Pihtarikurppa

vaijokokyllästyit

onko myöhäinen töihin meno tänään tai vapaapäivä oletko vakionikki mustallanikillä tai aivan uusi tai vanha nikki jo

19

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pihtarikurppa

Saat arvailla, onko työ- vai vapaapäivä. Palstalla olen ollut jo jonkun aikaa, en ole rekisteröitynyt, enkä rekisteröidy. Vaihtelen nikkiä mielialan mukaan ja muutamien vakiopalstalaisten kiusaksi lähes jatkuvasti. Fiksuimmat tunnistaa varmaan jo kirjoitustyylistä.

• Miksi aina pihtailet? :-(

• edelleenkinhaluan

Kiinnostava kirjoitustyyli kyllä melkein heti tunnistan mutta kohteliaana kysyn entä pidätkö enemmän tummista tai vaaleista miehistä aikuisista tai nuorekkaista entä pidemmistä miehistä joilla on isompi muna kuin pienemmillä

• Pihtarikurppa
        HC-ätmel kirjoitti:

Miksi aina pihtailet? :-(

Lutkaksiko tässä pitäisi vielä ruveta vanhoilla päivillä?

• Pihtarikurppa
        edelleenkinhaluan kirjoitti:

Kiinnostava kirjoitustyyli kyllä melkein heti tunnistan mutta kohteliaana kysyn entä pidätkö enemmän tummista tai vaaleista miehistä aikuisista tai nuorekkaista entä pidemmistä miehistä joilla on isompi muna kuin pienemmillä

Kohteliaasti kysyt, että pidänkö isomunaisista miehistä? Vaikea sanoa, kun miehet ei vieläkään kulje kaduilla vehkeet ulkona, vaikka muuten niitä niin mielellään esittelevät. En usko, että hiusten värin tai muun pituuden perusteella voi vielä päätellä vehkeen kokoa. Mun kohdalla kokonaisuus ratkaisee. Enempää en tästä asiasta jaksa keskutella, tuota kun saa kuulla muutenkin tarpeeksi.

• Pihtarikurppa kirjoitti:

Lutkaksiko tässä pitäisi vielä ruveta vanhoilla päivillä?

Kyllä voisit ainakin joskus antaa miehelle vähän rakkautta.

• JeremynRon
        HC-ätmel kirjoitti:

Miksi aina pihtailet? :-(

Yleensä naisilla moraali lisääntyy, kun kysyntä vähenee!

• Pihtarikurppa
        JeremynRon kirjoitti:

Eli kaikkein kysytyimmät naiset antavat kaikkein helpoimmin? Eikö tuo ole miesten kannalta sitten ihannetilanne eikä teillä pitäisi olla mitään syytä itkeä puutteessa olemista?

• Pihtarikurppa
        HC-ätmel kirjoitti:

Kyllä voisit ainakin joskus antaa miehelle vähän rakkautta.

Pitääkö antaa kaikille halukkaille vai saanko itse valita?

• Pihtarikurppa kirjoitti:

Pitääkö antaa kaikille halukkaille vai saanko itse valita?

Yhden joudut valitsemaan.

• ätmelssön
        Pihtarikurppa kirjoitti:

Eli kaikkein kysytyimmät naiset antavat kaikkein helpoimmin? Eikö tuo ole miesten kannalta sitten ihannetilanne eikä teillä pitäisi olla mitään syytä itkeä puutteessa olemista?

Komeimpien YT-pelimiesten kannalta, kyllä.

• Pihtarikurppa
        HC-ätmel kirjoitti:

Yhden joudut valitsemaan.

No kiitos. Lupaan, että jos joskus sellaisen yhden löydän, niin olen Iloinen Antaja. Siihen saakka taidan jatkaa tällä pihtaus- ja nillityslinjalla.

• JeremynRon kirjoitti:

Jeps, eivät kaikki, mutta ne joihin tämä "kaava" pätee ja/tai ovat tämän "kaavan" mukaan toimineet, niin eivät ole sopivia ainakaan kaikille.......mielestäni heille kyllä löytyy vastineensa toisesta sukupuolesta ja he olisivat mielestäni, kuin luodut toisilleen....

• Pihtarikurppa
        ätmelssön kirjoitti:

Komeimpien YT-pelimiesten kannalta, kyllä.

Ai, mä käsitän helpolla antamisella, ettei sellaisella naisella ole mitään kriteerejä eikä moraalia. Kuka vaan saa, joka ymmärtää pyytää. Rohkeasti vaan mun... eikun käsi ojossa kysymään!

• HelttamuorinRuostesuoja

Jos Pihtarikurppa olisi neitsyt, niin voishan häntä ruveta vokottelemaan. Mutta epäilen hänen olevan kokenut nainen helttoineen. Jos autonkin alustan sinkitys saa vuosien varrella osumia, niin ruostuuhan se alusta nopeasti käyttökelvottomaksi.

• Pihtarikurppa

Siinä tapauksessa - Luojan kiitos en ole neitsyt! Helttaa ei sentään vielä löydy, mutta kunhan kärsivällisesti odotellaan niin kai se sieltä kohtapuoleen ilmestyy leuan alle miehiä pelottelemaan. Siinä vaiheessa vaihdan nikkini joksikin kalkkuna -alkuiseksi lintulinjalla jatkaakseni.
        Tuosta autosta tuli mieleen, että pitääkin tilata huolto. Siis autolle. Se sentään taitaa vielä mennä katsastuksesta läpi, vaikka itse en.

• ätmelssön
        Pihtarikurppa kirjoitti:

Siinä tapauksessa - Luojan kiitos en ole neitsyt! Helttaa ei sentään vielä löydy, mutta kunhan kärsivällisesti odotellaan niin kai se sieltä kohtapuoleen ilmestyy leuan alle miehiä pelottelemaan. Siinä vaiheessa vaihdan nikkini joksikin kalkkuna -alkuiseksi lintulinjalla jatkaakseni.
        Tuosta autosta tuli mieleen, että pitääkin tilata huolto. Siis autolle. Se sentään taitaa vielä mennä katsastuksesta läpi, vaikka itse en.

Laita meille kuvat keulakoristeista ja peräosasta niin katsotaan ovatko tieliikennelain mukaiset.

• Jumppatrikoot
        Pihtarikurppa kirjoitti:

No onnea katsastukseen. Toisaalta, jos huollot on tehty ajallaan, niin läpihän tuo auto menee ilman sen suurempia jumppaamisia.

• asdfgfsad
        Pihtarikurppa kirjoitti:

Mikä auto löytyy pihtarilta?
        Mikä sai sinut tulemaan palstalle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19647
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6640
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6296
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6075
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5929
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      101
      5821
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5235
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      4950
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4290
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3900
    Aihe