Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ageless_stranger
profiilit
ageless_stranger
ageless_stranger
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
599
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hirveän+näköistä.+Talot+vieri+vieressä+ja+istutukset+vasta+pieniä+taimia.
30.10.2016 16:13
Sosiaaliset+suhteeni+ovat+hyvin+rajoittuneet+joten+itseni+lisäksi+tunnen+vain+yhden+ihmisen+joka+on+varmasti+ätmi:+veljeni.+Kummallakin+on+pitkäaikainen+masennus+taustalla+(veljelläni+huomattavasti+pahempi)+ja+olemme+melko+nörttiluonteisia+emmekä+osaa+tehdä+aloitteita.
30.10.2016 15:12
En+kyllä+itsekään+ymmärrä+kuinka+joku+voi+nähdä+tuon+hyvänä+ominaisuutena.+Esim.+ihmisten+jako+Hyviin+ja+Pahoihin+tuottaa+vain+ongelmia+maailmassa+(tässä+kohtaa+olen+itse+mustavalkoinen+:D+).+Aina+pitäisi+yrittää+ymmärtää+ongelmien+syitä,+sillä+vain+sillä+ne+on+vältettävissä.+Lähipiirissä+on+yksi+hyvin+mustavalkoinen+ihminen+ja+kyllä+sen+jutut+käyvät+välillä+todella+raskaiksi.
30.10.2016 14:56
Olenkin+pitänyt+sua+mielenkiintoisena+kirjoittajana.+Enpä+sanois+itseenikään+kovin+mielikuvituksettomaksi+tyypiksi.+Valitettavasti+noi+mun+negatiiviset+puolet+varmaan+sitten+erottaakin+meidät.
30.10.2016 14:49
Jumala+rankaisee+minua+ikisinkkuudella+siitä,+että+olen+ateisti.
29.10.2016 19:36
Ihan+mielenkiinnosta+utelen+kun+kaikki+eivät+todellakaan+ole+eläinrakkaita.
29.10.2016 19:24
Olen+empaattinen,+rauhallinen,+tunnollinen,+suvaitsevainen,+eläinrakas.+On+kehuttu+älykkääksi+(itse+kyllä+pidän+ihan+keskivertokaverina)+ja+omaan+laajan+yleistiedon.
29.10.2016 19:03
Vaikka+olenkin+neitsytsetä+niin+sen+verran+luulen+tietäväni+naisen+anatomiasta,+että+elimen+ulkonäöstä+voi+päätellä+mitään.+Sitä+paitsi+pidän+vasemman+puoleista+paremman+näköisenä+vaikken+valitsekaan+naista+värkin+ulkonäön+perusteella.
29.10.2016 18:57
Pesin+autonrenkaita+ja+venettä.+Veljen+piti+tulla+viettään+saunailtaa,+mutta+ei+ole+kuulunut+mitään+joten+yksinäinen+lauantai-ilta+taas+edessä+ellen+sitten+lähde+paikalliseen+yökerhoon+piipahtamaan.
29.10.2016 18:29
Meni+sarkasmi+väsyneenä+ohi
29.10.2016 18:09
Olisitko+mieluummin+venäläinen?+Siellä+vainotaan+homoja,+poliittisen+johdon+arvostelusta+voi+menettää+henkensä+ja+johto+on+kiinnostuneempi+armeijan+koon+kasvattamisesta+kuin+kansalaisten+hyvinvoinnista.+Lisäksi+valtio+valtaa+maa-alueita+itsenäisiltä+valtioilta+kenenkään+estämättä+ja+pommittaa+siviilejä+Syyriassa+ja+istuu+silti+kaikesta+huolimatta+YK:n+turvallisuusneuvostossa.+Tai+mites+Saudit?+Ateistit+ruoskitaan+hengiltä+ja+naisia+kivitetään+hengiltä+noitina.+Tai+Pohjois-Korea+jossa+joudut+ase+ohimolla+itkemään+"rakkaan+johtajan"+poismenoa+ja+osallistumalla+muutenkin+väkisin+koko+kansan+yhteiseen+näytelmään+etkä+saa+edes+lähteä+tuosta+maasta.+Kyllä+Suomi+kuulostaa+minusta+näiden+rinnalla+melko+hyvältä+maalta.
Eurooppa+ei+ole+myöskään+mikään+yhtenäinen+kansa+vaan+lukuisista+eri+kansallisuuksista+koostuva+tilkkutäkki+jota+on+yritetty+yhdistää+melko+huonoin+tuloksin.+Vertaa+vaikka+konservatiivista+Puolaa+ja+liberaalia+Alankomaita.+EU+taas+hyödyttää+eniten+niitä+valtioita+joissa+on+suurin+asukasmäärä.+Piskuisella+Suomella+ei+ole+siellä+paljon+sananvaltaa.
En+ole+itsekään+mieltänyt+koskaan+itseäni+kovin+perinteiseksi+suomalaiseksi,+en+seuraa+esim.+urheilua+ollenkaan+ja+haluaisin+ajatella,+että+kaikki+maailman+ihmiset+voisivat+ajatella+olevansa+maailmankansalaisia+jonkin+tietyn+kansallisuuden+sijaan,+mutta+kun+asiaa+oikein+ajattelee+niin+kyllä+noita+suuria+eroja+vaan+löytyy+eri+kansojen+väliltä+eikä+Suomi+ole+todellakaan+missään+huonoimmassa+joukossa.
