Se on pelkkää palvelun käyttämistä, vähän kuin vaikka hierojalla tai hammaslääkärissä kävisi. Kotiin tullessa voi iloisena vaimolle huikata, että tänä iltana ei tarvitse antaa pillua, kävin jo tyhjentämässä kyrvän. Vaimokin varmaan arvostaa, kun raskaiden kotitöiden jälkeen ei tarvitse enää huolehtia aviollisista velvollisuuksista.
Huorissa käyminen ei ole pettämistä
22
124
Vastaukset
- miehennykyminä
Onko se kotiin palaava mies miehen nykyminä ja huorissa käymässä oleva entinen minä pari tuntia sitten?
- scrg
Noin se menee. Voi joka ilta aina uudelleen naiselleen kertoa, että taas on juoksut juostu.
- Edwardo_touche
Voi veljet kun hekotuttaa. Naisten analyyttisiä mielipiteitä odotellessa!
- miehennykyminä
Edwardo_touche kirjoitti:
Voi veljet kun hekotuttaa. Naisten analyyttisiä mielipiteitä odotellessa!
Minä kyllä olen nainen, ja olin mielestäni hyvinkin analyyttinen :)
- Edwardo_haltijatoitunut
miehennykyminä kirjoitti:
Minä kyllä olen nainen, ja olin mielestäni hyvinkin analyyttinen :)
No perskuta! Kerrankos sitä ihminen erehtyy... Arvostusta terävistä näkemyksistä sukupuoleen katsomatta tietenkin, ja ehkä sinä kykenet hilaamaan palstanaiset perässäsi huipulle :)
Anal-yysiä palstalle.
Ns. nykyajan suhteissa ei välttämättä olekaan, kun se riippuu ihan siitä mitä osapuolet ovat keskenään sopineet ja päättäneet näistä asioista........joillekin on ja joillekin ei ole.
Meillä ei kyllä emännän pää kestäis tuollaista joten jätän suosiolla väliin edes harkitsemisen.. ja toisaalta, eihän mulla ole edes tarvetta kun kotoa saa saman ja paljon enemmän.
miesvm_1967x kirjoitti:
Meillä ei kyllä emännän pää kestäis tuollaista joten jätän suosiolla väliin edes harkitsemisen.. ja toisaalta, eihän mulla ole edes tarvetta kun kotoa saa saman ja paljon enemmän.
..sanoo hän ja jatkaa koiran tulosteiden siivoamista.. vitun hieno pekkaspäivä hei. Perkele!
Juuri noin. Jos aloittaja ja hänen vaimonsa ovat sopineet, että tuo on ok, niin sehän on täysin ok. Tosin aloittaja ei ole edes alastonta naista nähnyt, mutta se ei kai ollut tässä pointti :DDD
miesvm_1967x kirjoitti:
..sanoo hän ja jatkaa koiran tulosteiden siivoamista.. vitun hieno pekkaspäivä hei. Perkele!
Mikäs koiralla? :/
- qqqqqqqqqq
helka kirjoitti:
Juuri noin. Jos aloittaja ja hänen vaimonsa ovat sopineet, että tuo on ok, niin sehän on täysin ok. Tosin aloittaja ei ole edes alastonta naista nähnyt, mutta se ei kai ollut tässä pointti :DDD
Jouduin käymään thaikku paikoissa muutaman kerran, kun vaimon jahtaaminen alkoi kyllästyttämään. Siellä sain paremman kohtelun kuin kotona kylmältä turskalta. Tulin viimein järkiini ja otin eron pitkän avioliiton jälkeen ja säpinää on riittänyt. 26 naista on ollut yökylässä 5 vuoden aikana ja viiden kanssa ollaan ystäviä ja soitellaan joka viikko.
miesvm_1967x kirjoitti:
Eipähän tuollainen touhu tai edes suhteen ulkopuolisten "hyväilyt/nuolemiset" jne...jne... ja rankat flirttailutkaan ole toivottavaa ja on ihan pettämiseksi luokiteltavaa......ja niinhän se onkin ainakin minun mielestäni, mutta joidenkin mielestä nämä ei ole vielä lähelläkään pettämistä.......minua ei tosin kiinnosta erillaisten yksilöiden ajatukset, eikä erillaisia kuuluisi kiinnostaa myöskään minun ajatukseni - itse teen kaikkeni omasta puolestani, ettei vahingossakaan sekaannuta toisiimme........eipähän sitten tarvitse kenenkään pahoittaa mieltänsä.
Hyvää pekkaspäivän jatkoa sinulle ja koiralle.... ;P- miesvm_1967x_out
helka kirjoitti:
Mikäs koiralla? :/
En tiä.. kai se on vaan juossu pientareella, tallannu jonkun toisen paskaan ja sitten kun nuolee omia tassujaan niin pöpöthän siirtyy tehokkaasti.
Olen kyllä pistänyt merkille että se osaa väistellä tassuillaan toisten kakkoja mutta kun pyörätien varressa on puolipitkää heinää niin mistäpä sitä kukaan tietää mihin parka on tallannut.
Hyvä puoli asiassa on se että koira on helppo huijata ottamaan matolääkitys (jota lähden kohta hakemaan) toisin kuin kissa. Mulla oli ennen kissoja niin pirulauta se matolääkkeen syöttäminen oli aika epätoivsta hommaa etenkin tablettimuodossa. Onneksi tuli ne tuubitavarat niin sillä sai kissankin jo pakotettua ottamaan sen matolääkkeen puoliväkisin.
Huvittavinta oli kun meidän ekalle narttukissalle piilotin ruokakuppiin kostean ruoan sekaan matotabletin niin se söi kupin tyhjäksi.. ja ylläripylläri se tablettihan nökötti siellä kupin pohjalla :D No yritin väkisin tunkea sitä tabua kissan suuhun niin ottihan se sen. Katteli siinä mua hetken ja käveli olkkariin, meni kulman taakse. Seurasin sitä niin joojoo oli sylkässy sen tabun olkkarin nurkkaan. Kkeksin siinä sitten murskata sen veteen ja injektioruiskulla pusertaa lääkevesimössö sen kielen takaosaan. Sitte alko homma toimimaan :)
Mutta tähän elämään en kyllä ota enää yhtään lemmikkiä, 4:n kissan ja kahden koiran jälkeen sanoisin että tää oli nyt tässä, aika keskittyä omaan elämään. Vauvoja on ollut jo riittävästi, lapsenlapsia kyllä tulee joskus mutta jos sais muutaman välivuoden viettää niin olis ihan jees. Täytyykin sanoa tytöille ettei MITÄÄN KIIRETTÄ. helka kirjoitti:
Varmasi aloittaja on alastoman naisen nähnyt, mutta ei tuollaista rumaa feministipaskaa, niin kuin sinä. Kukaan itseään kunnioittava mies ei tahdo nähdä helkaa alastomana vaikka maksettaisiin.
- Reppanahan.sä.olet
Omien halujesi ja toiveittesi kieroudet tuossa vaan paljastit. Jos valheessa elät hyväksyt sen, että sinunkin rakkaasi käy huoramiehissä, sinulla ei ole siihen mitään sanomista!!
- kukakolien
Joo mut nää huorapariskunnat ovat sen niin hehkeesti sopineet keskenään, et muita ihmisiä saa hyväksikäyttää, muttei siitä saa jäädä kiinni. Reppanat narsistiset pedofiilit. Tosin niiden mielestä sekään ei ole mitään kun perustellaan sitten niitä uusia perheitä, ei lapsienkaan tunteilla ole niin väliä juu, kun elämän tarkoitus on itsensä runkkaaminen muita hyväksikäyttämällä. Huora keksii kyllä selitykset näihin tekoihinsa esimerkiksi itse uskoen siihen, että olisi jotain parempaa tasoa kuin muut ihmiset. Siksi se viihtyy myös sinkut palstalla, narsisti haluaa aina kohottaa itseään muiden yläpuolelle.
- yksieiriitä
palvelu mikä palvelu. ei se pettämistä ole. mullakin on pari vakihoitoo jossa vierailen kerran-pari viikossa. vaimo ei tiedä eikä tartte tietää. tulis vaan turhaa polemiikkaia tyhjästä.
- Vittumikänuija
Hyvä logiikka sulla. Jos pidät vakipanoja palveluna etkä pettämisenä miksei vaimosi tiedä niistä. Vai käytsä salaa myös hammaslääkärissä?
- hihhurraa
Joo, kannatetaan, ei pitäis miehellä olla mitään sanomista, kun vaimo tulee kotiin, ja huikkaa ovelta saaneensa jo, joten mies voi rauhallisin mielin keskittyä pelailemaan netissä ja juomaan kaljaa.
- hc-ätämi_
On se jos parisuhteen sääntöihin kuuluu ettei huorissa käydä. Myös hierojalla tai hammaslääkärissä käynti voisi olla periaatteessa pettämistä, mutta taitaa olla aika teoreettinen tilanne että kukaan tuollaisessa parisuhteessa eläisi :D Tosin jos sen hierojan tai hammaslääkärin kanssa on jotain potilassuhdetta suurempaa niin sitten asia voi olla toisin...
- atännä
Noin se oli kaverimiehenkin mielestä. Kun asia esitettiin niin, että sama koskee myös naisia, naiset vaan saavat ilmaiseksi, kaveri veti palvelumaksun esiin. Johon tietysti vastattiin yöpöydälle jätetyllä vitosella ja käsin kirjoitetulla kuitilla ;)
- nimimerkitönj
Eikös tuollaiselle suhteelle ja touhulle ole omakin nimensä, avoin suhde? Noin muuten en tajua mitä tekee vaimolla tai miehellä, jos vaan seksiä haluaa toiselta ihmiseltä. Helpompaa varmaan olisi olla sinkkuna ja touhuta mitä haluaa ilman, että loukkaa toista.
Mites olis seksilelut, jotka pitkässä juoksussa lienee halvempiakin kuin huorat ja on vaan omat limat siinä lelussa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4346163- 875470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514467- 543996
- 783961
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33616SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933549Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213274Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432309