tehdäänkö näin?
että tästä lähin tällä palstalla otetaan seurakuntakuri käyttöön?
toimitaan palstalla kuin Herra on sanassaan ohjeet antanut ja jokainen pitää huolen siitä että niitä noudatetaan omasta puolestaan?
palstalle ei mitään turhaa tuoda ja palstalle tuodaan vain asiaa Herran käskystä ja puhutaan ja keskustellaan rakentavasti Herran johdatuksella?
tehdään tästä esimerkkipalsta tänne uskonnot ja uskomukset osioon joka toimii järjestyksesä eikä epäjärjestyksessä?
sitten semmonen sääntö että pilkkaajien viesteihin ei vastata ja noteerata heitä ollenkaan eikä lähdetä mihkään provo alotuksiin mukaan?
katsotaan mitä tapahtuu ja mitä Herra tekee? ;)
onko kaikki mukana tässä omasta puolestaan? minä ainakin olen... :)
pyhitetään palsta Herralle!
92
185
Vastaukset
- KTSEiKirj
Joko vihon viimein saadaan palstakeisari kuriin?
- JumalanArmo40
Rakas uskonveljeni !
Jumala sinua siunatkoon ja kaikkea mitä tulet - Jumalan nimissä - tekemään . . . ;)
Aloitetaan yhdessä . . . uusi parempi tulevaisuus . . . JO TÄNÄÄN !
Olen muka aina kun . . . Jumalan tahto toteutuu.
Siunausta ja Herran rauhaa ! - Parannustanyt
Sinunhan piti aloittaa itsestäsi se parannuksen tekeminen.
Rukoilemme, että harhasi poistuvat ja näet itsesi Jeesuksen Kristuksen silmin.
...................
KTSEiKirj
15.9.2015 17:14
Uusi
Joko vihon viimein saadaan palstakeisari kuriin? - kirjoituksista
meinaatteko heti sössiä kaiken? ;)
muistakaa myös se että nytten selviää se kuka on Jumalasta ja kuka Saatanasta... :)
Johanneksen 1 kirje Luku 2:18 ja 19
18. Lapset nyt on lopun aika.
Kuten olette kuulleet että Antikristus on tulossa niin onkin nyt MONIA ANTIKRISTUKSIA ILMAANTUNUT.
Siitä me tiedämme että on lopun aika.
19. HE OVAT LÄHTÖISIN MEIDÄN JOUKOSTAMME, mutta eivät olleet yhtä kanssamme. Jos he olisivat olleet yhtä kanssamme, he olisivat pysyneet yhteydessämme. HEISSÄ OLI TULEVA ILMI ETTÄ KAIKKI EIVÄT OLE MEIHIN KUULUVIA.
Johanneksen 3 kirje
11. Rakas ystäväni älä seuraa pahaa. Hyvää tekevä on Jumalasta. Pahaa tekevä ei ole tullut tuntemaan Jumalaa.
aamen - 7465
Aameen.
- ertertert
kirjoituksista kirjoitti:
meinaatteko heti sössiä kaiken? ;)
muistakaa myös se että nytten selviää se kuka on Jumalasta ja kuka Saatanasta... :)
Johanneksen 1 kirje Luku 2:18 ja 19
18. Lapset nyt on lopun aika.
Kuten olette kuulleet että Antikristus on tulossa niin onkin nyt MONIA ANTIKRISTUKSIA ILMAANTUNUT.
Siitä me tiedämme että on lopun aika.
19. HE OVAT LÄHTÖISIN MEIDÄN JOUKOSTAMME, mutta eivät olleet yhtä kanssamme. Jos he olisivat olleet yhtä kanssamme, he olisivat pysyneet yhteydessämme. HEISSÄ OLI TULEVA ILMI ETTÄ KAIKKI EIVÄT OLE MEIHIN KUULUVIA.
Johanneksen 3 kirje
11. Rakas ystäväni älä seuraa pahaa. Hyvää tekevä on Jumalasta. Pahaa tekevä ei ole tullut tuntemaan Jumalaa.
aamenerwt
- VASTAUSMUSLIMILLE
MUISTA MUSLIMI, ETTÄ KEISARIKSI EI SINUSTA OLE KRISTILLISILLE PALSTOILLE, joten suotta keksit kaunaa ja vellot vihaa palstalle.
KTSEiKirj
15.9.2015 17:14
Joko vihon viimein saadaan palstakeisari kuriin? JumalanArmo40 kirjoitti:
Rakas uskonveljeni !
Jumala sinua siunatkoon ja kaikkea mitä tulet - Jumalan nimissä - tekemään . . . ;)
Olen muka aina kun . . . Jumalan tahto toteutuu.
Siunausta ja Herran rauhaa !Eikö jumalanne pysty pilkkaajia pitämään aisoissa?
On se kumma, että tämä kyvyttömäksi osoittautunut mielikuvitusystävänne ei pysty edes minua, toistaitoista nörttiä kurissa pitämään!he-ma kirjoitti:
Eikö jumalanne pysty pilkkaajia pitämään aisoissa?
On se kumma, että tämä kyvyttömäksi osoittautunut mielikuvitusystävänne ei pysty edes minua, toistaitoista nörttiä kurissa pitämään!Luominen on tosi. Siksi kaikki, sinäkin, todistaa Kaiken Omistajasta.
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=aivoituksensa&kirjat=kr
Suositan lämpimästi:
http://luominen.fi/
http://creation.com/- PyhitetäänPalstaHerralle
palstalle ei mitään turhaa tuoda ja palstalle tuodaan vain asiaa Herran käskystä ja puhutaan ja keskustellaan rakentavasti Herran johdatuksella?
- kirjoituksista
sitten tämä vielä unohtu sanoa että jos jollakin ja joillakin on kaunoja ja oppi riitoja niin ne unohdetaan ja sovitaan ne tässä ja nytten ja annetaan toisillemme anteeksi ja pyydämme anteeksi ketä olemme luokanneet ja pilkanneet ja toisin päin ja jatkamme sovinnosssa eteen päin tästä lähin?
naitä ei enää nosteta esille eikä muistella pahalla?- JumalanArmo40
Rakas uskonveljeni !
OK - veit sanat suustani . . . :)
Siunausta ja Herran rauhaa ! - uytr
ytur
- a---a
Pitääkö tuo herranne siitä, että yksi ainoa hullu seuraajansa sotkee palstaa minuutin välein aivottomalla töhertelyllään?
- AloitaItsestäsi
Rukoilemme, että Herra poistaisi harhasi. On todellakin tärkeää, että asiattomuuksien kirjoitukset poistuvat.
- Ulostäältä
AloitaItsestäsi kirjoitti:
Rukoilemme, että Herra poistaisi harhasi. On todellakin tärkeää, että asiattomuuksien kirjoitukset poistuvat.
Pois harhat.
- KatoPeiliin
Herran lähetti poistaa vain stanan sotkuja, joten ei ateisti ole oikea ihminen arvostelemaan profetiat palstaa.
- Varmasti.riittää
jokainen pyhittää itsensä Herralle Jeesukselle.
- kirjoituksista
tähän ei voi sanoa kun aamen näin on!
jokainen joka ei näin tee niin vastaa siitä Herralle itse... ;)
- sinettisormus1
Tätä minäkin toivon. Pyhitetään palsta Herralle.
Eli kysymykseni vielä kuuluu, haluatteko minun tuomiani näkyjä ja unia, ym. mitkä vahvasti tiedän olevan Herralta? Uskotteko te niihin? Jos ette, niin poistun ja jään hiljaisuuteen Herrani, Jeesuksen Kristuksen kanssa.
Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, olkaamme hänen työkalujaan.
Aamen.- kirjoituksista
tässä ohje tähän... :)
Jeremiasta Luku 23:28 ja 29
28. Profeetta jolla on uni, kertokoon unensa.
Mutta jolla on minun sanani, puhukoon minun sanani uskollisesti.
mitä tekevät oljet jyvien seassa?
sanoo Herra.
29. Eikö minun sanani ole kuin tuli, sanoo Herra ja kuin vasara joka murtaa kallion? - sinettisormus1
Kiitos... Siunattu olet!
Rakkaat uskon siskot ja veljet !
ALOITUS on työparini "raamatusta" tekemä . . . JOTEN . . .
. . . PYHITETÄÄN PALSTA HERRALLE . . . !
TAPAHTUKOON NÄIN . . . KOSKA vain - HERRAN - johdatuksella . . .
Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN.
---------------------------------------------
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13818954/pyhitetaan-palsta-herralle!#comment-80854675
-------------------------------------------------------------------
NIMIMERKIT
kirjoituksista = "raamatusta"
sinettisormus1 = "sinetti1"
JumalanArmo40 = "Jumalan_henkäys"
-------------------------------------------------------------------
JumalanArmo40
15.9.2015 17:36
Rakas uskonveljeni !
Olen mukaNA aina kun . . . Jumalan tahto toteutuu.
Siunausta ja Herran rauhaa !
Kirjoitin nyt Jumalan tahdon, niin kuin Hän tahtoi.
Mikä on ilmoitettu . . . se on Jumalan nimissä ilmoitettu !
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Mitä et tiedä . . . se joskus kerrotaan.
- kirjoituksista
tähän pitää tuoda muutama varteen otettava näky koetella saa... :)
rupeeko tämä toteutumaan? ;)
Jukka Rokan näky Kristuksen ruumiista keväällä 1980
Näin edessäni patsaan. Se oli kuin Danielin näkemä kuvapatsas, mutta tämä näkemäni kuvasi Kristusta ja seurakuntaa. Tämän patsaan pää säteili rakkautta. Ruumiskin näytti vahvalta ja voimakkaalta.
Sen rintakehässä luki sana ISRAEL. Pää katseli sitä ja huokasi syvään. Sydämen kohdalle ilmestyi sana ALKUSEURAKUNTA.
Se valtasi koko ruumiin - jopa sana Israel katosi. Ruumis näytti todella vahvalta ja elinvoimaiselta.
Mutta sitten vatsan kohdalle ilmestyi kirjoitus: ROOMALAISKATOLINEN KIRKKO, YKSI JA AINOA. Mutta nyt koko vatsa joutui kuin synnytyskipuihin, ja se muuttui visvaa valuvaksi paiseeksi. Ja totisesti: siitä SYNTYI ulkopuolisen voiman vaikutuksesta ELÄVIÄ LAPSIA.
Mutta sitten tapahtui kauheaa: NÄMÄ SYNTYNEET LAPSET JOUTUIVAT KIDUTETTAVIKSI JA NIITÄ TAPETTIIN.
Mutta jatkuvista vainoista huolimatta myös SYNNYTYSKIVUT JATKUIVAT: syntyi sanoja: luterilaiset, anglikaanit, presbyteerit, episkopaalit, metodistit, baptistit, helluntailaiset ym. - ja pää ... itki!
Kuulin jatkuvana huutona eri ryhmien taholta: Lähtekää siitä ulos, te minun kansani. Mutta tuo huuto oli kuin kuolleiden luiden kolinaa: huuto ei ollut Pyhän Hengen vaikuttamaa huutoa, vaan kiihkeää opinkiistojen ilmaisua.
Yhtäkkiä kävi kuin humahdus, ja se sai liikettä luihin. Käsivarret alkoivat liikkua huitoen sinne tänne. Samoin jalat alkoivat käydä, mutta nekin vetivät eri suuntiin. Koko ruumis näytti kuin repeilevän kappaleiksi, sillä nyt ruumiiseen ilmestyi sinne tänne kiskovia jalkoja ja käsivarsia sadoittain, ja ne kaikki olivat toinen toisensa tiellä, eikä matka edistynyt.
Päästävaluivat kyyneleet, kun koko ruumis oli kuin rikkirevittyä, runneltua lihaa. Pää itki, sillä olivathan kristityt itse ristiinnaulinneet Herransa ruumiin, repineet pyhien seurakunnan ... Se oli täynnä oppia, riitaa, kateutta, vihaa.
