Vapaa kuvaus

Minä olen
virtasenposti(a)suomi24.fi

Aloituksia

48

Kommenttia

2890

1. Musta+maistuu+paremmalta.
  2. Luin+kirjoituksesi.+Se+kolahti+jossain+syvällä.+Ehkä+sielä+missä+kävitte+silloin.+Olit+kavereittesi+kanssa+kaupungilla.+niin+minäkin.+Emme+törmänneet+mutta+tarkkailimme+toisiamme.+Meidän+katseemme+kohdatessa+tiesin+löytäneeni+jotain.+Olin+seuraavalla+kerralla+yksin.+Oliko+se+sattumaa+vai+etsittekö+minua.+En+tiedä+eikä+sillä+ole+väliä.++Jo+nähdessäni+sinut+autossa+tiesin+astuvani+sinään.+Sinäkin+tiesit+astuvasi.+Istuin+teidän+välissä+ennen+kuin+auto+oli+pysähtynyt.+Suutelimme+kiihkeästi+muslimipojan+kanssa.+Sinusta+maistui+kokemus,+minusta+uteliaisuus.+Kaverisi+katsoivat+vaieten.+Hitaasti+imien+venytit+kieltäni.+Huulemme+tutustuivat+toisiinsa.+Tuntui+kuin+kielemme+olisivat+kasvaneet+yhteen.+Kun+huultemme+erkanivat+jäi+kätesi+reidelleni.+Katsoin+silmiäsi+ja+niitä+huulia+jotka+äsken+koskettivat+omiani.+Puhuit+kiihkeästi+kavereillesi.+Tunsin+hellän+kosketuksen+poskessani.+Käänsin+päätäni+vain+löytääkseni+uuden+suudelman.+Huulet+olivat+kömpelömmät.+Niistä+maistui+kiihkeä+halu.+Ystäväsi+maistoin+kieltäni.+Kätesi+reidelläni+tunsi+kuinka+paisuva+halu+täytti+sieluni.Tallissa+oli+vain+teidän+auto+ja+sen+vieressä+tatami.+En+tiedä+miten+päädyin+teidän+keskelle.+Kaikkien+kosketeltavaksi.+Alusta+myötäili+vartaloni+paineita.+Se+tuki+kun+antauduin.+Auttoi+kun+käännyin+vatsaltani+selälleni+ja+takaisin.+Vain+teidän+tahtonne+mukaan.+Rakastelitte+minua+aamuun+asti.+Nukahdin+syliisi+kun+ystäväsi+lähtivät.+Heräsin+sylissäsi+kun+he+saapuivat+lounaalle.+Se+oli+nautinnon+ruokatunti.+En+välittänyt+mitään+koska+tiesin+sinun+haluavan+asioiden+olevan+näin.
  3. Kyllä,+olet+oikeassa.
  4. Ihan+kiinnostava+juttu.
  5. Kaunista
  6. Risteily+kannattaa+aina.