Vaimoni on seksityöläinen.

Kotina

Omistamme puoliksi omakotitalon, jossa vaimo ottaa vastaan asiakkaita. Virallisesti toiminta on "hieronta ja hyvinvointipalveluita." Kaksi kolmatta osaa asiakkaista haluaa seksipalveluita. Minä en osallistu mihinkään tuossa toiminnassa, enkä hyödy siitä millään tapaa. Voidaanko minua syyttää parittamisesta tuon puolikkaan kiinteistöosuuden vuoksi ?

17

1206

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • violet00

Periaatteessa mut ei se menisi läpi missään.

• JottaNoin

Onpas sulla mielenkiintoinen huusholli. Vaimo jakaa pillua toisessa päässä taloa ja sinä olet linnoittautunut toiseen päähän.

• Miettii

Älä nyt moiti, kun et tiedä miten hauskaa tuo olisi ? Mulla olis kanssa iso talo meren rannalla ja voisin hyvin ottaa seksityöntekijän tuonne alakertaan.

• Joskelpaa
        Miettii kirjoitti:

Älä nyt moiti, kun et tiedä miten hauskaa tuo olisi ? Mulla olis kanssa iso talo meren rannalla ja voisin hyvin ottaa seksityöntekijän tuonne alakertaan.

Mä olen ollut alalla kohta kymmenen vuotta, siis seksityöläinen. Voisin tulla luoksesi asumaan ja ottaa asiakkaita vastaan siellä. Vaimoainesta... no... osaan keittää puuroa ja kahvia ja siivota myös. Sukan kutominen ei oikein onnistu. Laita yhteystietosi, niin vastaan kyllä.

• vierailia

Onko se sun äitisi onnitteluni sulle Fchhyu Keijo.

• Rahtarimyöskin

Jännää muijasi on työssä ja sinä katselet tv futista vai. Pitäskös munkin tulla "hierottavaksi" sun muijalles. Tunnustan mun muijani jos tekis samaa, niska perse kiinni ja ovesta ulos olis pika lähtö sille.

• Vaimoni ei ole selsityöläinen mutta melkein yhtä paljon pannaan kimpassa kaverien kanssa häntä.
      Seksikäs nainen on kiva jakaa ystävien kesken.

• Pari pariskuntaa (M M JA M N) kustantaa mun opinnot. Noin kerran viikossa mä olen yökylässä ja niiden vapaassa käytössä. Hyvää vastapainoa kirjojen pänttäämiselle.

• Anonyymi

En ole seksityöläinen silti viimevuoden tulot kuitenkin 51730,14 eur! Nic: bomfuck

• Anonyymi

Tyhjätasku! Tuonverranhan minä nettoan viikossa 😃

• Anonyymi

Tervemenoa oikeuteen kun eukkosi siihen tilanteeseen päätyy niin 5-vuotta linnaa napsahtaa alku tekijöiksi parittamisesta. =))))

• Anonyymi

Tehkää hallinnanjakosopimus, niin kummallakaan ei ole nokankoputtamista toisen tekemisistä

• Anonyymi

Jokainen myy sitä mitä on myytäväksi asti. Kaikilla ei ole.

• Anonyymi

Mistä päin olette? tapaaminen kiinnostais...

• Anonyymi

sponssilla haluasin nussia naista ja mies katselisi?

• Anonyymi

Hallinnonjakosopimus vaimosi kanssa takaa, että et joudu syytteeseen tuon asunnon käytön vuoksi. Kun et muutoinkaan, ainakaan myönnä hyötyväsi tuosta toiminnasta, niin ei siinä sen kummenpaa.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      106
      4873
    2. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      151
      4834
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      4652
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3014
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2683
    6. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      158
      2194
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      20
      2158
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      40
      1889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      73
      1390
    10. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      22
      1375
    Aihe