Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+päässyt+yhden+kerran+elämäni+aikana+treffeille+ja+sekin+meni+ihan+läskiksi.
19.06.2017 21:11
Eipä+ole+itsellänikään+mitään+seksi-+ja+naiskokemuksia+kolmekymppisenä,+mutta+en+silti+suolla+tuollaisia+väkivaltafantasiaoita+kuin+NAL+palstalle.
13.06.2017 16:39
Kiitos!
13.06.2017 16:34
Tietysti+käyn+äänestämässä+ettei+persujen+uusi+kauhukabinetti+vaan+pääsisi+valtaan.+Hirvittää+ajatuskin+Huhtasaaresta+tai+Hakkaraisesta+ministerinä.+Tosin+siitä+tuskin+on+pelkoa+ellei+persut+saa+yli+50%+äänistä.+Muutenkin+tosin+pyrin+äänestämään+aina.
12.06.2017 18:39
Ikävää,+että+käsityksesi+naisten+seksielämästä+on+noin+kapea+ja+vääristynyt.
12.06.2017 18:24
Eipä+ole+ihmeempiä+mielipiteitä.+Ihmisiä+siinä+missä+minäkin.+Voisin+varmaan+seurustella+sukupuolensa+korjauttaneen+kanssa+jos+tämä+näyttäisi+ja+kuulostaisi+tarpeeksi+naiselta.
12.06.2017 17:14
Minä+en+käytä+koko+halventavaa+ilmaisua,+koska+omasta+mielestäni+seksin+harrastamisessa+ei+ole+mitään+pahaa.
12.06.2017 17:05
Olen+pitkäaikaistyötön+ja+pitkäaikaismasentunut.+Tämän+lisäksi+olen+ujo+ja+ruma.+Rumuus+on+osittain+seurausta+huonoista+elämäntavoista+(35+kg+ylipainoa+ja+lihakseton,+akne),+mutta+myös+geneettiset+tekijät+vaikuttavat+(leuattomuus,+pullohartiat,+silmälasit).+Mulla+ei+ole+ollut+kavereita+noin+kymmeneen+vuoteen+ja+olenkin+melko+eristäytynyt+neljän+seinän+sisälle.
12.06.2017 17:04
Valtaosa+ihmiskuntaa+uskoo+tilastojen+mukaan+johonkin+satuolentoon+joka+on+vastuussa+kaikesta+joten+miten+voit+väittää+tuollaista.+Myös+usko+viimeiseen+tulmioon+/+karmaan+tms.+universaaliin+oikeudenmukaisuuteen+on+erittäin+yleistä.
Omat+epärealistiset+unelmani+ovat+sellaisia+kuin+parisuhde,+vakityö,+mukava+asunto+ja+että+perheessäni+kaikilla+olisi+asiat+edes+kohtalaisesti.+Liian+korkealentoista+ilmeisesti.
30.04.2017 14:06
Oletko+koskaan+miettinyt+mihin+se+sun+velvollisuudentuntos+perustuu?+Mikä+saa+sut+raatamaan+päivästä+toiseen?+Vai+oletko+tosiaan+vaan+robotti+joka+elää+täysin+viettiensä+vallassa?+Valtaosa+ihmiskunnasta+uskoo+johonkin+korkeampaan+päämäärään+joka+antaa+heille+voimia+elää.+Osa+on+kuitenkin+pysähtynyt+miettimään+asioita+vähän+syvällisemmin+ja+tajunnut+ettei+tässä+kaikessa+ole+loppujen+lopuksi+juurikaan+mieltä,+etenkään+jos+on+niin+onneton+luuseri+ettei+saavuta+ikinä+unelmiaan.+Miksei+elämän+lopettaminen+olisi+silloin+parempi+vaihtoehto?
30.04.2017 01:36
Miksi+asettaisin+päämääriä+ja+tavoitteita+jos+mikään+ei+tunnu+miltään+ja+elämän+päättäminen+on+mielessä+joka+hetki?
