Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. "Jos oikeasti toimit niin kuin sanot ja sen mukaan millainen kuva minulla sinusta on, niin olet ainakin minun kirjoissani SUHTEESSA NÄIHIN ASIOISSA "helmi""

En minä muusta ole puhunut, enkä hänestä muuten kauheasti tiedä......

" joka nai miehiä ulkonäön perusteella"

Jokaisella on oikeus valita ja tehdä mitä haluaa......suotavaa olisi kylläkin välttää satuttamasta, loukkaamasta ja hyväksi käyttämästä toisia, muuten kaikki on sallittua.....ainakin minun kirjoissani.....

Jeps, ja itse en "nai" ketään......mutta myös minulla suhde vaatii sen alkukipinän muodostumiseen, "jotain" molemminpuolista vetoa myös ulkokuoreen......uskoisin, että niin monella muullakin, eikä siinä ole mitään vikaa tai väärää....
  2. ....voipi olla tai voipi olla olematta... voi mennä ihan metsäänkin?...... ;D

Idealistisestä en tiedä....olen vain oma itseni......

Pojat on aina, poikii.....minä olen ollut aina samanlainen ihan niin pitkälle, kuin muistan....ihan pikku jässikästä, tähän päivään (0v-?)...mulla ainakin on muistikuvia todella nuoresta alkaen, jopa sellaisia, mitä ehkä kaikkilla ei ole..

Olen aina pärjännyt muiden kanssa oikeastaan iästä riippumatta (omasta/muiden) ja osaan toki laittaa "maskin" tarvittaessa päähäni, eli feikata, mutta silti aina tiennyt, etten ole sitä ja se ei kuulu muhun ja aina kuitenkin olen ollut, myös oma itseni samalla, eli maski riittää vaan tiettyyn pisteeseen asti, enkä ole toiminut vastoin omaa itseäni......

Ennenkin tosin jotkut jutut rassannut enemmän tai vähemmän, nykyään ehkä vielä enemmän......sanon nykyään suoremmin asioista, jos/kun tarve vaatii ja kyllästyy siihen, että pitäisi osallistua johonkin "outoiluun", olkoot se keskustelua tai jotain muuta, enkä jaksa näytellä "tyhmää" niin paljon/usein....

Nuoruudessa...(syntymästä, täysi ikäisyyteen) olen tehty poikien juttuja, koska "pojat on poikii"....mutta ei mitään äärimmäistä, elikkä luonteen/persoonan takia ei ole tullut ainakaan kauheasti, eikä varsinkaan tapeettomasti ketään satutettua, loukattua tai hyväksikäytettyä.....yms...

Elämänkoulu.....naivi, sinisilmäinen ja hyväuskoinen --> ...."sumussa" fyysinen/henkinen pahaolo (Siperia Opettaa)....enkelit....pelastus.....helpotus......rauha & oma itseni..

Oliko tarpeeksi sekavaa? ;P

Olen ollut siis pitkässä (?) & huonossa parisuhteessa ja muutenkin olin samaan aikaan sellaisten yksilöiden kanssa enemmän tai vähemmän tekemisissä/vaikutuspiirissä, kenen lähellä minun ei olisi pitänyt yksinkertaisesti olla, niin olihan se kovaa aikaa.....mutta aina kaikki ei ole niin yksinkertaista ja aina kaikesta ei niin yksinkertaisesti pääse irti.......elämä on..... ;D

"mistä parisuhteen aikana kieltäytyi."

Tämä asia on sitten sellainen, jota itsekin olen pohtinut ja jos joku "spede" näin ajattelee, niin on ihan erillainen yksilö, kuin minä.......parisuhteessa en itse ajatellut ikinä näin, en edes pahimpien painajais aikojen aikana, vaikka suhdehan oli tuhoon tuomittu jo alkuajoista asti.......eikä siinä ollut auvoista aikaa niin kauheasti muutenkaan.......

