Mitä mieltä palstan sinkut on transsukupuolisuudesta? Tuntuisiko luonnolliselta seurustella sukupuolensa korjanneen miehen tai naisen kanssa?
Transsukupuolisuus
12
231
Vastaukset
Transsukupuolisuus on vähän samanlainen asia kuin homous, että se on fakta ja olemassa, eikä mikään mielipidekysymys.
Täytyy kyllä myöntää että vähän vaikealta tuntuisi seurustelusuhde transsukupuolisen kanssa. Sen verran olen ainakin toistaiseksi rajoittunut.Seksuaalisuussuuntautuminen pitkälti kai?
En uskoisi, että kiinnostuisin transsukupuoleisesta. Vaikea sanoa, kun en ole törmännyt, mutta en myöskään hakeutuisi sellaiseen seuraan, niin tuskin tarviaa miettiäkään. Ei ole mitään vastaan heitä, mutta eiköhän joku hakeudu jos haluaa tutustua.- miltä-tuntuu
Kyse ei ole seksuaalisesta suuntautumisesta. Kyse on että ihminen on ikäänkuin syntynyt väärään sukupuoleen. Tänään oli telkkarissa ohjelma asiasta ja rupesin miettimään asiaa ns. normaalin näkökulmasta.
miltä-tuntuu kirjoitti:
Kyse ei ole seksuaalisesta suuntautumisesta. Kyse on että ihminen on ikäänkuin syntynyt väärään sukupuoleen. Tänään oli telkkarissa ohjelma asiasta ja rupesin miettimään asiaa ns. normaalin näkökulmasta.
No onhan se niinkin, mutta sitten minun tapauksessa pitäis seksuaalinen suuntaituminenkin olla muuttunut. Koska minua ei miehet kiinnosta seksuaalisesti, että pitäis olle exmies joka on muuntautunut naiseks ja näinolle pitäisi haluta miestä.... mutta tiedän oireenkuvan. Jos tarkkoja ollaan, niin transsukupuolisuus taitaa olla, että ihmisessä on kumpaakin sukupuolta kropassa syntyessään. Transseksuaali kokee olevansa eri kropassa syntynyt ja transvensiitti vaan haluaa pukeutua naiseksi. 😊
Intersukupuolisuus https://fi.wikipedia.org/wiki/Intersukupuolisuus on se että kehossa on molempien sukupuolten ominaisuuksia.
Transsukupuolisuus on juurikin että kokee edustavansa eri sukupuolta kuin oma keho. Sen vanhempi nimitys on trasseksuaalisuus, mutta koska seksuaalisuus viittaa yleensä sukupuoliseen suuntautumiseen eikä transsukupuolisuudella sinänsä ole mitään tekemistä sen kanssa keihin kokee seksuaalista mielenkiintoa, transsukupuolisuus on osuvampi termi.
Ei ole juttuni voin sanoa etten pidä normaalina kyllä uskon enemmän siihen että ei hyväksy omaan sukupuolta.
valtakunta kirjoitti:
Vähän kuin uhmaikä
Kyllä ukkoseni on vähän naismainen ja minä miesmäisempi. Mutta kummankaan en halu vaihtaa sukupuolta. Miten sen näkyy olen se kurin pitäjä. Hän valitsee tulevaisuudessa keittiön. Hän toimii sihteerinä ja minä menen vain hänen mukaan.
valtakunta kirjoitti:
Kyllä ukkoseni on vähän naismainen ja minä miesmäisempi. Mutta kummankaan en halu vaihtaa sukupuolta. Miten sen näkyy olen se kurin pitäjä. Hän valitsee tulevaisuudessa keittiön. Hän toimii sihteerinä ja minä menen vain hänen mukaan.
Kuulen kälätystä ja traamaa mutta Minä selvittelen.
Jokainen saa olla mitä haluaa, mutta en transun kanssa seurustelisi.
- Ladyboylover
ladyboyt on kiihottavia, vaikka oon täysin hetero mies.
Eipä ole ihmeempiä mielipiteitä. Ihmisiä siinä missä minäkin. Voisin varmaan seurustella sukupuolensa korjauttaneen kanssa jos tämä näyttäisi ja kuulostaisi tarpeeksi naiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?954298- 272325
- 2002146
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102058PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4081802- 1481383
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001259Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321055Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78825