Nyt ilmestyivät sanat PYHÄ HENKI ja KARISMA, LIITTYKÄÄ TOISIINNE RAKKAUDEN SITEILLÄ ... olettehan samaa ruumista! jotka kaikuivat pään vaatimana huutona. Ja ihmeekseni näin, että yhä uudet ja uudet jalkaparit alkoivat astua tasatahtia, ja samalla nämä tasatahtiset kuin näkymättömän voiman kautta alkoivat irrottautua lahoamaisillaan olevasta ruumiista, jonka yhtäkkiä huomasin olevan ilman päätä! Se oli päätön ruumis!
Samalla näin näiden tasatahtiin päässeiden muodostaneen todellisen ruumiin, joka nyt oli kiinteästi liitettynä päähän.
Päästä lähtenyt rakkauden virta pyyhkäisi pois kaiken lian ja saastan, kaikki haavat ja vammat, jotka nyt kuin kirouksena laskeutuivat tuon vanhan kirkkokuntaruumiin ylle saaden senkin käymistilaan.
Todellinen Kristuksen ruumis seisoi ylväänä päähän liitettynä, kuin jotain odottaen.
Ja nyt sen ylle sidottiin leveä kultainen vyö, jossa luki: RAKKAUS - TÄYDELLISYYDEN SIDE.
Tämä täydellisyyden side - Rakkaus - liitti yhteen kaikki patsasruumiin eri osat, lihaston, luuston, elimistön - koko uudestisyntyneiden ruumiin!
Niinpä tähän elävään patsaaseen ilmestyivät sanat: Kristuksen ruumis - Jumalan seurakunta.
Ja sen rinnalla seisoneeseen, eri uskontokuntien kuolleista luista koostuneeseen kyhäelmään, joka ulkonaisesti näytti mahtavalta, mutta sisäisesti oli täynnä kuolleiden luita ja kaikkea saastaa, kirjoitettiin sanat: SUURI BABYLON.
Ja sitä katseli kauhistuneena SYNNYTYSKIVUISSAAN KIEMURTELEVA VAIMO - ISRAEL ...
jäljellä olevia pyhiä - tyhmät neitsyet:
LÄHTEKÄÄ SIITÄ ULOS, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa (Ilm.18:4).- kirjoituksista
Richard Smithin näky Happopilvi 29.9.1994
Petri Paavolaisen käännös Jouko Pihon muokkaamana
Torstaiaamuna 29.09.1994 juuri, kun olin aikeissa ryhtyä erinäisiin
tutkimustöihin, sain epätavallisen selkeän ja yksityiskohtaisen näyn.
Tätä päivää oli edeltänyt ajanjakso, jolloin olin raskautetuin mielin vuodattanut sydäntäni rukouksissa seurakunnan tilan tähden Jeesukselle, taivaalliselle Puolustajallemme.
Näin suoraan edessäni suuren, mustan ja sykkivän pilven, joka kantoi mukanaan paljon nokea ja muita saasteita. Sen rikinkatkuinen löyhkä paljasti, että kyseessä ei ollut mikään luonnollinen pilvi vaan juuri senkaltainen syövyttävä happopilvi, joka syntyy kemiallisen laitoksen tai öljynjalostamon räjähdyksestä.
Oman liikevoimansa kuljettamana tämä happopilvi nopeasti suuntasi kulkunsa kohti vedetöntä erämaatasankoa, joka sijaitsi muutaman kallioisen vuoren alapuolella. Tasanko oli täynnä kaikenlaisia ihmisiä, joiden ymmärsin edustavan Englannin kristittyä väestönosaa. Useimmat olivat syntyperäisiä valkoisia anglo-sakseja, mutta joukossa oli myös eri etnisten vähemmistöjenkin edustajia. He kuvastivat Englannin siirtolaisväestöä.
NELJÄ RYHMÄÄ
Lähemmin tarkastellessani pystyin näkemään, että tämä suuri yhteen kokoontunut joukko jakautui neljään pääryhmään. Ensimmäinen niistä oli
kaikkein lähimpänä pilveen nähden, ja mitä ilmeisimmin oli joutumassa
sen vaikutuspiiriin. Tätä erityistä ryhmää voidaan kuvata sanalla päihtyneet.
Heidän takanaan läheisesti yhteen limittyneenä olivat toinen ja kolmas ryhmä: näitä vastaavasti kuvataan sanoilla pelokkaat ja vihaiset.
Edelleen hieman taempana pienen matkan päässä oli pienempi neljäs ryhmä, joka vuorostaan tunnetaan nimellä valmistautuneet.
Yksi asia oli kuitenkin ilmeistä: happopilvi oli tulossa kaikkien neljän ryhmän ihmisten päälle huolimatta siitä, halusivatko he sitä vai eivät.
Tällä kohtaa panin merkille, että tämä pilvi lähestyi lännen suunnalta. Reaktiona tähän pilveen ensimmäinen ryhmä nauroi, tanssi ja lauloi. Muutamat ryhmästä lojuivat maassa joko kontallaan tai pitkällään ja päästelivät monenlaisia eläimellisiä ääniä.
Jotkut olivat niin suunniltaan onnesta, he että muodostivat jopa tanssikulkueen, joka sitten congan tahdissa keinuen kiemurteli suoraan pilveen. Tämän kaiken alkaessa tapahtua tajusin heidän virheensä. Jo valmiiksi
päihtyneenä niistä näkymättömistä kaasuista, jotka erittyivät pilven etureunasta, tämä ryhmä virheellisesti otaksui, että saastepilvi oli virvoittavan sateen pilvi, joka edusti Jumalan läsnäoloa. He eivät onnistuneet huomaamaan, mikä sen todellinen luonne oli.
Toinen uskovaisten ryhmä kyllä näki, mistä pilvi koostui, mutta joutui sitten paniikkiin. Jotkut juoksivat karkuun ja kompastelivat saaden itsensä pökerryksiin, kun toiset taas jähmettyivät paikoilleen pälyillen puolelta toiselle. Kuten ensimmäisen ryhmän kävi, myös heidät pilvi nielaisi. Heidän perustava virheensä oli joutua pakokauhun valtaan, kun he huomasivat pilven pahuuden.
Samanaikaisesti kun tämä tapahtui kolmas uskovaisten ryhmä, joka myös oli nähnyt pilven olevan uhka, asettuivat seisomaan sen eteen heristäen nyrkkejään sille ja päästellen erilaisia vihaisia ääniä. Jotkut potkivat pilveä jaloillaan. Edellisen kahden ryhmän tavoin nämäkin olivat pukeutuneet kevyisiin ja ilmaviin helleasusteisiin.
Heidän virheensä oli yrittää taistella pilveä vastaan omassa voimassa. Sen seurauksena hekin tulivat niellyksi pilveen.
Tämän jälkeen, pilven syötyä jokaisen näistä kolmesta ryhmästä, tuli hiljaisuus, jota seurasi korvia vihlovia tuskanhuutoja, jonka jälkeen tuli uudelleen hiljaisuus. Tämän keskeytti vain outo, välillä taukoava valitus tai pulputtava kurlausääni, joka kovasti muistutti minua ensimmäisen maailmansodan aikaisesta kaasuhyökkäyksestä.
VALMISTAUTUNEET
Neljännen ryhmän uskovaiset kuitenkin valmistautuivat kohtaamaan uhkaa, jonka pilvi muodosti. Suurella kiireellä he pukeutuivat kemiallisiin suojapukuihin, kaasunaamareihin ja vankkoihin suojakypäriin, joissa oli kirkas lamppu niin kuin kaivosmiehen kypärässä. Lampun (joka kuvaa Pyhän Hengen valoa) takana lähellä kypärän päälakea oli kirkkaanpunainen läiskä. Välittömästi ymmärsin sen symboloivan Jeesuksen Kristuksen verta. Hänen merkkinsä oli tämän ryhmän yllä. Kyljillään heillä oli hihnoilla kiinnitettynä valkoiset punaisella ristillä merkityt ensiapulaukut. Niissä säilytettiin laajaa valikoimaa lääketieteellisiä apuvälineitä niiden uskovaisten auttamiseksi, joita pilvi oli polttanut.
Oikeassa kädessä he kantoivat lujarakenteisia läpinäkyviä mellakkakilpiä, kun taas vasemmassa kädessään he kantoivat erityyppisiä aseita. Ne olivat mitä ilmeisimmin suunniteltu taisteluun niitä tyypiltään erilaisia henkivaltoja
vastaan, jotka asustavat pilvessä.
jatkuu... - kirjoituksista
Yhtäkkiä Jumalan oman ajoituksen mukaisesti he muodostivat rivin, liittivät kilpensä yhteen ja marssivat hallitussa tahdissa suoraan pilveen.
Mitä ilmeisimmin Herra itse johdatti heitä tekemään näin. Oli myös selvää, että heidät oli kutsuttu työskentelemään läheisesti toistensa yhteydessä.
(Huomautus: myöhemmin Richardille näytettiin, että tämän ryhmän strategiana
oli edetä Herran käskystä, taistella kestäväisesti, pelastaa ja hoivata joitakin haavoittuneita ja sitten pysyä aloillaan odottaen seuraavaa etenemiskehotusta.) "
ÄLKÄÄ JOKAISTA HENKEÄ USKOKO
Hieman tämän näyn aiheuttamien johtopäätösten säikähdyttämänä ryhdyin tietoisesti mielessäni soveltamaan raamatunkohtaa 1 Joh.4:1-3. Yksinkertaisen
suorasukaisesti kysyin: ”Henki, joka toit tämän kuvauksen elävästi mieleeni, tunnustatko suoraan, että Jeesus on Kristus, lihaan tullut?”
”Kyllä, avoimesti tunnustan, että Jeesus on Kristus, lihaan tullut”. ”Hyvä, entäpä miten suhtaudut vereen, jonka hän vuodatti ristillä?” ”Veren kautta on syntien anteeksiantamus. Se on suoja pahuutta vastaan aivan kuten karitsan veri ovenpäällisessä ja pihtipielissä suojeli israelilaisia minun tuomioltani, joka kohtasi Egyptin esikoisia”. ”Hyvä, ryhdytään nyt yhteiseen neuvonpitoon ja
keskustellaan järkevästi. Käymättä läpi uudelleen kaikkia yksityiskohtia, mitä aiemmin minulle paljastit, lähettäisitkö, Abba Isä, Pyhän Henkesi nyt saattamaan loppuun tämän näyn tulkitsemisen?"
TULKINTA
Edelleenkin täysin halliten sen, mitä tapahtui, talletin hitaasti muistiini, mitä Pyhä Henki puhui. Synnyttäen suuresti kirkastuneen ja terävöityneen mielentilan, joka samalla auttoi älyllisiä toimintojani, Pyhä Henki antoi minulle seuraavan selityksen:
1. Happopilvi ei kuvaa ainoastaan sitä, mikä nyt tunnetaan Toronto-ilmiönä, vaan myös kaikkea sitä, mitä nousee tuosta vaikutuksesta. Toronto-ilmiö on kuvaannollisesti sanottuna pilven etureuna.
Se avaa tietä sitäkin kärjistyneemmille paholaisen manifestaatioille. Lyhyesti sanottuna ”Toronto” voidaan käsittää pikemminkin jonkin alkuna kuin itse päämääränä.
2. Se, että pilvi liikkui omalla liikevoimallaan, on osoitus siitä, että pilvessä
oli jotakin sellaista, mitä voi kuvata vain vieraaksi ja vihamieliseksi hengeksi. Kyseessä on pilvessä asuvien muiden henkien johtava henki.
Kaiken lisäksi tämä vieras henki on saanut Jumalalta luvan koetella tämän
maan uskovaisten uskollisuutta. Jyrkässä jakautumisprosessissa, joka tulee
aiheuttamaan monia haavoja, käy todella ilmi, ketkä seurakunnassa seisovat
Jeesuksen seurassa, ketkä eivät.
Jotkut niistä, jotka kuuluvat kolmeen ensimmäiseen ryhmään, tulevat saamaan vielä muutaman mahdollisuuden tehdä parannus. Lyhyen hetken ajan tulee olemaan tilaisuus päästä oikeaan suhteeseen Jumalan kanssa.
3. Tasainen vedetön erämaa kuvaa Englannin yhteiskuntaa, josta Pyhä Henki
on erkaantunut. Tämä voi koskea muitakin Brittein saarten alueita, vaikkakin sen ensisijainen merkitys on Englanti.
Merkittävä huomio on myös se, että jos Jumalan kansa olisi ollut kallioisten vuorten huipulla (mikä tarkoittaa hakeutumista Jumalan läsnäoloon ja läheisyyteen), he olisivat välttyneet happopilven vaikutuksilta.
Heidän sijaintinsa avoimella erämaatasangolla on saattanut heidät toivottoman haavoittuviksi hapon syövyttäville vaikutuksille. Toisin sanoen, koska he ovat siellä, missä Jeesus Kristus ei halua heidän olevan, seurakunnalta on riistetty monia hengellisiä puolustuskeinoja. Sen sijaan, että mitenkään pukisi ylleen Jumalan koko sota-asua, tällä joukolla on löysät, keveät kesäasusteet.
Edelleen autiomaassa oleminen on saanut monet uskovaiset etsimään lievitystä janoonsa vääristä hengellisistä lähteistä.
Tämä on yksi syy, miksi ensimmäinen ryhmä tervehti pilveä niin suurella innostuksella. Se näytti tarjoavan helpon tavan täyttää heidän tarpeensa.
4. Kuten aiemmin todettiin, tasangolla olevat ihmiset olivat uskovaisia, pääasiassa karismaattis-evankelikaalisia uskovaisia, mutta heidän joukossaan oli myös melkoinen joukko perinteisistä kirkkokunnista. Juuri he pistivät silmään papillisine lipereineen, kaapuineen ja itsetietoisine ilmeineen.
Oli selvää, että tällä pilvellä tulee olemaan laajalle ulottuvat vaikutukset.
5. Kuten näystä itsestään selvästi erottui, ne neljä ryhmää kuvaavat neljää mahdollista reaktiota happopilveen. Ainoastaan viimeinen niistä oli käsillä olevaan tilanteeseen nähden ajan tasalla. Erityisesti ne, jotka jähmettyivät paikoilleen pälyillen kahteen suuntaan, edustavat kristittyjä johtajia, jotka yrittivät hakea soveltuvaa diplomaattista ratkaisua tilanteeseen, joka oli itse asiassa mahdoton.
Ei ollut mitenkään yllättävää, että useimmat heidän seuraajistaan hylkäsivät heidät pian ja jättivät heidät yksikseen pilven nieltäväksi.
Tässä yhteydessä koen Pyhän Hengen sanovan selvästi, ”Kavahtakaa ihmisten neuvoja ja keinoja Toronto-ilmiön käsittelyssä.”
Seurakuntaa kohtaa ensisijaisesti hengellinen eikä niinkään kulttuuriin liittyvä tai tai psykologinen probleema.
Tarvitaan hengellisiä aseita sen käsittelemiseen.
6. Tämän neljännen, ja ainoan todella Jumalan tahdossa toimivan ryhmän rooli oli kaksitahoinen. Ensiksi sen täytyi käyttää sille annettuja hengellisiä aseita hyökätessään pilvessä olevia henkivaltoja vastaan. Toiseksi sen tuli auttaa kuntoutumaan niitä kolmen ensimmäisen ryhmän uskovaisia, jotka olivat loukkaantuneet pilvessä. On hyvin valitettavaa, että jotkut uskovaiset heidän täytyy sivuuttaa, koska he joko kieltäytyvät hoidosta tai ovat niin sekavassa
tilassa, että heitä on mahdoton käsitellä. Kaikki uskovaiset eivät suinkaan selviydy pilven kohtaamisesta. Jotkut hylkäävät uskonsa, toiset taas kokevat pysyvän fyysisen ja henkisen vammautumisen.
On joitakin, jotka tulevat jopa kuolemaan tämän pilven takia.
Aloin ymmärtää, että happopilvi oli myös Jumalan tuomion pilvi, jonka täytyy käydä seurakunnan yli, kunnes pahuus voimallisesti poistetaan siitä. Vasta happopilven tehtyä työnsä on seurakunta puhdistunut niin, että se voi vastaanottaa Jumalan läsnäolon pilven.
Tämä pilvi vuorostaan saa aikaan syvempää puhdistautumista ja paljon kaivatun
herätyksen. Tämän toisen pilven tulemisen aika ei ole kuitenkaan vielä.
Kaikki toiveet välittömästä herätyksestä ovat siten ennenaikaisia. Kokonaisuutena ottaen tämä tarkoittaa sitä, että Toronto-ilmiö ei edusta virvoitusten aikaa, vaan ehkä pikemmin ensimmäistä tämän maan seurakuntia koskevaa erittäin ankaraa tuomion vaihetta.
Hyvin todellisella tavalla Jumalan omien joukot annetaan saatanan haltuun lihan turmioksi.
Vain ne, jotka ovat uskollisia Herralle kaikessa, välttyvät tältä tuomiolta, vaikkakin he saattavat kohdata ahdinkoa sen vaikutusten takia. Neljännen ryhmän haasteena on pysyä lujasti yhdessä, eikä toimia eristyneinä yksilöinä.
Lopuksi uskon, että Pyhä Henki haastaa sinut, joka luet tätä dokumenttia,
päättämään, mihin ryhmään kuulut, joko päihtyneisiin, pelokkaisiin, vihaisiin tai
valmistautuneisiin.
Suuri pahuus tulee kohtaamaan monia seurakuntia tässä maassa. On vain vähän aikaa tehdä tämä päätös. - kirjoituksista
Patrick Ersigin näky 4.3.2006
Sivujeni Profetioita-osiossa on 3.5.2008 julkaistu Patrick Ersigin näystä tekemäni lyhennelmäkäännös. Tässä on koko näky E.S.:n suomentamana.
NÄKY TODELLISESTA JA VÄÄRÄSTÄ HERÄTYKSESTÄ
Tässä on näkyni Jumalalta, jonka sain koskien todellista ja väärää herätystä. Tämä näky tapahtui 4 maaliskuuta vuonna 2006.
NÄKY
Kaikki oli mustaa (pimeätä) ja minä näin erään henkilön kävelemässä lähellä paritaloa. Hän ei kävellyt nopeasti, vaan kevyeen tahtiin. Hänen kävelynsä oli tarkoituksenmukaista. Tämä henkilö käveli suoraan, varmasti - vahvasti, ryhdikkäästi, kuten vallankumouksellinen - soturi - valo pimeydessä.
Sitten näin muitakin ihmisiä ja tämän jälkeen heitä näkyi lisää kauempana.
He olivat kirkkaita ja loistivat kaiken sen pimeyden keskellä, joka oli heidän ympärillään.
Kaikki kävelivät samaa tietä - vakavina, tosissaan ja Herra puhui ja sanoi, "Nämä ovat Minun jäännökseni, jotka kävelevät pyhyydessä ja vanhurskaudessa, kuuliaisuudessa, murtuneisuudessa ja täydellisessä alamaisuudessa MINUN TAHDOLLENI - katso, mitä minä tulen tekemään Patrick."
Sitten näin yksittäisiä henkilöitä, jotka tulivat yhteen pieniin ryhmiin, joissa oli kaksi tai kolme ensin yhdessä ja sitten heitä tuli lisää, ja nämä ryhmät kasvoivat viiteen ja sitten kymmeneen ja näin valo lisääntyi suuresti.
Se oli erittäin kaunista, kuten auringonlasku vuorilla ja auringonnousu merellä, tai ruusu täydessä loistossaan.
Mitä näin seuraavaksi, sai minut purskahtamaan kyyneliin ja nyyhkyttämään
aina siihen pisteeseen asti, etten enää voinut jatkaa sen kuvaamista, mitä
näin. Vaimoni jatkoi kyselyään, Mitä?! mitä se on? Mitä sinä näet?!" Jonkun
minuutin kuluttua pystyin taas kontrolloimaan nyyhkytykseni voidakseen
kertoa, mitä olin näkemässä.
Kun Herra veti lähemmäksi tätä Hänen jäännöstään näihin pieniin ryhmiin,
niin Jumalan voima tuli alas - kuten Apostolien teoissa - rammat kävelivät,
sokeat näkivät, kuurot kuulivat (kirjaimellisesti ja kuvaannollisesti) ja vaino oli tämän Herran tulen polttoaineena.
Tämä lopun ajan PYHÄ ja VANHURSKAS jäännös totisia vakavia sotureita ja
vallankumouksellisia kävelivät syvään pimeyteen Amerikassa ja sen maan
penseisiin luopioseurakuntiin apostolisessa kirkkaudessa ja voimassa, jota
ei oltu ennen nähty, paitsi Apostolien teoissa
julistaakseen todellista Evankeliumia Jeesuksesta Kristuksesta - sekä parannuksen teosta, pyhyydestä ja vapaudesta synnin kahleista.
Herra puhui ja sanoi, "Tämä on herätys, jota Minä tuon ja se alkaa yksittäisistä henkilöistä, jotka ovat kutsutut ulos henkilökohtaiseen herätykseen ja kävelevät suorana, varmana - pystyssä, vahvoina - vakavina ja tosissaan, kuten vallankumoukselliset soturit, valona pimeydessä.
Minun jäännökseni kulkee pyhyydessä, vanhurskaudessa, kuuliaisuudessa,
murtuneisuudessa ja täydellisessä alamaisuudessa MINUN TAHDOLLENI ja Minä
vedän heidät yhteen."
Tämä jälkeen näky vaihtui.
Nyt näin jotakin sellaista, joka näytti olevan kuin hitaasti syttyvä elokuva tai video, jossa on huono (köyhä) valaistus.
Näin pienen pätkän ihmisistä, jotka tanssivat ja tärisivät. Näin ihmisiä, jotka kaatuivat maahan, huusivat, hyppivät ja lauloivat.
Siellä oli suuret kansanjoukot, päinvastoin kuin edellisessä oli vain jokunen ihminen ja monia, monia tuli lisää suurina ryhminä, jotka täyttivät suuret auditoriumit ja stadionit, päinvastoin kuin aikaisemmassa oli pienet ihmisryhmät, joita vedettiin yhteen.
Jopa joitakin valoja, jotka olivat ensimmäisessä näyssäni vedettiin tähän näkyni osaan. Näin tanssia, taputusta, ravistelua, huutamista, kovaa väkevää tunteellisuutta ja sensationalismia.
Sielullista ja lihallista henkeä, jotka julistivat olevansa Pyhästä Hengestä. Suuria ihmeitä runsaasti - ihmeitä ja merkkejä.
Ihmiset julistivat, "Tämä on herätys, jota me olemme odottaneet ja rukoilleet!! Tämä on herätys, josta olemme kuulleet profetioita!!!!
Tämä on Pyhän Hengen vuodatus - suuri Jumalan liikehdintä!"
Mutta Herra puhui ja sanoi, "Patrick tämä ei ole Minusta - tämä on Saatanasta - tämä on väärennös!! Ja monet tulevat vedetyksi harhaan ja petkutetuiksi erittäin viekkaalla vihollisen eksytyksellä!"
Sitten näky taaskin vaihtui.
Nyt näin nämä molemmat näyt vierekkäin - kuten suurella kankaalla, näin puhuen. Ne molemmat kasvoivat suuresti tasavertaista tahtia - kun totuus kasvoi voimassa, niin väärä myöskin kasvoi suurina numeroina ja kun totuus
kasvoi suurina numeroina, niin väärä kasvoi ihmeissä ja merkeissä.
Herra puhui ja sanoi, "Tämä ei ole näky tulevaisuudesta, vaan tämä on jo alkanut ja tulee kasvamaan, mitä pidemmälle päivät kuluvat.
Minä olen nyt tekemässä tätä ja vihollinen tulee tätä vastaan juuri tällä hetkellä."
Johtopäätös : Herra on tuomassa lopun ajan herätyksen, joka on sellainen, jota emme ole koskaan aikaisemmin nähneet ja se alkaa sinusta.
Herra on kutsumassa sinua erottautumaan pyhyyteen ja vanhurskauteen Herrassa, sekä kulkemaan kuuliaisena ja täydellisesti alamaisuudessa Hänen tahdolleen, vapaa synnistä, olemaan täydellinen, kuten sinun Isäsi taivaassa on täydellinen, kuollut lihallesi ja elossa KRISTUKSESSA.
Kävelemään selvästi ja vakavasti, sekä totuudellisesti Herran edessä, kunnioituksessa ja pyhässä Herran pelossa.
Jos sinä katsot ja odotat jotakin suurta korporatiivista, emotionaalista vuodatusta ja ihmeitä sekä merkkejä, niin sinä tulet menettämään tulevan herätyksen.
Herätys alkaa sinusta.
Hae Herraa ja painaudu Häntä lähelle jokainen päivä.
Salli Jeesuksen Veren ja Armon murtaa sinun lihasi siteet ja saada aikaiseksi Pyhää ja Vanhurskasta elämää elämässäsi. Pyydä Herraa näyttämään sinulle, mikä sinun elämässäsi pidättää sinua siitä, joka on täydellistä -
oli kyse sitten miten pienestä tai kuinka kivuliaasta asiasta tahansa; pyydä Herraa paljastamaan kaikki se, mikä pidättää sinua tulemasta Häntä lähelle ja tuomaan Hänen Kirkkauteensa ja Hänen valtakuntaansa ja tarkasti luovu kaikesta siitä, mitä Hän sinulle näyttää.
Elä elämääsi, kuten elävä uhri - elävä juomauhri, joka on vuodatettu Herran eteen Hänen kirkkaudekseen ja kunniakseen.
On olemassa monia asioita, jotka ovat kultturellisia, sosiaalisia ja uskonnollisia, jotka pitävät meidät erossa Jumalasta ja kävelemästä Hänen Hengessään. Rukoile Jumalaa tuomaan nämä asiat valoon ja iske ne kuoliaaksi oli sitten kysymys kuinka vaikeasta asiasta tahansa.
Jos sinä et ymmärrä, että Herran herätys alkaa sinusta, niin sinä tulet menettämään sen!
Herra kutsuu sinua tänä päivänä, tekemään parannusta sinun penseydestäsi ja välinpitämättömästä asenteestasi syntiä kohtaan elämässäsi ja näkemään ne, jotka hukkuvat helvettiin jokainen päivä ympärilläsi!
Herra kutsuu sinua tänään sallimaan Jeesuksen Veren ja Jumalan Armon saada
aikaan pyhyyden ja vanhurskauden virrat elämässäsi, että sinä voisit olla suola hukkuvalle maailmalle ja valo pimeydessä, joka on voittamassa.
Mitä sinä aiot tehdä?
Herra on kutsumassa sinua juuri nyt tekemään oman päätöksesi rakastaa Häntä koko sydämestäsi, mielestäsi, sielustasi ja voimastasi, ottamaan ristisi, kuolemaan itsellesi ja seuraamaan HÄNTÄ - hylkäämään KAIKKI ja lähtemään Hänen peräänsä kaikesta mitä sinä olet ja mitä sinulla on.
Tule ulos ja erottaudu pyhyyteen ja vanhurskaaseen kuuliaisuuteen Jumalassa!
VAROITUS - ÄLÄ anna viedä itseäsi harhaan aistilliseen ja emotionaaliseen
väärennökseen, joka on jo täällä, ja joka tulee vieläkin kasvamaan, joita
nämä ihmiset ja seurakunnat kutsuvat "herätykseksi!"
TÄMÄ ON VIHOLLISEN VALHE.
Kun kuulet "herätyksestä", joka on alkanut lähimmässä kaupungissa tai seuraavassa osavaltiossa, tai jopa sinun omassa kaupungissasi - pyydän sinua muistamaan tämän varoituksen.
Siellä tulee olemaan paljon laulamista, tanssimista sekä huutamista ja moni asia tulee kuulostamaan siltä, kuin se olisi todellista.
Tulee olemaan suuri emotionaalinen kasvu, joka aiheuttaa sen, että ihmiset kaatuvat, hyppivät sekä huutavat, itkevät ja nyyhkyttävät, mutta tämä ei ole Jumalasta.
Monet tulevat itkemään ilosta, "Rauha, rauha."
Mutta Jumalan Palvelijoilla tulee olemaan erottamisen kyky ylitse minkään lahjan, halukkuus kuolla, ennemmin kuin valehdella - huolimatta ihmeitten ja merkkien kasvusta, joka on väärä liikehdintä "seurakunnissa."
Jos "herätys", jossa olet mukana, ei ole vakava, kunnioittava, pyhä, vanhurskas, rakkaudellinen ja jossa ei ole mukana kunnioittavaa Herran pelkoa, jos ei näitä ole, NIIN JUOKSE HENKESI EDESTÄ, ja varoita kaikkia niitä, joita tunnet. Nämä ovat henkiä, suuria ja erittäin voimakkaita - lähde heti ulos rakennuksesta äläkä anna vetää itseäsi vääriin ihmeisiin ja merkkeihin.
Pyydän, minä suorastaan rukoilen sinua muistamaan tämän, sinä tulet tietämään, että tulee olemaan monia, jotka vedetään harhaan ja jopa (jos mahdollista) vedetään pois oikeasta herätyksestä väärään, mutta minä myöskin tiedät, että tulee olemaan joitakin, jotka lukevat tämän varoituksen ja muistavat sen ja säästyvät.
Totuudellisen herätyksen armeija tulee näyttämään kuin pieneltä vallankumoukselliselta porukalta tai Erikoisjoukoilta, joilla on lopun aikoina täydellinen missio (tehtävä) ja Saatanan väärennös muistuttaa taas villeiltä intiaaneilta tai heimotansseilta, jotka huutavat sotahuutoja.
Todellinen herätyksen armeija tulee hyökkäämään vihollista ja sen linnakkeita vastaan - heidän missionsa ovat ihmisten sielut Pyhän Hengen voimassa - he haluavat sitä, että ihmiset pääsevät vapaaksi kaikista synnin kahleista ristin sanoman kautta ja he tulevat näkemään, miten nämä synnin kahleet putoavat.
Saatanan väärennös taas menee synnin metodeihin - he haluavat yrittää laillistaa moraalittomuuden ja saada lakeja näin muutetuksi, joka on tulosta pakotetusta moraalittomuudesta ja pelastumattomuudesta.
Jumalan armeija hakee pelastaakseen hukkuvat sielut kaduilta ja kujilta -
Saatanan armeija yrittää muuttaa lait, mutta ne eivät pelasta ketään.
"Kuka tahansa rakastaa elämää, tulee menettämään sen. Kuka tahansa menettää hänen oman elämänsä MINUN tähteni, löytää sen."
Saatana, huomaatko sinä! Jumala on valmistamassa herätyksen armeijaa, joka
tulee repimään alas kaikki sinun valtakuntasi linnakkeet ja Jeesus on valmistamassa morsianta Hänelle Itselleen, joka on tahraton ja puhdas.
Jumala kutsuu sinua tekemään päätöksesi juuri nyt
- MITÄ SINÄ AIOT SEN KANSSA TEHDÄ? - kirjoituksista
Jouko Niemisen Näky Kokkolan kirkossa Vuonna 1981
Istun etupenkillä. Olen käyttänyt puheenvuoron Sanan ja rukouksen illassa ja katselen alttarille päin. Samassa tapahtuu jotakin – minut siirretään näyssä jonnekin alttarin taakse, josta näen koko kirkkokansan edestä päin. Kirkko on täynnä ihmisiä, eletäänhän vielä herätyksen aikaa.
Keskikäytävällä jonottaa valtava ihmisjono kaksi rinnan, satoja ihmisiä, pääsyä rukoiltavaksi. Kuljen hiljaa eteenpäin ja katseeni kiintyy alttarin vasemmalla puolella, (saarnatuolin puolella) toimivaan rukousryhmän. Veljet rukoilevat kädet kohotettuina apua tarvitsevien tai Hengen kosketusta kaipaavien puolesta.
Mutta jään ihmetellen katsomaan, kun veljien pannessa kätensä ihmisten päälle, käsien yläpuolella oleva ilma alkaa pyöriä ja kieppua, ja näen kolmen erivärisen ilmavirtauksen ikään kuin taistelevan keskenään tilasta päästä "mukaan siunaukseen". Yksi virtaus on väriltään musta, toinen harmaa ja kolmas valkoinen. Ne sekoittuvat toisiinsa miten vain eri ihmisten kohdilla. Jostakin syystä minulle on selvää siinä, että valkoinen on Jumalasta, harmaa on sielullista, ja musta on perkeleestä.
Kuljen hiljaa eteenpäin ja ihmettelen. Äkkiä vierelläni on ääni (enkeli), joka kysyy: "Miksi ihmettelet? Katsohan tuota toista rukousjonoa". Silloin huomaan, että myös oikealla puolella on "rukousjono". Tosin … en näe mitään jonoa.
Mutta alttarin reunalla on jokin hahmo, joka on kumartunut hyvin alas. Hän on valkoisissa vaatteissa ja polvillaan pää käsien varassa ,niin kuin Jeesus Getsemanen ahdistuksissa.
Kuljen hämmästyneenä eteenpäin hahmon vierelle ja kurkistan. Siinä on Jeesus. Hän on murheellinen. Ihmettelen ??? En ymmärrä mitään.
Silloin enkeli sanoo: "Älä ihmettele. Sinä näet tuon toisen jonon, jossa on paljon ihmisiä. Siinä kutsuttiin ihmisiä kokemaan siunauksia… Mutta tässä toisessa jonossa – jossa ei ole ketään – KUTSUTTIIN IHMISIÄ SEURAAMAAN JEESUSTA RISTIN TIELLE."
Näky päättyy. - kirjoituksista
Julian 13v näky - Jeesus vedestä 17.7.2008
Jeesus nousi järven vedestä vähän niin kuin sukellusveneen periskooppi. Ensin näkyi vain puoli päätä ja se lähestyi rantaa, tullen lopulta kokonaan veden pinnalle. Jeesuksen katse ei ollutkaan lempeä, vaan pikemminkin julma, arvosteleva ja pelottava. Tähän näky katkeaa hetkeksi.
Näky jatkuu ihan heti perään täsmälleen samasta paikasta. Jeesus seisoo jo rannalla, siirtyy ihan Julian eteen pallokentälle. Jeesus näyttää ihan samalta joka nousi vedestä, mutta on silti ihan eri Jeesus. Julia halaa tätä Rakastettavan ihanaa, aitoa, lempeää ja ystävällistä Jeesusta.
Sitten Jeesus sanoo Julialle: "mene ja herätä kaikki leiriläiset ja tuo heidät kaikki tänne".
Julia lähtee ja herättää kaikki leiriläiset ja tuo heidät rantaan, jossa Jeesus odottaa heitä. Sitten Jeesus sanoo heille kaikille: "menkää ja hakekaa kaikki ystävänne, sukulaisenne ja tuttavannekin tänne".
Tähän näky päättyi. - Jeesusyksin
Herra on puhunut tästä sivustosta.
Olen aiemmin laittanut palstalle Hänen puhettaankin.
Tapahtukoon Jumalan tahto Jeesuksen Kristuksen kunniaksi ja poistukoon pahuus palstalta. - ExNäkökulmaa
kirjoituksista kirjoitti:
Tarvitaan hengellisiä aseita sen käsittelemiseen.
6. Tämän neljännen, ja ainoan todella Jumalan tahdossa toimivan ryhmän rooli oli kaksitahoinen. Ensiksi sen täytyi käyttää sille annettuja hengellisiä aseita hyökätessään pilvessä olevia henkivaltoja vastaan. Toiseksi sen tuli auttaa kuntoutumaan niitä kolmen ensimmäisen ryhmän uskovaisia, jotka olivat loukkaantuneet pilvessä. On hyvin valitettavaa, että jotkut uskovaiset heidän täytyy sivuuttaa, koska he joko kieltäytyvät hoidosta tai ovat niin sekavassa
tilassa, että heitä on mahdoton käsitellä. Kaikki uskovaiset eivät suinkaan selviydy pilven kohtaamisesta. Jotkut hylkäävät uskonsa, toiset taas kokevat pysyvän fyysisen ja henkisen vammautumisen.
On joitakin, jotka tulevat jopa kuolemaan tämän pilven takia.
Aloin ymmärtää, että happopilvi oli myös Jumalan tuomion pilvi, jonka täytyy käydä seurakunnan yli, kunnes pahuus voimallisesti poistetaan siitä. Vasta happopilven tehtyä työnsä on seurakunta puhdistunut niin, että se voi vastaanottaa Jumalan läsnäolon pilven.
Tämä pilvi vuorostaan saa aikaan syvempää puhdistautumista ja paljon kaivatun
herätyksen. Tämän toisen pilven tulemisen aika ei ole kuitenkaan vielä.
Kaikki toiveet välittömästä herätyksestä ovat siten ennenaikaisia. Kokonaisuutena ottaen tämä tarkoittaa sitä, että Toronto-ilmiö ei edusta virvoitusten aikaa, vaan ehkä pikemmin ensimmäistä tämän maan seurakuntia koskevaa erittäin ankaraa tuomion vaihetta.
Hyvin todellisella tavalla Jumalan omien joukot annetaan saatanan haltuun lihan turmioksi.
Vain ne, jotka ovat uskollisia Herralle kaikessa, välttyvät tältä tuomiolta, vaikkakin he saattavat kohdata ahdinkoa sen vaikutusten takia. Neljännen ryhmän haasteena on pysyä lujasti yhdessä, eikä toimia eristyneinä yksilöinä.
Lopuksi uskon, että Pyhä Henki haastaa sinut, joka luet tätä dokumenttia,
päättämään, mihin ryhmään kuulut, joko päihtyneisiin, pelokkaisiin, vihaisiin tai
valmistautuneisiin.
Suuri pahuus tulee kohtaamaan monia seurakuntia tässä maassa. On vain vähän aikaa tehdä tämä päätös.En ole vakuuttunut asiasta koska mainitsit seurakunnat.
Juuri seurakuntien takia Jumalan sana ei ole levinnyt koko maailmaan.
Seurakunnat ovat täynnään valheveljiä ja sisaria,juoruilijoita,pyhienvainoajia,sekä tapauskovia,jotka eivät ole yhtään mitään.
He istuvat kahdesti tai kerran viikossa kokouksissa,ja kuvittelevat olevansa pyhiä.
Sinun olisi kuulunut kirjoittaa vain kristuksen omista,ja jättää seurakunnat pois kokonaan,ikäänkuin Jumala asuisi ihmiskäsin rakennetuissa temppeleissä,en usko että asuu,eikä omien sanojensakaan mukaan niin tee.
Kun puhutaan Jumalan seurakunnasta sillä on alun perinkin tarkoitettu vain kaikkia maailmassa olevia Jumalan valittuja.
Mikäli vainoa alkaa esiintyä näitä maallisia temppeleitä kohtaan,se on hyvä,sillä silloin sieltä poistuu Jumalan valitut,joiden ei alkujaankaan kuulunut niissä olla. - kirjoituksistaaa
ei nämä ole minun näkyjä toin ne tänne koeteltavaksi ymmärrätkö?
kuinkas luet ja ymmärrät?
kai tiedät että kaikki pitää koetella?
" kirjoituksista
15.9.2015 20:43
tähän pitää tuoda muutama varteen otettava näky koetella saa... :)" - ExNäkökulmaa
Ymmärrän toki,ja siksi kirjoitinkin "Kun puhutaan Jumalan seurakunnasta sillä on alun perinkin tarkoitettu vain kaikkia maailmassa olevia Jumalan valittuja."
- kirjoituksista
Johanneksen ilmestyksestä Luku 17:8
8. Peto, jonka näit, on ollut, mutta ei enää ole. Se on vielä nouseva syvyydestä, mutta joutuva tuhotuksi.
Ne maan päällä asuvat, joiden nimet eivät ole kirjoitetut elämän kirjaan maailman perustamisesta asti, HÄMMÄSTYVÄT nähdessään pedon, että se on ollut ja mennyt mutta on jälleen oleva täällä.- JumalanArmo40
Rakas uskonveljeni !
Tempaustyöpari toteuttaa tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei heitä vahingoita, eivätkä luovuta, vaan he toteuttavat Herran tahtoa kuuliaisesti, eli ovat parasta A-ryhmää. Kohta tempaus saa uuden toteutumis päivämäärän, jota ei ole, koska Isä muuttu lihaksi, vain silloin kun itse haluaa. Kohta siis alkaa se lopun ajan odotus ja sitä he tulevat julistamaan maailmanlaajuisesti, kuten vihon viimeistä tempausta pitääkin. Minua tuo tieto nauratti kun kuulin, mutta HEILLE kaikki kunnia sitkeydestä ja pilkan kuuntelun sietämisestä, ilman suuttumista ja pienintäkään motivaation menetystä tempauksen odotuksen suhteen. Siis jo vuodesta 2006. SYVÄ KUMARRUS ja KUNNIOITUSTA SINNE SUUNTAAN Amen !!!
Noita 8. petoja on kaksi, palaan asiaan.
Siunausta ja Herran rauhaa ! - kirjoituksistaa
minua vaan niin suututta kun tänääkin kirjoittelin asiaa ja se oli "yksi tyhjän" kanssa kuka ees niitä ehti lukea kun heti sotkettiin palsta?
ei siinä mitään ei se multa pois oo mutta muilta uskovilta se on ehkä vois saada avaimii omaa uskonelämää mutta ei voi toivottakaa ku hyvää loppumatkaa kaikille toivottavasti selviitte maaliin asti vahvana jos ei selviä niin ei tule pelastumaan...
toivottavasti viimeistään taivaassa nähdään? ;) - JumalanArmo40
Rakas uskonveljeni !
On tempaus tauko menossa. Jumalan tahdon mukaisen suunnitelman julistus tapahtuu jossain ihan muualla, kuin täällä palstalla, eli julkisten tiedotusvälineiden kautta, kuten televisio, radio ja lehdet. Netissä, ei keskustelupalstoilla kovin paljon ihmisiä tavoita yhdellä kertaa. Jumala vaatii lisää kärsivällisyyttä ja harjoitellaan parhaillaan, kun en saa kirjoitella asioista, vaikka haluaisin.
Jumala kuittaa velkojasi jossain vaiheessa ja rahat tulevat aivan yllättävästi, ihan puskista, joten siitä tietää, että Jumalan Luomaa . . . ;)
Siunausta ja Herran rauhaa ! Rauhaa Jumalan lapsille:)
Fil 4:4 Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa! 4:5 Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä. 4:6 Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, 4:7 ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Maranatha!
https://www.youtube.com/watch?v=03vhhbdwH6E- taistelutaidot
JumalanArmo40 kirjoitti:
Rakas uskonveljeni !
Tempaustyöpari toteuttaa tehtävää Jumalan tahdon mukaisesti. Jumalan puolesta voin vain sanoa: ihmisen pilkkakirves ei heitä vahingoita, eivätkä luovuta, vaan he toteuttavat Herran tahtoa kuuliaisesti, eli ovat parasta A-ryhmää. Kohta tempaus saa uuden toteutumis päivämäärän, jota ei ole, koska Isä muuttu lihaksi, vain silloin kun itse haluaa. Kohta siis alkaa se lopun ajan odotus ja sitä he tulevat julistamaan maailmanlaajuisesti, kuten vihon viimeistä tempausta pitääkin. Minua tuo tieto nauratti kun kuulin, mutta HEILLE kaikki kunnia sitkeydestä ja pilkan kuuntelun sietämisestä, ilman suuttumista ja pienintäkään motivaation menetystä tempauksen odotuksen suhteen. Siis jo vuodesta 2006. SYVÄ KUMARRUS ja KUNNIOITUSTA SINNE SUUNTAAN Amen !!!
Noita 8. petoja on kaksi, palaan asiaan.
Siunausta ja Herran rauhaa !kai osaat taistella näin hyvin? tai muuten voi noutaja tulla meitsi kyl osaa... :)
https://www.youtube.com/watch?v=SHt6sYe9w9M
https://www.youtube.com/watch?v=iu_-LbOID-Q - ExNäkökulmaa
taistelutaidot kirjoitti:
kai osaat taistella näin hyvin? tai muuten voi noutaja tulla meitsi kyl osaa... :)
https://www.youtube.com/watch?v=SHt6sYe9w9M
https://www.youtube.com/watch?v=iu_-LbOID-QOlen tuon leffan nähnytkin kokonaan.
Tuossa linkissäsi ,ukkoa lyötiin kolmesti pesismailalla selkään,eikä se ollut moksiskaan.
Ei elämä mene kuten elokuvissa:D Rakkaat uskonveljet !
"kai osaat taistella näin hyvin?"
Olen Jumalan täydessä suojeluksessa koska . . . toteutan Jumalan tahtoa . . . edustan Jumalaa maan päällä !
Minun ei tarvitse taistella kenenkään kanssa . . . ENKELIEN ARMEIJA tekee sen puolestani.
Vastustajani on ainoastaan . . . SAATANA ja hänen kätyrinsä !
----------------------------------------------------------------------------------
"Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua.
Sitten Herra ojensi kätensä, kosketti suutani ja sanoi minulle: -- Minä annan sanani sinun suuhusi.
Minä asetan sinut tänä päivänä kansojen ja valtakuntien yläpuolelle. Sinun tulee repiä ja särkeä, tuhota ja hävittää, rakentaa ja istuttaa."
Jeremia 1:8-10
- Toivomuksemme
Aloituksessa on asiaa.
- tänäänhuomenna
Rukoilkaa rukoilkaa Jumalan Ihmiset meidän vaivaisten syntisten puolesta.Minunkin myös.Jumala tietää.
- ExNäkökulmaa
Myös minun puolestani,ja meidän kaikkien puolesta.
- kirjoituksistaaa
tämä minua vielä mietityttää?
"Selvennän nyt hieman tuota:
--------------------------------------------------------
"Joudutte lukemaan opiskeluaikana yli 770 sivua, Jeesuksen elämästä ja opetuksista, jota siis ei ole Raamatussa kerrottu."
Selitin sen myöhemmin, vähän laajemmin näin:
""minkä ihmeen takia eikö pelkkä raamattu riitä?"
"Jumalan suunnitelman mukaan meidän täytyy ymmärtää Jeesuksen elämää tarkemmin, jotta voisimme ymmärtää myös paremmin Raamattua ja puhtainta mahdollista uskontoa . . . Jeesuksen Uskoa.
Tuo mainittu kirja kertoo myös Raamatun synnystä, eli kertoo sen kirjoittamisen eri vaiheista ja tekee siten kunniaa Pyhälle Raamatulle . . . se ei vähennä Raamatun arvoa, eikä pysty korvaamaan Raamattua.
Kirjassa on vähän yli 2000 sivua, mutta siitä luetaan yhdessä vain Herran valitsemat kohdat. Jokainen lukee itsenäisesti sitten laajemmin, oman kiinnostuksensa mukaisesti tai "Pyhän Hengen" ohjauksen mukaisesti."
Nyt tarkennan vielä vähän lisää:
Jumalan tahto on, että ne jotka saavat kunnian valmistella Jeesus Kristuksen toista tulemista, niin heidän täytyy tietää täysin tarkasti Jeesuksen todellisesta elämästä . . . jota ei siis ole pystytty nykyisessä Raamatussa tarpeeksi tarkasti kertomaan - Jumalan mielestä.
Se on siis tavallaan . . . Raamatun laajennus osa . . . JOTA EI KUITENKAAN OPETETA KENELLEKKÄÄN . . . vaan se on meille lisätiedoksi ANNETTU . . . vain omaan käyttöön.
Tuo kirja kertoo myös sen miten ja miksi Raamattu kirjoitettiin nykyiseen olemassa olevaan muotoonsa, joka on siis ainut oikea Raamattu. Nykyiseen Raamattuun EI LISÄTÄ MITÄÄN, eikä siitä myöskään POISTETA MITÄÄN. Kaikki pysyy ennallaan, mutta me pystymme paremmin ymmärtämään Raamattua.
ON SIIS JATKOSSAKIN VAIN YKSI OIKEA . . . RAAMATTU . . . EI MITÄÄN MUUTA LISÄOPPIA.
Toivottavasti olen nyt kertonut tarpeeksi selvästi tuosta kirjasta, eli Jumalan tahdon mukaisesti."
yksi kohta raamatusta
Johanneksen 2 kirje
9. Kuka ikinä menee EDEMÄKSI eikä pysy Kristuksen opissa hänellä ei ole Jumalaa. Siinä opissa pysyvällä on sekä Isä että Poika
10. Jos joku tulee teidän luoksenne eikä tuo mukanaan tätä oppia, älkää ottako häntä kotiinne älkääkä sanoko häntä tervetulleeksi
11. Joka sanoo hänet tervetulleeksi, joutuu OSALLISEKSI hänen pahoihin tekoihinsa.
-----------------------------------------------
5 mooseksen kirja 18:20-22
20. Profeetta joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua tai puhuu muiden jumalien nimessä sellaisen profeetan on kuoltava.
21. Jos sinä ajattelet sydämessäsi mistä tiedämme, mikä sana ei ole herran puhetta? Niin huomaa:
22. kun profeetta puhuu Herran nimessä ja kun se mitä hän on puhunut ei tapahdu eikä käy toteen sitä sanaa Herra ei ole puhunut.
JULKEUTTAAN se profeetta on niin puhunut.
älä pelkää häntä.
"Muutan tänä syksynä Helsinkiin asumaan ja luovun tavallaan osittain vanhasta elämästäni, niin ilmoitti Jumala keväällä 2015. Koska olemme Jumalan palvelijoina tavallaan työpari, niin myös sinä muutat Helsinkiin, jossain vaiheessa.
Vastaan noihin kaikkiin kysymyksiisi ja perustelen ne kaikki, mahdollisimmat hyvin, sillä minusta olisi ärsyttävää, että vastaisin sinulle epämääräisesti jotakin mistä ei voi päätellä puhunko lainkaan totta. Haluan, että voit alkaa luottavaisin mielin valmistautumaan tehtävääsi, eikä siten tarvitse elää asian suhteen epävarmuudessa.
KERRON:
- kaikki annetut ennakkoilmoitukset.
- Jyrkin ja Jarmon tempaus tehtävästä, tietoni.
- minkä ihmeen Jumala toteuttaa kehoni kautta.
- minkä Raamatullisen ihmeparantumisen teemme Jumalan kanssa ilmeisesti jo vuoden 2015 loppuun mennessä.
- yhden toteutuneen ennustuksen kesältä 2014.
- miksi ilmoitin ennakkoon vankilasta tulevasta Jumalan valitusta."
"Saatanan muuten tulen varmaankin tapaamaan jossain vaiheessa, koska eräs tuleva tehtäväni on ajaa Riivaaja ulos, jostakin ihmisestä, sillä siihen Jumala on minua jo hieman valmistellut ja vihjaillut asiasta."
VASTAUKSIA JA SELVENNYSTÄ ODOTELLESSA? ;)- kirjoituksistaaa
tämäkin minua vielä mietityttää?
"Olen kuitenkin muutamasta asiasta kanssasi eri mieltä: Olen sitä mieltä, että Jeesus ei noussut haudastaan, olen sitäkin mieltä, että Maria ei ollut neitsyt Jeesuksen saadessaan, vielä olen sitä mieltä, että Mooses ei saanut laintaulujaan jumalalta käteensä, ja sitäkin mieltä, että minkäänlaista veden paisumusta, jossa kaikki hukkuivat ei ole ollut, sen kummemmin kuin baabelin tormiakaan.
Olen kuitenkin vähän sitä mieltä että Jumaluus voi hyvinkin olla olemassa Voima josta kaikki on lähtöisin, sekä hyvä, että paha, niin että hyvä tulee esille kun sitä kunnioitetaan, samalla paha paljastuu, se on oikeudenmukaisen ja hyvän Jumalan * tahto, jotta uskolliset, lojaalit sielut pelastuisivat......"
kaikkihan tietää että Jeesus on ylös noussut, Jeesus synty hengestä ja maria oli neitsyt, Mooses sai lain taulut Jumalalta, veden paisumus oli ja Baabelinkin torni oli...
joten kaikki tässä viestissä on väärää ja harhaa... ;) - kirjoituksistaaa
tämäkin minua mietityttää?
"Jumalan suunnitelman mukaan meidän täytyy ymmärtää Jeesuksen elämää tarkemmin, jotta voisimme ymmärtää myös paremmin Raamattua ja puhtainta mahdollista uskontoa..."
kai tiedätte että usko ja uskonto on eri asia? - kirjoituksistaaa
sitten lopuksi muutama kohta raamatusta...
Joh.Ilm. 11:11 ja 13
11. Minä näin toisen pedon nousevan maasta. Sillä oli kaksi sarvea kuin karitsan sarvet ja se puhui kuin lohikäärme.
13. Hän tekee suuria ihmeitä, saaden tulenkin laskeutumaan taivaasta maahan ihmisten nähden.
Joh.Ilm 2:18-29
18. Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo Jumalan Poika, jonka silmät ovat kuin tulen liekit ja jalat kuin välkehtivä vaski:
19. Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi, sinun uskosi, palvelutyösi ja kärsivällisyytesi ja että viimeiset tekosi ovat lukuisampia kuin ensimmäiset.
20. Mutta minulla on sinua vastaan se että suvaitset tuota naista, Iisebeliä.
SANOEN itseään profeetaksi hän opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua lihaa.
21. Olen antanut hänelle aikaa parannukseen, mutta hän ei halua nöyrtyä parannukseen eikä luopua haureudestaan.
22. Minä heitän hänet tautivuoteeseen ja hänen kanssaan huorin tekevät suureen ahdstukseen, elleivät nöyrry parannukseen teoistaan.
23. Hänen lapsensa minä totisesti surmaan.
Kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä tutkin sisimmät ja sydämet.
Minä anan teille kullekkin tekojenne mukaan.
24. Teille Tyatirassa oleville, kaikille, JOILLA EI OLE TÄTÄ OPPIA, TEILLE JOTKA ETTE OLE TULLEET TUNTEMAAN SAATANAN SYVYYKSIÄ KUTEN HE SANOVAT,
minä sanon: minä en pane teidän kannettavaksenne muuta taakkaa.
25. Pitäkää vain, mitä teillä on kunnes tulen.
26. Sille, joka voittaa ja loppuun asti suorittaa minun antamiani tehtäviä, minä annan vallan hallita kansoja.
27. Hän kaitsee niitä rautaisella sauvalla, särkee niitä kuin saviastioita.
28. Sen vallan minäkin olen saanut Isältäni ja minä annan hänelle kointähden.
29. Jolla on korvat kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnalle.
luukkaan evankeliumista luku 22:31
31. Simon, Simon, Saatana on tavoitellut teitä VALTAANSA seuloakseen teitä kuin viljaa.
Matteuksen evankeliumista luku 22 ja 23
22. Silloin Pietari otti hänet erilleen ja rupesi varoittamaan häntä: Jumala varjelkoon, Herra, älköön se sinulle tapahtuko.
23. Jeesus kääntyi ja sanoi pietarille: Mene pois minun EDESTÄNI, SAATANA.
Sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan vaan sitä, mikä on IHMISTEN.
Paavalin toisesta kirjeestä Korinttolaisille
Luku 11:14
14. Eikä ihme: tekeytyyhän itse saatanakin valon enkeliksi.
Luuk. 8:28
Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."
Ap. t. 16:17
Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".
Paavalin kirjeestä Galatalaisille Luku 1:7-9
7. toista evankeliumia ei kuitenkaan ole.
On vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristää Kristuksen evankeliumin.
8. Mutta vaikka me tai enkeli taivaasta saarnaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, mitä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
Apostolien teoista luku 19.13, 15,16,18 ja 19
13. Myös jotkut kuljeksivat juutalaiset loitsijat rupesivat lausumaan Herran Jeesuksen nimeä niille, joissa oli pahoja henkiä. He sanoivat: Minä vannotan teitä Jeesuksen kautta, jota Paavali julistaa.
15. Mutta paha henki vastasi heille: Jeesuksen minä tunnen ja paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?
16. Mies, jossa oli paha henki hyökkäsi heidän kimppuunsa, voitti heidät kaikki ja runteli heitä, niin että he vaatteet repaleina ja verisinä pakenivat siitä talosta.
18. Monet niistä jotka olivat tulleet uskoon, menivät avoimesti tunnustamaan ja ilmoittivat tekonsa.
19. Useat taikuutta harjoittaneet kantoivat kirjansa kokoon ja polttivat ne kaikkien nähden.
Kun niiden arvo laskettiin, sen havaittiin olevan 50.000 hopea rahaa. - kirjoituksistaaa
Pitää sanoa että kiitoksia kehuista ja rohkaisusta ette vaan tainut tietää että tämä kääntyy teitä itseänne vastaan? ;)
" JumalanArmo40
15.9.2015 2:19
Tyhmintä mitä uudestisyntynyt Jeesuksen oma voisi tehdä, olisi puhuminen ja asioiden ilmoittaminen Jumalan nimissä ja esiintyminen Jumalan edustajana maan päällä.
En ole tyhmä, joten olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.
En vastaa lainkaan esittämiisi kysymyksiisi, jotka koskevat Raamattua. Olet Jumalan valitsema Raamatun asiantuntija, joten mitäpä uutta minä voisin kertoa sinulle Raamatusta, poikkeuksena tietysti joku asia minkä Jumala haluaa erityisesti kertoa."
"JumalanArmo40
13.9.2015 22:01
Rakas uskonveljeni "raamatusta" !
Jumala tunnisti kyllä sinut... ;)
Olet työparini - niin Herra sanoi sinusta - veljeni. Herra sanoo myös sinusta näin . . . siteeraa sanaani - kuin puhuisi KIELILLÄ ja - JUOKSUSTA. Herra sanoo . . . ei minulla ole ketään häntä parempaa - olet sen myös minulle osoittanut. Olen aina Herran kanssa - samaa mieltä - ja Herran tahto toteutuu, siitä pidämme huolen.
Tässä Herramme, kepeä, kuvaus meistä molemmista:
Minä olen kissa, joka kehrää rakastavasti ja tekee Herran kanssa aluksi muutamat - Pyhät temput :D
Sinä olet koira, joka haukkuu ja myös tuomitsee vihaisesti, mutta vain Raamatun sanalla ja jonka "murinaa" kaikki pelkää - paitsi minä ;)
Ei sinun tarvitse luontoasi peitellä, mutta Jumalan tahto pitää toteuttaa . . . aina.
Olemme tempaus tauolla, sillä minulla on myös omat ongelmani ja tempaus veljemme, jotka myös ovat työpari, eivät vielä suostu toteuttamaan Herran tahtoa. Meidän pitää valmistautua omilla tahoillamme, kunnes tempaus on ohi ja kaikki siitä toipuneet . . . ja meidän henkilökohtaiset ongelmat, ratkaistu.
"Jumalan_nimissä
5.9.2015 5:40
Jumala on valinnut sinut toteuttamaan suunnitelmaansa, mutta vain Jumalan tahdon mukaisesti. Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma.
"Olet kovia kokenut ja juuri siksi Jumala on sinut kutsunut. Kertomuksesi perusteella sinulla on kokemusta sellaisista synkistä asioista, joita ei voi ymmärtää, kuin elämällä hetken sellaista rankkaa todellisuutta.
Kokemuksesi on siksi arvokas."
Jumalan_nimissä
7.9.2015 2:11
Olit ahkera, nämä riittävät, KIITOS . . . :)
Jumalan pyhä henki kulkee kanssasi ja enkelien armeija on suojanasi."
Jumalan_nimissä
6.9.2015 20:24
"Olet siis Jumalan mielestä täydellinen . . . uudestisyntynyt Jumalan oma."
"Paavali kirjoittaa rakkaudesta, joka vallitsee uskovien välillä. Se yhdistää eri tavoin toimivat ja ajattelevat kristityt . . . yhdeksi perheeksi."
Paavalin ensimmäisestä kirjeestä korinttolaisille Luku 12:1-27 ja 13
Täydellinen vastaus RAAMATULLA, Jumala on riemuissaan sanansa käytön taidoistasi !
Olet ymmärtänyt täydellisesti Jumalan tahdon, mitä toteutamme ja olet ahkera, luen kaikki." - kirjoituksistaaa
ettekö vieläkään ole oppinut mitään? ;)
Matteuksen evankeliumista Luku 7:7
7. Älkää antako pyhää koirille, älkääkä heittäkö helmiänne sijoille, etteivät ne kääntyisi ja REPISI TEITÄ.
Paavalin kirjeestä roomalaisille Luku 13:4
4. Sehän on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos teet pahaa, pelkää.
Se ei näet turhaan KANNA MIEKKAA, koska se on Jumalan palvelija, joka panee täytäntöön VÄÄRINTEKIJÄLLE KUULUVAN RANGAISATUKSEN. - kirjoitukssista
yksi kohta vielä raamatusta
Kirjeestä hebrealaisille luku 12:3
3. Ajatelkaa häntä joka syntisiltä on saanut kärsiä sellaista vastustusta itseään kohtaan, ETTETTE UUPUISI JA MENETTÄISI TOIVOANNE.
13:13
13. Menkäämme siis hänen luokseen "LEIRIN ULKOPUOLELLE" hänen tähtensä pilkkaa kärsien.
aamen - kirjoittuksista
yksi kohta vielä raamatusta...
Johanneksen Ilmestyksestä Luku 3:9
9. Minä annan sinulle SAATANAN syngogasta niitä, jotka sanovat olevansa juutalaisia vaikka eivät ole VAAN VALEHTELEVAT.
Minä panen heidät tulemaan ja KUMARTUMAAN sinun jalkojesi eteen tietäen että minä rakastan sinua.
aamen - kirjoittuksista
yksi kohta vielä...
Jesajasta luku 51:22 ja 23
22. näin sanoo sinun Herrasi, Herra sinun Jumalasi joka ajaa kansansa asian: Minä otan sinun kädestäsi päihdyttävän maljan, vihani pikarin.
Sinun ei tarvitse siitä enää juoda.
23. Minä panen sen sinun vaivaajiesi käteen, niiden, jotka sanoivat sinulle: Käy maahan pitkällesi, että me kulkisimme sinun päällitsesi.
Niin sinä panit selkäsi tallattavaksi, kaduksi kulkijoille.
aamen
- Herranne
Kiitos. Nyt on hyvä. Olen tyytyväinen. Seuraavaksi käsken teitä lopettamaan kaiken palstailun ja hankkimaan oikean elämän. Muistattehan, että olen kaikkialla ja tietoinen sekä teoistanne ja ajatuksistanne, että kaikista sydäntenne saloista. Älkää antako epäilyksen kavalan käärmeen asettua povellenne, sen myrkky vie uskonne Minuun. Muistakaa, että portti on ahdas, eivätkä epäilyksen turvottamat sielut siitä mahdu. Menkää siis ja hankkikaa elämä, ja tulen teidät palkitsemaan.
- ExNäkökulmaa
Olemme hyvin tietoisia että portti on ahdas,ja tie on kivinen ja kaita.
Tiedämme myös,että vähemmän kuin uskotellaan astuu ihmisiä siitä portista sisälle.
Esipihaan asti uskomme monienkin menevän,mikäli pidät tuomiosi esipihalla porttien ulkopuolella.
Tiedämme myös että vaatteiden värillä ei ole väliä,sillä jokaisen on tuosta tuomion portista kuljettava,oli sitten tehnyt hyvää tai pahaa.
Ehkä,jos saan ehdottaa että jospa alkaisit vastailla ainakin vakavasti sairastelevien rukouspyyntöihin,ja lähettää lääkärienkelisi edes joskus rukoilijan avuksi,sillä monin tavoin on päällemme asettamasi kirous vaivannut meitä,ja paljon on onnettomia ihmisiä kovine kipuineen,ja monine murheineen,rikkaiden vainoamina auringon alla,ja sehän on turhuutta,jota emme voi ymmärtää emme tässä,emmekä ikuisuudessa.
Valitettavasti kun ei ole taivaallista ylhäisistä ylhäisintä soisiaalihoitajaa siellä.
Hän ottaisi sinulta lapsesi pois,mikäli toimisi edes lähes ihmisten tavoin,sillä lapsesi näkevät tai kuulevat sinua niin harvoin,että jos joku sinut tapaa,tai kuulee,hän kuuluttaa uutistaan koko maailmalle kaikkien kuultaville,sillä tapaus on äärimmäisen harvinainen..
Tosin puhut mieluummin silloin kun tahdot jotakuta rangaista joistakin pahoista teoistaan,silloin äänesi kuuluukin erityisen selkeästi.
Maailmaa hallitsee saatana tai hebreaksi הילל בן שחר taivaasta karkoitettu enkeli,"valontuoja on ilmeisestikin väärä tulkinta saatanasta"sillä hänen haltuunsa olet antanut niin ihmiset kuin eläimet,myös luonnon,sekin on ihmisen vaikeaa ymmärtää,että miksi sallit perkeleelle niin suuren vallan.
Omiasi ruoskit armotta,sitä sanotaan kuritukseksi,mutta pahimmat ja raaimmat ihmiset menestyvät hyvin,ja moni sanookin heitä "siunatuiksi"
Mutta mitäpä me ihmiset mistään ymmärtäisimme.
Tutkimattomat ovat Jumalan aivoitukset.
Kuitenkin on sinulla köyhiä,orpoja lapsia vailla isää ja huolehtijaa.
He ovat yksin,murheellisina ja laiminlyötyinä,ja niin ovat aina olleet,ja tulevat olemaan maailman loppuun asti.
Olet määrännyt heistä huolehtimisen,ja rakastamisen ihmisille,ja se jos mikä on turhuutta,ja tuomittu epäonnistumaan,kuten monissa seurakunnissa olemme nähneet.
Hallitsevana tunteena heillä on viha niin muita kuin toisiaankin kohtaan.
Voimme vain lohduttautua lupauksella.
Pietarin kirjeessä 1:19 sanotaan kirjaimellisesti: "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niin kuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja päivätähti (fosforos) koittaa teidän sydämissänne."
Tässä tähti viittaa ikuisen päivän, Jumalan valtakunnan tulemiseen, synnin yön päättymiseen ja täydellisen synnittömyyden osallisuuteen.
Vielä nyt joudumme viettämään elämämme pimeydessä,vaikka moni onkin lohduttautunut tunnelin päässä sarastavasta valosta.
Se ei oikeuta,ja vielä vähemmän velvoittaa ketään hyppimään,tai pomppimaan tekoilosta,tai nauramaan hysteerisesti kuin mielettömät idiootit,samalla puhuen sekavia sanoja joita ei kukaan ymmärrä,sillä ne ovat omien mielten aikaansaannoksia.
Pahimmillaan yhtä tai kahta sanaa,ja toisen idiootin selittäessä niitä kahta sanaa kokonaisina lauseina..
Samaa mielipuolta aloittajan kanssa, pysytään aiheessa. Ei ole syytä taistella keskenään eikä noteerata herjaviestejä mitenkään. Olen tällä linjalla ollut ennestäänkin. Hyvä perussääntö on miettiä onko viestini rakentava vai hajottava.
- TässäVastaus
Jumalan sana, profetaallinen viestrintä ja riivaajien häirintä, asiattomuuksien kirjoitukset eivät ole saman palstan. Saman hengen asioita.
Jokainen on nähnyt riivaajien toiminnan palstalla.
2Kor. 6:15
Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
- kirjoituksistaaa
http://keskustelu.suomi24.fi/t/10304852/onko-kokemuksia
tässä muuten tämä paasto paketti jonka tein reilu 3 vuotta sitten...- ExNäkökulmaa
Voisi olla hyvä laihdutusdieetti
- paastota
ei saa koskaan vain laihduttaakseen tai paastota ei saa terveyssyistä ja trendi paastoihin vedoten...
paasto on pyhitetty Herralle ja paastota saa vaan ainoastaan Herralle ei muusta syystä... - ExNäkökulmaa
paastota kirjoitti:
ei saa koskaan vain laihduttaakseen tai paastota ei saa terveyssyistä ja trendi paastoihin vedoten...
paasto on pyhitetty Herralle ja paastota saa vaan ainoastaan Herralle ei muusta syystä...Tietysti paastoaisin Herralle,ja jos terveysvaikutuksiakin paastosta syntyy,kiittäisin niistä Herraa.
"Puhaltakaa pasuunaan Siionissa, kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle juhlakokous. Kootkaa kansa, pitäkää pyhä seurakuntakokous, kerätkää vanhukset, kootkaa lapset ja rintoja imeväiset; lähteköön ylkä huoneestansa ja morsian kammiostansa. Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit, jotka toimittavat Herran palvelusta, ja sanokoot: ´Säästä, Herra, kansaasi äläkä anna perintöosaasi häväistäväksi, pakanain pilkattavaksi. Miksi pitäisi sanottaman kansain seassa: ‘Missä on heidän Jumalansa?´" (Jooel 2:15-17)
- KTSEiKirj
Ei pyhity palsta ei, ellei palstakeisari poistu.
- kukakuka
Kuka on tämä palstakeisari?
En löydä semmoista nikiä mistään keskusteluista.- Seseon
Se on KTSEiKirj
- a----a
Palstakeisari pitää visusti huolen siitä ettei käytä koskaan samaa nimimerkkiä kahdesti. Suunnilleen kaikkien avaustensa teksti on kopioitu jostain muualta, yleensä Patmoksen nettisivuilta, eivätkä avauksensa yleensä liity palstan aiheseen mitenkään. Palstakeisari päivystää palstaa suunnilleen vuorokauden ympäri, "keskustelee" itsensä kanssa eri nimimerkeillä ja haukkuu kaikki jotka eivät ole jostain kanssaan samaa mieltä. Ei osaa kunnolla kirjoittaa. On jokseenkin vastenmielisen ala-arvoinen omissa jutuissaan, sikäli mikäli niistä selkoa saa. Sanalla sanoen kusipää, joka elää netissä. Todennäköisesti ei omaa muunlaisia ihmiskontakteja. Erakoitunut ja katkeroitunut ihmisraunio.
- Plastakeisarion
KTSEiKirj
- KTSEiKirj
Kyllä palstakeisari-multinikki-kopypastehäirikkö kohta ilmaantuu taas haukkumaan minua, Jarmoa, Sinettisormusta, Ilmatarta, Jyrkiä ja monia muita ellei Jumalan ihmeellisen armorikas sallimus ole päättänyt, että tässä raja eikä edemmäksi.
Rakas uskonveljeni !
Tässä sinulle viesti suoraan . . . Jumalalta . . . :)
SINÄ itse olet ylittänyt sallimuksen rajan . . . TOIVOTTAVASTI JUMALA ON SINULLE ARMOLLINEN !
Jumala lukee sinua kuin avoin kirjaa . . . ET OLE VIELÄ YMMÄRTÄNYT SITÄ . . . ;)
----------------------------------------------------------------------------------
"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään." Matt. 5:17
Siunausta ja Herran rauhaa !- MuslimilleVastauksia
KTSEiKirj
19.9.2015 16:21
Kyllä palstakeisari-multinikki-kopypastehäirikkö kohta ilmaantuu taas haukkumaan minua, Jarmoa, Sinettisormusta, Ilmatarta, Jyrkiä ja monia muita ellei Jumalan ihmeellisen armorikas sallimus ole päättänyt, että tässä raja eikä edemmäksi.
Tässä vastaus muslimille.
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!
KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!
4.5.2014 18:29
Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?
KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
"Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o MuslimilleVastauksia kirjoitti:
KTSEiKirj
Tässä vastaus muslimille.
Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!
4.5.2014 18:29
Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?
KTS 22.5.2014 15:400 SULJE
Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:oRakkaat uskonveljet !
Jumala on juuri ilmoittanut minulle . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !
En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE . . . joten minulle on turha suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)
Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !
- fsnsrn
palsta on palsta ja ainoa ohjenuora on netiketti.
- Muslimillevastausta
KTSEiKirj
____________________________________________________________________KTS22.5.2014 15:400 SULJE
Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o
Koska kts muuttaa???
totuusvoittaaaina
22.5.2014 00:14
Sille olisi Porvoossa oikein nimikko lähiö "palestiina" missä on meno kuin terroristien hallitsemalla alueella
https://www.google.fi/maps/place/Gammelbacka/@60.373418,25.641425,374m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x4691f675ee2b36e9:0x32d3996ef7444f77?hl=fi
Jani.
8.6.2014 23:29
2
Sulje
Mökkimme lähellä oli paikka nimeltä Vittumaisenoja, sinne se vois muuttaa. - KTSEiKirj
Jumalan_henkäys: "JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !"
Ihan hyvä että tulee apua vähän yläkerrastakin kopypaste-multinikkihäirikön kuriin saamiseksi.
Kannatan lämpimästi!
HYVÄ!- OnkoMielipideMuuttunut
Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.
Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu! - KTSEiKirj
Tässä jälleen multinikki-kopypastehäirikön aivopieru hyväksi maalitauluksi ja lähtöpisteeksi alkavalle suursiivoukselle!
HYVÄ! - ItsestäAloitusAina
KTSEiKirj kirjoitti:
Tässä jälleen multinikki-kopypastehäirikön aivopieru hyväksi maalitauluksi ja lähtöpisteeksi alkavalle suursiivoukselle!
HYVÄ!Ymmärtänet, että sinun pitää ensin siivota itsesi. Oikein suursiivota, sillä niin paljon olet kristittyjä vastaan tehnyt pahaa kirjoituksillasi. Samoin juutalaisviha on samaa kuin muslimeille on opetettu ja lapsesta saakka aivopesty.
Jeesus on juutalainen, joten ymmärtänetkin, että ketä vastaan taistelet.
Vain Jeesus Kristus voi pelastaa syntisen ihmisen kadotukselta, joten voit kääntyä Kristuksen puoleen ja pyytää syntisi anteeksi.
Siitä alkaa parantumisesi. - KTSEiKirj
ItsestäAloitusAina kirjoitti:
Ymmärtänet, että sinun pitää ensin siivota itsesi. Oikein suursiivota, sillä niin paljon olet kristittyjä vastaan tehnyt pahaa kirjoituksillasi. Samoin juutalaisviha on samaa kuin muslimeille on opetettu ja lapsesta saakka aivopesty.
Jeesus on juutalainen, joten ymmärtänetkin, että ketä vastaan taistelet.
Vain Jeesus Kristus voi pelastaa syntisen ihmisen kadotukselta, joten voit kääntyä Kristuksen puoleen ja pyytää syntisi anteeksi.
Siitä alkaa parantumisesi.Ymmärtänet, että sinun pitää ensin siivota itsesi. Oikein suursiivota, sillä niin paljon olet kristittyjä vastaan tehnyt pahaa kirjoituksillasi. Samoin arabiviha on samaa kuin äärijuutalaisille on opetettu ja lapsesta saakka aivopesty.
Jeesus on myös pakanoiden Jumala, joten ymmärtänetkin, että ketä vastaan taistelet.
Siitä alkaa parantumisesi. Rakkaat uskonveljet !
TÄMÄ KOSKEE AIVAN KAIKKIA IHMISIÄ:
Roomalaiskirje 2:1,5 ---> Jumalan tuomio on oikeudenmukainen
Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.
Mutta sinä olet kova etkä sisimmässäsi tahdo kääntyä. Näin kartutat vihaa, ja se kohtaa sinut vihan päivänä, jolloin Jumalan oikeudenmukainen tuomio tulee julki.
------------------------------------------------
EN TIEDÄ, MONTAKO HENKILÖÄ PALSTALTA POISTETAAN, MUTTA . . . HERRAN TAHTO TÄÄLLÄ KUITENKIN TAPAHTUU !
Siunausta ja Herran rauhaa !- OpetteleLisää
KTSEiKirj kirjoitti:
Ymmärtänet, että sinun pitää ensin siivota itsesi. Oikein suursiivota, sillä niin paljon olet kristittyjä vastaan tehnyt pahaa kirjoituksillasi. Samoin arabiviha on samaa kuin äärijuutalaisille on opetettu ja lapsesta saakka aivopesty.
Jeesus on myös pakanoiden Jumala, joten ymmärtänetkin, että ketä vastaan taistelet.
Siitä alkaa parantumisesi.Kuinka vihassasi pyydät syntejäsi anteeksi juutalaiselta Jeesus Nasaretilaiselta.
Juutalaiset ovat hänen silmäteränsä, hänen erityinen kansansa. Sen voimme lukea Raamatusta.
Jos vihaat juutalaisia, vihaat Jeesustakin.
Koko Raamattu on juutalaisen kirjoittama Pyhän Hengen inspiroimana. Ainoastaan yksi kirjoittaja ei ole juutalainen. Muistaakseni Luukas taisi olla- ei juutalainen. - KTSEiKirj
OpetteleLisää kirjoitti:
Kuinka vihassasi pyydät syntejäsi anteeksi juutalaiselta Jeesus Nasaretilaiselta.
Juutalaiset ovat hänen silmäteränsä, hänen erityinen kansansa. Sen voimme lukea Raamatusta.
Jos vihaat juutalaisia, vihaat Jeesustakin.
Koko Raamattu on juutalaisen kirjoittama Pyhän Hengen inspiroimana. Ainoastaan yksi kirjoittaja ei ole juutalainen. Muistaakseni Luukas taisi olla- ei juutalainen.Me kristityt emme tietenkään toki tue pahantahtoisia israelilaisia. Sen sijaan tuemme rukouksillaamme EDISTYKSELLISIÄ israelilaisia (Shalom Nyt -rauhanliikettä, rabbien rauhanliikettä, Tzelem ihmisoikeusliikettä), jotka suojaavat palestiinalaisia ja heidän satoaan siirtokuntien agressiivisia äärijuutalaisia vastaan.
Ollaan valvovaisia eiköä unohdeta näitä Israelin toivoja ja rukoillaan heille menestystä heidän ja palestiinalaisten yhteisessä työssä.
HYVÄ!
https://www.eappi.fi
- sinettisormus1
Minä osaltani, olen valmis jäämään pois, mutta myös jäämään tänne, jos se on Herran tahto, sillä haluan olla kuuliainen vain Herralleni, Jeesukselle Kristukselle!
Isä meidän, joka olet taivaassa, tapahtukoon Sinun tahtosi, myös maan päällä niinkuin taivaassa. Olkaat siunatut Herrassamme.
Aamen.- HerranTahdossaeteenpäin
Lapsukaiset.
Hebrealaiskirje:
5:12 Sillä te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanojen ensimmäisiä alkeita; te olette tulleet maitoa tarvitseviksi, ei vahvaa ruokaa.
5:13 Sillä jokainen, joka vielä nauttii maitoa, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on lapsi;
.........
Toimikaa Jumalan tahdon mukaisesti. Ei uskovat omassa tahdossa toimi.
Olen valittanut ja puhunut Herralle, että en halua tullä sivustolle lainkaan Jumalan sanaa tuomaan kun se on saastaa täynnä.
Herra on aina sanonut, että kestä vielä vähän aikaa, Minä annoin sinulle tehtävän.
Niinpä valituksistani huolimatta pysyn palstalla kunnes Herra antaa luvan poistua.
Sitten sanon; hyvästi ja kiitos. En ennen sitä. Rakas uskonsiskoni sinettisormus1 !
TOTEUTAN -Jumalan tahtoa. Olen suorassa palvelusuhteessa ja virassa Jumalalle, kuten olivat Raamatussa esiintyvät edeltäjänikin, mutta en kerro missä virassa toimin ja mihin virkaan minut on nimitetty 12.06.2015. En pidä sitä tietoa mitenkään tärkeänä, mutta Rakastan yli kaiken keskusteluja Jumalan kanssa ja sitä, että saan nöyränä palvella Kaikkivaltiasta Jumalaa ja toteuttaa Herran tahtoa.
Minulla on kaikki valtuudet kirjoittaa . . . Jumalan nimissä.
Jumalan tahto toteutuu . . . EI IHMISEN. Joten minulla ei ole mitään valtaa siihen, mitä tällä palstalla tapahtuu . . . en minä määrää yhtään mitään missään . . . TYYDYN AINA HERRAN TAHTOON, aina nöyrästi palvellen Herraani !
------------------------------------------------------------------------
Jumala on juuri ilmoittanut minulle . . . JUMALA ALOITTAA TÄLLÄ PALSTALLA KOHTA TYÖNSÄ ---> TÄÄLLÄ TEHDÄÄN NYT SUURSIIVOUS !
En itse ole vastuussa siitä, mitä Herra täällä TEKEE kun Hän suorittaa puhdistuksensa . . . joten minulle on turha, kenenkään suuttua ja kantaa kaunaa . . . ;)
Jumala on antanut minulle lupauksen . . . nöyrin palvelijani - ei sinun tarvitse kaiken saastan keskellä - Herran tahtoa - toteuttaa . . . PYYHKÄISEN PÖLYT POIS !
------------------------------------------------------------------------
En ole omalta osaltani kiinnostunut niistä henkilöistä tai valitsemassa niitä henkilöitä, joita Jumala poistaa tältä palstalta, sillä en voi mitenkään vaikuttaa Herran valintoihin, enkä siihen tapaan tai keinoon millä Jumala puhdistaa palstaa.
Olen kiinnostunut vain niistä HENKILÖISTÄ . . . jotka palstalle jäävät. . . :)
Toivottavasti, ilmaisin ASIAN riittävän selvästi, mutta tarkennan . . . tarvittaessa !
---------------------------------------------------------------------------
Siunausta ja Herran rauhaa !- sinettisormus1
Aamen. Tapahtukoon Jumalan tahto. Siunattu olet sinä, uskovien joukossa.
- aikalainen2
Antikristuksen herrallekko, sillä kristinuskohan ontuo antikristus johka Jeesus sanoi tulevan hänen lähtönsä jälkeen, joka toimii hänen nimissään, ja tulee olemaan maailmanlaajuinen
Kristinuskon verinen historia todistaa tämän
Kritinusko on vain hyvän idea usko, mutta perimä eli perisynti, teettävät ihmiselle aivan ja sen seurausta on tämä kaaosmainen kärsimysten ja väkivallan täyttämä yhteiskunta - KTSEiKirj
SIIVOTAANKO TÄMÄKIN?
Sanamies
26.1.2005 11:09
oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee
Sanamies
30.12.2004 16:17
oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee
Sanamies
29.12.2004 20:11
Oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee ja pian.
Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?
Sanamies
5.3.2005 21:29
Kirjoita oikealla nimellä
tai veri lirisee
Sanamies
30.12.2004 19:54
oikialla nimellä arska tai veri lirisee
Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?
Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).
Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille
Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.
Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.
Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.
Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.
Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.
Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee
Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee. - jarmoo
joko uskot???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?5205642Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1255229Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.302550- 4082244
Minun on vaikea ymmärtää
Kuinka voin rakastua sinuun, tai siltä se ainakin tuntuu, kun koko ajan pyörit mielessäni. Emmekä me edes näe, eikä muut401400Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1761228- 681175
Harvinainen yhteiskuva! Anna Puu ja Jukka-rakas uudenvuoden yössä - Hän on Jenni Vartiaisen EX-mies
Laulaja, lauluntekijä Anna Puu on naimisissa tuottaja Jukka Immosen kanssa, joka on myös laulaja Jenni Vartiaisen ex. N111021Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731011Teennäinen ihminen?
Eilen joku halusi ottaa siitä aihetta. Millainen ihminen on teennäinen? Joku mielikuva itsellänikin on, että sellainen132958