30.04.2017 01:27
Mitä+järkeä+tuolllaisessa+asenteessa+sitten+on?+Kuulostaa+minusta+aivan+turhalta+itsensä+ruoskimiselta.
30.04.2017 01:19
Onko+uskovisilla+tarjota+mitään+parempaa+kvanttityhjiön+tilalle+kuin+jumala?+Miksi+sen+pitäisi+olla+uskottavampi+vaihtoehto?+Mitä+jos+mitään+täysin+tyhjää+ei+yksinkertaisesti+ole+olemassa+eikä+ole+ikinä+ollutkaan.+Fyysikot+puhuvat+kieltä+jota+jotkut+filosofit+eivät+ymmärrä,+luonnon+omaa+kieltä+eli+matematiikkaa,+ja+sitten+nämä+filosofit+tulevat+pätemään,+että+tuo+on+huonoa+filosofiaa.+Ihmisaivot+tuskin+koskaan+ovat+kehittyneet+niin+pitkälle,+että+noihin+kysymyksiin+olisi+joitakin+filosofeja+tyydyttävä+vastaus+jos+sellaista+on+yleensä+olemassakaan.
11.03.2017 18:44
Positiivisia+ominaisuuksia,+mutta+vähän+muutakin+täytyisi+saada+tietää.
10.03.2017 15:23
Naiset+ovat+ihmisiä+siinä+missä+sinäkin.+Henkisten+ominaisuuksien+skaala+on+lähes+täysin+samanlainen+kuin+miehillä.+Joidenkin+tutkimuksien+mukaan+naisissa+on+hieman+vähemmän+ääritapauksia+(hullut,+älyköt)+kuin+miehissä+sillä+evoluutiolla+ei+ole+varaa+kokeilla+naisilla+kuten+miehillä.+Mutta+keskivertomiehen+ja+-naisen+älykkyydessä+ei+ole+havaittavaa+eroa.+Joten+miksi+naiset+eivät+saisi+äänestää?
09.03.2017 19:50
Olen+palstalla+poikkeuksellinen+ätämi:+en+voi+sietää+oikeistokonservatiiveja.+Ihannenainen+olisi+vihervasemmistolainen.+Joku+vertasi+vasemmistolaisia+eläimiin,+minä+taas+sanon+etten+halua+seurustella+kassakoneen+kanssa.+Oikeistolaisista+puuttuu+inhimillisyys.+Kaikki+uskontoa+politiikkaan+sekoittavat+nostavat+myös+karvat+pystyyn.+Uskonto+kuuluu+menneisyyteen+ja+asiat+täytyy+perustella+järjellä+ja+inhimillisyydellä+eikä+perinteillä.
09.03.2017 19:39
Emilia+Clarke+ei+kyllä+minustakaan+sopinut+oikein+Sarah+Connorin+rooliin+vaikka+Game+of+Thronesissa+hänet+on+tottunutkin+näkemään+vahvassa+naisroolissa+(missä+hän+mielestäni+on+tosin+vain+kohtalainen).+Vähän+karskimman+näköinen+näyttelijä+tuohon+olisi+tarvittu.+Linda+Hamilton+on+mulle+edelleen+ainoa+oikea+Sarah+Connor.
27.02.2017 18:01
...+naama+täynnä+lävistyksiä.+Tulee+mieleen+örkit.+Tai+läpeensä+tatuoitu+keho.
26.01.2017 22:36
Trumpin+sovinistisilla+mielipiteillä+ei+ole+tietenkään+mitään+tekemistä+näiden+marssien+kanssa.+Se+ettei+osaa+perustella+sulle+Trump+kantaansa+hyvin+ei+tarkoita+ettei+tiedä+mistään+mitään+ja+olisi+vain+valtamedian+sätkynukke.+Tosin+se+antaa+helposti+sen+kuvan.
22.01.2017 18:39
Kiitos+:-)
15.11.2016 16:56
18 / 30