Kerro, mikä mielen päällä just nyt? Mua ärsyttää moni asia. Sovinnaisuus jne. Se, ettei sais sanoa ärsyyntyneisyyttään... Tai jotain. Kaikki pitäis olla niin poliittisesti korrektia. Se ärsyttää.
Mitä mietit just nyt?
83
496
Vastaukset
- Mietinvainnyt_
Saankohan tänä yönä unta...
- flowersreally
Mikä sua valvottaa?
- Entiedäkyllä
flowersreally kirjoitti:
Mikä sua valvottaa?
En tiedä syytä. Joskus stressaa, joskus mietin liikaa, joskus ei vain nukuta.
- flowersreally
Entiedäkyllä kirjoitti:
En tiedä syytä. Joskus stressaa, joskus mietin liikaa, joskus ei vain nukuta.
Mitä mietit liikaa, mikä stressaa?
- Kaikkiasiat
flowersreally kirjoitti:
Mitä mietit liikaa, mikä stressaa?
Mietin kaikkea elämässäni.
- flowersreally
Kaikkiasiat kirjoitti:
Mietin kaikkea elämässäni.
No kyllä sä tiedät, "paloittele" se (jos haluat). Mikä on eniten unettomuutta aiheuttava asia?
- ylpeä
Unettomalle niin ajattele valoisia asioita tulevaisuudessa ja ole onnellinen menneestä,se opetti
Miks noin, kerro lisää? - saahan, jos vain haluaa....ainakin täällä "kamujen" kesken, siks tääl meidän "olkkaris" onkin niin rento ja vapaa fiilis.... ;D
Mut juuri nyt itsellä mielessä.....Luksusta ja Mukavuutta...."korvamadon" takia... ;P
https://www.youtube.com/watch?v=fNOKWQPLDBE- flowersreally
Nooh. Tyhmä oikeastaan levittää omaa ärsyyntyneisyttään, koska sitä on tässä maailmassa ihan liikaa.
Mikä sun korvamato on - siis kerro biisin nimi? (linkit toimii huonosti etenkin puhelimesta). flowersreally kirjoitti:
Nooh. Tyhmä oikeastaan levittää omaa ärsyyntyneisyttään, koska sitä on tässä maailmassa ihan liikaa.
Mikä sun korvamato on - siis kerro biisin nimi? (linkit toimii huonosti etenkin puhelimesta).Raappana - Mukavuutta ja luksusta
"Nooh. Tyhmä oikeastaan levittää omaa ärsyyntyneisyttään, koska sitä on tässä maailmassa ihan liikaa. "
Mut jos "kamu" tarjoo olkapäätä itse, niin silloin se on ihan eri asia..... ;)- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
Raappana - Mukavuutta ja luksusta
"Nooh. Tyhmä oikeastaan levittää omaa ärsyyntyneisyttään, koska sitä on tässä maailmassa ihan liikaa. "
Mut jos "kamu" tarjoo olkapäätä itse, niin silloin se on ihan eri asia..... ;)Tosta Raappanasta tuli mieleen U2 ja miami :)
No mitäs muuta sun olkapäällä on tarjota, mitä mgtow miettii tänään? flowersreally kirjoitti:
Tosta Raappanasta tuli mieleen U2 ja miami :)
No mitäs muuta sun olkapäällä on tarjota, mitä mgtow miettii tänään?Meinasin jo aikaisemmin mainita, että taidat itsekin olla sellainen "olkapään tarjooja", kun seurasin keskusteluasi tuossa ylempänä.....
Noh, nojaillaan näin virtuaalisesti sitten toistemme olkapäihin ja kysellään toisiltamme, "....kerro nyy, mikä on....onko huolia tai murheita"....virtuaalista läheisyyttä ja huolenpitoa, onhan sekin parempi kuin ei mitään....niih... =)
.....mulla on aika vilkkaat mietokset välillä....täytyy välillä oikein yrittää pysyä perässä, kun ne oikein lähtee laukkaamaan.....mut varmaan paljon samoja asioita kuin sinullakin.....jotka kumpuavat tästä hassun hauskasta maailmasta....jotkut asiat ovat sitten taas enemmän tai vähemmän absurdeja, eivätkä enää niin hassujakaan, mutta toisaalta kun asia on tarpeeksi absurdi, eli menee niin sanotusti "yli", niin silloinhan se menee taas huumori osastoon, eikä voi kun nauraa ja hykerrellä välillä niitäkin asioita.....- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
Meinasin jo aikaisemmin mainita, että taidat itsekin olla sellainen "olkapään tarjooja", kun seurasin keskusteluasi tuossa ylempänä.....
Noh, nojaillaan näin virtuaalisesti sitten toistemme olkapäihin ja kysellään toisiltamme, "....kerro nyy, mikä on....onko huolia tai murheita"....virtuaalista läheisyyttä ja huolenpitoa, onhan sekin parempi kuin ei mitään....niih... =)
.....mulla on aika vilkkaat mietokset välillä....täytyy välillä oikein yrittää pysyä perässä, kun ne oikein lähtee laukkaamaan.....mut varmaan paljon samoja asioita kuin sinullakin.....jotka kumpuavat tästä hassun hauskasta maailmasta....jotkut asiat ovat sitten taas enemmän tai vähemmän absurdeja, eivätkä enää niin hassujakaan, mutta toisaalta kun asia on tarpeeksi absurdi, eli menee niin sanotusti "yli", niin silloinhan se menee taas huumori osastoon, eikä voi kun nauraa ja hykerrellä välillä niitäkin asioita.....Ehkä minussa on jotain perustavanlaatuista vikaa, koska usein mietin, että mitä absurdimpaa, sitä parempaa.
Mutta ovelasti väistit kysymykseni.
Meinasin jo sinua kutsua Candy flossiksi (siis pelkästään hyvässä mielessä), mutta taidatkin olla peikkojen sukua? Olkapää(t) ovat näillä seuduin kovin harvinaisia ja kummallisia, aina niin, että kun todellinen tielle osuu, ei sitä kukaan usko tai voi todesta ottaa (siksi kai tuo tuossa ylempänäkin säikkyi pois). flowersreally kirjoitti:
Ehkä minussa on jotain perustavanlaatuista vikaa, koska usein mietin, että mitä absurdimpaa, sitä parempaa.
Mutta ovelasti väistit kysymykseni.
Meinasin jo sinua kutsua Candy flossiksi (siis pelkästään hyvässä mielessä), mutta taidatkin olla peikkojen sukua? Olkapää(t) ovat näillä seuduin kovin harvinaisia ja kummallisia, aina niin, että kun todellinen tielle osuu, ei sitä kukaan usko tai voi todesta ottaa (siksi kai tuo tuossa ylempänäkin säikkyi pois)."Mutta ovelasti väistit kysymykseni."
Niinhän sinäkin teit.... ;D......taidat olla "sieluntoveri"......"metkuja" myöden.. ;P
Jeps, nuo hassun maailman absurdit jutut pääsääntöisesti saavat hykertelemään, hymyilemään ja jopa nauramaan, kun ne oikein oivaltaa ja osaa kääntää ne oikeaan "asentoon".
"Hattara" vai peikko?....meni hieman ohi, eli en ihan päässyt tarpeeksi syvälle ajatuksiin......jos et sitten tarkoita peikkojen suvulla samaa mitä minä, kun viittaan keijuihin & menninkäisiin yms.?
Ehkä tässä biisissä on jotain, johon jotkut voivat samaistua..... ;)
Johanna Kurkela - Kuolevainen
https://www.youtube.com/watch?v=1PvBsUWryCY&index=3&list=RD0j_hksPFLgg
Se on totta, että olkapäät ovat harvinaisia, mutta aidot pyyteettömät olkapäät ovat sitten vielä harvinaisempia......surullista, mutta niin totta....- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
"Mutta ovelasti väistit kysymykseni."
Niinhän sinäkin teit.... ;D......taidat olla "sieluntoveri"......"metkuja" myöden.. ;P
Jeps, nuo hassun maailman absurdit jutut pääsääntöisesti saavat hykertelemään, hymyilemään ja jopa nauramaan, kun ne oikein oivaltaa ja osaa kääntää ne oikeaan "asentoon".
"Hattara" vai peikko?....meni hieman ohi, eli en ihan päässyt tarpeeksi syvälle ajatuksiin......jos et sitten tarkoita peikkojen suvulla samaa mitä minä, kun viittaan keijuihin & menninkäisiin yms.?
Se on totta, että olkapäät ovat harvinaisia, mutta aidot pyyteettömät olkapäät ovat sitten vielä harvinaisempia......surullista, mutta niin totta...... eli en ihan päässyt tarpeeksi syvälle ajatuksiin......jos et sitten tarkoita peikkojen suvulla samaa mitä minä, kun viittaan keijuihin & menninkäisiin yms.?
https://www.youtube.com/watch?v=82xZaW92XuQ että.silleen kirjoitti:
.. eli en ihan päässyt tarpeeksi syvälle ajatuksiin......jos et sitten tarkoita peikkojen suvulla samaa mitä minä, kun viittaan keijuihin & menninkäisiin yms.?
https://www.youtube.com/watch?v=82xZaW92XuQOlin sen verran väsy eilen, ettei heti leikannut, mitä hän tarkoitti....taisi epäillä minua vain enemmän tai vähemmän trolliksi ;D.... mutta hyvän version löysit tuosta kappaleesta......hyvät, koskettavat ja ajatuksia herättävät sanat biisissä, joillakin varmaan pyörinyt joskus elämänsä aikana biisi mielessä, niin kuin monesti itselläkin....
Laitetaan sanoilla sama biisi.....keijukais ja menninkäis versioina.... =)
Vuokko Hovatta
https://www.youtube.com/watch?v=79kyzrtjjbA
Jussi Hakulinen
https://www.youtube.com/watch?v=5cSgBuHJ_VI
Hyvää päivän jatkoa... =)- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
"Mutta ovelasti väistit kysymykseni."
Se on totta, että olkapäät ovat harvinaisia, mutta aidot pyyteettömät olkapäät ovat sitten vielä harvinaisempia......surullista, mutta niin totta....No en oikein tiedä itsekään mitä horinoin, enkä sinua trolliksi tarkoittanut, taisin olla itsekin jossain keijukaisten ja menninkäisten mielikuvamaassa aina hämäriä fiiliksiä ja tekstejä myöten. Aloituksen ärsyyntyneisyytenikin naurattaa nyt, höpsö minä :D
Todella kaunis tuo Johanna Kurkelan Kuolevainen. Kiitos velholle ärsytyksenkarkottajalle & mukavaa keskiviikkoa! flowersreally kirjoitti:
No en oikein tiedä itsekään mitä horinoin, enkä sinua trolliksi tarkoittanut, taisin olla itsekin jossain keijukaisten ja menninkäisten mielikuvamaassa aina hämäriä fiiliksiä ja tekstejä myöten. Aloituksen ärsyyntyneisyytenikin naurattaa nyt, höpsö minä :D
Todella kaunis tuo Johanna Kurkelan Kuolevainen. Kiitos velholle ärsytyksenkarkottajalle & mukavaa keskiviikkoa!Eipä kestä.... =)
Tekstisi ja fiiliksesi eivät olleet "hämäriä" ainakaan minun mielestäni, eikä myöskään tuntunut oudolta ärtyneisyytesi mainitsemiasi asioita kohtaan - itseasiassa, jos luet aloituksesi ja nyt kertomasi asiat, niin ehkä huomaat jotain aika osuvaakin......on hyvä olla sitä mitä oikeasti on ja vapauttaa itsensä noista kahleista.....ainakin silloin, kun ilmapiiri ja lähellä olevat yksilöt ovat oikeita, ehkä myös muulloinkin, jos siihen vain pystyy ja uskallusta riittää, eikä antaa muille liikaa valtaa määrittää mitä itse on tai päästä muita estämään itseään olemasta sitä mitä on........aitous on aitoa.....
Hyvää päivänjatkoa myös sinulle.... =)- oppiaIkäkaikkih
flowersreally kirjoitti:
Mikä sun korvamato on - siis kerro biisin nimi? (linkit toimii huonosti etenkin puhelimesta).Miten jos kopioisit linkin ja liittäisit uuden välilehden osoite riville. Voi helposta asiasta tehdä vaikeaa hmmm.
- Ikis__M
Tuli mieleen tuosta videosta se pari päivää sitten täällä ollut ketju jossa joku nainen kehotti miehiä koiran hankintaan:
http://www.stara.fi/2015/10/19/poikaystava-yllatti-tyttoystavansa-kahdella-koiralla/
Corgi varmaan toimisi tuon perusteella ja muutenkin olisi ehkä semmoinen rotu jonka voisi laittaa jos koiran laittaisi.- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Mistä videosta......tulikohan sun kommentti väärään ketjuun? 8-0
No tuosta:
http://www.stara.fi/2015/10/19/poikaystava-yllatti-tyttoystavansa-kahdella-koiralla/
Äläkä nyt vain sano ettet osaa avata? sinistät, hiiren oikella "open link in new tab" ja sieltä se löytyy. Ikis__M kirjoitti:
No tuosta:
Äläkä nyt vain sano ettet osaa avata? sinistät, hiiren oikella "open link in new tab" ja sieltä se löytyy.Ossaan...ossaan.....mutta sain tuosta ensimmäisestä kommentistasi sellaisen käsityksen, että ketjussa olisi ollut jo linkki johonkin videoon, mutta tarkoitikin sitten sitä, että olit juuri katsonut tuon linkkaamasi linkin takaa löytyvän videon ja se asia pyörisinun mielessäsi... ;D
- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Ossaan...ossaan.....mutta sain tuosta ensimmäisestä kommentistasi sellaisen käsityksen, että ketjussa olisi ollut jo linkki johonkin videoon, mutta tarkoitikin sitten sitä, että olit juuri katsonut tuon linkkaamasi linkin takaa löytyvän videon ja se asia pyörisinun mielessäsi... ;D
Koiraa tekisi mieli. Onko mgtow koira- vai kissaihmisiä?
Ikis__M kirjoitti:
Koiraa tekisi mieli. Onko mgtow koira- vai kissaihmisiä?
Ei ole tällä hetkellä mitään lemmikkejä, mutta en myöskään osaa oikein samaistua mihinkään tiettyyn kategoriaan näiden asioiden suhteen.......pidän kyllä eläimistä, niin koti, kuin luonnonkin.
Sinun pitää sitten vain miettiä tarkkaan, ettei ole vain mieliteko, kun vastuu tulee aina mukana, kun eläimen itselleen ottaa.....- Ikis__M
MGTOW kirjoitti:
Ei ole tällä hetkellä mitään lemmikkejä, mutta en myöskään osaa oikein samaistua mihinkään tiettyyn kategoriaan näiden asioiden suhteen.......pidän kyllä eläimistä, niin koti, kuin luonnonkin.
Sinun pitää sitten vain miettiä tarkkaan, ettei ole vain mieliteko, kun vastuu tulee aina mukana, kun eläimen itselleen ottaa.....Jep, näyttää trolli laittaneen tuon viimeisen. On oikeassa siinä että koira oli kiva mutta omasta puolestani olen täällä jo aiemminkin kommentoinut etten siksi juuri laita elikkoa kun siinä on paljon vastuuta ja joutuisi olemaan turhan paljon yksikseen päivisin.
Ikis__M kirjoitti:
Jep, näyttää trolli laittaneen tuon viimeisen. On oikeassa siinä että koira oli kiva mutta omasta puolestani olen täällä jo aiemminkin kommentoinut etten siksi juuri laita elikkoa kun siinä on paljon vastuuta ja joutuisi olemaan turhan paljon yksikseen päivisin.
Darn.....taas ne pikkuiset peikot trollas mut....prkl....tekis mieli pistää ne pieneen koriin ja....tai noh, en sitten taas tiedä minne ne pikkuiset vekkulit kuljettais...... ;D
https://www.youtube.com/watch?v=41qF2fzNNb4
- ouli
Yötä. Ajan kuluessa olen huomannut arvostavani enemmän yötä. Hiljentyminen. Rauhoittuminen. Pimeys, kirjaimellisesti, ei päänsisäisesti.
Öitä.- flowersreally
Sama täällä, minulla tosin päänsisäinen rauhoittuminen myös tärkeässä roolissa. Nautinnollista ja rauhaisaa yötä sinulle.
- että.silleen
Huomenta! Kiireinen yö ollut, n.puol tuntia ja pääsen kotiin nukkumaan.
En muuten tykännyt; Raappanan - Mukavuutta ja luksusta biisistä!
Siinäpä tämän aamun väsyneet mietteet...yöllä ei ehtinyt paljon edes ajatella omia mietteitään, oli pakko keskittyä 100%:sti työhön. että.silleen kirjoitti:
Huomenta! Kiireinen yö ollut, n.puol tuntia ja pääsen kotiin nukkumaan.
En muuten tykännyt; Raappanan - Mukavuutta ja luksusta biisistä!
Siinäpä tämän aamun väsyneet mietteet...yöllä ei ehtinyt paljon edes ajatella omia mietteitään, oli pakko keskittyä 100%:sti työhön.Huomenta, huomenta....."En muuten tykännyt; Raappanan - Mukavuutta ja luksusta biisistä!"
Olikos siinä niin huono orkesteri ja/tai lauluääni....vai jäikö siitä pahanlaatuinen ja ärsyttävä "korvamato"? ;P
...unia hyviä, vaikka siellä unten mailla taidat jo ollakin..... =)- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Huomenta, huomenta....."En muuten tykännyt; Raappanan - Mukavuutta ja luksusta biisistä!"
Olikos siinä niin huono orkesteri ja/tai lauluääni....vai jäikö siitä pahanlaatuinen ja ärsyttävä "korvamato"? ;P
...unia hyviä, vaikka siellä unten mailla taidat jo ollakin..... =)Mä en tykännyt siitä biisin sanoituksesta...ne potkaisi mua vähän polveen, sellaisenaan. Tyypillä on myös outo aksentti..suomalainen nimestä päätellen; mutt oisko paluumuuttaja rajan takaa? Vai onko sitt opetellut eksoottisemmalta kuulostavan laulutavan.(regee?)
Ja nyt menen nukkumaan lopultakin, kerran jo yritin, mutt piti lähteä pakosta rakennukselle valvovan rakennusmestarin kutsusta! (käskystä)
Ja ihan turhaan, en ole mikään avaruustiedettä vasemmalla kädellä hoiteleva friidu.
Minä en remontoi mitään, miks mun pitäis päättää asioita? Sitä varten on palkatut ammattilaiset...soitin Faijan paikalle ja lähdin nukkumaan. Öitä. että.silleen kirjoitti:
Mä en tykännyt siitä biisin sanoituksesta...ne potkaisi mua vähän polveen, sellaisenaan. Tyypillä on myös outo aksentti..suomalainen nimestä päätellen; mutt oisko paluumuuttaja rajan takaa? Vai onko sitt opetellut eksoottisemmalta kuulostavan laulutavan.(regee?)
Ja nyt menen nukkumaan lopultakin, kerran jo yritin, mutt piti lähteä pakosta rakennukselle valvovan rakennusmestarin kutsusta! (käskystä)
Ja ihan turhaan, en ole mikään avaruustiedettä vasemmalla kädellä hoiteleva friidu.
Minä en remontoi mitään, miks mun pitäis päättää asioita? Sitä varten on palkatut ammattilaiset...soitin Faijan paikalle ja lähdin nukkumaan. Öitä.Auts.....pahoittelut "särystä"......vaikka tosin osasin odottaa mikä oli biisissä "ongelma" - siksipä esitin hieman "hassusti tyhmää"......vekkuli kun olen ja sen tunnustan. ;P
Ihan syntyperäinen Suomalainen artisti kyseessä, en itsekään ole tainnut kuulla kyseistä biisiä aikaisemmin - en ainakaan muista........löysin sen eilen, kun tubettelin ja siinä oli sellainen sopivan rento svengi, vaikka se sitten aiheuttikin pahan korvamadon.....ja tuon mainitsemasi genren artisti siis kyseessä....
Vai että ne kiusaa sua pitkin päivää ja kesken unien......toivottavasti näytit pienen palasen myyn luonnetta ja mitä mieltä myy on tälläisestä touhusta, josko tajuaisivat vihjeen, että voi sattua "polveen", jos liikaa kiusii.... ;D
Olit näämmä saanut nukuttua vain pienet unet....jos meet vielä yöksi töihin, niin kantsii yrittää ottaa ainakin pienet nokoset ennen töitä, ettei tarvitse tulitikkuja ottaa avuksi, että pysyy silmät auki.....- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Auts.....pahoittelut "särystä"......vaikka tosin osasin odottaa mikä oli biisissä "ongelma" - siksipä esitin hieman "hassusti tyhmää"......vekkuli kun olen ja sen tunnustan. ;P
Ihan syntyperäinen Suomalainen artisti kyseessä, en itsekään ole tainnut kuulla kyseistä biisiä aikaisemmin - en ainakaan muista........löysin sen eilen, kun tubettelin ja siinä oli sellainen sopivan rento svengi, vaikka se sitten aiheuttikin pahan korvamadon.....ja tuon mainitsemasi genren artisti siis kyseessä....
Vai että ne kiusaa sua pitkin päivää ja kesken unien......toivottavasti näytit pienen palasen myyn luonnetta ja mitä mieltä myy on tälläisestä touhusta, josko tajuaisivat vihjeen, että voi sattua "polveen", jos liikaa kiusii.... ;D
Olit näämmä saanut nukuttua vain pienet unet....jos meet vielä yöksi töihin, niin kantsii yrittää ottaa ainakin pienet nokoset ennen töitä, ettei tarvitse tulitikkuja ottaa avuksi, että pysyy silmät auki.....Ei mun Pitänyt viime yönäkään olla yökkönä...tuli yökkö sairaaksi joten "paikkasin yhden yön". Olin jo päivän ollut töissä...ei tullut sitä 9h lepoakaan vuorojen väliin.
Siks mä olenkin väsynyt ja mennyt ns. yli unien..huomen ei tarvitse onneks mennä töihin. Nukun sitten kun taju sammuu...=)
Mä kysyinkin siltä valvovalta rakennusinssiltä ett mistä hänelle maksetaan, jos mun pitää kerta tietää näitä asioita? Hyvä kun saan taulukoukun seinään!
-"Mutt odota rauhassa... tulet saamaan tänne miehen, joka avittaa sua tarkasteleen rakennus asioita".
Soitin Faijalle josko ehtii ja hän lupas ihan mielellään ottaa osaa hankkeeseen. Se inssi ei vaan tule oleen niin tyytyväinen asiaan, kuin oletti olevansa.
Lupasin kalakeitoa klo 17. Faijalle, tekee valvonta töitä ruokapalkalla, muuta "harmaata taloutta edustavaa" ei sieltä sitt löydykkään.
-"jos meet vielä yöksi töihin, niin kantsii yrittää ottaa ainakin pienet nokoset ennen töitä, ettei tarvitse tulitikkuja ottaa avuksi, että pysyy silmät auki...."
Ei tässä kunnossa mennä enää töihin, se olisi EDESVASTUUTONTA!
Tämä vastaa varmaan promillen humalaa...epätodellinen olo ja aivot hitaalla. että.silleen kirjoitti:
Ei mun Pitänyt viime yönäkään olla yökkönä...tuli yökkö sairaaksi joten "paikkasin yhden yön". Olin jo päivän ollut töissä...ei tullut sitä 9h lepoakaan vuorojen väliin.
Siks mä olenkin väsynyt ja mennyt ns. yli unien..huomen ei tarvitse onneks mennä töihin. Nukun sitten kun taju sammuu...=)
Mä kysyinkin siltä valvovalta rakennusinssiltä ett mistä hänelle maksetaan, jos mun pitää kerta tietää näitä asioita? Hyvä kun saan taulukoukun seinään!
-"Mutt odota rauhassa... tulet saamaan tänne miehen, joka avittaa sua tarkasteleen rakennus asioita".
Soitin Faijalle josko ehtii ja hän lupas ihan mielellään ottaa osaa hankkeeseen. Se inssi ei vaan tule oleen niin tyytyväinen asiaan, kuin oletti olevansa.
Lupasin kalakeitoa klo 17. Faijalle, tekee valvonta töitä ruokapalkalla, muuta "harmaata taloutta edustavaa" ei sieltä sitt löydykkään.
-"jos meet vielä yöksi töihin, niin kantsii yrittää ottaa ainakin pienet nokoset ennen töitä, ettei tarvitse tulitikkuja ottaa avuksi, että pysyy silmät auki...."
Ei tässä kunnossa mennä enää töihin, se olisi EDESVASTUUTONTA!
Tämä vastaa varmaan promillen humalaa...epätodellinen olo ja aivot hitaalla.Noh, vietät sitten päivää pienessä "sievässä".....voi alkaa jossain vaiheessa "hieman" harmittamaan, jos/kun alkaa tuntua ettei mikään oikein suju niin kuin pitäisi....onneksi ainakin kalakeiton pystyy tekemään vaikka puoliksi unessa.. =)
Taitaa tuo jantteri tajuta jättää sut rauhaan.....voipi olla, että saa jostain "kunmallisesta" syystä lisää puhtia hommiinsa.... ;D
Onneksi saat levätä ja rentouduttua nyt ihan huolella, niin saa palauduttua rauhassa....- että.silleen
Kuuntelin biisit... a7 remix. Mitä tästä nyt ajattelis?
Tosin osasin odottaa mikä oli biisissä "ongelma" - siksipä esitin hieman "hassusti tyhmää"......vekkuli kun olen ja sen tunnustan. ;P
Sattumalta löysit juuri noi sävelet... joopa joo. Minä uskon kaiken mitä runoilet mulle...sanoitus iskee täydeltä laidalta.
Nyt on pakko mennä nukkumaan, mulla kirvelee jo silmiä ja luomet painuu väkisin kiinni. Noin 9 h unta "palloon" ja aamulla ylös, niin olen vuorokausirytmissä taas kiinni.
Hyvää yötä ja kauniita unia. että.silleen kirjoitti:
Kuuntelin biisit... a7 remix. Mitä tästä nyt ajattelis?
Tosin osasin odottaa mikä oli biisissä "ongelma" - siksipä esitin hieman "hassusti tyhmää"......vekkuli kun olen ja sen tunnustan. ;P
Sattumalta löysit juuri noi sävelet... joopa joo. Minä uskon kaiken mitä runoilet mulle...sanoitus iskee täydeltä laidalta.
Nyt on pakko mennä nukkumaan, mulla kirvelee jo silmiä ja luomet painuu väkisin kiinni. Noin 9 h unta "palloon" ja aamulla ylös, niin olen vuorokausirytmissä taas kiinni.
Hyvää yötä ja kauniita unia.Hmmmm.....nyt on myy kyllä väsynyt, kun suukin on ihan mutrulla ja ihan vain siitä väsymyksestä ja sen aiheuttamasta väsyneestä mielialasta.....hyvä että käyt nukkumaan, niin se suukin siitä mutrusta sitten aukenee hymyksi....
En minä huijaa tai valehtele, vaan löysin sen tubesta niin kuin sanoin ja se jäi korvamadoksi päähän soimaan ja kun ketjussa kysyttiin mitä mietit juuri nyt, niin se biisihän soi päässä sillä hetkellä......tosin etsin aikaisemmin biisejä missä olisi tuon aiheen sanoituksia......eikä biisikään edes ollut sinulle tarkoitettu, vaan ihan itse olet sen mennyt kuuntelemaan tästä ketjusta, enkä myöskään tunne sinua niin, että olisin voinut tietää, että sillä on tuollainen vaikutus sinuun ja sanoitus "iskisi täydeltä laidalta"........sulla on nyt jostain kummasta syystä väärä käsitys siitä, mitä sinusta tiedän ja mitä en tiedä......
Hyvää yötä ja kauniita unia.....nuku hyvin ja herää hymyssä suin... =)- että.sileen
MGTOW kirjoitti:
Hmmmm.....nyt on myy kyllä väsynyt, kun suukin on ihan mutrulla ja ihan vain siitä väsymyksestä ja sen aiheuttamasta väsyneestä mielialasta.....hyvä että käyt nukkumaan, niin se suukin siitä mutrusta sitten aukenee hymyksi....
En minä huijaa tai valehtele, vaan löysin sen tubesta niin kuin sanoin ja se jäi korvamadoksi päähän soimaan ja kun ketjussa kysyttiin mitä mietit juuri nyt, niin se biisihän soi päässä sillä hetkellä......tosin etsin aikaisemmin biisejä missä olisi tuon aiheen sanoituksia......eikä biisikään edes ollut sinulle tarkoitettu, vaan ihan itse olet sen mennyt kuuntelemaan tästä ketjusta, enkä myöskään tunne sinua niin, että olisin voinut tietää, että sillä on tuollainen vaikutus sinuun ja sanoitus "iskisi täydeltä laidalta"........sulla on nyt jostain kummasta syystä väärä käsitys siitä, mitä sinusta tiedän ja mitä en tiedä......
Hyvää yötä ja kauniita unia.....nuku hyvin ja herää hymyssä suin... =)Moi.
Nukuin 12 tuntia putkeen!
Ovikello soi vimmatusti 10.40 ja faija oven takana, lounaat kahdelle kotiin tuotuna.
Sanoin et hetki, käyn suihkus!
Muutaman minuutin kuluttua olin käynyt suihkussa ja kiskonut kotimekon ylleni.
Laitoin lautaset pöytään... hieman epäillen lounaan laatua, se oli kiinalaista.
Jasminriisiä ja hapanimelä kastike kanan palasia uitettu "lettutaikinassa" ja uppopaistettu vanhassa öljyssä.
Maistoin yhden palan kanaa ja ilmoitin etten niitä syö!
Mulla oli lihapullia 6 kpl jääkaapissa jotka lämmitin sipulisilpun paistamisen yhteydessä, ja kaadoin toisen riisiannoksen lopuksi paistinpannuun. Pieni loraus kastiketta joukkoon ja annoin kastikeen lähes haihtua kokonaan. Siinä meidän lounas, olishan se parempikin voinut olla maultaan,mutt tuohon oli tyydyttävä.
Faija heitti munt kaupungille ja kävin kakkukahvilla yhden ystävän luona.
Lopun iltapäivän siivosin ja luin... ja kuuntelin Raappanaa.
(Sattumalta löysit juuri noi sävelet... joopa joo. Minä uskon kaiken mitä runoilet mulle...sanoitus iskee täydeltä laidalta.)
En sitä sulle ollut moitteeksi laittanut...kerroin vain miltä minusta tuntui kuunnella sitä.
Ymmärrän kyllä textin,olen kahden arvomaailman välisessä puristuksessa henkisesti.
Valitsen sen paremman, koska mulla on mahdollisuus siihen. Mahdollinen työttömyys ja syrjäytyminen on toisessa vaakakupissa melko varmaa. Toisessa saatan menestyä, pahimmassa tapauksessa putoan sitt siihen epävakaaseen vaakakuppiin. Niin miks mä en yrittäisi?
Mitä itse tekisit?
Oli palattava tähän osoitteeseen, en löytänyt sua muualtakaan.
Hyvää yötä, kaikille kukkujille! että.sileen kirjoitti:
Moi.
Ovikello soi vimmatusti 10.40 ja faija oven takana, lounaat kahdelle kotiin tuotuna.
Jasminriisiä ja hapanimelä kastike kanan palasia uitettu "lettutaikinassa" ja uppopaistettu vanhassa öljyssä.
Mulla oli lihapullia 6 kpl jääkaapissa jotka lämmitin sipulisilpun paistamisen yhteydessä, ja kaadoin toisen riisiannoksen lopuksi paistinpannuun. Pieni loraus kastiketta joukkoon ja annoin kastikeen lähes haihtua kokonaan. Siinä meidän lounas, olishan se parempikin voinut olla maultaan,mutt tuohon oli tyydyttävä.
(Sattumalta löysit juuri noi sävelet... joopa joo. Minä uskon kaiken mitä runoilet mulle...sanoitus iskee täydeltä laidalta.)
En sitä sulle ollut moitteeksi laittanut...kerroin vain miltä minusta tuntui kuunnella sitä.
Ymmärrän kyllä textin,olen kahden arvomaailman välisessä puristuksessa henkisesti.
Valitsen sen paremman, koska mulla on mahdollisuus siihen. Mahdollinen työttömyys ja syrjäytyminen on toisessa vaakakupissa melko varmaa. Toisessa saatan menestyä, pahimmassa tapauksessa putoan sitt siihen epävakaaseen vaakakuppiin. Niin miks mä en yrittäisi?
Mitä itse tekisit?
Hyvää yötä, kaikille kukkujille!Faijas toi sulle kiinalaista kanaa kung-po ja ei kelvannut? Aika ronkeli olet. kiinalaiset on viisaita ihmisiä joten tuskin niiden safkassakaan on vikaa. Anakin parempaa kun Pirkan lihattomapullat!
- että.silleen
miesvm_1967x kirjoitti:
Faijas toi sulle kiinalaista kanaa kung-po ja ei kelvannut? Aika ronkeli olet. kiinalaiset on viisaita ihmisiä joten tuskin niiden safkassakaan on vikaa. Anakin parempaa kun Pirkan lihattomapullat!
Anteeks ettei kelpaa härskille öljylle maistuvat ja öljyä tippuvat "tipun" palat!
Jos olisit nähnyt ne tyroksrasiat itse, olisi luultavasti sinullekin tullut pieni epäillys?
Jo avaamatta niitä rasioita, siitä tipulaatikosta tuli arveluttava tuoksu!
Jos sä olet armeijan muonissa ollut, tiedät taatusti tarkaan mitä minä tarkoitan!
"Kiinalaiset on viisaita ihmisiä joten tuskin niiden safkassakaan on vikaa."
Valitan; ett myös kiinalainen ruoka saattaa olla epäkelpoa!
Kyllä mä kiinalaista ruokaa syön, siks faija sitä toikin..kun hän itse ei ole mikään keittiön ihmemies.
Hyvä kun perunat saa keitettyä ja nykyisin myös riisin. Ostin hänelle bambukorin
ja riisit kypsyvät höyryssä. Pakastimessa hänellä on kastikkeesi esikäsitellyt tarvikkeet jotka antaa ensin sulaa ja lisää sitt kiehuvaan veteen.
Lihapyörykät teen itse mutt jauhelihan ostan lihakaupasta.
Hirven ja peuran lihan faija jauhaa sitt valmiiksi mullekin,jos siitä haluaa pihvejä.
Ne tipupalaset olis oikeesti voinut viedä elintarvike labraan, sen verran epäilyttävä haju ja maku.
Eli samojevi sai koko lastin kanaa,eikä se sairastunut. Mutt sen maha kestää kaikenlaista; kuten lokinraadon sulkineen päivineen.(kun juoksi metsään saaliineen) että.sileen kirjoitti:
Moi.
Mitä itse tekisit?
Hyvää yötä, kaikille kukkujille!Moikka.... =)
Ompas sulla herkkä suu.....tosin eipähän se mahdottomuus ole, että olivat luokattomia tai pilaantuneita - itse en niin kranttu ole, paitsi jos selvästi maistuu liian oudolta tai pahalta, sekä sitten on tietenkin jotain juttuja joita en mielelläni suuhun laita.
Ihan hyvän lounaan pikaisesti sait valmistettua........hyvä mieli, hyvä seura, ympäristö, sekä tietenkin ystävämme nälkä antaa ruualle lisämaustetta.......tietenkin niillä voi olla myös toiseen suuntaan vaikutusta jos asiat ovat toisinpäin, eli viivan alapuolella.....
" ja kuuntelin Raappanaa."
Äläs kiusaa itseäsi sillä ja aiheuta ittelles syyttä suotta huonoa oloa...........en ole varma millä kaikilla tavoin se nyt meni sun ihon alle, mutta en usko että sulla on syytä syyllistää itseäsi millään tavalla - tunnen sinua kyllä jo sen verran etten näe syytä miksi itseäsi syyllistäisit tai antaisit sen biisin vaikuttaa liikaa mieleesi....
Jos nyt sinua oikein "luin", niin tällä hetkellä sinua vaivaa ainakin pari asiaa joista biisissä kerrottiin........toiseen sanoisin, että ei ole sinun syysi jos on mahdollisuuksia varsinkaan jos sitä osaa arvostaa ja kunnioitaa oikein, sekä tajuaa olevansa tietyissä asioissa "etuoikeutettu", eikä ns. nosta itseään jalustalle niistä asioista ja arvostele tai hauku erillaisilla mahdollisuuksilla kasvaneita/olevia.......toinen asia taisi olla tuo "Sanoo "bisnes on bisnes" keksijä ruudin".....luultavasti sun bisneksessä on kyse hieman eri jutuista, eikä ole nyt yhtään verrattavissa tuohon juttuun ja yrityksen on tarkoitus tuottaa voittoa ja työtä, mutta tietenkin olisi hyvä noudattaa tiettyjä juttuja, vaikkakin vaakakupissa on sitten sellaiset asiat, kuin esimerkiksi se että tiettyjä juttuja noudattamalla antaa helposti liikaa "etumatkaa" muille jotka toimivat samassa bisneksessä......se voi olla aikamoista "tasapainoilua" monesti....tärkeintä on ettei koveta itseään liikaa ja voi katsoa itseään peilistä tekee sitten mitä tekee....ainakin joillekin, mutta sitten taas monelle sillä ei ole oikeastaan mitään väliä....sinusta tiedän, että sillä on sinulle väliä ja tämä on sinulle sekä voima, että myös heikkous, koska nykymaailma ja bisnes on monesti mitä on.......mutta kuitenkin haluan sanoa sinulle luota itseesi ja siihen mitä teet.....
"Valitsen sen paremman, koska mulla on mahdollisuus siihen...... Niin miks mä en yrittäisi?"
Teet ihan oikean valinnan, jos minun mielipidettä kysyt ja tottakai yrität.....sekä toivottavasti menestyt, miksi et menestyisi.... =)
"Mitä itse tekisit?"
Luultavasti täysin samalla tavalla kuin sinäkin.....eli "Don't Worry Be Happy". =)
https://www.youtube.com/watch?v=S9PBchR3Fj8
Hmmmm.......teillähän on näämmä "suvussa" tuollainen "hymynaama", joka kuuluu arktisiin pystykorviin.... =)........outoa tai sitten ei.... ;)
Toivottelen sulle hyvää päivänjatkoa ja iloista mieltä.... =)- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Moikka.... =)
Ompas sulla herkkä suu.....tosin eipähän se mahdottomuus ole, että olivat luokattomia tai pilaantuneita - itse en niin kranttu ole, paitsi jos selvästi maistuu liian oudolta tai pahalta, sekä sitten on tietenkin jotain juttuja joita en mielelläni suuhun laita.
Ihan hyvän lounaan pikaisesti sait valmistettua........hyvä mieli, hyvä seura, ympäristö, sekä tietenkin ystävämme nälkä antaa ruualle lisämaustetta.......tietenkin niillä voi olla myös toiseen suuntaan vaikutusta jos asiat ovat toisinpäin, eli viivan alapuolella.....
" ja kuuntelin Raappanaa."
Äläs kiusaa itseäsi sillä ja aiheuta ittelles syyttä suotta huonoa oloa...........en ole varma millä kaikilla tavoin se nyt meni sun ihon alle, mutta en usko että sulla on syytä syyllistää itseäsi millään tavalla - tunnen sinua kyllä jo sen verran etten näe syytä miksi itseäsi syyllistäisit tai antaisit sen biisin vaikuttaa liikaa mieleesi....
Jos nyt sinua oikein "luin", niin tällä hetkellä sinua vaivaa ainakin pari asiaa joista biisissä kerrottiin........toiseen sanoisin, että ei ole sinun syysi jos on mahdollisuuksia varsinkaan jos sitä osaa arvostaa ja kunnioitaa oikein, sekä tajuaa olevansa tietyissä asioissa "etuoikeutettu", eikä ns. nosta itseään jalustalle niistä asioista ja arvostele tai hauku erillaisilla mahdollisuuksilla kasvaneita/olevia.......toinen asia taisi olla tuo "Sanoo "bisnes on bisnes" keksijä ruudin".....luultavasti sun bisneksessä on kyse hieman eri jutuista, eikä ole nyt yhtään verrattavissa tuohon juttuun ja yrityksen on tarkoitus tuottaa voittoa ja työtä, mutta tietenkin olisi hyvä noudattaa tiettyjä juttuja, vaikkakin vaakakupissa on sitten sellaiset asiat, kuin esimerkiksi se että tiettyjä juttuja noudattamalla antaa helposti liikaa "etumatkaa" muille jotka toimivat samassa bisneksessä......se voi olla aikamoista "tasapainoilua" monesti....tärkeintä on ettei koveta itseään liikaa ja voi katsoa itseään peilistä tekee sitten mitä tekee....ainakin joillekin, mutta sitten taas monelle sillä ei ole oikeastaan mitään väliä....sinusta tiedän, että sillä on sinulle väliä ja tämä on sinulle sekä voima, että myös heikkous, koska nykymaailma ja bisnes on monesti mitä on.......mutta kuitenkin haluan sanoa sinulle luota itseesi ja siihen mitä teet.....
"Valitsen sen paremman, koska mulla on mahdollisuus siihen...... Niin miks mä en yrittäisi?"
Teet ihan oikean valinnan, jos minun mielipidettä kysyt ja tottakai yrität.....sekä toivottavasti menestyt, miksi et menestyisi.... =)
"Mitä itse tekisit?"
Luultavasti täysin samalla tavalla kuin sinäkin.....eli "Don't Worry Be Happy". =)
https://www.youtube.com/watch?v=S9PBchR3Fj8
Hmmmm.......teillähän on näämmä "suvussa" tuollainen "hymynaama", joka kuuluu arktisiin pystykorviin.... =)........outoa tai sitten ei.... ;)
Toivottelen sulle hyvää päivänjatkoa ja iloista mieltä.... =)Moikka, mä olen syventynyt kutoon sukkaa ja lukeen palstaa sekä aukoon päätäni.
Kamala päivä töissä tänään..valvoin viimeyönä kahteen asti..kun vedin liian pitkät sikeet 12 h edellisenä yönä. Vuorokausirytmi on ihan sekaisin...hitto.
En mä sanonut ett koirat on meidän, se nyt vaan oli mökillä käymässä silloin.
Faija vei ne kuorrutetut tipun palat koiril, ei halunnut syödä niitä itsekään maistettuaan. Se ihme ummehtunut pahanhajuinen tuoksahdus tuli avaamattomist aromilaatikoista. Ei se nyt pilaantuneelle ihan selvästi maistunut, mutt epäilyttävä haju ja maku ei täsmännyt siihen mitä olen tottunut syömään kiinalaisena.
Ei noutoruoka tyroxrasiassa tietenkään maistu sellaiselta kuin ravintolassa "kulhossa" pöytään tarjoiltava.
Mulla tosin on keitettyä jasminriisiä vielä jääkaapissa...syön huomenna paistetun kaalin, kesäkurpitsan ja sipulin kera.
Olen kuunnellut lisää Raappanaa, sillä on ihan mukavan kuuloista musaa ja sanoituksessa on sanomaa. Tosin ristiriitaista jotenkin mulle tässä elämäntilanteessa. En mä siitä oikeesti masennu..pistää vaan aatteleen kaikkia erilaisia mahdollisuuksia mitä ihmisillä on.
Eikä ne mahdollisuudet ole aina valittavissa..en minäkään ole omaa sukuani itse valinnut...siinä kohtaan tosiaankaan kukaan ei voi valita sukuaan.
Tosin mulla on ollut onnea rutkasti enemmän, mitä jollain toisella ikäiselläni.
Pitäisi olla kiitollinen melkein kaikesta heille, mä nyt vaan kapinoin välillä koska se side on myös kahlitseva.
I am happy allmost always.
Ja nyt luen toista tuntia..palailen palstalle ehkä vielä.
Hauskaa iltaa. että.silleen kirjoitti:
Moikka, mä olen syventynyt kutoon sukkaa ja lukeen palstaa sekä aukoon päätäni.
Kamala päivä töissä tänään..valvoin viimeyönä kahteen asti..kun vedin liian pitkät sikeet 12 h edellisenä yönä. Vuorokausirytmi on ihan sekaisin...hitto.
En mä sanonut ett koirat on meidän, se nyt vaan oli mökillä käymässä silloin.
Faija vei ne kuorrutetut tipun palat koiril, ei halunnut syödä niitä itsekään maistettuaan. Se ihme ummehtunut pahanhajuinen tuoksahdus tuli avaamattomist aromilaatikoista. Ei se nyt pilaantuneelle ihan selvästi maistunut, mutt epäilyttävä haju ja maku ei täsmännyt siihen mitä olen tottunut syömään kiinalaisena.
Ei noutoruoka tyroxrasiassa tietenkään maistu sellaiselta kuin ravintolassa "kulhossa" pöytään tarjoiltava.
Mulla tosin on keitettyä jasminriisiä vielä jääkaapissa...syön huomenna paistetun kaalin, kesäkurpitsan ja sipulin kera.
Olen kuunnellut lisää Raappanaa, sillä on ihan mukavan kuuloista musaa ja sanoituksessa on sanomaa. Tosin ristiriitaista jotenkin mulle tässä elämäntilanteessa. En mä siitä oikeesti masennu..pistää vaan aatteleen kaikkia erilaisia mahdollisuuksia mitä ihmisillä on.
Eikä ne mahdollisuudet ole aina valittavissa..en minäkään ole omaa sukuani itse valinnut...siinä kohtaan tosiaankaan kukaan ei voi valita sukuaan.
Tosin mulla on ollut onnea rutkasti enemmän, mitä jollain toisella ikäiselläni.
Pitäisi olla kiitollinen melkein kaikesta heille, mä nyt vaan kapinoin välillä koska se side on myös kahlitseva.
I am happy allmost always.
Ja nyt luen toista tuntia..palailen palstalle ehkä vielä.
Hauskaa iltaa.Ai siellä oli koko rekivaljakko "hymynaamoja" kylässä.....kyllä sun kelpas... ;P
Hyvä se on saada uniterapiaa ja kyllä se rytmi siitä kääntyy ja muista pitää huumori mukana jos oikeen innostut kettuilemaan, ettet ime pahoja fiiliksiä ja sitten menee unet sen takia....
Ihan hyvän makuista pöperöä on varmasti........itsellä tänään taas kaikkea pikaista sekaisin....puuroa, tonnarisalaattia, jauhelihasoppaa, kananmunia ja jotain muuta pientä....huomenna kirjolohta ja jotain tai sitten jotain muuta, mutta ruokaa kuitenkin tai ainakin syötävää... ;D
Jeps, kyllähän se on lähes aina erimakuista noiden kuljetusten jälkeen, kuin paikanpäällä - oli se ruoka sitten mitä tahansa.....
Taidan katsella vielä netti-tv:tä hieman uutisia.....ei ole ollut nyt niin palsta fiilis...oon suunnilleen käynyt vain kurkkaamassa nuo "ilmoitukset" mitkä on tulleet viesteistä, enkä paljon muuta....
Hyvä, että oot yhtä hymyä ja fiilis on hyvä.....jos ei enää törmäillä ennen nukkumaan menoa, niin hyvää yötä ja hyviä unia..... =)- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Ai siellä oli koko rekivaljakko "hymynaamoja" kylässä.....kyllä sun kelpas... ;P
Hyvä se on saada uniterapiaa ja kyllä se rytmi siitä kääntyy ja muista pitää huumori mukana jos oikeen innostut kettuilemaan, ettet ime pahoja fiiliksiä ja sitten menee unet sen takia....
Ihan hyvän makuista pöperöä on varmasti........itsellä tänään taas kaikkea pikaista sekaisin....puuroa, tonnarisalaattia, jauhelihasoppaa, kananmunia ja jotain muuta pientä....huomenna kirjolohta ja jotain tai sitten jotain muuta, mutta ruokaa kuitenkin tai ainakin syötävää... ;D
Jeps, kyllähän se on lähes aina erimakuista noiden kuljetusten jälkeen, kuin paikanpäällä - oli se ruoka sitten mitä tahansa.....
Taidan katsella vielä netti-tv:tä hieman uutisia.....ei ole ollut nyt niin palsta fiilis...oon suunnilleen käynyt vain kurkkaamassa nuo "ilmoitukset" mitkä on tulleet viesteistä, enkä paljon muuta....
Hyvä, että oot yhtä hymyä ja fiilis on hyvä.....jos ei enää törmäillä ennen nukkumaan menoa, niin hyvää yötä ja hyviä unia..... =)Moikka!
Kävin ennen puolta yötä täällä...ett ollut paikalla silloin, luin viestejä enkä löytänyt sua. Menin nukkumaan koska... olin aamuvuorossa, mutt nyt kotona tehtyäni 4h töitä ja klo21 takaisin...yövuoroon, pe-la ja la-su yöt.. täälle viikolle tunteja 43,5.
Mulla on suutaria ja kuhaa ruodottomina paloina uunissa kypsymässä. Kuullotin sipulin ja lisäsin pienen tölkillisen ananas kuutioita (ilman mehua) sekä kapriksia muutaman ja ripaus suolaa... niin ja koskenlaskijaa sekä 2dl kermaa päälle. Löysin reseptin vanhasta Me Naiset lehdestä...vuodelta 84! =)) Kokeilen mitä siitä tulee.
Jaaha, jäin kiinni valkoisesta valheesta! Myönnetään. Mä en aina kerro yks yhteen ja varmaan tiedät syyn. On Faijalla koiria, 2 haskia ja 1 sekarotuinen. Seropi on nyt veljelläni, koska ne haskit alisti sen ja kiusasivat sitä vanhaa koiraa alati.
Haskit olivat ensin veljen koiria, mut naapurit valittivat niiden haukkumisista aitauksessa. Kukaan ei ole valittanut seropista ja veljen perhe on ihastunut siihen, eikä taatusti anna sitä enää Faijalle takaisin.
Onko sulla huolia, vaikutat alakuloiselta....?
Jos luit mun kommentteja..ne ei kyllä ole huumorilla, ja niissä on kyllä vähän tahallaan lisätty ärsytystä mukaan. että.silleen kirjoitti:
Moikka!
Kävin ennen puolta yötä täällä...ett ollut paikalla silloin, luin viestejä enkä löytänyt sua. Menin nukkumaan koska... olin aamuvuorossa, mutt nyt kotona tehtyäni 4h töitä ja klo21 takaisin...yövuoroon, pe-la ja la-su yöt.. täälle viikolle tunteja 43,5.
Mulla on suutaria ja kuhaa ruodottomina paloina uunissa kypsymässä. Kuullotin sipulin ja lisäsin pienen tölkillisen ananas kuutioita (ilman mehua) sekä kapriksia muutaman ja ripaus suolaa... niin ja koskenlaskijaa sekä 2dl kermaa päälle. Löysin reseptin vanhasta Me Naiset lehdestä...vuodelta 84! =)) Kokeilen mitä siitä tulee.
Jaaha, jäin kiinni valkoisesta valheesta! Myönnetään. Mä en aina kerro yks yhteen ja varmaan tiedät syyn. On Faijalla koiria, 2 haskia ja 1 sekarotuinen. Seropi on nyt veljelläni, koska ne haskit alisti sen ja kiusasivat sitä vanhaa koiraa alati.
Haskit olivat ensin veljen koiria, mut naapurit valittivat niiden haukkumisista aitauksessa. Kukaan ei ole valittanut seropista ja veljen perhe on ihastunut siihen, eikä taatusti anna sitä enää Faijalle takaisin.
Onko sulla huolia, vaikutat alakuloiselta....?
Jos luit mun kommentteja..ne ei kyllä ole huumorilla, ja niissä on kyllä vähän tahallaan lisätty ärsytystä mukaan.Heips...
Kuulostaa hyvältä murkinalta.....itse tosin olen suosinut jo jonkun aikaa aika pelkistetyistä versioista kalan suhteen.....ihan vain perus mausteilla ja valmistus menetelmiä suosien....
Heh....oletkos "satuillut" mulle.....voi sinua....no, ei sen väliä... ;D
Huolet ja murheet ovat suhteellisia käsitteitä, kun aina voisi mennä huonomminkin....
