Suomalaiset on juoppoa kansaa

haluan.pillua

30

102

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoppojakaikenkokenut

Juopot tulevat halvaksi kun maksavat eniten veroja eivätkä jää tänne nostelemaan eläkkeitä vuosikymmeniksi ja vaipoissa kitumaan kalliisiin hoitolaitoksiin.

Täällä on jo jo ihan turhan pitkään elävää kallista vanhaa känttyrää liikaa. Ei muuta kuin viinaa peliin sopivassa määrin ja kuluttaa paljon kaikki varansa pois ja pääsee ajoissa poiskin tulematta sika kalliiksi yhteiskunnalle.

En ymmärrä miksi se turhan pitkä terveellisesti eletty elämä on jokin ihanne kun ihmisellä ei ole enään mitään virkaa siellä loppupäässä ja nuorten pitäisi viihdyttää jotain vanha kantturaa jottei kuolisi tylsyyteen. Ketä nuorta kiinnostaa jonkun vanhan kantturan viihdyttäminen ei minua ainakaan kiinnostanut. Ihan turhaa valittaa jos on yksinäinen, tyhmä ja liian vanha.

Itsemurha on karmein tapa lähteä täältä. Ihmisen tarve tuntea olla tarpeellinen tässä elämässä on elinehto. Pitää hakeutua vapaaehtois työhön ja mihinkä vaan ettei elämä ala pyöriin van oman navan ympärillä mikä on tuhoisaa pidemmän päälle niin ettei mitään merkitystä ole enään elämällä. Ihan kaikista vaikeimmistakin traumoista voi selviytyä jos haluaa, ei kellään ole helppoa elämää vaikka se siltä näyttäisi joidenkien kohdalla. Vaikeuksia pitää tullakkin jotta niiden ylitse oppii pääsemään. Olen ollut aivan pohjalla ja on ollut itsetuhoisia ajatuksia etten jaksa enään mutta kummasti sieltä syövereistä on noussut ja olen onnellinen kun olen elossa. Pitkän elämänkokemuksen jälkeen ei niin pahaa kriisiä tule jotten siitä selviytyisi ja riittää voimavaroja tukea muitakin niin se mikä ei tapa niin se vahvistaa.

• Suomalaiset ja etenkin miehet voivat huonosti, siitä johtuu juopottelu ja itsemurhat. Viimeinen tikki voi olla kun muija lähtee kävelemään tai naista ei saa ollenkaan.
        Mitä olen palvelutaloissa nähnyt ihmisiä niin kaikki he olisivat joutaneet kuolla pois jo ennen sinne joutumistaan. Mitä iloa sellaisessa elämässä enää on? Karmeita paikkoja ja ihmiset kituvat siellä vuosia.
        Sen sijaan päihteillä pääsee vielä nautiskelemaan omaan fantasiamaailmaansa.

• kaikenkokenutM
        164cmMies kirjoitti:

Suomalaiset ja etenkin miehet voivat huonosti, siitä johtuu juopottelu ja itsemurhat. Viimeinen tikki voi olla kun muija lähtee kävelemään tai naista ei saa ollenkaan.
        Mitä olen palvelutaloissa nähnyt ihmisiä niin kaikki he olisivat joutaneet kuolla pois jo ennen sinne joutumistaan. Mitä iloa sellaisessa elämässä enää on? Karmeita paikkoja ja ihmiset kituvat siellä vuosia.
        Sen sijaan päihteillä pääsee vielä nautiskelemaan omaan fantasiamaailmaansa.

Jumalauta nyt oli asiaa! Hyvä kirjoitus sulta! ARVOSTAN KOVASTI!!!

• Halveksuntasi vanhuksia kohtaan on aika puistattavaa. Näet heidät näköjään pelkkänä menoeränä. Kyllä minäkin pidän täysin vihanneksena olevien ihmisten elossa pitämistä irvokkaana, mutta hoitokodeissa on myös melko skarppeja asukkaita. Kyllä minä näen ainakin olevani velkaa isovanhemmilleni heidän viihdyttämisensä kaikesta siitä hyvästä mitä olen heiltä saanut vaikkei se aina niin kiinnostakaan. Vaikka en kyllä itse haluaisi ollakaan koskaan siinä tilassa missä he ovat. Mieluummin kuolen nuorena.

• 817
        ageless_stranger kirjoitti:

Halveksuntasi vanhuksia kohtaan on aika puistattavaa. Näet heidät näköjään pelkkänä menoeränä. Kyllä minäkin pidän täysin vihanneksena olevien ihmisten elossa pitämistä irvokkaana, mutta hoitokodeissa on myös melko skarppeja asukkaita. Kyllä minä näen ainakin olevani velkaa isovanhemmilleni heidän viihdyttämisensä kaikesta siitä hyvästä mitä olen heiltä saanut vaikkei se aina niin kiinnostakaan. Vaikka en kyllä itse haluaisi ollakaan koskaan siinä tilassa missä he ovat. Mieluummin kuolen nuorena.

Arvostan asennettasi.

• Kohtuullinen päihteiden käyttö on vaan hyvästä. Kännissä syntyy suhteita ja saa pillua. Muutenkin huolet haihtuvat, mikä taasen pienentää itsemurhariskiä.

Hyvänä esimerkkinä asiasta on raivoraittiit, pillunpuutteesta kärsivät ja masentuneet miehet. Pillu ja pullo miehen tiellä pitää!

• ruma-ätmi

Kun kukaan nainen ei rakasta rumaa miestä niin mies alkaa juomaan ja miehestä tulee alkoholisti. Siinä sitten kaikenlaisia ajatuksia tulee ja lopulta mies hyppää junan eteen tai tekee muuten vaan itsarin. Itsellä ei ole sellaisia ajatuksia vielä mutta voipi joskus tulla.

• ajatuksiaa

Se ois komiaa ku pakkais repun täyteen jotain sian tms. elikon verta ja hyppäis junan eteen, tulis nokka maalattua hienosti.

• Naisasialooser1

Itsemurha on kunniakkain tapa lähteä täältä ja sen lisäksi se, sekä alkoholismi ovat olennainen osa suomalaisuutta ja suomalaista kulttuuria ja niistä myös maailmalla suomi tunnetaan. Voimme siis olla ylpeitä, että täältä löytyy rohkeita suoraselkäisiä tosimiehiä samalla tavalla kuin sota-aikanakin, joilla on munaa kohdata verinen kuolema miehekkäästi silmästä silmään.

Itsemurhat ovat osa hienointa suomalaista kansanperinnettä ja kuten olen monesti sanonutkin niin ikimuistoiset itsemurhat muistetaan vielä vuosikymmenien päästä, kunnian miehen ja hänen ihailtavan tekonsa muisto ei katoa paikallisten ihmisten mielistä koskaan ja he jopa kertovat jälkikasvulleen parhaiten mieliin jääneistä lähdöistä kuten se 70-luvullakin tapahtunut josta kerroin, isä oli kertonut siitä pojalleen ja poika kertoi eteenpäin mm. minulle ja teki kyllä vaikutuksen minuunkin, sen verran komea lähtö oli kyseessä.

Ja niinhän sitä sanotaan, että ihminen, joka muistetaan vuosikymmeniä kuolemansa jälkeen on saavuttanut kuolemattomuuden.

Ruotsalaiset"miehet"taas ovat epämiehekkäitä moderneja pelkurihomppeleita, joista ei ole sotimaan eikä päättämään päiviään miehekkäästi kun on sen aika.

Ja mitä tulee naisettomuuteen niin mikään vapaaehtoistyö eikä mikään muukaan aktiviteetti ei tukahduta miehen naisenkaipuuta eikä tee rumasta miehestä yhtään haluttavampaa naisten silmissä. Eikä se myöskään tee miehestä millään tapaa tarpeellista paitsi ilmaisena orjatyövoimana, johon kelpaa kuka tahansa. Miehen tärkein tehtävä on olla naisten silmissä seksuaalisesti haluttava ja jos hän ei tätä ole niin ainut käypä hoito on itsemurha.

• No ainakin ruotsalaiset ovat eurooppalaisempia kun mitä jotkut talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet ahdasmieliset suomalaiset juntit. Muutenkin koko sotiminen on aivan turhaa, niin mitä siihen turhaan hyvää elämäänsä uhraamaan.

Mitä kuolemattomuuteen tulee, niin mm. John Lennon ja Jim Morrison muistetaan vielä vuosikymmeniä kuolemansa jälkeenkin, vaikka he eivät olleet mukana missään turhissa sodissa.

• No ainakin ruotsalaiset ovat eurooppalaisempia kun mitä jotkut talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet ahdasmieliset suomalaiset juntit. Muutenkin koko sotiminen on aivan turhaa, niin mitä siihen turhaan hyvää elämäänsä uhraamaan.

Mitä kuolemattomuuteen tulee, niin mm. John Lennon ja Jim Morrison muistetaan vielä vuosikymmeniä kuolemansa jälkeenkin, vaikka he eivät olleet mukana missään turhissa sodissa.

• DarkFear kirjoitti:

No ainakin ruotsalaiset ovat eurooppalaisempia kun mitä jotkut talvisodan juoksuhautoihin jämähtäneet ahdasmieliset suomalaiset juntit. Muutenkin koko sotiminen on aivan turhaa, niin mitä siihen turhaan hyvää elämäänsä uhraamaan.

Drubaduurit ovat verrannollisesti joutavaa sakkia. Ei sillä kitaralla maanrajoja, lapsia ja naisia puollusteta, saati laulamalla. Tyhmäkin tajuaa sen mistä puollustaminen evolutiosta kumpuaa. Jos suomalainen mies olisi ollut kaukaa viisas 1900 luvulla, niin se olisi jättänyt tämän paskan ja painellut ruotsiin vaikka homoilemaan mieluummin kuin eläisi nyt täällä....olen vaan puolestapuhuja.

• modelli kirjoitti:

Drubaduurit ovat verrannollisesti joutavaa sakkia. Ei sillä kitaralla maanrajoja, lapsia ja naisia puollusteta, saati laulamalla. Tyhmäkin tajuaa sen mistä puollustaminen evolutiosta kumpuaa. Jos suomalainen mies olisi ollut kaukaa viisas 1900 luvulla, niin se olisi jättänyt tämän paskan ja painellut ruotsiin vaikka homoilemaan mieluummin kuin eläisi nyt täällä....olen vaan puolestapuhuja.

Muutenkin kaikki tollaiset valtioiden rajat ja kansalliset identiteetit ovat ihan turhia, eivätkä ne edes ole mitenkään puolustamisen arvoisia asioita. Tai ainakin näin mä oon itse asian aina ajatellut.

Itse olenkin ollut aina enemmän eurooppalainen, joten näin ollen sillä kansallisuudella ei ole mulle koskaan ollut mitenkään niin merkitystä. Olisin muutenkin paljon mieluummin jonkun muun valtion kansalainen kun suomen.

• DarkFear kirjoitti:

Muutenkin kaikki tollaiset valtioiden rajat ja kansalliset identiteetit ovat ihan turhia, eivätkä ne edes ole mitenkään puolustamisen arvoisia asioita. Tai ainakin näin mä oon itse asian aina ajatellut.

Itse olenkin ollut aina enemmän eurooppalainen, joten näin ollen sillä kansallisuudella ei ole mulle koskaan ollut mitenkään niin merkitystä. Olisin muutenkin paljon mieluummin jonkun muun valtion kansalainen kun suomen.

"Itse olenkin ollut aina enemmän eurooppalainen" Sama täällä, mutta en voi olla arvostamatta niitä miehiä/naisia jotka ovat joskus puollustaneet rajoja, naisia ja lapsiaan, tietämättään tästä nykymenosta. Kivaa seurata vierestä kun tattikullikurdi raiskaa jonkun tytärtä pitäen veistä tytön kurkulla ja selviää pienemmällä tuomiolla kuin asian esille ottanut tytön isä.

• DarkFear kirjoitti:

Jos me poistetaan rajat, niin poistetaanko sitten myös laki (ja järjestys)? Vai ajattelitko että sovitaan koko maailmaan jollain foorumilla yhteiset säännöt?

• modelli kirjoitti:

"Itse olenkin ollut aina enemmän eurooppalainen" Sama täällä, mutta en voi olla arvostamatta niitä miehiä/naisia jotka ovat joskus puollustaneet rajoja, naisia ja lapsiaan, tietämättään tästä nykymenosta. Kivaa seurata vierestä kun tattikullikurdi raiskaa jonkun tytärtä pitäen veistä tytön kurkulla ja selviää pienemmällä tuomiolla kuin asian esille ottanut tytön isä.

No eiköhän sitä poliisi luulisi puuttuvan noihin raiskaustapauksiin ja muihin rikoksiin, jos niihin on aihetta. Itse oon enemmän sitä mieltä, että nämä militaristiset perinteet vaan militarisoivat yhteiskuntaa ja ihmisiä ja ihmisille olisi parempi opettaa sitä kansainvälisyyttä, suvaitsevaisuutta ja eurooppalaisuutta jo ihan tulevaisuudenkin takia.

