Vapaa kuvaus

Musta on kutkuttavaa keskustella asioista, jotka on ihmisillä mielessä, mutta joista ei puhuta.. ;P

Aloituksia

68

Kommenttia

4279

1. Heips...

Kuulostaa hyvältä murkinalta.....itse tosin olen suosinut jo jonkun aikaa aika pelkistetyistä versioista kalan suhteen.....ihan vain perus mausteilla ja valmistus menetelmiä suosien....

Heh....oletkos "satuillut" mulle.....voi sinua....no, ei sen väliä... ;D

Huolet ja murheet ovat suhteellisia käsitteitä, kun aina voisi mennä huonomminkin....

Hieman pää tuntuu olevan jumissa taas jostain syystä.........eilisen happihypyn jälkeen oli olo kuin uitetulla koiralla, mutta keli oli kyllä muuten happiraikas ja sellainen mukavan syksyinen........se hyvä puoli juuri Suomessa on, että on selkeät vuodenajat ja jokaisessa vuodenajassa on omat hyvät puolensa.....

Onneksi huomenna pitäisi olla poutapäivä.....taidampa käydä silloin hieman samoilemassa ja nauttimassa metsäisestä hapetuksesta.... =)

.....en seurannut palstaa, joten en tiedä mikä meininki teillä on ollut......toivottavasti ihan hyvä, niin kuin yleensäkin... ;D

Päitäis siivota tänään ihan urakalla, kun olen siirtänyt jo ihan liikaakin........koko kämppä....posliineita myöden......todella innostunut olen... ;P......hmmm....pitäisköhän taas keksiä jotain hyviä tekosyitä tai vaan vahingossa unohtaa, että piti siivota.... ;D....no ei kai...pakko mikä pakko.....poppi paukkumaan, niin kyllä se siitä....
  2. Moikka.... =)

Ompas sulla herkkä suu.....tosin eipähän se mahdottomuus ole, että olivat luokattomia tai pilaantuneita - itse en niin kranttu ole, paitsi jos selvästi maistuu liian oudolta tai pahalta, sekä sitten on tietenkin jotain juttuja joita en mielelläni suuhun laita.

Ihan hyvän lounaan pikaisesti sait valmistettua........hyvä mieli, hyvä seura, ympäristö, sekä tietenkin ystävämme nälkä antaa ruualle lisämaustetta.......tietenkin niillä voi olla myös toiseen suuntaan vaikutusta jos asiat ovat toisinpäin, eli viivan alapuolella.....

" ja kuuntelin Raappanaa."

Äläs kiusaa itseäsi sillä ja aiheuta ittelles syyttä suotta huonoa oloa...........en ole varma millä kaikilla tavoin se nyt meni sun ihon alle, mutta en usko että sulla on syytä syyllistää itseäsi millään tavalla - tunnen sinua kyllä jo sen verran etten näe syytä miksi itseäsi syyllistäisit tai antaisit sen biisin vaikuttaa liikaa mieleesi....

Jos nyt sinua oikein "luin", niin tällä hetkellä sinua vaivaa ainakin pari asiaa joista biisissä kerrottiin........toiseen sanoisin, että ei ole sinun syysi jos on mahdollisuuksia varsinkaan jos sitä osaa arvostaa ja kunnioitaa oikein, sekä tajuaa olevansa tietyissä asioissa "etuoikeutettu", eikä ns. nosta itseään jalustalle niistä asioista ja arvostele tai hauku erillaisilla mahdollisuuksilla kasvaneita/olevia.......toinen asia taisi olla tuo "Sanoo "bisnes on bisnes" keksijä ruudin".....luultavasti sun bisneksessä on kyse hieman eri jutuista, eikä ole nyt yhtään verrattavissa tuohon juttuun ja yrityksen on tarkoitus tuottaa voittoa ja työtä, mutta tietenkin olisi hyvä noudattaa tiettyjä juttuja, vaikkakin vaakakupissa on sitten sellaiset asiat, kuin esimerkiksi se että tiettyjä juttuja noudattamalla antaa helposti liikaa "etumatkaa" muille jotka toimivat samassa bisneksessä......se voi olla aikamoista "tasapainoilua" monesti....tärkeintä on ettei koveta itseään liikaa ja voi katsoa itseään peilistä tekee sitten mitä tekee....ainakin joillekin, mutta sitten taas monelle sillä ei ole oikeastaan mitään väliä....sinusta tiedän, että sillä on sinulle väliä ja tämä on sinulle sekä voima, että myös heikkous, koska nykymaailma ja bisnes on monesti mitä on.......mutta kuitenkin haluan sanoa sinulle luota itseesi ja siihen mitä teet.....

"Valitsen sen paremman, koska mulla on mahdollisuus siihen...... Niin miks mä en yrittäisi?"

Teet ihan oikean valinnan, jos minun mielipidettä kysyt ja tottakai yrität.....sekä toivottavasti menestyt, miksi et menestyisi.... =)

"Mitä itse tekisit?"

Luultavasti täysin samalla tavalla kuin sinäkin.....eli "Don't Worry Be Happy". =)

https://www.youtube.com/watch?v=S9PBchR3Fj8

Hmmmm.......teillähän on näämmä "suvussa" tuollainen "hymynaama", joka kuuluu arktisiin pystykorviin.... =)........outoa tai sitten ei.... ;)

Toivottelen sulle hyvää päivänjatkoa ja iloista mieltä.... =)
  3. Kiitos tästä ketjusta......jostain kuNmasta syystä nauratti kovastikin.... =DDD