Vapaa kuvaus

https://youtu.be/x1TXMpiqcDI

Aloituksia

13

Kommenttia

3629

1. Olisi tietysti ihannetilanne, että kaikki kirjoittaisivat yhdellä omalla jne. onko se uskaltamisesta vai mielikuvituksesta vai mistä kiinni jos monena esiintyy. En tiedä.
    Tämän yhden ja saman merkin alla olen uskaltanut kirjoittaa kaiken sanottavani, olen laverrellut ja liverrellyt, tunnustanut rakkautta ja kirjoittanut vitutukseni ulos, kökköä rakkausrunoa syytänyt alvariinsa, höpöttänyt ja taas höpöttänyt, voi ei. Joskus tullut mieleen että, minkälaisia persoonia täälläkin mahtaisi seikkailla jos jokaisen nimimerkin kirjoituksista kokoaisi yhteen henkilökuvan kun nyt ollaan tavallaan sirpaleina pitkin aloituksia. Oltaisko jotenkin omituisia otuksia vai ihan järkeviä tyyppejä vaan. Vuosikausia täällä kirjoitelleena sitä on jo monta kertaa ehtinyt nuttuaan kääntämään, vai kasvuksikohan sitä hienosti voisi sanoa.
  2. Kerronpas yhden tapauksen, tuota yhtä herraa täällä ärsyttää nää mun jutut, mutta pistäköön silmät kiinni, voi olla, että olen kertonut jo aiemminkin mutta menköön uudestaan, joutilaana nyt joudan kirjoittelemaan.
    Treffipalstalla tavattiin erään herran kanssa ja meidän jutut kävi niin hyvin yhteen, sanottiin, että kuin oltaisiin aina tunnettu, osasi hyvin juuri oikeanlaisella huumorilla heittää. Aikamme kirjoiteltiin ja, sitten hän ehdotti, että tavataanko. Tietenkin se sopi. Itse asiassa ajattelin jo eka kerralla, että tämän miehen kutsun kahville. Tuota lähiseudun kylpylän ravintolaa hän esitti tapaamispaikaksi, sekin mulle sopi mainiosti, vaikka tiesin, että en mihinkään ravintoloihin tai kahviloihin viitsi lähteä istuskelemaan. Sitten hän ehdotti, että vaihdettaisiin puh numeroita olisi helpompaa hoitaa näitä yhteyksiä. No jostain syystä sekin sopi, sanoin, että anna omasi niin mä soitan sulle. Seuraavassa postauksessa sain puh numeron. Joopa joo joku friipaid sieltä tietysti tuli, siirsin asian seuraavaan päivään, kun mulla ei ollut friipaid numeroa, enkä viitsinyt numeroa siltä istumalta edes tarkistaa. Mutta sitten tuli porukoita illalla käymään ja heillä sitten tarkistutin sen numeron. Ja kuinka ollakaan, numero ei mikän freepaid ollutkaan, tämä hauska herra oli aika läheltä naapurini, leskimies ja tavallaan entinen perhetuttu, tosin vuosikausiin ei oltu minkäänlaisissa yhteyksissä, ei oltu edes vahingossa törmäilty.
    Iltamyöhään sitten soittelin, niin kuin lupasin, aikamme rupateltiin, sitten sanoin, että kuule tunnen sinut, hän ei tuntenut minua, soitinhan kokonaan eri paikkakunnalta, kerroin, että samoilta kyliltä loppujen lopuksi ollaan, no vieläkään hän ei tuntenut. Lopulta piti tunnustaa kuka olen. Sen jälkeen naurua onkin asiasta piisannut. Ollaan tapailtu tosi hyvinä kavereina vain. Kaikkea voi treffipalstallakin tapahtua. Meillä on loppujen lopuksi paljon yhteisiä kavereita, mutta kukaan heistä ei tiedä tästä hauskasta tapauksesta mitään. Se on vain meidän kahden yhteinen juttu. Te tosin nyt tiedätte, mutta ettehän te meistä kumpaakaan tunne.
  3. Taika musteen musiikki innostaa...

Jos arveton olisin, en tietäisi elämästä,
    en tuntisi rakkautta toisen kosketusta.

Elämätöntä elämää eläisin,
    sileitä siistejä polkuja vain etsisin.
    Jokaisella arvet ikiomat, siis ei arvoton ole kukaan.

Särkyneen haavoja aika vain hoitaa.
    Arpien kertomaa arjessa kuuntelen,
    kipu ja suru on silloin jaettu
    joskus osaksi sydämeni taakkaa.

Syvimmän kivun ja viipyvimmän arven
    rakkaus ja kaikkein rakkain viiltää vain voi.
    Ikävän ja kaipuun tuska saattaa sydämen rikkoa
    ja risoille raadella.

https://youtu.be/obXA0bV9jmU
  4. Joitakin vuosia sitten yhdellä maksullisella treffisivulla muutaman kuukauden pyörin. Sillä perusteella huomasin, että paljon riippuu siitä mitä siihen profiiliinsa kirjoittaa. Miten tarkkaan toiveensa heti alussa kertoo, vai ruksaako vain kaikki vaihtoehdot. Jos kaikki ruksaa niin silloin sieltä tupsahtaa miestä joka lähtöön. Taas jos kovin tiukkapipoisesti kirjoittelee, niin yksi saattaa vähän kiinnostua ja hänelläkään ei kynästä tahdo tulla sana sanaa.
    Hauskaahan se on erilaisten ihmisten kanssa hetki rupatella, kyllä se pian selviää mitä kukakin sieltä hakee. Rehellistähän se on heti kertoa, ettei etsi muuta kuin seksisuhdetta, silloin voi toinen tehdä omat ratkaisunsa jatkaako vai jättääkö taakseen, kynnyskysymyksiä löytyy jokaiselta. Tosin en minäkään profiilissani kertonut, että en mistään perinteisestä parisuhteesta ole kiinnostunut vaan etsin 'sydänystävää' eli ihmistä, joka päästäisi lähelle ja haluaisi itse tulla lähelle. Sydänystävyyshän voi kattaa paljon, mutta sinä aikana en sellaista aarretta sieltä löytänyt. Tosin kaksi kaveria jäi, joiden kanssa voi silloin tällöin rupatella, soittaa jos elämässä ahdistaa hyvin tai huonosti, ja kertoilla tietysti sen hetkiset rakkauskuulumiset.
    Ei treffipalstat mitään huonoja paikkoja ole, paljon riippuu itsestä suhtautuuko jo sinne mennessään uteliaan avoimesti vai ennakkoluuloisesti. Tätä lähiseutujen suomi24 treffisivuilla käyn joskus uteliaisuuttani katsastamassa, niin silmääni on pistänyt eräs herra, joka ilmoittaa, että tämä on hänen onnenvuotensa, nyt se tapahtuu hän löytää rakkauden. Hassuinta, että hänellä on siinä vuosiluku, jonka hän aina vain vaihtaa, kirjoittaisi nyt vaikka uuden profiilin välillä, eli jotkut pyörii noilla palstoilla vuosikausia, en tiedä ovatko juuri noita seksin vai parisuhteen etsijöitä.