Vai oletko itse joku "suomi suomalaisille"- aatetta kannattava persuja äänestävä juntti?

• modelli kirjoitti:

Mihin caseen tämä tattikullikurdi nyt viittaa? Multa on mennyt jotain ohi vai.

• scrg kirjoitti:

Jos me poistetaan rajat, niin poistetaanko sitten myös laki (ja järjestys)? Vai ajattelitko että sovitaan koko maailmaan jollain foorumilla yhteiset säännöt?

No tämän päivän EU on hyvä, että maissa on lait ja järjestys ja lisäksi EU myös takaa kaikille sen tasa-arvon ja ihmisoikeudet, joita tosin ne tämän palstan luuseriätmit eivät ole koskaan millään tavalla arvostaneet.

• DarkFear kirjoitti:

No tämän päivän EU on hyvä, että maissa on lait ja järjestys ja lisäksi EU myös takaa kaikille sen tasa-arvon ja ihmisoikeudet, joita tosin ne tämän palstan luuseriätmit eivät ole koskaan millään tavalla arvostaneet.

No entäs EU:n ja Venäjän välinen raja? Poistetaanko sekin?

• DarkFear kirjoitti:

Olisitko mieluummin venäläinen? Siellä vainotaan homoja, poliittisen johdon arvostelusta voi menettää henkensä ja johto on kiinnostuneempi armeijan koon kasvattamisesta kuin kansalaisten hyvinvoinnista. Lisäksi valtio valtaa maa-alueita itsenäisiltä valtioilta kenenkään estämättä ja pommittaa siviilejä Syyriassa ja istuu silti kaikesta huolimatta YK:n turvallisuusneuvostossa. Tai mites Saudit? Ateistit ruoskitaan hengiltä ja naisia kivitetään hengiltä noitina. Tai Pohjois-Korea jossa joudut ase ohimolla itkemään "rakkaan johtajan" poismenoa ja osallistumalla muutenkin väkisin koko kansan yhteiseen näytelmään etkä saa edes lähteä tuosta maasta. Kyllä Suomi kuulostaa minusta näiden rinnalla melko hyvältä maalta.

Eurooppa ei ole myöskään mikään yhtenäinen kansa vaan lukuisista eri kansallisuuksista koostuva tilkkutäkki jota on yritetty yhdistää melko huonoin tuloksin. Vertaa vaikka konservatiivista Puolaa ja liberaalia Alankomaita. EU taas hyödyttää eniten niitä valtioita joissa on suurin asukasmäärä. Piskuisella Suomella ei ole siellä paljon sananvaltaa.

En ole itsekään mieltänyt koskaan itseäni kovin perinteiseksi suomalaiseksi, en seuraa esim. urheilua ollenkaan ja haluaisin ajatella, että kaikki maailman ihmiset voisivat ajatella olevansa maailmankansalaisia jonkin tietyn kansallisuuden sijaan, mutta kun asiaa oikein ajattelee niin kyllä noita suuria eroja vaan löytyy eri kansojen väliltä eikä Suomi ole todellakaan missään huonoimmassa joukossa.

• DarkFear kirjoitti:

No eiköhän sitä poliisi luulisi puuttuvan noihin raiskaustapauksiin ja muihin rikoksiin, jos niihin on aihetta. Itse oon enemmän sitä mieltä, että nämä militaristiset perinteet vaan militarisoivat yhteiskuntaa ja ihmisiä ja ihmisille olisi parempi opettaa sitä kansainvälisyyttä, suvaitsevaisuutta ja eurooppalaisuutta jo ihan tulevaisuudenkin takia.

Vai oletko itse joku "suomi suomalaisille"- aatetta kannattava persuja äänestävä juntti?

"Vai oletko itse joku "suomi suomalaisille"- aatetta kannattava persuja äänestävä juntti?" Raukkamaista mennä henkilökohtaisuuksiin, se on ihmisrodun alhaisin muoto! Lähinnä teen rikosilmoituksen tuosta herjauksesta, kun keksin millä sinut väärällä naamalla ja peruukilla herjaavan imbesillin saa muualle häiriköimästä. Sinulla ei ole mitään oikeutta edes ajatella minun vakaamustani nettijutuissasi, joka ei ole omasi. Laita vaan oma infentiteettisi sinne, paskapää; joku kuitenkin töhnäviiksi amis , kouluttautumumaton rikostaustainen läski ämmä.

Kysyn, että kuka saatanan kusipää oli urkkinut minua, kun kirjoitin tälle palstalle ja joka nyt sillä perusteella herjaa minua "persuna"? Niskavilloista pystyyn nostaisin sen vitun sataviiskytviis- senttisen hampaatttoman puhelinmyjä-ahdistelija runkkarinkin, jos vittu se vatipää minua on utsinut tällä palstalla, tai se natsi, jolle kerran olin ystävällinen tai se vitun sosiopaatti- linnatausta- rivariasujaisän tytär, jonka helvetin tattikullikurdin kanssa en ole ollut tekemisissä , enkä haluakaan olla...

Että kuka saatanan idiooti uskaltaa epäillä minua tai sanomiasiani perusteella, että olen kirjoitttanut nimimerkillä nettipalstalle ja vielä aivan järkeviä juttuja? Noi herjaavat kysymykset noissa nimimerkkien ohessa on aivan mielisairaan perusteettomia ja perättömiä!!!

• kiltti-ja-kunnollinen

Jos ei halua kuolla niin voi seurustella naisen kanssa ja elää mukavaa elämää varmaan yli 90 vuotiaaksi asti. Ai niin mutta ei naiset kelpuuta hyvää kunnollista miestä. Naiset kuolee jännämiehen kautta jo alle 30 vuotiaana ja siitä on jo aika monta esimerkkiä . Kun lukee lehtiä niin tietää kenen kanssa naiset haluaa elää ja se on jännämies, kuolkaa huorat saatana.

• Ai että oikein ihan kaikki naiset kuolevat jonkun jännämiehen käsitelyssä jo alle kolmekymppisenä vai?? Eikö suomessa ole muka yhtään yli kolmekymppisiä naisia?

Eiköhän se ole oikeasti aika pieni prosentti naisista, jota sä nyt tässä vaan katkeroituneena turhaan yleistät. Kannattaisi sunkin hieman vaihtaa sitä omaa asennettasi, niin voisit joskus sen naisen löytää.

• kiltti-ja-kunnollinen

Monet naiset kuolee alle 30 vuotiaana. Ja ihan turhaan kuolevat koska eivät kelpuuttaneet sitä kunnollista miestä. Nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella ja siinä jää miehen luonne selvittämättä ja siksi naiset kuolee.

• Ufot

Muinaiset spartalaiset eläkeläiset heittäityivät rotkoon, kun 50 vuotta tuli täyteen. Ei tullu eläkekuluja. Mihin perustuu laskelmat, että vähemmällä ryyppäämisellä säästyy jotain. Ne jotka ryypää on jo kauan ennen kuolemaa pelkkiä kulueriä. Mitä nopeemmin hautaan niin sitä parempi. Toisaalta lasketaan, että nyt syntyvät pojat elävät paljon pitempään kuin nykyiset polvet. Mihkä sekin tilasto perustuu. Mistä ne tietää mitkä olosuhteet sadan vuoden päästä on. Nää tilastot on puhdasta arvausta, jos ei kerrota mihin ne perustuu. Ei varmaan voida kertoa, kun faktaa ei ole.

• ruumiitatulee

Mun kaveri seurustelee 50 naisen kanssa, se kilahtaa ihan vitusti jos se jättäs sen, on kertonut minulle monta kertaa.

• yksinäinen-mies

Tosiasia on että miehet kuolee yksinäisyyteen. Naiset kyllä saa aina kumppanin ja naisten itsemurhan syy ei koskaan ole yksinäisyys.

• 186

Se, että joku nussii sinua välittämättä paskaakaan sinusta ihmisenä, ei poista kenenkään yksinäisyyttä.
        Monet parisuhteessa elävät naiset ovat hyvin yksinäisiä, kun miehelle kaverit ja koko muu maailma on tärkeämpiä, kuin hänen vaimonsa.

• kiltti-ja-kunnollinen

Miksi naiset on suhteessa jossa kumppani ei vietä aikaa naisen kanssa. Naisen pitää erota ja kelpuuttaa kunnollinen mies

• Naisasialooser1
        186 kirjoitti:

Se, että joku nussii sinua välittämättä paskaakaan sinusta ihmisenä, ei poista kenenkään yksinäisyyttä.
        Monet parisuhteessa elävät naiset ovat hyvin yksinäisiä, kun miehelle kaverit ja koko muu maailma on tärkeämpiä, kuin hänen vaimonsa.

Nainen on ihan pirun tylsää seuraa, siksi miehelle kaverit ovat tärkeämpiä parisuhteessakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe