Vapaa kuvaus

Jouni Ylönen Olen Jumalan ARMOSTA uudestisyntynyt, eli nöyrä mies . . . Jeesuksen oma. Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes. Jumala SANOI ---> SINÄ olet MINULLE nyt RAAMATUN henkilönä: *** Pyhä Johannes Kastaja *** ---> TOTEUTAN . . . Jumalan tahtoa . . . ! NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . ! ******************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala. Jo alussa Sana oli Jumalan luona. Kaikki syntyi Sanan voimalla. Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo. Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa. Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes. Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen. Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli. Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan. ******************************************************************** ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ******** Minun tehtäväni on . . . . . . TODISTAA JUMALAN OLEMASSA OLO. . . . TODISTAA RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI. ******************************************************************** Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?" Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi: "En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En." Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?" Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut." -------- Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme. Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi. Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut." ********************************************************************** Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään. Matt. 5:17 Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan. [email protected] Siunausta ja Herran rauhaa ! ------------------------------------------------------ FRANSISKUS ASSISILAINEN - Jumalan pieni köyhä Fransiskuksen rukous oli: Anna minulle oikea usko ja täydellinen rakkaus. ------------------------------------------------------ ******** Franciscus Assisilaisen rukous ******** Vapahtaja, tee minusta rauhasi välikappale, niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden, missä loukkausta, toisin anteeksiannon, missä epäsopua, toisin yksimielisyyden, missä erehdystä, osoittaisin totuuden, missä epäilystä, auttaisin uskoon, missä epätoivoa, nostaisin luottamukseen, missä pimeyttä, loisin sinun valoasi, missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen. Niin että, oi Mestari, en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta kuin lohduttaa muita, hakea ymmärtämystä kuin ymmärtää toisia, pyytää rakkautta kuin rakastaa muita, sillä antaessaan saa, kadottaessaan löytää, unohtaessaan saa anteeksi, kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.

Aloituksia

11

Kommenttia

321

1. raamatusta 6.9.2015 20:12

He haluavat elää koko aika Jumalan läsnäolossa. He eivät halua ottaa mieleensä asioita, jotka tuovat sekoitusta ja epäuskoa. He ovat torjuvia ja allergisia kaikille ilmiöille jotka eivät ole pyhiä ja puhtaita. He aina haastavat ihmisiä pidemmälle pyhitykseen, sillä he näkevät että se on mahdollista kaikille. He eivät kesytä ihmisiä, he eivät leiki kissaa ja hiirtä, vaan he ovat aina suoria ja rehellisiä. He tietävät Jumalan mielen, koska elävät Jumalan kautta ja ovat Hänen mielensä alaisuudessa. He tietävät Jumalan tahdon ja asiat kaikesta mikä nousee esteeksi Jumalan tielle, heille kaikki ilmoitetaan ja he sanovat sen ihmisille.

He eivät toimi seurakunnissa viroissa. He eivät ole paimenten ja vanhemmiston alaisuudessa. He ovat kiertolaisia, he elävät ylipapillisessa kutsumuksessa ja erotuksessa. He ovat voideltuja koko aika tuomaan Jumalan totuuksia esille. He vaikka ovat läpinäkyviä ihmisille, he näkevät myös kaiken ihmisistä Jumalan silmillä ja ymmärryksellä. He tietävät asiat kaikesta, ennenkuin ne heille sanotaan ja näytetään. He näkevät kaiken kaikessa, ja he tuovat esille seurakuntien ja ihmisten epäpyhät asiat piiloistansa. He ovat täynnä pyhyyttä eli Jumalaa.

Profeetat tuovat sanomaa suoraan Jumalalta. He eivät prosessoi asioita ja tee saarnoja tuntikaupalla miettien ja tutkien kirjoituksia. He kirjoittavat Jumalan Sanan tai julistavat sen voitelussa ajankohtaisesti. Heidän sanansa on elävää Jumalan Sanaa. He eivät suunnittele mitä he sanoisivat ja vastaisivat. He toimivat tilannekohtaisesti, sen mukaan kuin mitä heille annetaan esilletuotavaksi. He ovat ohjaajia kaikessa, he ovat maratoonareita rukouksessa, palveluksessa ja paastossa. He taistelevat perille huipulle Jumalan eteen. Heidän uskonsa ei mistään lannistu, vaan vahvistuu.

He alati ovat Jumalan edessä läpinäkyvinä ja antavat itsensä Jumalan tutkittavaksi ja tuomittavaksi. He antautuvat koko olemuksestaan Jumalalle, koska he luottavat Jumalaan kaikessa. Jumalan tuomio on heille helpotus ja se sisältää aina armon. Kun he antavat itsensä olla aina Jumalan tuomion alla, he pysyvät Jumalan armossa. He haluavat että heistä tuomitaan pois kaikki epäpyhyys ja kapina Jumalaa kohtaan. He eivät halua armoa ilman tuomiota ja vapautusta ilman erotusleikkausta.

He kuluttavat aikaansa enemmän rukouksessa ja Jumalan kasvojen edessä, kuin rupatellen ihmisten kanssa. He hakeutuvat mieluummin yksinäisyyteen, kuin ihmisjoukkoihin. He mieluummin tutustuvat Jumalaan kuin ihmisiin. He kiinnittävät mielensä siihen mikä on ylhäällä Taivaissa, eikä siihen mikä on alhaalla maailmassa. Heitä ei tapaa ihmisjoukoista, he vetäytyvät aina pois hälystä. He loistavat kirkkaasti silloin kun he puhuvat ja julistavat, mutta muutoin heitä ei huomata. Heidän olemuksestaan ei voi päätellä keitä he ovat.

Haluatko sinä olla profeetta? Uudessa Liitossa se on sinulle mahdollista! Jokainen saa Pyhässä Hengessä viran Jumalalta - sinä myös. Profeetan kutsu edellyttää maailman vihaamista, oman maineen, tulevaisuuden ja unelmien tuhoutumista ja menettämistä, kaiken halpana / arvottomana pitämistä Jumalan rinnalla. Se edellyttää yksinäisyyttä, erämaata, paastoja, rukouksia ja paljon paljon itkuja. Paljon vainoja ja syytöksiä. Se edellyttää rakkautta ja intohimoa Jumalaan.

Se edellyttää sitä, että antautuu Jumalalle ja suostuu maksimaalisesti Hänelle. Jos sinulla on kutsu, tiedät sen kyllä. Jumala on puhunut sinulle siitä, ja se asia on ollut sinussa poltteena ajoittain sisällä.

Profeetan virassa ei kysytä mielipidettä ihmisiltä, eikä ihmisten palautteiden perusteella muokata käsityksiämme. Silloin kaikki muu, paitsi Jumala jää sivuun. Millään muulla ei ole merkitystä, mikään muu ei ole tärkeämpää kuin kutsuja.

