hauan tutustua mieheen sexsin merkeissä alapääkäytössä molemmin puolin
vanhemmat miehet
17
894
Vastaukset
- tulemunluo
Olisit unelma, panisin sua monta kertaa. Voitais aloittaa aika rajusti keittiön pöydällä,siinä reunalla koklattais myös se kakkos puoli, sit pesulle ja edettäis pyykkikonetta vasten kävi se tai ei... edelleen unohtamatta tissien väliä ja suuseksiä voitais kokeilla kaikkea juttuja joissa käyttäisin kieltä ja antaisin klitallesi täyden käsittelyn edeten hitaasti samaan aikaan tehden käsitöitä...
tule mun luo...- noitaperkele
oon samaa mieltä. tää on virolainen hinuri!
- 50vmies
Missä asustelet,kyselee 50v mies
- pöytä
riihimäellä odotan yhteydenottoa
- pöytä
odotan yhteyden ottoa
Ihan kiinnostava juttu.
- pöytä
ota yhteyttä palataan siihen kullin imemiseen pereiän käyttöön
- pöytä
en tiedä miten sinuun saa yhteyttä
- pöytä
50 v asun riihimäellä sexsi on voimassa
- 20pitkä
Riihimäki ois aika lähellä :) täältä saisit kovaa kullia joka reikään.
- pöytä
saisinko paremmat yhteys tiedo kiimainen mies
- Xxman66
Täällä olisi lihaksikas päälle 50v mies.
[email protected]- pöytä
lihaksikas mies ota yhteyttä nuolisin kulliasi mielelläni peräkin olisi käytössä
- pöytä
50 v täällä odottaa kiimainen mies kulliasi
- Mies30
Moi.
Kiinnostaisiko 29-vuotias mies?
Minua kiinnostaisi naida vanhempaa naista peräreikää.
Onnistuisiko?
Kirjoittele mulle- pöytä
haen miestä kullin imemiseen ja peräreiän panoon
- täältä_vain
pöytä kirjoitti:
haen miestä kullin imemiseen ja peräreiän panoon
ihanaa ;)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172374Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2432076Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071802Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021461Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491376Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu561303Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1811190- 941120
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.151995Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14941