En siis ymmärrä yksilöitä, jotka ajattelevat missään vaiheessa suhdetta näin.......ja ihan vastaavia ovat ajatukset "mitä minä menetän kun olen suhteessa", "mitä kaikkea voisin tehdä jos en olisi suhteessa"...jne..jne...VoiVoi....no toisilla toisten jutut ja toisilla toiset......mutta minun mielestäni, jos edes toinen suhteessa ajattelee näin, niin suhde on jo lähtökohtaisesti tuomittu tuhoon, vaikka se toinen olisi jotain ihan muuta.......ja se toinen tulee luultavasti kärsimään....

Enkä tunne katkeruutta, enkä ole katkera....ainakaan niin kuin minä itse sen ymmärrän.......enkä ole myöskään kovettunut, vaikka siivet paloivatkin......

Olen ehkä erityisen herkkä vai pelkkä kumiseva telkkä?....mutta tällä hetkellä pyrin välttämään vahvoja tunne siteitä teihin ihanaisiin, koska...... ;P

En tarvitse "naista seksiin", enkä yksipuoliseen passaamiseen, enkä tarvitsemalla tarvitse naista......mutta jos kohtaan juuri oikeanlaisen vastavuoroisen yksilön, sen "oikean", niin karkuun en juokse (muita juoksen), mutta en myöskään väkisin suhdetta yritä solmia ja silloinkin kaikki pitää puolin ja toisin tietenkin natsata, eihän se olisi muuten "se oikea".... ;D...., eli jos osuu kohdalle, niin osuu, jos ei, niin sitten ei, tuskin ei..........toivon kuitenkin hänelle suurta rakkautta ja onnea hänen polulleen, minne se ikinä viekään.....

https://www.youtube.com/watch?v=EO0p_U1w89A

Nyt yöpalat syöty ja takas nuqquu.... ;D
  3. En harrasta "karjamarkkinoita"......enkä muutenkaan anna somen, median, lähipiirin, markkinavoimien aivopestä minua sopuliksi/kanaksi.......olen yksilö......en sopuli........kaikkein hauskinta on sopuli/kana, joka luulee olevansa yksilö....herättää hymähdystä ja myötähäpeää.....

Tosin mistä minä tiedän, onko suurin osa ihan oikeasti lähes toistensa klooneja.....empä usko........ovat vain jossain hassun hauskassa massahypnoosissa......noh, jokaisella on omat juttunsa ja mulla on mun jutut...

Monilla ihmisillä on pää ihan sekaisin itselläänkin, molemmilla sukupuolilla ja sitten syytetään puolin ja toisin toista sukupuolta......

Vastasin teille jo jotain....sekä sitten näistä voi löytää myös jotain....

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206507/seuran-etsinta-sinkkuna#comment-83959175

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14206507/seuran-etsinta-sinkkuna#comment-83959454

Tuntuu vaan niin turhauttavaa sanoa yhtään mitään, kun jos ei ymmärrä, niin ei ymmärrä....tai sitten ei edes halua ymmärtää, eikä mulla ole mitään tarvetta puuttua teidän juttuihin......

Tullut itsekin hieman siihen tulokseen, että olen muutenkin niin erillainen luonne/persoona (ehkä?) vrt. muihin miehiin, että vaikka tunnistaa jotain samantapaista jossain, niin silti eroavaisuuksia on enemmän tai vähemmän....

Jokaisen naisen ja miehen pitäisi osata pestä silmät sumusta ja sitten vielä oppia itsetuntemuksen jalon taidon, sekä sukeltaa kurkkaamaan "mitä minö oikeasti olen"........ei ole pakko jos ei halua ja jos muutenkin tietää, että olen juuri tätä mitä olen ja/tai haluan tälläinen olla jne...jne..

Joskus säälittää, joskus tunnen myötähäpeää, joskus naurattaa, joskus hymyilyttää jne...jne......tunteita moni herättää.....silti vain mietin miksi käyttäydytte (miehet/naiset), niin kuin käyttäydytte.....