Hän on Kaikkivaltias Jahve, Hän on sinun varustajasi. Kaikki oleellinen tulee Häneltä. Väärä profeetta ei vaella Jumalan valkeudessa ja totuudessa, vaan lihan vallassa. Mutta sinun ei tarvitse siitä huolehtia, kun pysyt Jumalan pyhyydessä. Silloin erotat nämä väärät oikeista ja osaat ne paljastaa suoraan. Jumalan profeetta tunnistaa toisen Jumalan profeetan, sillä Jumalan Henki todistaa siitä.

Kiitos Herralle Rakkaalle, että Hän antoi tämän sanoman tulla esille kauttani. Hän niin arvollinen ja hyvä, niin hyvä että me saadaan olla osana Häntä ja sanansaattajina. Ja me saadaan olla viranhaltijoita Jumalan edessä kirkkaudessa ja tuoda tämä kirkkaus ihmisten keskelle. Kirkkaus joka on täynnä Jumalan Kunniaa. Kiitos Hänelle! Ja kiitos sinulle että kuuntelit Häntä.
  2. Jumalan OMA MÄÄRITELMÄ - Profeetan PROFIILI

-------------------------------

raamatusta 6.9.2015 20:09

HeavenHeartin kirjoitus Profeetan profiili 13.12.2007

Osoitteesta http://heavenheart.hopto.org:443/blogi1/?cat=6

Jeremia 1:9-10 Ja Herra ojensi kätensä ja kosketti minun suutani. Ja Herra sanoi minulle: “Katso, Minä panen sanani sinun suuhusi. Katso, Minä asetan sinut tänä päivänä yli kansojen ja valtakuntain, repimään maasta ja hajottamaan, hävittämään ja kukistamaan, rakentamaan ja istuttamaan.”

Raamatussa paljastuu, että Jumalan silmissä profeetat ovat kaikkein korkeimmalla asteikolla palvelustehtävissä ja lähisuhteessa Jumalaan. Kaikki saarnaajat, evankelistat, opettajat ja kaikki ihmiset ovat heidän alapuolellaan Jumalan viran puolesta. He eivät ole ihmisinä toistensa yläpuolella, mutta Jumalan virkalaisina he ovat NIIN. Profeetat ovat jatkuvasti virassa. He eivät ole kenenkään omaisuutta ja eivät kuulu mihinkään seurakuntaan. Heihin ei päde seurakunnan kaavat, heidän on toimittava ulkopuolella ja Jumalan vapaudessa. He eivät ole kenellekään alamaisia, ei yhtään kenellekään palvelusvirkansa tähden.

Seurakunnissa on toki ihmisiä, joilla on profetoimisen armolahja, mutta he eivät ole profeettoja. Profeetta ei viihdy paikoilla, profeetta ei pitäydy lahkossa, profeetta ei työskentele ihmisille ja laitoksille. Profeetta ei suosi mitään asiaa, joka on maailmassa. Profeetat ovat kaikkien hyljeksimiä ja surkeita ihmisiä, he ovat sopeutumiskyvyttömiä tähän maailmaan. He eivät voi olla vaiti, sillä muuten kivet huutaisivat totuutta. He vaikuttavat jopa itsetuhoisilta, koska he eivät ole hienotunteisia ja he uhmaavat kaikkea maailman asioita. He laittavat kaikkensa likoon, oman elämänsä ja maineensa.

He ovat yksinäisiä ihmisiä. He ovat heikoista heikoimpia ihmisiä. He ovat mitättömiä ihmisiä. He ovat kaikkien halveksimia ihmisiä. Heille nauretaan ja heitä tuomitaan, heidät ajetaan pois seurakunnista. He ovat ihmisiä, jotka ovat läpinäkyviä Jumalalle ja tälle maailmalle. Mutta se mitä nämä edustavat, sitä kukaan ei tiedä ja omista. Jokainen arvio heistä on väärä. Jokainen heidän etukäteen arvioitu seuraava liike osuu pieleen. He ovat täysin arvaamattomia ihmisille ja itselleen. He syövät Messiasta ja juovat Häntä. He uudistavat Liittonsa päivittäin Jumalan kanssa, nauttivat Hänen lihansa ja verensä niin usein kuin on mahdollista.

He ovat vihkiytyneet Jumalalle, ja he eivät halua muuta kuin tehdä Jumalan tahdon ja päästä niin perille kuin se on mahdollista. He eivät rakasta omaa elämää, vaan Jumalaa ja he eivät halua muuta omistaa kuin Jumalan ja he eivät muualta saa syödä ja juoda tarpeekseen kuin Jumalasta. He aina valitsevat Jumalan, jokainen asia joka tulee eteen joutuu punnittavaksi, ja jos se on köykäisempi kuin Jumalan kutsu, niin se hyljätään. He tahtovat noudattaa Jumalan Sanaa prikulleen, ja tahtovat tietää kaiken mahdollisen pyhityksestä, ollakseen enemmän Jumalaan kätkettyinä.

He tahtovat sitä mitä Jumala tahtoo, heillä on Jumalan mieli ja sydän. He uudistaessaan Veriliittonsa Messiaassa, ottavat Jumalan lihasydämen itselleen ja Jumalan mielen. He joka kerta antautuessaan lihassa Jumalalle, kuolevat itselleen ja syövät Jumalan Karitsan lihan jossa on elämä ja juovat pyhityksen veren. He tahtovat olla Jumalan ääniä, he tahtovat edustaa Häntä, he tahtovat että Jumala käyttää heitä. Sillä kun Jumala käyttää heitä, niin he tulevat ylen pieniksi ja Jumala suureksi. He tahtovat sitä että Jumala ilmentää itseään heidän kauttansa, he uhraavat itsensä Hänen käyttöönsä. He kuuntelevat Häntä.

He rakastavat Jumalaa yli kaiken ja vihaavat kaikkea rakkauden vääristämistä. He vaikuttavat vihaisilta ja rakkaudettomilta, mutta he ovat pyhiä ja pelottavia, niinkuin on Jumala. He ovat saaneet kosketuksen Jumalan suupielistä ja alttarista, jossa on pyhyys, kiivaus, kiihko ja totuus rakkaudessa. He eivät hempeile, he eivät välitä filosrakkaudesta, erosrakkaudesta, ne lajit ovat liian alhaisia ja lihallisia heihin. He ovat Agapella varustettuja, sillä Agape on Jumala ja ylhäisin, ja mikään muu rakkauden laji ei voi tyydyttää, hallita heitä ja heidän elämäänsä sekä tulla ilmi heidän kauttansa, koska he elävät Jumalan kaikkiriittoisuudessa.