Hieman pää tuntuu olevan jumissa taas jostain syystä.........eilisen happihypyn jälkeen oli olo kuin uitetulla koiralla, mutta keli oli kyllä muuten happiraikas ja sellainen mukavan syksyinen........se hyvä puoli juuri Suomessa on, että on selkeät vuodenajat ja jokaisessa vuodenajassa on omat hyvät puolensa.....
Onneksi huomenna pitäisi olla poutapäivä.....taidampa käydä silloin hieman samoilemassa ja nauttimassa metsäisestä hapetuksesta.... =)
.....en seurannut palstaa, joten en tiedä mikä meininki teillä on ollut......toivottavasti ihan hyvä, niin kuin yleensäkin... ;D
Päitäis siivota tänään ihan urakalla, kun olen siirtänyt jo ihan liikaakin........koko kämppä....posliineita myöden......todella innostunut olen... ;P......hmmm....pitäisköhän taas keksiä jotain hyviä tekosyitä tai vaan vahingossa unohtaa, että piti siivota.... ;D....no ei kai...pakko mikä pakko.....poppi paukkumaan, niin kyllä se siitä....- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Heips...
Kuulostaa hyvältä murkinalta.....itse tosin olen suosinut jo jonkun aikaa aika pelkistetyistä versioista kalan suhteen.....ihan vain perus mausteilla ja valmistus menetelmiä suosien....
Heh....oletkos "satuillut" mulle.....voi sinua....no, ei sen väliä... ;D
Huolet ja murheet ovat suhteellisia käsitteitä, kun aina voisi mennä huonomminkin....
Hieman pää tuntuu olevan jumissa taas jostain syystä.........eilisen happihypyn jälkeen oli olo kuin uitetulla koiralla, mutta keli oli kyllä muuten happiraikas ja sellainen mukavan syksyinen........se hyvä puoli juuri Suomessa on, että on selkeät vuodenajat ja jokaisessa vuodenajassa on omat hyvät puolensa.....
Onneksi huomenna pitäisi olla poutapäivä.....taidampa käydä silloin hieman samoilemassa ja nauttimassa metsäisestä hapetuksesta.... =)
.....en seurannut palstaa, joten en tiedä mikä meininki teillä on ollut......toivottavasti ihan hyvä, niin kuin yleensäkin... ;D
Päitäis siivota tänään ihan urakalla, kun olen siirtänyt jo ihan liikaakin........koko kämppä....posliineita myöden......todella innostunut olen... ;P......hmmm....pitäisköhän taas keksiä jotain hyviä tekosyitä tai vaan vahingossa unohtaa, että piti siivota.... ;D....no ei kai...pakko mikä pakko.....poppi paukkumaan, niin kyllä se siitä....Mulla on sitä jasmiiniriisiä vielä jäljellä, syön kalaa sen kanssa. Kaali sipuli ja kesäkurpitsa säilyy maanantaihin kyllä. Ja pakasteesta kanttarelleja 3dl rasiallisen kun sulatan ja paistan joukkoon; on kahden päivän ruoka taas tehty.
Mä ainoastaan imuroin ja moppaan eteisen lattian ja haen nipun kukkia kukkiksesta.
Lenkille pitää vääntäytyä nyt ei tekis mieli...tiedän tykkääväni siitä kun oon päässyt Urkkapuistoon asti... siitä eteenpäin se onkin jo pelkkää nautintoa.
Mulla on alkanut tökkimään toi liikkeille lähteminen kummasti, haluun nyhjätä mieluummin kotona.
Se siivous ensin...ja klassista soimaan ...Brahms
https://www.youtube.com/watch?v=3X9LvC9WkkQ&list=RD3X9LvC9WkkQ että.silleen kirjoitti:
Mulla on sitä jasmiiniriisiä vielä jäljellä, syön kalaa sen kanssa. Kaali sipuli ja kesäkurpitsa säilyy maanantaihin kyllä. Ja pakasteesta kanttarelleja 3dl rasiallisen kun sulatan ja paistan joukkoon; on kahden päivän ruoka taas tehty.
Mä ainoastaan imuroin ja moppaan eteisen lattian ja haen nipun kukkia kukkiksesta.
Lenkille pitää vääntäytyä nyt ei tekis mieli...tiedän tykkääväni siitä kun oon päässyt Urkkapuistoon asti... siitä eteenpäin se onkin jo pelkkää nautintoa.
Mulla on alkanut tökkimään toi liikkeille lähteminen kummasti, haluun nyhjätä mieluummin kotona.
Se siivous ensin...ja klassista soimaan ...Brahms
https://www.youtube.com/watch?v=3X9LvC9WkkQ&list=RD3X9LvC9WkkQ=D....Tuo on kyllä totta, että monesti meinaa tuo nyhjäys viedä voiton.......kunnes on pakko potkia itseään persuksille.....fiilis kuitenkin kohenee siitä paremmin, kuin yksin kotona nyhjäämällä.... =)
En jaksa mopata......imurointi ja suurimmat pölyt pois se saa riittää... ;P- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
=D....Tuo on kyllä totta, että monesti meinaa tuo nyhjäys viedä voiton.......kunnes on pakko potkia itseään persuksille.....fiilis kuitenkin kohenee siitä paremmin, kuin yksin kotona nyhjäämällä.... =)
En jaksa mopata......imurointi ja suurimmat pölyt pois se saa riittää... ;PMoi taas.
Asunto siivottu, syöty uunikalaa riisin kera ja suosittelen, mutt puol purkillista säilyke ananasta riittäis hyvin. (mulla oli puolet liikaa)
Mulla oli kala merestä hankittua Maskinnamon edustalta kalastettua,maksanut ainoastaan kalastusluvan verran. (lupakortti vuodeksi kerrallaan)
Joten vain ananas, kerma ja juusto oli ostettava kaupasta.
Sipuli on systerin puutarhasta vohkittu, luvalla.
Lenkillä kävinkin Hirvensalo-Satava. Kakskertaa en jaksanut enää alkaan kiertää.
Meinaatkos lähteä tänään yöelämää tutkiskelemaan?
Mulla oli aikomus mennä juuri tänään keilaileen, mutt aikomukseksi se vaan nyt jäi...
Joku toinen kerta sitt, vaikka kohta alkaa taas pikkujoulukausi ja joka paikka on tupaten täynnä sikailevia "känni ääliöitä"! Ei kivaa.
Mukavaa iltaa sulle! että.silleen kirjoitti:
Moi taas.
Asunto siivottu, syöty uunikalaa riisin kera ja suosittelen, mutt puol purkillista säilyke ananasta riittäis hyvin. (mulla oli puolet liikaa)
Mulla oli kala merestä hankittua Maskinnamon edustalta kalastettua,maksanut ainoastaan kalastusluvan verran. (lupakortti vuodeksi kerrallaan)
Joten vain ananas, kerma ja juusto oli ostettava kaupasta.
Sipuli on systerin puutarhasta vohkittu, luvalla.
Lenkillä kävinkin Hirvensalo-Satava. Kakskertaa en jaksanut enää alkaan kiertää.
Meinaatkos lähteä tänään yöelämää tutkiskelemaan?
Mulla oli aikomus mennä juuri tänään keilaileen, mutt aikomukseksi se vaan nyt jäi...
Joku toinen kerta sitt, vaikka kohta alkaa taas pikkujoulukausi ja joka paikka on tupaten täynnä sikailevia "känni ääliöitä"! Ei kivaa.
Mukavaa iltaa sulle!Yötä...=)
Verkollako pyydätte vai vetämällä/uistelemalla?
Oot näämmä taas harrastanut keräily & metsästys kulttuuria......tietää ainakin mitä suuhunsa laittaa ja mikä on alkuperä......"lähi/luomua"...
Hyvä, että sait haukattua happea, eikä sitä liian väkisin edes kannata......kun kroppaa ja mieltä kantsii kuitenkin kuunnella....ainakin kovemmissa rasituksissa/rääkeissä, mutta myös muutenkin.......
Ei ole meno fiiliksiä, siis nyt yönä, mut ehkä tulee lauantaina käytyä - ainakin kurkkaamassa jos on sellainen olo.
Pikkujoulun aikaan joo näkyy ihmisiä enemmän "perseet", kuin normaalisti.....saapahan naureskella "tontuille"... ;D
....aikas väsy olo.....jos vähän aikaa kukkuis vielä ja sit maate....
Öitä ja hyviä unia kun pääset nukkuu... =)- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Yötä...=)
Verkollako pyydätte vai vetämällä/uistelemalla?
Oot näämmä taas harrastanut keräily & metsästys kulttuuria......tietää ainakin mitä suuhunsa laittaa ja mikä on alkuperä......"lähi/luomua"...
Hyvä, että sait haukattua happea, eikä sitä liian väkisin edes kannata......kun kroppaa ja mieltä kantsii kuitenkin kuunnella....ainakin kovemmissa rasituksissa/rääkeissä, mutta myös muutenkin.......
Ei ole meno fiiliksiä, siis nyt yönä, mut ehkä tulee lauantaina käytyä - ainakin kurkkaamassa jos on sellainen olo.
Pikkujoulun aikaan joo näkyy ihmisiä enemmän "perseet", kuin normaalisti.....saapahan naureskella "tontuille"... ;D
....aikas väsy olo.....jos vähän aikaa kukkuis vielä ja sit maate....
Öitä ja hyviä unia kun pääset nukkuu... =)Pieni teetauko (tiikerin päiväuni, pussiteetä) ei täällä yöllä hauduteta teetä!
Uistelemalla yleensä ja saaren rantakalliolta ongellakin. Faijan kaverilla on siellä pari mökkiä, toinen talvilämmin siinä on joskus 50-luvulla vielä asuttu ympäri vuoden. Toinen on kesäisin vieraiden käytössä, lähinnä kai sen miehen poikien.
Ne oli mun viimeiset itse hankitut kalat.
Niitä suutareita ei muuten saaren asukkaat pahemmin käytä. Se on kiinteä lihainen kala käytän uunikalana kuin lahnaa. (yhtä ruotoinenkin)Savukalana parasta ja jauhelihana kalapulliin. Kesällä niitä oli helppo kalastaa kalliolta, tunnissa nostin 4 kpl 1-2kg painoisia kaloja.
En niin tyhmä sentään ole ett revin itseni puhki ja sitt lähden töihin 10,5 h.=))
Ihan pyörätietä pitkin juoksin,tie kulkee vieressä ja tarpeen vaatiessa voi mennä pysäkille ja hypätä bussiin. 2 x olen sateesta paennut bussiin sateensuojaan ja kotiin, muutama kolikko aina mukana.
Ja takaisi töihin kello soi.... että.silleen kirjoitti:
Pieni teetauko (tiikerin päiväuni, pussiteetä) ei täällä yöllä hauduteta teetä!
Uistelemalla yleensä ja saaren rantakalliolta ongellakin. Faijan kaverilla on siellä pari mökkiä, toinen talvilämmin siinä on joskus 50-luvulla vielä asuttu ympäri vuoden. Toinen on kesäisin vieraiden käytössä, lähinnä kai sen miehen poikien.
Ne oli mun viimeiset itse hankitut kalat.
Niitä suutareita ei muuten saaren asukkaat pahemmin käytä. Se on kiinteä lihainen kala käytän uunikalana kuin lahnaa. (yhtä ruotoinenkin)Savukalana parasta ja jauhelihana kalapulliin. Kesällä niitä oli helppo kalastaa kalliolta, tunnissa nostin 4 kpl 1-2kg painoisia kaloja.
En niin tyhmä sentään ole ett revin itseni puhki ja sitt lähden töihin 10,5 h.=))
Ihan pyörätietä pitkin juoksin,tie kulkee vieressä ja tarpeen vaatiessa voi mennä pysäkille ja hypätä bussiin. 2 x olen sateesta paennut bussiin sateensuojaan ja kotiin, muutama kolikko aina mukana.
Ja takaisi töihin kello soi....Jeps, itse en niin juoksemisesta välitä varsinkaan asfaltilla......luonnossa tulee aina välillä innostuttua, eli reiteillä ja poluilla....
Hyvää ja aurinkoista päivänjatkoa sinulle.... =)
- Pillumieli
Pillu on aina mielessä.
Tuo työ, joka on avoimena toisessa ikkunassa, on tietysti mielen päällä parhaillaan. Uskon multitaskingiin; pysyn parhaiten vireessä, kun on monta ruutua auki ja monta tehtävää meneillään. Kokouksissakin olen kirjoittavinani muistiinpanoja, rytmitän kirjoitukseni sen näköisesti kuin se liittyisi asiaan, vaikka oikeasti kirjoittelen tänne tai facebookiin tai henkilökohtaisia sähköposteja. Enkä ole koskaan kokenut, että se olisi heikentänyt suoriutumistani; pysyn koko ajan keskusteluissa mukana, osallistun niihin, kirjaan sovitut asiat kalenteriini/tehtävälistaani jne. Kotona en pysty esimerkiksi vain katsomaan televisiota, silloinkin on samaan aikaan tehtävä käsitöitä, luettava lehtiä tai jotain kevyttä kirjallisuutta tai esimerkiksi korjattava jotain. Onkohan se huono juttu? Pitäisikö opetella jotain mindfulness-taitoja?
Anyway, mikään ei ärsytä tällä hetkellä, päinvastoin, on kaiken kaikkiaan aika hyvä fiilis. Olkoonkin että pimeys ja kylmyys eivät todellakaan ole minun juttuni.- flowersreally
Ei se multitasking välttämättä ole huono asia, jos se sinulle toimii. Mutta ehkä jos joskus on levoton olo, tai sellainen ettei aina ole läsnä (esim. vaikeutena pysähtyä/keskittyä kuuntelemaan), niin voi miettiä tuleeko multitaskattua liikaa.
Kun mainitsit tuosta pimeydestä, niin ymmärsin, että se taisi osaltaan eilen vaikuttaa omaan tunnetilaani. Aurinkoista päivää sinulle! - että.silleen
Riippuu mitä työtä teen, kyllä minäkin katselen TV:tä ja kudon samaan aikaan.
Tai ruokaa laittaessa osaan ajoittaa erilaisten lisukkeiden ja ruokien valmistumisen samaan aikaan tarjottaviksi.
Viime yönä olin yökkönä sairaalassa ja oli työn täytteinen yö, ei mulla ollut siihen enää varaa omia aatoksia vetää mukaan.
Raporttit kun piti kirjata, sekä WC :ssä käynnin ajan (istuin)...muuten melkein jalkojen päällä koko ajan. Pystykahvitkin join yöllä.
Aamulla n. 7:ltä ennen rapsaa, sitt kirjoitin omalta koneelta tänne, kun odotin ett kaikki aamuvuorolaiset ovat paikalla.
Olen jonkin verran ns."vihreä" tässä työssäni, joten mikään ei mene vielä rutiinilla!
Huomenta taas...unet jäi nyt lyhyeiks, vajaa 3 tuntia.
- nimimerkitönj
Väsyttää vähän. Katselen tuota syöttötuolissa istuvaa tyttöstäni ja suunnittelen, että josko nappaan hänet siitä sylkkyyn ja mennään yhdessä isolle sängylle köllöttelemään ja pulisemaan vauva pulinaa. :)
Eli hyvin pyörii aina perhejutut päässä.- flowersreally
Kuulostaapa kivalta, mukavia köllöttely- ja pulinahetkiä :)
- nimimerkitönj
flowersreally kirjoitti:
Kuulostaapa kivalta, mukavia köllöttely- ja pulinahetkiä :)
Kiitos, uni tuli nopeasti muutaman tättät-tätää päpä-päpä pään ja maitoa hörpyttelyn perään. Halipupun/unipupun pehmeä korvalehti vielä varmisti, että simmut lupsahtaa kiinni ja unipuhinaa. :)
Itsekin voisi nukkua, jos malttaisi vaan kahvia tekee mieli eli kahvia täytyy keitellä. Sitten on vielä pyykkiä vähän viikattavana kaappiin. Pitäisi malttaa nukkua enemmän itsekin, mutta tuntuu että aina jää jotain tekemättä. :)
- constallation
Masentaa, ahdistaa ja tuntuu toivottomalta.
Saan naiselta pakit. - atännä
*ituttaa. Treenit meni huonosti, voimat ja tekniikat ihan hukkassa. Mökötän kotona ja keittelen iltapuuroa. Huomiset treenit sitten hyvin, hyvin kevyesti ja tekniikalla herkutellen. *kele.
Sit haluaisin nähdä erään tietyn katseen ja silmät. Mutta pitää odottaa sitä näkemistä jonkin aikaa. Höh.- 1212
Kannattaisi olla vahvempi?
Siitä vähän inspiraatiota treeneihin:
http://fitandstrongdads.com/wp-content/uploads/2013/04/skinny-guy.jpg - atännä
1212 kirjoitti:
Kannattaisi olla vahvempi?
Siitä vähän inspiraatiota treeneihin:
http://fitandstrongdads.com/wp-content/uploads/2013/04/skinny-guy.jpgOlenhan minä vahva, vähän liiankin :).
Oli vaan huono treenipäivä. Nää syksyt on vähän tällaisia. Väsyttää, pitäisi päästä talviunille ja kroppa kai niin luuleekin, kun koko ajan pitää mättää vararavintoa kaksin käsin. atännä kirjoitti:
Olenhan minä vahva, vähän liiankin :).
Oli vaan huono treenipäivä. Nää syksyt on vähän tällaisia. Väsyttää, pitäisi päästä talviunille ja kroppa kai niin luuleekin, kun koko ajan pitää mättää vararavintoa kaksin käsin."Väsyttää, pitäisi päästä talviunille ja kroppa kai niin luuleekin, kun koko ajan pitää mättää vararavintoa kaksin käsin."
Noh, tämä on varmasti yksi syy itselläkin.......pitäisi varmaan alkaa rakentamaan talvipesää, johon käpertyä...ainakin ajoittain... ;D
Viikonloppuhan se tähän aikaan viikosta on mielen päällä :)
- flowersreally
Hassua, nähdä tämä ketju vielä täällä. Nyt mietin itse:
- onkohan uneton saanut nukuttua?
- miksi masentunut tiesi etukäteen saavansa pakit?
- Helkan tulisi lukea viimeisimmät tutkimukset, joiden mukaan multitasking heikentää suorituskykyä
- atännän kannattaa kuunnella kropan viestejä
Sitten mietin myös, että ehkä että.silleen ja MGTOW:n pitäisi vaihtaa yhteystietoja ;)Ompas sulla nyt pää täynnä mietintöjä, mut me ollaan vaan palsta ystäviä......hmmmm.....mitäs muuta mietit ja mitä sinulle kuuluu? ;P
- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
Ompas sulla nyt pää täynnä mietintöjä, mut me ollaan vaan palsta ystäviä......hmmmm.....mitäs muuta mietit ja mitä sinulle kuuluu? ;P
No eikös siinä nyt ollut mietteitä tarpeeksi? No itse asiassa mietin myös, että on niin kaunis ilma että taidan lähteä ulos. Olen hiukan kipeä, joten rauhallisesti vain, mutta ei tuollaista aurinkoa ja ruskaa nyt sovi missata :)
- jaajaajepjepp
Eiköhän he ole yksi ja sama ihminen. Että silleen ja mgtow. Samaa paatosta ja kökköä tuntuu tulevan ja ihan liikaa pisteitä, mutta saahan sitä toki itseään viihdyttää, jos ei ole muutakaan elämää.
flowersreally kirjoitti:
No eikös siinä nyt ollut mietteitä tarpeeksi? No itse asiassa mietin myös, että on niin kaunis ilma että taidan lähteä ulos. Olen hiukan kipeä, joten rauhallisesti vain, mutta ei tuollaista aurinkoa ja ruskaa nyt sovi missata :)
Jeps, mua hieman harmittaa, ettei tullut lähdettyä luontoon tänään, kun aika meni kaikkeen muuhun ja sit sitä aikaa taas tuntui katoavan johonkin....niin kuin monesti jostain syystä käy.....
Paranemisia ja voimia sinulle, sekä hyvää illan jatkoa.....jaajaajepjepp kirjoitti:
Eiköhän he ole yksi ja sama ihminen. Että silleen ja mgtow. Samaa paatosta ja kökköä tuntuu tulevan ja ihan liikaa pisteitä, mutta saahan sitä toki itseään viihdyttää, jos ei ole muutakaan elämää.
=DDD.....vai että silleen....no mukava tietää tuokin asia.....täytynee laittaa oikein kamera kuvaamaan mitä oikein touhuan, jos vaikka unissani kirjoittelen itseni kanssa tai jos on joku jakomieli juttu.......mahtaakohan se selittää sen, miksi aika tuntuu kuluvan niin nopeasti....hmmmm... ;D
"Samaa paatosta ja kökköä tuntuu tulevan ja ihan liikaa pisteitä.....jos ei ole muutakaan elämää."
Luultavasti asia on näin jos olemme liian erillaisia yksilöitä, mutta arvatenkin sitten jaan sinun jutuistasi saman aatoksen, eikä sen pitäisi olla yllätys, jos ei nyt ihan "latvalaho" yksilö ole taas kysymyksessä.....kannattaa muuten keskittyä ihan siihen omaan elämää, ettei tarvitse keskittyä muiden - sekun kertoo vain sen, että sulla itselläsi tuntuu olevan elämä enemmän hukassa, kuin minun.
Ja tarvittaessa pisteet sen kuin lisääntyy..... ;D.......ihan liikaa rutinaa, kitinää ja vainoharhaisuutta sinulla....mitäs aiot niille tehdä vai lisääntyyköhän nekin.. ;P
Hyvää illan jatkoa....- flowersreally
MGTOW kirjoitti:
Jeps, mua hieman harmittaa, ettei tullut lähdettyä luontoon tänään, kun aika meni kaikkeen muuhun ja sit sitä aikaa taas tuntui katoavan johonkin....niin kuin monesti jostain syystä käy.....
Paranemisia ja voimia sinulle, sekä hyvää illan jatkoa.....Tänään oli hyvä päivä olla ulkona, lenkkini venyi useampaan tuntiin. Tosin "harhauduin" poimimaan karpaloita. Nyt väsyttää, ulkoilun, ruoan ja saunan jäljiltä. Kamala synti mennä aikaisin nukkumaan. Tai sitten ei :)
Samoin, illan jatkoja! flowersreally kirjoitti:
Tänään oli hyvä päivä olla ulkona, lenkkini venyi useampaan tuntiin. Tosin "harhauduin" poimimaan karpaloita. Nyt väsyttää, ulkoilun, ruoan ja saunan jäljiltä. Kamala synti mennä aikaisin nukkumaan. Tai sitten ei :)
Samoin, illan jatkoja!"venyi useampaan tuntiin"....nyt mua harmittaa vielä enemmän... ;D
Noh, ehtiihän sinne vielä monesti - tuskimpa se sieltä minnekään katoaa.....täytynee käydä sitten vain nautiskelemassa syksyisestä pimeydestä ihan vain asfaltti polkuja pitkin, eli hapelle tämän kahvi kupposen jälkeen. =)
Sulla nyt näytti olevan mukava lauantai päivä ja varmasti uni maittaa nyt hyvin.....itse taidan venyttää nukkumaan menon huomisen puolelle.... ;P
Hyviä unia....
- että.silleen
Olenko mä sun tontillasi; jaajaajepjepp? Vai mikä sua harmittaa? Kyllä mä myönnän seuraavani MGTOW:n keskusteluja ja tungen usein itseni samaan vanhaan ketjuun juteleen hänelle.
Sattuu nyt oleen yks niistä harvoista joka osaa olla kurpittelematta ketään, koskaan vaikka ei samaa mieltä oliskaan joka asiasta.
Suo anteeks mutt mulle tulee nyt kiire töihin, en ehdi kirjoittaa asiast nyt enempää.
Jätä nyt kuitenkin MGTOW:n syyttely siitä ett mun pulinaa on sulle liikaa,sillä syy on minussa!Ei ole mitään syytä.....mehän pulistaan niin paljon kuin huvittaa, Eks Vaa?! ;P
.....pulistaankin muuten oikein urakalla ja laitetaan papupelto yhden jos toisen nenuun.... ;D
Hyvää työ yötä ja hyviä unia, kun pääset nukkuu....- flowersreally
"mietin myös, että ehkä että.silleen ja MGTOW:n pitäisi vaihtaa yhteystietoja ;)"
Tähänkö lauseeseen reagoit tolleen?
Onko sulla vähän liikaa töitä tai jotain muuta ongelmia? - nanonano--..--
flowersreally kirjoitti:
"mietin myös, että ehkä että.silleen ja MGTOW:n pitäisi vaihtaa yhteystietoja ;)"
Onko sulla vähän liikaa töitä tai jotain muuta ongelmia?Ei kannata kiskoa papupeltoa nenuun... noi kaks kiskoo kumpanenkin sieniä... nenuunsa... yksilöinä, löytyy niin miehistä kuin naisistakin... ei voi yleistää... väärillä mausteilla... ja väärällä taajuudella...
Eix vaa?! ;P - että.silleen
flowersreally kirjoitti:
Onko sulla vähän liikaa töitä tai jotain muuta ongelmia?-En mä sulle kivahtanut, vaan tälle: "jaajaajepjepp 24.10.2015 14:42" tossa vähän meni kettuileen MGTOW:lle ja siinä samassa mulle. Mgtow tapansa mukaan ei pahemmin reagoinut. Munsta oli kiusallista ett miestä syytetään "trollailusta itsekseen" kun mä niitä viestejä olen lähetellyt hänelle.
Toinen kysymykses: Kyllä mulla on tosiaan liikaa töitä tällä hetkellä, mutt kyllä tämä tästä. Ja niitä muitakin ongelmia on yhdelle ihmiselle tarpeeksi...vaan kenelläpä ei ongelmia olis? Take it easy, en tosiaan tarkoittanut viestiä sulle.
Onnellinen on ongelmaton ihminen!
-ja nanonano--,,-- En mä sieniä kisko nenääni, mä syön niitä! Talven varallekin olen niitä kerännyt monta litraa. Eikä sienet kaipaa mausteita, hukuttaakseen oman makunsa, vaan sipulia tai kaalia, palsternakkaa, selleriä. Että silleen! =) - flowersreally
että.silleen kirjoitti:
-En mä sulle kivahtanut, vaan tälle: "jaajaajepjepp 24.10.2015 14:42" tossa vähän meni kettuileen MGTOW:lle ja siinä samassa mulle. Mgtow tapansa mukaan ei pahemmin reagoinut. Munsta oli kiusallista ett miestä syytetään "trollailusta itsekseen" kun mä niitä viestejä olen lähetellyt hänelle.
Toinen kysymykses: Kyllä mulla on tosiaan liikaa töitä tällä hetkellä, mutt kyllä tämä tästä. Ja niitä muitakin ongelmia on yhdelle ihmiselle tarpeeksi...vaan kenelläpä ei ongelmia olis? Take it easy, en tosiaan tarkoittanut viestiä sulle.
Onnellinen on ongelmaton ihminen!
-ja nanonano--,,-- En mä sieniä kisko nenääni, mä syön niitä! Talven varallekin olen niitä kerännyt monta litraa. Eikä sienet kaipaa mausteita, hukuttaakseen oman makunsa, vaan sipulia tai kaalia, palsternakkaa, selleriä. Että silleen! =)No mä ihmettelin... Anteeksi, olin lukenu ketjua huolimattomasti, aattelin et tarviin jotain taajuuttani laajentamaan havaitakseni papupellot joita en tiennyt olevankaan :P
Koitas nyt sitten huilia yövuorojen jälkeen, leppoisaa sunnuntaita :) "Eikä sienet kaipaa mausteita, hukuttaakseen oman makunsa, vaan sipulia tai kaalia, palsternakkaa, selleriä."
Namnam, asiaa!- että.silleen
MGTOW kirjoitti:
Ei ole mitään syytä.....mehän pulistaan niin paljon kuin huvittaa, Eks Vaa?! ;P
.....pulistaankin muuten oikein urakalla ja laitetaan papupelto yhden jos toisen nenuun.... ;D
Hyvää työ yötä ja hyviä unia, kun pääset nukkuu....Moikka!
Sua alunperin taas hain täältä, mutt luin palstaa samalla..mitä kukin oli kirjoittanut.
Tuli sitt vastattua ensin pariin seikkaan. Ilmeisesti ovat tulkinneet mun; tuon sun matkimisen...pisteineen, täysin väärin. En tullut ajatelleeksi ett näin vois käydä.
Kömpisin jaloilleni, hirveä nälkä ajoi sängystä ylös, vatsa huusi hoosiannaa. Mikrossa lämmitin riisit joiden sekaan olin lusikoinut kalapaistosta, hyvää ja nälkä lähti sen sileän tien!
Nyt vois lukea päivän lehden ja keittää 2 kupillista kahvia, jota voin juoda lukissa.
Tänään nukkuma päivä, maanantaina VP ja tiistaina aamuvuoro...ja sinne on aikaa!
Mukavaa Pyhäpäivää sulle...ja muillekin palstalaisille! että.silleen kirjoitti:
Moikka!
Sua alunperin taas hain täältä, mutt luin palstaa samalla..mitä kukin oli kirjoittanut.
Tuli sitt vastattua ensin pariin seikkaan. Ilmeisesti ovat tulkinneet mun; tuon sun matkimisen...pisteineen, täysin väärin. En tullut ajatelleeksi ett näin vois käydä.
Kömpisin jaloilleni, hirveä nälkä ajoi sängystä ylös, vatsa huusi hoosiannaa. Mikrossa lämmitin riisit joiden sekaan olin lusikoinut kalapaistosta, hyvää ja nälkä lähti sen sileän tien!
Nyt vois lukea päivän lehden ja keittää 2 kupillista kahvia, jota voin juoda lukissa.
Tänään nukkuma päivä, maanantaina VP ja tiistaina aamuvuoro...ja sinne on aikaa!
Mukavaa Pyhäpäivää sulle...ja muillekin palstalaisille!Moikka....taidat olla nukkumassa jo tai ainakin sun pitäis olla... ;P
Älä välitä noista avautumisista....tietynlaiset ihmiset harrastavat sitä ihan luontaisesti, kun se kuuluu niiden luonteeseen, eli se on ihan sama mitä tekee, niin ainahan se on helppoa jostain avautua tai riidellä.....sehän on maailman yksinkertaisinta ja helpointa, mutta kertoo vain siitä ihmistyypistä kaiken. ;)
Sitä paitsi moni muukin käyttää pisteitä, eikä se mitään matkimista ole.......minä vain käytän niitä huolettomasti - välillä tarkoituksetta ja välillä tarkoituksella, jopa hieman härnätäkseni tiettyjä yksilöitä. ;D
Jeps, moni asia vaikuttaa siihen miten ja miltä ruoka maistuu.......varmasti oli hyvää ihan muutenkin.....itselläkään ei ole harvinaista herätä yöllä nälkään, varsinkin jos on puuhaillut jotain fyysistä illalla tai ennen nukkumaan menoa, eikä ole saanut tankattua kunnolla ennen nukkumaan menoa.
Hyvää yötä tai hyvää huomenta sinulle - riippuen siitä koska viestini näet.... =)
- kuikelo
Ärsyttää se, että mun takana edestakaista liikettä tekevä karvainen perse ei pysy tahdissa. Pitää varmaan laittaa metronomi päälle ens kerralla.
- LightFear
DarkFearin sasikaljuuntunutta hiustyyliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242501Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492130Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o141800Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581568Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121102Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181079- 55950
- 63925
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2898