28.10.2016 23:03
Halveksuntasi+vanhuksia+kohtaan+on+aika+puistattavaa.+Näet+heidät+näköjään+pelkkänä+menoeränä.+Kyllä+minäkin+pidän+täysin+vihanneksena+olevien+ihmisten+elossa+pitämistä+irvokkaana,+mutta+hoitokodeissa+on+myös+melko+skarppeja+asukkaita.+Kyllä+minä+näen+ainakin+olevani+velkaa+isovanhemmilleni+heidän+viihdyttämisensä+kaikesta+siitä+hyvästä+mitä+olen+heiltä+saanut+vaikkei+se+aina+niin+kiinnostakaan.+Vaikka+en+kyllä+itse+haluaisi+ollakaan+koskaan+siinä+tilassa+missä+he+ovat.+Mieluummin+kuolen+nuorena.
28.10.2016 22:17
Tuota+lintukantojen+taantumista+ei+kyllä+asiaan+perehtymätön+välttämättä+huomaa.+Asiasta+on+kuitenkin+tieteellisiä+tutkimuksia.
28.10.2016 21:44
Kyllä+se+luopuminen+on+aina+yhtä+raastavaa.
Kyllähän+koirissakin+toki+eroja+on+ja+valloittavia+persoonallisuuksia.+Siskon+sekarotuinen+on+todella+sympaattinen+kaveri+ja+sitä+onkin+aina+ilo+nähdä+:-)
28.10.2016 21:28
Mulla+kävi+kans+penskana+berhandilainen+käsiksi+ja+siitä+jäi+koirakammo+muutamaksi+vuodeksi.+Ehkä+se+osittain+selitää+miksi+en+edelleenkään+välitä+koirista+yleisesti+niin+paljoa+vaikka+olenkin+ollut+paljon+siskon+koiran+kanssa+tekemisissä.
28.10.2016 21:21
Luonto+on+julma.+Noitten+dokkareitten+katsominen+saa+aina+muistamaan+miten+paljon+hyvää+me+ihmiset+olemme+saavuttaneet+kaiken+pahan+lisäksi.+
Kyllä+niitä+lintujakin+oppii+tuntemaan+kun+tarpeeksi+harjoittelee.+Ja+näin+konkarinakin+huomaa,+että+kun+on+pitänyt+vähän+pitempää+taukoa+noista+hommista+niin+määritystaidot+ovat+ruostuneet+aika+nopeasti.+Äänet+ovat+vaikeita+ja+hyvästä+sävelkorvasta+on+varmasti+hyötyä+näitten+oppimisessa.+Mutta+uutteralla+äänitteiden+kuuntelemisella+ja+äänikuvausten+lukemisella+saavuttaa+tuloksia.
28.10.2016 21:17
Kyllähän+se+tavallaan+itsekästä+ihmisiltä+onkin.+Toisaalta+monet+pitkälle+jalostetut+eläimet+eivät+enää+edes+selviäisi+luonnossa.+Monelle+lemmikit+vaan+ovat+henkireikä+mitä+ilman+ei+selviäisi+henkisesti.
28.10.2016 21:07
Itseänikin+kyllä+ajatus+vapaana+liikkuvista+kissoista+inhottaa,+koska+Suomen+luonto+on+jo+muutenkin+niin+täynnä+pienpetoja,+jotka+verottavat+mm.+lintukantoja+liikaa.+Mutta+kyllähän+kissa+on+onnellisimmillaan+luonnossa+vapaana+liikkuessa.+Vaikea+yhtälö+kissoista+pitävälle,+joka+ei+haluaisi+lukita+kissoja+sisällekään.
Tuosta+kissojen+ja+koirien+viisauden+erosta+taas+on+monia+tutkimuksia,+jotka+eivät+ole+eduksi+kummallekaan+lajille.+Johtopäätös+tuntuu+olevan,+että+kissat+ovat+eri+lailla+älykkäitä+kuin+koirat.+Sitapaitsi+kissoillekin+voi+opettaa+temppuja.
28.10.2016 21:03
Erikoinen+näkökanta.+Kyllä+itse+miellän+ne+muuttolinnutkin+kotimaisiksi+lajeiksi,+kyllähän+ne+kuitenkin+pesivät+täällä+ja+viettävät+täällä+monta+kuukautta.+Monen+lajin+kohdalla+on+sitäpaitsi+vaikea+sanoa+onko+kyseessä+muuttolintu+vai+ei.+Kyllähän+suomalaiset+ihmisetkin+osa+viettävät+talven+esim.+Kanarian+lämmössä.+Ja+samalla+lailla+ne+paikkalinnutkin+joskus+jättää+poikasensa+oman+onnensa+nojaan+niin+kuin+muutkin+eläimetkin.
28.10.2016 20:33
Kiitos!+:-)
28.10.2016 16:24
22 / 30