Nämä profeetat ovat supertunteellisia, niinkuin Jumala on joka on Henki. He ovat supereläviä ja supervoimakkaita hengellisesti. Heissä ei ole yksikään Jumalan piirre laimeana, vaan kaikki on vahvaa. He eivät käy selittelemään tekojaan ja sanojaan ihmisille ilman Jumalan lupaa ja viisautta. He eivät maallista hengellisiä asioita koskaan, mutta hengellistävät kaiken kaikessa. He aina kaatavat kumoon kaiken, mikä on maallista. He aina tuomitsevat sen mikä ei ole hengellistä. He mitätöivät kaiken, mikä mitätöi Jumalan Sanaa ja totuuksia. He eivät ole muille alamaisia kuin Jumalalle.

jatkuu . . .
  3. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Olen Jumalan Profeetta - Johannes Kastaja Toinen . . . :)

Valmistelen . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Kaikkivaltias Jumala - nimitti minut Profeetaksi . . . 12.06.2015 lähtien.

Jumala ohjasi NIMITYKSENSÄ yhteydessä katsomaan yhteenvetoa Herran antamista Profetioista, jotka koskevat minua.

SEURAAVANA PÄÄKOHDAT . . .

. . . Jumalan ALLEKIRJOITTAMASTA tekstistä . . .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Suomen tuleva profeetta

Muinaiset Kirjoitukset lupaavat, että universumin Luoja on lähettävä yliluonnollisilla kyvyillä varustetun profeettansa ennen ahdistuksen aikaa maahan. Monet uudestisyntyneet Messiaan seuraajat ovat nähneetkin näkyjä ja saanet sanomia hengessä siitä, että Suomeen on nouseva väkevä profeetta aikana, kun Suomi elää ahdistuksen päiviä Suomi neidon ollessa polvilleen painettuna vihollisen alle. Tämä profeetta tulee kulkemaan tulevan herätyksen aurana ja jakaa väkevää voiteluansa niille lukuisille muille ihmisille, jotka noina ahdistuksen päivinä kuulevat kutsun ja nousevat peltomiehiksi palvelemaan.

------

Ennustuksia profeetasta

Yksi erittäin hyvin tunnetuista Suomea koskettavista ennustuksista ajassamme on niin sanottu Tukholman profetia vuodelta 1984, joka kertoo tulevasta ahdistuksen ajasta Suomessa jolloin talous romahtaa ja Venäjä valtaa Pohjois- ja Itä-Suomen. Tässä profetiassa yksi osa kertoo tuosta Suomessa nousevasta profeetasta.

”Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita.

Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja morsian ottaa vastaan sen sanan kuuleviin korviinsa. Iloitse minun sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra, tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niitten vanhurskaitten rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa minun edessäni.”

Toinen ennustustus tästä tulevasta profeetasta tulee Rik Hanskilta vuodelta 1996.

”Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.”

Ja TV7:stäkin tuttu Tauno Rantala on myös saanut vuonna 2003 ilmoituksen universumin Luojalta tästä tulevasta profeetasta.

”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.”

Näistä ennustuksista koskien tulevaa profeetta voidaan tehdä seuraavanlainen yhteenveto:

◾Tien aukaisija ja edelläkävijä.

◾Inhimillisesti katsottuna tavallinen Matti Meikäläinen.

◾Käynyt läpi kovat vaiheet elämässään.

◾Toimii vain lyhyen ajan.

◾Ilmestyy vaikeana aikana.

◾Julistaa parannuksen tekoa ja paljastaa synnit.

◾Tekee ihmeitä ja merkkejä.

◾Tulee toimimaan vedenjakana, toiset pitävät vääränä profeettajana ja toiset todellisena profeettana.

----------------------------

Suomen tuleva profeetta

https://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/

Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

Siunausta ja Herran rauhaa !
  4. *** Kristus ristillä ***

Näin sinut ristillä, Kristus.

Kasvosi olivat veriset, haavoilla ja kärpästen peittämät. Lihaksesi ja jänteesi olivat pingoitetut kuin teräsjouset. Kätesi ja jalkasi olivat nauloilla lävistetyt ja kyljessäsi oli vertavuotava haava.

Minä näin, kuinka veri pisarteli käsiesi ja jalkojesi ja kylkesi haavoista, se pisarteli punaisena juomuna pitkin vartaloasi ja jalkojasi ja sitten pitkin ristin paalua.

Minä kuulin sinun tuskasta raskaan ja huohottavan hengityksesi, silmissäsi oli etäälläoleva ja tyhjä katse. Partasi ja tukkasi olivat takkuiset ja likaiset, veren ja hien paakkuisiksi liimaamat.

Kuinka luotaantyöntävä näky, kuinka kolkko tunnelma.

Tällaisenako sinut on nähtävä, Kristus ?

Monet haluavat nähdä sinut Kristus puhtaaseen ja hohtavaan vaippaan puettuna, kasvosi ja kätesi puhtaana, silmäsi viisautta säteillen käyskentelemässä opetuslastesi keskellä kuin jalo Sokrates, kuin viisas Buddha ja sanat putoilemassa helmien tavoin suustasi: "Autuaat ovat ne ja ne."

Monet haluavat nähdä sinut Kristus kansanjoukon keskellä parantamassa sairaita ja ajamassa riivaajia ulos. Kuulemassa ihastuksen huutoja, kun kuuro alkaa kuulla ja mykkä puhua ja mielenvikainen istua ymmärryksessään jalkojesi juuressa.

Monet haluavat nähdä sinut Kristus kävelemässä Galilean järven päällä, muuttamassa veden viiniksi, ruokkimassa kansanjoukkoa muutamalla leivällä ja kalalla tai saarnaamassa Kapernaumin synagoogassa Herran otollista vuotta.

Mutta minä haluan nähdä sinut, Kristus, ristillä, haluan kuulla pilkkahuutoja ympärilläsi, nähdä taivaan pimenevän ja kuulla sinun huutavan sydämesi tuskassa: "Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit ?"

Tällaisena minä heikko syntinen haluan nähdä sinut Kristus; kuolevana soturina ja kuoleman voittajana. Sillä sinun pyhän veresi pisaroidessa Golgatan kummulla, sinun sanoessasi: "Se on täytetty" kaikki helvetin vallat väistyvät Golgatalta, saatana väistyi, demonit väistyivät ja kuolema väistyi.

Jumalallinen rauha laskeutui ristin ylle ja kuului Isän ääni: "Tämä on minun rakas Poikani , johon minä olen mielistynyt."

Sen vuoksi minä rakastan sinua Kristus ristillä, sen vuoksi viihdyn ristin juurella ja rakastan kärsivää muotoasi Kristus.

Minä tulen yhä lähemmäksi ristiä, niin lähelle, että tuo punainen verijuomu paalusta pisartelee ylleni. Siinä minä tiedän voittavani saatanan, synnin, oman turmeltuneen lihani ja kuoleman vallan, siinä ristin juurella, kun verijuomu pisartelee ylitseni.

Sen vuoksi minä rakastan sinun muotoasi, Kristus, ristillä.

- Tapio Nousiainen

"Kristus ristillä" - teksti on ote kirjasta . . .

. . . LEIPÄÄ JA SUOLAA - Kolme psalmien kirjaa, v. 1973
  5. Rakkaat . . . UUDESTISYNTYNEET . . . siskot ja veljet !

TEHKÄÄ JUMALAN TAHTO . . .

. . . JÄTTÄKÄÄ KAIKKI TURHANPÄIVÄINEN TOIMINTA . . .

. . . KESKITTYKÄÄ OLENNAISEEN . . .

Kun polttopuu loppuu, tuli sammuu, kun panettelija poistuu, riita laantuu. - Sananlaskut 26:20

Jos omahyväistä ojennat, hän pilkkaa sinua, jos jumalatonta nuhtelet, saat solvauksen. - Sananlaskut 9:7

Omahyväistä älä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua. - Sananlaskut 9:8

Neuvo viisasta, ja hän viisastuu yhä, opeta hurskasta, ja hän oppii lisää. - Sananlaskut 9:9

Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. - Sananlaskut 9:10

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .

. . . SUORITETTAVA LOPPUUN . . .

. . . LÄHETYSKÄSKY ---> VIIMEISTEN PÄIVIEN . . . HERÄTYS . . . !

NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

----------------------------------------------------------------------

Jumalan_henkäys

21.8.2015 12:17

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

--------------------------------------------------------------

Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

----------------------------------------------------------------

Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

"Try to teach my children

To recognise excuse before it acts

From love and conviction to pray

Take good care of what the priests say

After death

it's so much fun'

Little sheep

don't let your feet stray

Happiness is easy

Jesus came to Galilee

sailing on the sea

Jesus came to save our souls

and be a friend to me

Joy be written on the earth

And the sky above

Jesus star that shines so bright

Gather us in love,

Gather us in love"

Talk Talk - Happiness Is Easy

"Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

6. Rakas Siinä-herätyksenne !

VOIT ITSE SEURATA - TÄÄLLÄ Suomessa - Jumalan OHJAAMAA HERÄTYSTÄ !

TULEVA HERÄTYS on - myöhemmin - koko MAAPALLON LAAJUINEN . . . ;)

Jumala EI KYSY - Sinun mielipidettäsi - tulevaan HERÄTYKSEEN . . .

. . . vaan SE TAPAHTUU juuri niin kuin Jumala HALUAA !!!

Saat AIVAN vapaasti nimitellä MINUA - vaikkapa TYHMÄKSI ja EKSYTTÄJÄKSI - sillä - OMASSA YLHÄISESSÄ VIISAUDESSASI - olet vastuussa Herralle VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA . . . ;)

Sitten SINULLE selviää . . . OLETKO ITSE . . . Tyhmä vai Viisas . . . :(

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Olen Jumalan Profeetta - Johannes Kastaja Toinen . . . :)

Valmistelen . . . Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

7. Rakas TUOMARINI !

. . . . . . . .

Olen PAHOILLANI puolestasi . . . väärästä TUOMIOSTASI . . .

. . . Olen Jumalan Profeetta . . . !

. . . Valmistelen Jeesus Kristuksen Toista Tulemista . . . !

. . . . . . . .

Kaikkivaltias Jumala - nimitti minut Profeetaksi . . . 12.06.2015 lähtien.

Jumala ohjasi NIMITYKSENSÄ yhteydessä katsomaan yhteenvetoa Herran antamista Profetioista, jotka koskevat minua.

SEURAAVANA PÄÄKOHDAT . . .

. . . Jumalan ALLEKIRJOITTAMASTA tekstistä . . .
    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Suomen tuleva profeetta

Muinaiset Kirjoitukset lupaavat, että universumin Luoja on lähettävä yliluonnollisilla kyvyillä varustetun profeettansa ennen ahdistuksen aikaa maahan. Monet uudestisyntyneet Messiaan seuraajat ovat nähneetkin näkyjä ja saanet sanomia hengessä siitä, että Suomeen on nouseva väkevä profeetta aikana, kun Suomi elää ahdistuksen päiviä Suomi neidon ollessa polvilleen painettuna vihollisen alle. Tämä profeetta tulee kulkemaan tulevan herätyksen
    aurana ja jakaa väkevää voiteluansa niille lukuisille muille ihmisille, jotka noina ahdistuksen päivinä kuulevat kutsun ja nousevat peltomiehiksi palvelemaan.

------

Ennustuksia profeetasta

Yksi erittäin hyvin tunnetuista Suomea koskettavista ennustuksista ajassamme on niin sanottu Tukholman profetia vuodelta 1984, joka kertoo tulevasta ahdistuksen ajasta Suomessa jolloin talous romahtaa ja Venäjä valtaa Pohjois- ja Itä-Suomen. Tässä profetiassa yksi osa kertoo tuosta Suomessa nousevasta profeetasta.

”Suomen kansasta nousee minulle profeetta, sanoo Jumala. Hän profetoi lyhyen hetken, mutta hänen profeetan-merkkinsä on niin suuri, että se sokaisee jokaisen vastaanväittäjän.

Tämä profetia ei ole tarkka, sillä siihen tulee vielä jatko, laajempi ja selvempi profetia tulevaisuudessa, mutta se lasketaan sille miehelle, jonka minä olen valinnut seisomaan profetian kanssa Suomessa ahdistuksen aikana. Tämä profetia tulee kertomaan Suomen kansalle ne ahdistuksen ajat, jotka ovat tulossa. Nämä alkavat kesällä, sillä sinulle palvelijani Tukholmassa näytetään vihreitä puita.

Sinä kerrot sen sanan, että Suomessa nousee profeetta, joka julistaa minun sanani, ja morsian ottaa vastaan sen sanan kuuleviin korviinsa. Iloitse minun sanastani ja seiso sen kanssa. Minä Herra, tiedän teidän kärsimyksenne ja ahdistuksenne määrän, mutta yhtään ylimääräistä kyyneltä ei morsiamen tarvitse itkeä. Suomen kansan rukoukset, niitten vanhurskaitten rukoukset, jotka Suomen maassa asuvat, ovat muistossa minun edessäni.”

