Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Siis+omaan+vai+vaimon?+Kuvataan+läheltä+vai+sellainen+kokovartalo+kuvaus?
  2. Tulet+siis+mukaan?
  3. Kun+imen+en+koe+olevani+mitenkään+alistettu+tai+alistetussa+asemassa.+Näin+pohjois-eurooppalaisesti+se+on+miehelle+tuotettua+nautintoa+.Arabi+maissa+se+koetaan+alistamiseksi.+Kun+imen+tai+minua+naidaan+suuhun+tulen+heidän+mukaan+alistetuksi.+Siinä+määritellään+minun+asema+suhteessa+heihin.Siksi+monesti+välimeren+suunnalta+tulevilla+miehillä+on+halu+joukko+naida+paikallista+miestä+joko+suuhun+tai+peppuun.+Tavallaan+nostaa+heidän+arvostusta+omissa+silmissä.+Imettäminen+on+yksi+sotavankien+alistamisen+muoto.+Siistimpi+kuin+peppu+mutta+nykyisin+kumpikin+aukko+käy.***Arabian+Lawrencehttps:​//fi.​wikipedia.​org/wiki/T.​_E.​_Lawrence#Persoonallisuus​Lawrence+kertoo+sotamuistelmissaan+jääneensä+1917+turkkilaisten+vangiksi+Daraassa,+jossa+hän+joutui+vangitsijoidensa+kiduttamaksi+ja+seksuaalisen+väkivallan+kohteeksi,[27]+kenties+raiskatuksi.[27][66]+Lawrencen+on+väitetty+liioitelleen+tapahtumia+tai+peräti+keksineensä+ne+kokonaan+itse.[67]+Andersonin+mukaan+Lawrencen+antamassa+kuvauksessa+on+epäjohdonmukaisuuksia,+minkä+lisäksi+hän+esitti+tapahtumista+erilaisia+versioita,+mutta+on+kuitenkin+viitteitä+siitä,+että+Lawrencelle+tapahtui+Daraassa+jotain+traumatisoivaa.[27]+Michael+Kordan+mukaan+vastaavanlaiset+julmuudet+turkkilaisten+sotavankeja+kohtaan+eivät+olleet+poikkeuksellisia.+Lawrence+kuvasi+kokeneensa+tilanteessa+tahatonta+seksuaalista+tyydytystä,[67]+minkä+yhteyttä+Lawrencen+väitettyyn+mielenkiintoon+sadomasokismia+kohtaan+on+spekuloitu.
  4. Näyttää+hyvältä.
  5. Niin+painittiinkin.