Tonne kun pääsisi muuttamaan miehen ja lasten kanssa <3
http://aijaa.com/JyfhTy
http://aijaa.com/S2ZIEQ
http://aijaa.com/ESbP1A
http://aijaa.com/F08Kjp
Katsokaa miten ihana asuinalue!!! (kuvat)
10
124
Vastaukset
- aisurin.unelma
Onko viimeisessä kuvassa oikein harmaa Skoda Octavia?
- mai.opinjön
hmmmmmmmmm kirjoitti:
Tolta se näyttää suurempana:
http://aijaa.com/aLxysFSkodalta tai Audilta näyttää.
- Nnnainennnn
Etkai oo tosissas?
Puut ja pensaat kun kasvavat isommiksi, niin näyttää vähän paremmalta
- eiymmärrä
Oliko aloitus provo???!!!
Pakko olla!!
Kauhee ghetto! Ikävä sanoa mutta nauru pääsi ja kova kun linkit avasin! Odotin jotain täysin muuta! - normimies36
Asun omakotitalossa mutta en ihan noin uudessa kun kuvissa. Taloni rakennettu joskus 1988 mutta on sitä rempattu. Iso tontti noin 2500 neliöö, asun kaupunkin keskustasta n 7 kilsaa
Hirveän näköistä. Talot vieri vieressä ja istutukset vasta pieniä taimia.
- Karvamuna-
Ei omaa rauhaa kun naapuri 10 metrin päässä tuollaisessa alueessa. Panomiehelle huono asuinalue kun naapurit aina kyttää kun uusi nainen tulee taloon
- Idyllisempää
Näitä tiuhaan rakennettuja, persoonattomia talopeltoja on kaikkialla.
Ne ole mielestäni ihania, eikä viihtyisiä.Idyllisiä asuinalueita on vanhat asuinalueet, vanhoine puutalokortteleineen.Kauniita vehreitä puutarhoja ja lauta-aitojen reunustamia pihoja, pienillä kujilla.
Jotain tälläistä.
http://www.rky.fi/read/asp/hae_kuva.aspx?id=106551&ttyyppi=jpg&kunta_id=109
http://www.vastavalo.fi/albums/userpics/11822/normal_Pientaloalue_a-0.jpg
http://4.bp.blogspot.com/_dw99q3WBGgM/TC8GnMOmEqI/AAAAAAAAAD4/j_Vq3ybF8BU/s1600/Rauma4.jpg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568