Onko mahdollista että jokin KOrkeampi Voima?

MurphinLaki

Säätelisi näitä juttuja , että kuka pääsee parisuhteeseen/tai jää sinkuksi? Jokainen meistä tietää,että on olemassa ihmisiä,jotka tuntuvat ikään kuin ajautuvan jonkinlaisen automaattisen Voiman ohjaamana aina suhteeseen..tai P1llun päälle..
Aina ei vastauksena tähän ajautumiseen ole komeus/rahat..jne. Jos on, monet sinkut taistelevat kohtaloaan vastaan juopoksi/narkomaaniksi/itsemurhaan asti. Viikonlopusta ja vuodesta toiseen he kulkevat etsien,etsien ja etsien.. Jokaiselta reissulta he palaavta yksin kotiinsa..Urhoollisesti he taistelevat sinkkuuttaan vastaan..He TODELLA taistelevat..he yrittävät yrittävät ja yrittävät.. Mutta naiset ikään kuin jonkin Voiman ohjaamana ajautuvat heistä poispäin.. Sitten näyttäisi olevan näitä,jotka ovat luodut tähän Parisuhteen Onneen..parisuhde ikään kuin vain ajautuu heidän eteensä..he voivat jättää naisia tuosta vain ja kohta on jo uusi tulossa.. Heiltä on luultavammin tullut sanonta myös Vantaa-hotellista josta kuulemma ei päääsen ilman naista kuin piipun kautta..Mutta kun Sinkkuuteen Säädetty menee sinne, häbn levittelee hämmästyneenä käsiään..

Onko siis olemassa jokin Mystinen Voima X?? joka ei päätöksistään luovu.. Sinkuksi Säädetty saa taistella itsensä juopoksi/narkiksi/itsemurhakandiksi..jne..TAI sitten alistua NÖYRÄSTI kohtaloonsa ja ottaa vastaan mukisematta Sinkun osa..

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 23333

On. Mutta elä huoli kuka lienetkin sillä asiat on kääntynyt pari vuotta sitten päälaelleen.

• VaikeitaYhtälöitä

No uskon kohtaloon. Mutta mutta. Joku juuri ylilaudalla kyseli miksi hyville ihmiselle tapahtuu paljon pahaa ja monet kusipäät vaan porskuttaa. Mutta ei näissä' mitään logiikkaa olekaan. Koska mikään jumala ei tiedä oletko hyvä vai paha ihminen.

• trespassing

Ehkäpä se heille tapahtuva paha palveli jotain suurempaa tarkoitusperää...

• Varmaan se on sitten se kiimavittu.

• Jumala rankaisee minua ikisinkkuudella siitä, että olen ateisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe