USKOVILLE JEESUKSEN NIMESSÄ!!!

HerranARMOSSA

Uudestisyntyneiden uskovien ei pitäisi kiistellä ja lähteä herjaavien kirjoitusten ja pilkkaajien sopankeittoon,sillä ei pimeys ja valkeus voi käsikädessä olla. Me uskovat kerromme Jumalan asioista,mutta aina tulee sotkemaan hyvän linjan asiattomat solvaajat. Jumala armossaan antaa todistuksen lahjaa,mutta olen itse huomannut,että kun laittaa Jumalan sanaa ja ajatuksia,niin se heti pyritään töhräämään ja poistamaan. Asiallinen linja aina rakentaa,eikä tässä olla omalla nimimerkillä Jumalan tilalla,niin kuin on nimitelty.Olen Jumalan armosta henk.uskossa Jeesukseen Kristukseen. Olen kokenut Herran edessä,että olisi aika meidän todella katsoa miten toimitaan sivuilla.Profetia sivu on Jumalan asioiden sivu. Asiallinen vastaaminen ja kirjoittaminen on sivujen tarkoitus.KAIKKI HERRA NÄKEE JA OLLAANKO HERRAN KUNNIAKSI SIVUILLA.KAIKKIVALTIAS JUMALA JEESUKSESSA ON TOTUUS.

22

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarmo__EiKirj

      No miksi siis lähdet siihen itse? Kysymys on sellainen muna vai kana juttu. Soimaat toisia sillä mitä itse juuri teet.

      • HerranARMOSSA

        JARMO LUE UUDELLEEN ja mieti miten sinä vastailet?.?katso sivun tarkoitus on kirkastaa Jumalan töitä ja ei olla pimeyden puolella hyväksymässä kaikkea solvaamista. LUE JA MIETI.


      • Jarmo__EiKirj
        HerranARMOSSA kirjoitti:

        JARMO LUE UUDELLEEN ja mieti miten sinä vastailet?.?katso sivun tarkoitus on kirkastaa Jumalan töitä ja ei olla pimeyden puolella hyväksymässä kaikkea solvaamista. LUE JA MIETI.

        Mietin näin: Ensinnäkään me uskovat emme ole yksinoikeutettuja kirjoittamaan täällä ja toiseksi emme ole muslimeita, jotka saavat tehdä mitä tahtovat, eikä veli voi veljeään nuhdella tai olla eri mieltä edes. Me olemme kaikki yksilöitä, jollaisiksi Jumala meidät loi... muuta itseäsi, äläkä keskity muiden muuttamiseen. Tee se esimerkilläsi, ymmärtää muita ja anna kaikkien kukkien kukkia. Näytä hyvä tahtosi jossa heijastuu Kristuksen tuoksu. Sellaisen uskovan uskova veli tai sisar tunnistaa jo kaukaa ja saa aikaan hyvää hedelmää.
        Me emme ole sotimassa saatanan keinoin säännöttömyyden, eli laittomuuden maailman säännöttömyydessä, vaan me sodimme saatanan työn tuloksia vastaan Taivastenvaltakunnan säännöin, Jeesuksen Kristuksen Rakkautta osoittaen.


      • HerranARMOSSA

        Ei meidän kuulu syntiä hyväksyä,ei kielten syntiäkään.Jeesus itse tuomitsi synnin ja armahti syntistä.Rakkaus rakentaa,mutta ei meidän pidä lähteä solvaamaan ja sitä hyväksymään.Parannusta meidän kaikkien pitää tehdä ja rakkaus Jeesuksessa on totuuden ja järjestyksen henki Jes.11:1-5 Jeesuksen nimessä on rakkaus totuudessa.


      • Rakkaat uskon siskot ja veljet !

        Kun polttopuu loppuu, tuli sammuu, kun panettelija poistuu, riita laantuu. - Sananlaskut 26:20

        Jos omahyväistä ojennat, hän pilkkaa sinua, jos jumalatonta nuhtelet, saat solvauksen. - Sananlaskut 9:7

        Omahyväistä älä nuhtele, hän vihastuu sinuun, nuhtele viisasta, niin hän rakastaa sinua. - Sananlaskut 9:8

        Neuvo viisasta, ja hän viisastuu yhä, opeta hurskasta, ja hän oppii lisää. - Sananlaskut 9:9

        Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. - Sananlaskut 9:10

        *****************************************************

        ******** UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME? ********

        *****************************************************

        MESSIAS on tulossa, ISÄ tulee lihaksi . . . Jeesus Kristuksen toinen tuleminen on lähellä, mutta sitä ennen on . . .

        . . . SUORITETTAVA LOPPUUN . . .

        . . . LÄHETYSKÄSKY ---> VIIMEISTEN PÄIVIEN . . . HERÄTYS . . . !

        NIIN ON JUMALA SANONUT . . . SE ON HERRAN TAHTO . . . !

        ----------------------------------------------------------------------

        Jumalan_henkäys

        21.8.2015 12:17

        Kaikkivaltiaan Jumalan käskystä ja ohjauksessa, kirjoitan tähän Herran tahdon, jota olen sitoutunut toteuttamaan . . . nimityksestä, 12.06.2015 lähtien.

        Jumala on valinnut paikaksi tämän keskustelun, koska aloitusviesti osuu Herran tahdon ytimeen, muistuttamalla jokaisen uudestisyntyneen perustehtävästä . . . Jumalan sanan julistamisesta, aina ja kaikkialla!

        UNOHDAMMEKO TEHTÄVÄMME?

        --------------------------------------------------------------

        Jumala on ilmoittanut, heinäkuu 2015, seuraavasti:

        ILMOITAN MESSIAAN TULOSTA !

        UUDESTISYNTYNEIDEN ON ALOITETTAVA LÄHETYSKÄSKYN LOPPUUNVIEMISEN TOTEUTUS KAIKILLA MAHDOLLISILLA TIEDOTUSKEINOILLA . . . NIIN, ETTÄ JOKAISELLA IHMISELLÄ, JOKA YMMÄRTÄÄ ÄLYNSÄ PUOLESTA JUMALAN SANAA, ON MAHDOLLISUUS TEHDÄ PARANNUS JA SAADA SYNTINSÄ ANTEEKSI !

        KAIKKI KEINOT SALLITTU . . . MYÖS RAAMATULLISTEN IHMEIDEN, JOITA JEESUS TEKI, TEKEMINEN ON SALLITTUA JA MAHDOLLISTA . . . JUMALAN NIMISSÄ !

        "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

        Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

        Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen." Joh. 3:16-18

        ----------------------------------------------------------------

        Jumala on puhunut ja minä kuuntelen!

        Jumala on valinnut ilmoituspäiväksi perjantai 21.08.2015.

        Uudestisyntyneiden sisäinen "Pyhä Henki" on jo aktivoinut valittunsa ja ohjannut tänne keskustelemaan, sekä toteuttamaan omaa tehtäväänsä.

        Kaikkien UUDESTISYNTYNEIDEN puolesta olen pahoillani siitä, että vain harvat VALITUT, jotka ovat Jumalan tahtoa, Herran mielen mukaisesti toteuttaneet, pääsevät kohta katsomaan Jeesus Kristusta . . . kasvoista kasvoihin.

        Me muut jäämme toteuttamaan Jumalan tahtoa, eli valmistelemaan . . . JEESUS KRISTUKSEN TOISTA TULEMISTA.

        TÄNÄÄN ON . . . JEESUS KRISTUKSEN . . . SYNTYMÄPÄIVÄ . . . JOTEN KOKO PERJANTAI 21.08 on pyhitetty . . . Jeesus Nasaretilaiselle.

        Omasta puolestani onnittelen . . . laulun sanoin:

        "Try to teach my children

        To recognise excuse before it acts

        From love and conviction to pray

        Take good care of what the priests say

        After death

        it's so much fun'

        Little sheep

        don't let your feet stray

        Happiness is easy

        Jesus came to Galilee

        sailing on the sea

        Jesus came to save our souls

        and be a friend to me

        Joy be written on the earth

        And the sky above

        Jesus star that shines so bright

        Gather us in love,

        Gather us in love"

        Talk Talk - Happiness Is Easy

        "Happiness Is Easy" as written by Mark David Hollis and Timothy Alan Friese-greene....

        ********************************************************************

        ******** JUMALAN ainoa poika, JEESUS KRISTUS=JUMALA ********

        ********************************************************************

        Evankeliumi Johanneksen mukaan, Joh. 1:1, 14, 18 ---> Sana tuli ihmiseksi

        Alussa oli Sana. Sana oli Jumalan luona, ja Sana oli Jumala.

        Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Me saimme katsella hänen kirkkauttaan, kirkkautta, jonka Isä ainoalle Pojalle antaa. Hän oli täynnä armoa ja totuutta.

        Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Ainoa Poika, joka itse on Jumala ja joka aina on Isän vierellä, on opettanut meidät tuntemaan hänet.

        ********************************************************************

        Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.

        Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !

        "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17

        Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.

        Siunausta ja Herran rauhaa !


      • Jarmo__EiKirj kirjoitti:

        Mietin näin: Ensinnäkään me uskovat emme ole yksinoikeutettuja kirjoittamaan täällä ja toiseksi emme ole muslimeita, jotka saavat tehdä mitä tahtovat, eikä veli voi veljeään nuhdella tai olla eri mieltä edes. Me olemme kaikki yksilöitä, jollaisiksi Jumala meidät loi... muuta itseäsi, äläkä keskity muiden muuttamiseen. Tee se esimerkilläsi, ymmärtää muita ja anna kaikkien kukkien kukkia. Näytä hyvä tahtosi jossa heijastuu Kristuksen tuoksu. Sellaisen uskovan uskova veli tai sisar tunnistaa jo kaukaa ja saa aikaan hyvää hedelmää.
        Me emme ole sotimassa saatanan keinoin säännöttömyyden, eli laittomuuden maailman säännöttömyydessä, vaan me sodimme saatanan työn tuloksia vastaan Taivastenvaltakunnan säännöin, Jeesuksen Kristuksen Rakkautta osoittaen.

        Pieni virhe lauseessa 'me olemme kaikki yksilöitä, jollaisiksi jumala meidät loi'.

        Oikea versio lauseesta kuuluu näin: meilla uskovaisilla on kaikilla oma jumalamma, jonka loimme omaksi kuvaksemme.

        Skismat johtuvat siitä, että oikean jumalan sanaa ei ole saatavissa misssään. Niinpä jokaisella uskovaisella on ihan oma jumalansa, jonka uskovainen voi muokata omien mieltymystensä mukaan.

        Jos jumala olisi olemassa, olisi hän varmasti jumalallisilla voimillaan osannut esittää tahtonsa yksiselitteisesti. On siis erittäin todennäköistä, että uskovaisena palvot epäjumalaa ja sen pitäisi olla kauhistus, kunhan vain tajuat asian oikean laidan!


    • Jarmo__EiKirj

      Kyllä täällä taas joku kirjoittelee ja vastailee itse itselleen :(
      Häpeällistä!

      • Se on selkeää sille, joka ymmärtää, helppoa sille, joka on tavoittanut tiedon. - Sananlaskut 8:9

        Viisauden kutsu...

        Jättäkää haihattelu, niin menestytte, kulkekaa vakaasti viisauden tietä. - Sananlaskut 9:6

        Herran pelko on viisauden alku, Pyhän tunteminen on ymmärryksen perusta. - Sananlaskut 9:10


      • PYHITETÄÄN PALSTA HERRALLE!!!

        kirjoituksista

        15.9.2015 17:04

        tehdäänkö näin?

        että tästä lähin tällä palstalla otetaan seurakuntakuri käyttöön?

        toimitaan palstalla kuin Herra on sanassaan ohjeet antanut ja jokainen pitää huolen siitä että niitä noudatetaan omasta puolestaan?

        palstalle ei mitään turhaa tuoda ja palstalle tuodaan vain asiaa Herran käskystä ja puhutaan ja keskustellaan rakentavasti Herran johdatuksella?

        tehdään tästä esimerkkipalsta tänne uskonnot ja uskomukset osioon joka toimii järjestyksesä eikä epäjärjestyksessä?

        sitten semmonen sääntö että pilkkaajien viesteihin ei vastata ja noteerata heitä ollenkaan eikä lähdetä mihkään provo alotuksiin mukaan?

        katsotaan mitä tapahtuu ja mitä Herra tekee? ;)

        onko kaikki mukana tässä omasta puolestaan? minä ainakin olen... :)


      • kirjoituksista

        15.9.2015 17:22

        sitten tämä vielä unohtu sanoa että jos jollakin ja joillakin on kaunoja ja oppi riitoja niin ne unohdetaan ja sovitaan ne tässä ja nytten ja annetaan toisillemme anteeksi ja pyydämme anteeksi ketä olemme luokanneet ja pilkanneet ja toisin päin ja jatkamme sovinnosssa eteen päin tästä lähin?

        naitä ei enää nosteta esille eikä muistella pahalla?


      • Jeesus_valitsi_tekstin kirjoitti:

        kirjoituksista

        15.9.2015 17:22

        sitten tämä vielä unohtu sanoa että jos jollakin ja joillakin on kaunoja ja oppi riitoja niin ne unohdetaan ja sovitaan ne tässä ja nytten ja annetaan toisillemme anteeksi ja pyydämme anteeksi ketä olemme luokanneet ja pilkanneet ja toisin päin ja jatkamme sovinnosssa eteen päin tästä lähin?

        naitä ei enää nosteta esille eikä muistella pahalla?

        kirjoituksista

        15.9.2015 19:37

        tähän ei voi sanoa kun aamen näin on!

        jokainen joka ei näin tee niin vastaa siitä Herralle itse... ;)


      • kirjoituksista

        15.9.2015 22:44

        meinaatteko heti sössiä kaiken? ;)

        muistakaa myös se että nytten selviää se kuka on Jumalasta ja kuka Saatanasta... :)

        Johanneksen 1 kirje Luku 2:18 ja 19

        18. Lapset nyt on lopun aika.

        Kuten olette kuulleet että Antikristus on tulossa niin onkin nyt MONIA ANTIKRISTUKSIA ILMAANTUNUT.

        Siitä me tiedämme että on lopun aika.

        19. HE OVAT LÄHTÖISIN MEIDÄN JOUKOSTAMME, mutta eivät olleet yhtä kanssamme. Jos he olisivat olleet yhtä kanssamme, he olisivat pysyneet yhteydessämme. HEISSÄ OLI TULEVA ILMI ETTÄ KAIKKI EIVÄT OLE MEIHIN KUULUVIA.

        Johanneksen 3 kirje

        11. Rakas ystäväni älä seuraa pahaa. Hyvää tekevä on Jumalasta. Pahaa tekevä ei ole tullut tuntemaan Jumalaa.

        aamen


    • Jarmo__EiKirj

      Sen jonkun on syytä mennä syvemmälle omiin varoituksiinsa Pyhän Hengen läpivalaisevasta olemuksesta. JUMALA NÄKEE JA TIETÄÄ KAIKEN!!!
      Emme pääse pakoon Jumalan seitsemää Henkeä piiloutumalla minkään nimimerkin taa. Meidän tekomme ja ajatuksemme ovat kaikki luetut ja valhe on se mitä Jumala vihaa sen kaikessa muodossa. Siksi minä en uskalla nikkeillä ainakaan vakavissa asioissa. Korkeintaan jonkun yleisen huomautuksen olen saattanut nopeasti tuoda epämääräisen nikin kautta. Minä puhun omalla nimelläni, enkä keskustele itseni kanssa täällä. Puhumattakaan ettö komppaan omia kirjoituksiani jollain nikkillä jossa liitteenä on jotain Jeesukseen viittavaa, jolla nikin kautta joku voisi luulla että kyseessä on hurskas ja hyvä ihminen. Anteeksi että joudun näin kovin nuhtelemaan, mutta teen tämänkin vain omaksi parhaaksesi.

      • InhottavaRealisti

        Viime aikoina olen alkanut miettiä, onko tänne mieltä kirjoittaa oikeastaan yhtään mitään. Jos joku haluaa niin kovasti omistaa tämän palstan, kannattaako aikaa uhrata täällä? Lopulliseen vastaukseen en ole vielä päässyt.

        Se on varmaa, että pitemmän päälle Suomi24:n etu ei ole moderoinnin lähes täydellinen puuttuminen. Kaikki vähänkin asiallisemmat kirjoittajat lähtevät pois. Jäljelle jäävät vain trollit ja ne ihmiset, joille mikään oma toimi ei ole ikinä väärä.


    • JeesusElää

      Ainoa asia mikä sopii nettiin uskovan kannalta on seuraava :

      Ilmestyskirja:
      18:4 Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

      • Jarmo__EiKirj

        Amen! Täsmentävä raamatunpaikka.


    • helluntalaisuuspalstalta

      Puskista huutelua vai yksityisyyden suojaa ?

      luetaankosanaa2

      11.1.2016 20:07

      Täällä toistuva "puskista huutelu" syytös saa minut nyt kirjoittamaan.

      Olen nimittäin totaalisen kyllästynyt jo siihen !

      Foorumin sääntöjen mukaan, jokainen on halutessaan vapaa kirjoittamaan, vaikka joka ikisen viestinsä eri nikillä !

      Jokaisen täällä kirjoittavan tulisi se hyväksyä myös !

      Sitten siihen toiseen puoleen, eli olemme varmaan kaikki lukeneet siitä, kuinka sosiallinen media on täyttynyt häiriköistä, jotka uhkailevat ja häiriköivät niitä, joiden henkilöllisyys on tiedossa.

      Jopa joitain keskustelu palstoja/sosiaalisia medioita on jouduttu sulkemaan näiden häiriköiden vuoksi !

      Nyt ilmoitan osaltani kaikille, että minulla ei ole mitään halua eikä aikomustakaan, altistaa itseäni eikä varsinkaan läheisiäni, kaikenlaiselle häiriköinneille ja tappouhkauksille, sun muille häiriköinti toiminnalle !

      Tälläkin foorumilla on jo tapauksia, kun häiriköt ovat käyneet asunnoilla ja puhelin numerot on jouduttu vaihtamaan ja sp osoitteet muuttamaan, sun muuta, en edes tiedä mitä kaikkea on jouduttu tekemään !

      Joten voisitteko jo vihdoin lopettaa sellaisen kirjoittajan syyllistämisen, joka ei halua altistaa itseään, eikä varsinkaan läheisiään erilaiselle häiriköinnille ?

      Sanoinko nyt asian riittävän selvästi ?

      Siis toivon todella, että minun ei tarvitse enää päivästä päivään toistaa näitä samoja sanoja !

      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14058903/puskista-huutelua-vai-yksityisyyden-suojaa-

    • 1Westsider

      Helluntaipalstalta hyvää, asiallista tekstiä , johon voin yhtyä, olla samaa mieltä.

    • 1Kritik

      Väittelyt loppuu lyhyeen, jos ei vastaa arvostelijan väitteisiin mitään.

      • Pakanatmuualle

        Mutta tämä palsta on tarkoitettu ainoastaan Raamatun mukaiseen keskusteluun! Mitään erimielisyyksiä ei kristittyjen välillä voi olla. Eripuran kylväjä on Saaatanan vallassa. Jokainen kristityn kirjoittama viesti on sellainen, että siihen voi vastata ainoastaan että totisesti näin on, aamen! Eri mieltä olevat siis pois tältä 100 % kristityltä palstalta jolla aiheena on vain ja ainoastaan ja pelkästään Raamatun profetia!


      • Buuuaaaahhhaaahhh
        Pakanatmuualle kirjoitti:

        Mutta tämä palsta on tarkoitettu ainoastaan Raamatun mukaiseen keskusteluun! Mitään erimielisyyksiä ei kristittyjen välillä voi olla. Eripuran kylväjä on Saaatanan vallassa. Jokainen kristityn kirjoittama viesti on sellainen, että siihen voi vastata ainoastaan että totisesti näin on, aamen! Eri mieltä olevat siis pois tältä 100 % kristityltä palstalta jolla aiheena on vain ja ainoastaan ja pelkästään Raamatun profetia!

        Yksikään lause ei tässä viestissä ole totta. Muuten kyllä hyvä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4730
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      276
      2844
    3. 134
      1737
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      209
      1437
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1099
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1077
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe