka eivät ns. sytytä
- lukemattomia naisia pokaava julkkis/adonis päätyy jatkuvasti sänkyyn geneettisesti epäsopivien pokien kanssa, mutta silti naiset syttyvät
- ominaistuoksun vaikutus edellyttää lähikontaktia ja sitä ettei käytetä voimakkaita hajusteita, niin kuin enemmistö naisista käyttää esim. baareillessa
Eli jälleen kerran, kun nainen puhuu kemiasta...voi hän tarkoittaa:
- ulkonäköä
- statusta
- pelimiestaitoja
- omaa tunnetilaansa tai kuukautiskiertonsa vaihetta
- MCH-geenejä
- kaikkia näitä yhdessä"MCH-geenit, se oikea kemia, on luonnon mekanismi sukurutsausta vastaan pienissä yhteisöissä joissa ihmiset ovat suurimman osan ajasta eläneet. Siksi erilaiset, siis toistan erilaiset, MCH-geenit ovat parhaat."
Nimenomaan, juuri tuota tarkoitin! Ja sen ihmiset aistivat toistensa ominaistuoksusta! Sairauksia ja epämuodostumia voi syntyä ilman sukurutsaakin. Luonto on kehittänyt meille tuon "tuoksusysteemin" sen asian välttämiseksi.
"- ominaistuoksun vaikutus edellyttää lähikontaktia ja sitä ettei käytetä voimakkaita hajusteita, niin kuin enemmistö naisista käyttää esim. baareillessa"
* Yhdynnässä ymmärtääkseni nimenomaan ollaan lähikontaktissa, vai oletko eri mieltä? Suudellessakin ollaan, eli siitä voi jo perääntyä, jos toisen tuoksu ei miellytä.
Keinotekoisilla tuoksuilla tietenkin pystytään hämäämään, mutta ei se perusasiaa miksikään muuta.
"jopa erakoitunut kissamummo tapaa melkein päivittäin geneettisesti yhteensopivia ihmisiä jotka eivät ns. sytytä"
* Lisääntymisiän ohittaneet mummot harvoin syttyvät ollenkaan seksiin.
"Eli jälleen kerran, kun nainen puhuu kemiasta...voi hän tarkoittaa:...."
* Tarkoittakoon mitä lystää! En minä väittänyt että naiset puheissaan tarkoittavat kemialla miehen ominaistuoksua. Kerroin vain mitä se "oikea kemia" käytännön läheisesti tarkoittaa.
Tuon "kemia"-sananhan lanseerasivat aikoinaan miehet. Heidän mielestään kun tunteista lässyttäminen oli liian lällyä, niin piti keksiä että rakastuminen on pelkkä kemiallinen reaktio, eikä muuta. Sinä kuitenkin taidat olla niin nuori, ettet tuosta ajasta tiedä mitään. totanoinnii kirjoitti:
Tutkittu tosiasia on, että ihmiset jotka pitävät toistensa ominaistuoksusta ovat geeniperimältään toisilleen sopivat. Toistensa kanssa pariutuessaan he saavat terveempiä jälkeläisiä, kuin ne jotka eivät pidä toistensa tuoksusta. Näin se luonto pyrkii pitämään populaation kohtuu terveenä.Ainakaan tupakoitsijan ominaistuoksu ei ole miellyttävä. Hajuvedelle tuoksuva nainen tuoksuu paremmalta kuin tupakalta haiseva.
- melkein_ytm
Oot atmaisteri asian ytimessä!
- epel1
Naista ei haittaa väkivaltaisuus, vaan he pitävät väkivaltaisista jännämiehistä, kunhan miehen väkivaltaisuus ei kohdistu naiseen itseensä. Aina välillä tietenkin sattuu virhearvioita.
- isovaalea
On naisissa erojakin natseihin nähden. Natseille vaaleus oli tärkeä ja hyvä rodullinen ominaisuus. Suomalaiset naiset haluavat jalostaa tätä rotua tummempaan suuntaan.
- vgj65555555
Kauankohan se jalostus kestää kun tuntuu nössöjen määrä lisääntyvän.
- 154
Älä muuta viserrä. Vähän vaikuttais siltä, että jalostus on pikemminkin ottanut takapakkia.
- sincyan
Minä olen totaalinen mörkö sisältä ulos ja tarvitsen ehdottomasti herkän ja empaattisen miehen... kovassa paketissa. ;)
- AriAejalainen
Olen aivan samaa mieltä!
- 812
Miehetkin harrastavat rodunjalostusta, sillä he suosivat kauniita naisia, ja halveksivat rumia.
- mitenolishäh
Voisko ätmit vaan "man up" niin ei tarttis täällä valittaa?
- rejtrrrj
Ei vaan naiset "woman up" ja inhimillistyä, niin maailma pelastuu.
- fgjdf
Nyt vasta olet hiffannut..?
kapitalismi aikanaan tuotti paljon heikkolaatuisia yksilöitä ja nyt keräämme sen katkeria hedelmiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1122917Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302405Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen222354Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631081996- 1141650
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1701365Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2881198- 801044
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2501040- 711034