Toinen ennustustus tästä tulevasta profeetasta tulee Rik Hanskilta vuodelta 1996.

”Haluan kertoa tässä, että se tuleva Suomen profeetta on vielä tuntematon/piilossa ja yllätys monille. Tämä profeetta tulee merkkien ja ihmeitten kera ja on todella väkevästi Jumalan käytössä, mutta on myös maksanut kalliin hinnan, jota kukaan ei osaa edes arvatakaan tai ymmärrä. Tällä profeetalla on Elian ja Elisan voitelu/kaksoisvoitelu.

Jumala ei anna sitä vielä tiedoksi, kuka se on, mutta kun hän tulee, sen tietää kaikki uskovat. He näkevät ja varsinkin ne jotka odottavat herätystä. Joukossa on myös pessimistejä ja epäuskoisia, jotka eivät odota tällaista profeettaa tai henkilöä. Jotkut kyllä luulevat, että se on se ja se, mutta tämä henkilö on vielä piilossa.”

Ja TV7:stäkin tuttu Tauno Rantala on myös saanut vuonna 2003 ilmoituksen universumin Luojalta tästä tulevasta profeetasta.

”Yhden henkilön tulen nostamaan tässä maassa aivan kuin auran kärjeksi. Toiset tulevat hänen jäljessään ja kanssaan. Hän on kovat koulut käynyt läpi. Hänet olen koetellut. Hän ei ota mitään kunniaa itselleen. Minä itse olen hänet valinnut. Älkää mielessänne nostako häntä sen erikoisempaan asemaan kuin ketä muuta tahansa, mitä Minä käytän. Mutta hän on Minun valitsemani siihen tehtävään. Hän itsekin sen tietää, että tämä on Minun valintani.”

Näistä ennustuksista koskien tulevaa profeetta voidaan tehdä seuraavanlainen yhteenveto:
    ◾Tien aukaisija ja edelläkävijä.
    ◾Inhimillisesti katsottuna tavallinen Matti Meikäläinen.
    ◾Käynyt läpi kovat vaiheet elämässään.
    ◾Toimii vain lyhyen ajan.
    ◾Ilmestyy vaikeana aikana.
    ◾Julistaa parannuksen tekoa ja paljastaa synnit.
    ◾Tekee ihmeitä ja merkkejä.
    ◾Tulee toimimaan vedenjakana, toiset pitävät vääränä profeettajana ja toiset todellisena profeettana.

----------------------------

Suomen tuleva profeetta

https://ennustuksia.com/2014/12/19/suomen-tuleva-profeetta/

8. Rakkaat . . . UUDESTISYNTYNEET . . . siskot ja veljet !

TEHKÄÄ JUMALAN TAHTO . . .

. . . JÄTTÄKÄÄ KAIKKI TURHANPÄIVÄINEN TOIMINTA . . .

. . . KESKITTYKÄÄ OLENNAISEEN . . .

Kun polttopuu loppuu, tuli sammuu, kun panettelija poistuu, riita laantuu. - Sananlaskut 26:20

Jos omahyväistä ojennat, hän pilkkaa sinua, jos jumalatonta nuhtelet, saat solvauksen. - Sananlaskut 9:7

Omahyväistä älä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua. - Sananlaskut 9:8

Neuvo viisasta, ja hän viisastuu yhä, opeta hurskasta, ja hän oppii lisää. - Sananlaskut 9:9

Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. - Sananlaskut 9:10

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .

Jumalan_henkäys

Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

"Try to teach my children

To recognise excuse before it acts

From love and conviction to pray

Take good care of what the priests say

After death

it's so much fun'

Little sheep

don't let your feet stray

Happiness is easy

Jesus came to Galilee

sailing on the sea

Jesus came to save our souls

and be a friend to me

Joy be written on the earth

And the sky above

Jesus star that shines so bright

Gather us in love,

Gather us in love"

Talk Talk - Happiness Is Easy

"Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

9. Rakkaat uskon siskot ja veljet !

. . . . . . . .

Jumala on rakkaus . . .

. . . Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. . . . !

. . . . . . . .

Ensimmäinen Johanneksen kirje, 1. Joh. 4:17-18 ---> Rakkaudessa ei ole pelkoa

Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa.

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

NÄMÄ KAKSI ILMOITUSTA . . . OVAT YHTEYDESSÄ TOISIINSA

******** Näky pettyneistä ihmisistä !!! (Julkaistu 21.8.2015)

******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? (21.8.2015 12:17)

Näky pettyneistä ihmisistä !!!

Julkaistu 21.8.2015

Evankelista profeetta Paavo Järvisen näky pettyneistä ihmisistä, jotka eivät tienneet että heidän on kaduttava pahoja tekojaan ja tehtävä parannus synneistään.

"Joka rikkomuksensa salaa, se ei menesty; mutta joka ne tunnustaa ja hylkää, se saa armon." - Sananlaskut 28:13

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13839680/naky-pettyneista-ihmisista-!!!

Jumalan_henkäys

UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

10. . . . Jatkuu . . .

raamatusta

5.9.2015 10:23

"Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."

Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille

Luku 12:12-27 ja 13

12. kuten ruumiston yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kiakki ruumiin jäsenet, vaikkan iitä on monta, ovat yksi ruumis, nin kuin Kristuskin.

13. Me olemme näet kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi [surakunta]ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita. Me kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä.

14. Eihän ruumiskaan ole yksi jäsen, vaan niitä on monta.

15. Jos jalka sanoisi. Koska en ole käsi, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

16. Jos korva sanoisi: Koska en ole silmä, en kuulu ruumiiseen, se ei silti olisi ruumiiseen kuulumaton.

17. Jos koko ruumis olisi silmänä, missä sitten olisi kuulo? jos taas kuulona, missä olisi silloin hajuaisti?

18. Jumala on näet asettanut jäsenet, kunkin niistä, niin kuin on tahtonut.

19. jos ne kaikki olisivat yhtenä jäsenenä, missä sitten ruumis olisi?

20. Nytpä jäseniä onkin monta ja vain yksi ruumis.

21. Silmä ei saata sanoa kädelle: En tarvitse sinua, eikä pää jaloille: En tarvitse teitä.

22. Päin vastoin, juuri ne ruumiin jäsenet jotka näyttävät heikoimmilta, ovat välttämättömiä.

23. Ne ruumiin jäsenet, jotka meistä eivät ole erityisen arvokkaita, me me verhoamme sitä huolellisemmin. Ne, joita häpeämme, me sitä häveliäämmen peitämme.

24. Ne taas joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Jumala on näet liittänyt ruumiin yhteen siten että on antanut halvempiarvoisille suuremman kunnian,

25. ettei ruumiissa olisi eripuraisuutta, vaan että jäsenet pitäisivät yhtäläistä huolta toisistaan.

26. jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki kärsivät sen kanssa, jos yksi jäsen saa kunniaa, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa.

27. Te olette Kristuksen [seurakunta]ruumis ja kukin osaltanne hänen jäseniään.

13

1. vaikka minä puhisin ihmisten ja enkelien kielillä, mutta minulla ei olisi rakkautta, olisin vain helisevä vaski tai kilisevä kulkunen.

2. vaikka minulla olisi profetoimisen lahja, vaikka tuntisin kaikki salaisuudet ja kaiken tiedon ja vaikka minulla olisi kaikki usko, niin että voisin siirtää vuoria, mutta minulla ei olisi rakkautta, en olisi mitään.

3. Vaikka jakelisin kaiken omaisuuteni nälkäisten ruokimiseksi ja vaikka antaisin ruumiini poltettavaksi, mutta minulla ei olisi rakkautta, se ei minua mitään hyödyttäisi.

4. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä, rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile.

5. Ei käyttäydy sopimattomasta, ei etsi omaansa, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa,

6. ei iloitse vääryydestä, vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa.

7. Kaiken se peittää, kaiken se uskoo, kaiken se toivoo, kaikkea se kärsii.

8. Rakkaus ei koskaan häviä. Mutta profetoiminen katoaa, kielillä puhuminen lakkaa, ja tieto häviää.

9. Tietomme on näet vajavaista ja profetoimisemme on vajavaista.

10. kun tulee täydellinen, katoaa vajavainen.

11. kun olin lapsi, minä puhuin kuin lapsi, minulla oli lapsen mieli ja ajattelin kuin lapsi.

Tultuani mieheksi hylkäsin sen, mikä kuuluu lapsuutee.

12. Nyt me näemme vielä kuin kuvastimesta, arvoituksen tavoin, mutta silloin kasvoista kasvoihin.

Nyt tietoni on vielä vajavaista, mutta silloin tiedän täydellisesti, kuten itsenikin täysin tunnetaan.

13. Niin pysyvät nämä kolme usko, toivo, rakkaus.

Mutta suurin niistä on rakkaus.

aamen
  11. Rakkaat Jumalan Lapset !

. . . . . . . .

Jumala on rakkaus . . . Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi . . . !

. . . . . . . .

Ensimmäinen Johanneksen kirje, 1. Joh. 4:7-16 ---> Jumala on rakkaus

Rakkaat ystävät, rakastakaamme toisiamme, sillä rakkaus on Jumalasta. Jokainen, joka rakastaa, on syntynyt Jumalasta ja tuntee Jumalan.

Joka ei rakasta, ei ole oppinut tuntemaan Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.

Juuri siinä Jumalan rakkaus ilmestyi meidän keskuuteemme, että hän lähetti ainoan Poikansa maailmaan, antamaan meille elämän.

Siinä on rakkaus -- ei siinä, että me olemme rakastaneet Jumalaa, vaan siinä, että hän on rakastanut meitä ja lähettänyt Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

Rakkaat ystävät! Kun Jumala on meitä näin rakastanut, tulee meidänkin rakastaa toisiamme.

Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Mutta jos me rakastamme toisiamme, Jumala pysyy meissä ja hänen rakkautensa on saavuttanut meissä päämääränsä.

Me pysymme hänessä ja hän pysyy meissä; tämän me tiedämme siitä, että hän on antanut meille Henkeään.

Me olemme nähneet, että Isä on lähettänyt Poikansa maailmaan pelastajaksi, ja siitä me todistamme.

Joka tunnustaa Jeesuksen Jumalan Pojaksi, hänessä Jumala pysyy, ja hän pysyy Jumalassa.

Me olemme oppineet tuntemaan Jumalan rakkauden kaikkia meitä kohtaan ja uskomme siihen.

******************************************************************************

******** MEILLÄ ON YHTEINEN TEHTÄVÄ ********

******************************************************************************

Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi.

. . . . . . . .

Kolossalaiskirje 3:12-14 ---> Rakkaus tekee kaiken täydelliseksi

Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, lempeyteen ja kärsivällisyyteen.

Pitäkää huolta, että tulette toimeen keskenänne, antakaa anteeksi toisillenne, vaikka teillä olisikin moittimisen aihetta. Niin kuin Herra on antanut teille anteeksi, niin antakaa tekin.

Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi.

. . . . . . . .

Jatkuu . . .
  12. Rakkaat USKON siskot ja veljet !

. . . . . . . .

Ei tapahdu niin kuin minä tahdon, ei myöskään niin kuin sinä tahdot. Vain omia teitään tahtoo Herra viedä meitä eteenpäin.

Ruumiin parantumisen evankeliumi on tosiasiassa iloinen sanoma kärsiville !

- G. C. Bevington

. . . . . . . .

LAINAUS kirjasta . . .

. . . USKON JA RUKOUKSEN VOIMALLA - suomentanut TAPIO NOUSIAINEN

--------------------------------------------------------------------------------------

SUOMENTAJAN ALKUSANAT

Viime vuosina on myöskin meillä Suomessa puhuttu ja saatu kokemuksiakin uskonrukouksella parantamisesta ja todellisesta lapsenomaisesta uskosta Jeesukseen Kristukseen sekä pelastajana että ruumiinterveyden antajana. Yhä selvemmin on alettu käsittää sovitustyön kaksinainen merkitys niin hyvin ihmisen iankaikkiselle hengelle kuin ajalliselle ruumiillekin, kuten Jesajan 53:3-5 ihanasti ja selvästi osoittaa.

--------

Jesajan kirja 53: 3-5

Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet.

Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

--------

Veli Bevingtonin kirja, joka nyt saatetaan suomenkielisen lukijakunnan käsiin, on näistä asioista puhuttaessa todellinen --- ei alkeiskirja --- vaan kaikkein korkeimman oppikurssin käsikirja. Tämä metodistisaarnaaja, joka vaikutti Yhdysvalloissa aina 1920-luvulle saakka, lienee vähän tunnettu maassamme. Mutta se lapsenomainen usko Jeesukseen Kristukseen, mikä tämän kirjan lehdiltä uhkuu, ja ne ihmeet, joita hän koki elämässään uskonrukouksen syvää elämää Jeesuksen jalkojen juuressa, tavoittavat sen, mitä ainakin tämän kirjan suomentaja yleensä on saanut kuulla ja nähdä, vaikka otetaan lukuun nekin veljet, joita Jumala viime aikoina on armostaan lähettänyt keskuuteemme samasta maasta. Tässä kirjassa kuvataan ainakin noin 70 ihmeellistä rukousvastausta ja sairasten parantumistapausta, joita lukiessa ei voi sanoa muuta kuin, että Jumala on ihmeellinen.

Kirja vie jokaisen todella halukkaan Jumalan lapsen selkeästi sisälle sen rukouksen salaisuuksiin, joka saa Jumalalta vastauksia, samoin kuin uskonrukouksella parantamisen edellytyksiin ja todellisuuteen. Kukaan rehellinen kristitty ei voi jäädä näistä kahdesta perustotuudesta epätietoiseksi kirjan luettuaan.

Kokonaan toinen asia on maksaa se hinta, minkä lupausten täyttymisen portilla on maksettava !

Suokoon Jumala, että tämä kirja saisi avata monen silmät näkemään, että meillä on ilmestyksen Jumala ja että opetus uskonrukouksesta, joka saa vastauksia Jumalalta, ja opetus uskonrukouksella parantamisesta vihdoinkin saisi vallata Suomen Siionin ja siten valmistaa maaperän todelliselle, suurelle ja kestävälle herätykselle, joka on aina sitoutunut evankeliumin julistukseen Jumalan Pyhän Hengen voimassa tehdyt ihmeteot ja tunnusmerkit !

- Tapio Nousiainen, Suomentajan alkusanat, vuonna 1957

--------------------------------------------------------------------------------------

USKON JA RUKOUKSEN VOIMALLA - G. C. Bevington

Suomentanut TAPIO NOUSIAINEN, vuonna 1957

--------

Tapio Nousiainen ---> Esittely ja tuotanto

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14202360/kristus-ristilla

13. Pohjolan Valo - Solna Polaris?

----------------------------------

Jumala SANOO . . .

. . . säkkipukuiset TODISTAJAT ovat . . . Elia ja Mooses . . . !

. . . Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

. . . "Pohjolan Valo" = "Solna Polaris" . . . !

Edellinen on - Jumalan VASTAUS - seuraavaan pohdintaan . . .

--------------- LAINAUS - Profetiat PALSTALTA

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14145766/10-neitsytta-on-2-joukkoa

Jarmo__EiKirj

29.2.2016 18:53

"Tällä tavalla olen saanut säkkipukuisten todistajien sanoman Inarinjärven miehestä, jonka työnimenkin sain, "Pohjolan Valo". Muistatteko kun vuosia sen jälkeen Pihon sivuillekin tuli profetia missä joku oli saanut sanat "Solna Polaris", joka on periaatteessa sama sanapari. Eikä tässä kaikki. Löydätte itse vielä näitä jos etsitte."

--------------- LAINAUS - pelastussanoma

http://www.pelastussanoma.fi/Jumalan lasten kalenteri/Luukku49.htm

(Matteus 27:47)

Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta".

TODISTAJA NOUSEE SUOMESTA ENNAKOIMAAN ELIASTA

Tässä jakeessa puhutaan toisesta säkkipukuisesta todistajasta, jolle annoin työnimenkin, "Pohjolan Valo" ja joku toinen profetia tunsi sen nimeksi "Solna Polaris" ja varmaan löytyy muitakin. En ole ainoa Jumalan... siis jotain.. en yhtään mitään, vaan Jeesus Kristus on ja voi antaa ja ottaa kerskailijalta myös pois.

Tämä Pohjolan Valon profeetta, äärimmäisen alas nuotionpohjalle tuhkaan sonnustautunut Jumalan ja ihmisten edessä nöyrtynyt mies nousee Inarin järven rannalta, suuren veden ääreltä, paljojen vetten ja kalansaaliitten rannalta. Melkein kuin Genesaretin järeven rannoilta, Kapernaumista, mutta eteläpäästä. Hänen veneessään ei ollut pelastusrengasta ja sellaisen hän tulee saamaan. Hänen veneensä ja pelastusrenkaansa on Jumalan pelastussanoma, jolla hän kalastaa vielä paljon kaloja Taivastenvaltakuntaa varten.

--------------- LAINAUS loppuu.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

-----------------------------------------------

"Pohjolan Valo" on yhteisnimitys - UUDESTISYNTYNEISTÄ koostuvasta TODISTAJIEN JOUKOSTA - jotka Jumala KOULUTTAA Suomessa . . .

. . . SIIS ---> Profeettoja - Apostoleja - Evankelistoja . . . NOUSEE Suomesta.

NYT - Huhtikuussa - TULEE tarkennus moneen ASIAAN ja Jumalan KOULUTUS - jatkuu kun KAIKKI ovat lukeneet ENSIMMÄISEN KIRJAN . . .

----------------------------------------------------------------------------

KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)

Jatkuu . . . AIHEESTA ---> Solna Polaris?
  14. Pohjolan Valo - Solna Polaris?

Jumala SANOO . . .

. . . säkkipukuiset TODISTAJAT ovat . . . Elia ja Mooses . . . !

. . . Suomen UUDESTISYNTYNEET ovat YHDESSÄ . . .

Edellinen on - Jumalan VASTAUS - seuraavaan pohdintaan . . .

--------------- LAINAUS - Profetiat PALSTALTA

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14145766/10-neitsytta-on-2-joukkoa

Jarmo__EiKirj

29.2.2016 18:53

"Tällä tavalla olen saanut säkkipukuisten todistajien sanoman Inarinjärven miehestä, jonka työnimenkin sain, "Pohjolan Valo". Muistatteko kun vuosia sen jälkeen Pihon sivuillekin tuli profetia missä joku oli saanut sanat "Solna Polaris", joka on periaatteessa sama sanapari. Eikä tässä kaikki. Löydätte itse vielä näitä jos etsitte."

--------------- LAINAUS - pelastussanoma

http://www.pelastussanoma.fi/Jumalan lasten kalenteri/Luukku49.htm

(Matteus 27:47)
    Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Hän huutaa Eliasta".

TODISTAJA NOUSEE SUOMESTA ENNAKOIMAAN ELIASTA

Tässä jakeessa puhutaan toisesta säkkipukuisesta todistajasta, jolle annoin työnimenkin, "Pohjolan Valo" ja joku toinen profetia tunsi sen nimeksi "Solna Polaris" ja varmaan löytyy muitakin. En ole ainoa Jumalan... siis jotain.. en yhtään mitään, vaan Jeesus Kristus on ja voi antaa ja ottaa kerskailijalta myös pois.
    Tämä Pohjolan Valon profeetta, äärimmäisen alas nuotionpohjalle tuhkaan sonnustautunut Jumalan ja ihmisten edessä nöyrtynyt mies nousee Inarin järven rannalta, suuren veden ääreltä, paljojen vetten ja kalansaaliitten rannalta. Melkein kuin Genesaretin järeven rannoilta, Kapernaumista, mutta eteläpäästä. Hänen veneessään ei ollut pelastusrengasta ja sellaisen hän tulee saamaan. Hänen veneensä ja pelastusrenkaansa on Jumalan pelastussanoma, jolla hän kalastaa vielä paljon kaloja Taivastenvaltakuntaa varten.

--------------- LAINAUS loppuu.

--------------------------------------------------------------------------------------------

"Pohjolan Valo" on yhteisnimitys - UUDESTISYNTYNEISTÄ koostuvasta TODISTAJIEN JOUKOSTA - jotka Jumala KOULUTTAA Suomessa . . .

. . . SIIS ---> Profeettoja - Apostoleja - Evankelistoja . . . NOUSEE Suomesta.

NYT - Huhtikuussa - TULEE tarkennus moneen ASIAAN ja Jumalan KOULUTUS - jatkuu kun KAIKKI ovat lukeneet ENSIMMÄISEN KIRJAN . . .

KOULUTUS ON . . . PARHAILLAAN KÄYNNISSÄ . . . ;)

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14105209/koulutus-on-------parhaillaan-kaynnissa-------)

Jatkuu . . . AIHEESTA ---> Solna Polaris?
  15. Rakkaat Jumalan Lapset !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

. . . . . . . .

JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

. . . . . . . .

Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

. . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

. . . . . . . .

Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

. . . . . . . .

Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

. . . . . . . .

Martti Lutherin profetia

"Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

. . . . . . . .

Evankeliumi Matteuksen mukaan,

Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

. . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

---

***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

---

MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

---

***** TOINEN TODISTAMINEN *****

KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !

16. Jumalan_henkäys

1.4.2016 2:47

Rakkaat Jumalan Lapset !

Olen - JUMALAN - lähettämä . . . Johannes Kastaja Toinen . . . !

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1-9 ---> Sana tuli ihmiseksi

Jo alussa Sana oli Jumalan luona.

Kaikki syntyi Sanan voimalla.

Mikään, mikä on syntynyt, ei ole syntynyt ilman häntä.

Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valo.

Valo loistaa pimeydessä, pimeys ei ole saanut sitä valtaansa.

Tuli mies, Jumalan lähettämä, hänen nimensä oli Johannes.

Hän tuli todistajaksi, todistamaan valosta, jotta kaikki uskoisivat siihen.

Ei hän itse ollut tuo valo, mutta valon todistaja hän oli.

Todellinen valo, joka valaisee jokaisen ihmisen, oli tulossa maailmaan.

. . . . . . . .

JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA

. . . . . . . .

Johannes Kastajan - tehtäväni - on TODISTAA . . .

. . . JUMALAN OLEMASSA OLO.

. . . RAAMATUN TAPAHTUMIA TOSIKSI.

. . . . . . . .

Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:19-23 --->Johannes Kastajan todistus

Tämä on todistus, jonka Johannes antoi, kun juutalaiset lähettivät Jerusalemista pappeja ja leeviläisiä kysymään häneltä: "Kuka sinä olet?"

Johannes tunnusti totuuden, hän ei sitä kieltänyt. Hän sanoi:

"En minä ole Messias." "Mikä sitten?" he kysyivät. "Oletko Elia?" "En ole", Johannes vastasi. "Oletko se luvattu profeetta?" Hän vastasi: "En."

Silloin he sanoivat: "Kuka sitten olet? Meidän on vietävä vastaus niille, jotka meidät lähettivät. Mitä sanot itsestäsi?"

Johannes vastasi: "Minä olen ääni, joka huutaa autiomaassa: 'Tasoittakaa Herralle tie!' Niinhän profeetta Jesaja on ennustanut."

. . . . . . . .

Jesaja 40:3-5 ---> Huutavan ääni kuuluu

Huutavan ääni kuuluu: "Valmistakaa Herralle tie erämaahan, tehkää arolle tasaiset polut meidän Jumalallemme.

Kaikki laaksot korotettakoon, kaikki vuoret ja kukkulat alennettakoon; koleikot tulkoot tasangoksi ja kalliolouhut lakeaksi maaksi.

Herran kunnia ilmestyy: kaikki liha saa sen nähdä. Sillä Herran suu on puhunut."

. . . . . . . .

Suomen UUDESTISYNTYNEET kuulevat HUUTONI ---> "Tasoittakaa Herralle tie !"

. . . . . . . .

Martti Lutherin profetia

"Silloin kun jumalallinen totuuden valo Euroopasta sammuu, sitä ylläpidetään pimeimmässä Pohjolassa!"

. . . . . . . .

Evankeliumi Matteuksen mukaan,

Matt. 5:14-16, 48 ---> Täydellisesti loistava valo - valaisee koko MAAILMAN

Te olette maailman valkeus. Ei voi ylhäällä vuorella oleva kaupunki olla kätkössä eikä lamppua sytytetä ja panna vakan alle, vaan lampunjalkaan, ja niin se loistaa kaikille huoneessa oleville.

Niin loistakoon teidän valonne ihmisten edessä, että he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät teidän Isäänne, joka on taivaissa.

Olkaa siis te täydelliset, niinkuin teidän taivaallinen Isänne täydellinen on.

Jumala SANOO . . . TULEVISTA TAPAHTUMISTA . . .

. . . AIKAJÄRJESTYKSESSÄ ASIAT ETENEVÄT SEURAAVASTI . . .

---

***** ENSIMMÄINEN TODISTAMINEN *****

Aluksi todistetaan - UUDEN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN OLEMASSA OLO ja RAAMATUN TAPAHTUMIA TODEKSI.

ME Suomen UUDESTISYNTYNEET - TODISTAMME . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - Jeesus ja opetuslapset sekä APOSTOLIT - TEKIVÄT . . . !

NE - JOTKA USKOVAT - tuon todistuksen ---> VIISAITA = UUDESTISYNTYNEITÄ !

---

MESSIAS TULEE - Jeesus Kristuksen Toinen Tuleminen . . . :)

YLÖSOTTO TAPAHTUU ---> TOINEN otetaan . . . TOINEN jätetään.

VIISAAT lähtevät . . . TYHMÄT jäävät - seuraamaan TOISTA TODISTUSTA.

---

***** TOINEN TODISTAMINEN *****

KAKSI SÄKKIPUKUISTA todistavat - VANHAN TESTAMENTIN mukaisesti - JUMALAN SANAA, kuten myös ILMESTYSKIRJA asian kertoo.

Elia ja Mooses - TODISTAVAT . . . TEKEMÄLLÄ niitä samoja TEKOJA, joita - HE aikaisemmin Raamatun mukaan - TEKIVÄT . . . !